De resultaten tegen de nummer laatst vallen weg. Nederland zou nog in de problemen kunnen komen dan door doelsaldo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Engeland of Polen ? Nu met 16 ptn uit 6 wedstrijden en 18 uit 7
Of Croatië of Zweden ? Nu met 16 en 15 ptn uit 6 wedstrijden ?
Nederland zit ook in een groep met 1 ploeg meer , hanteren ze daar geen gelijkschakelingssleutel voor ofzo ?
Nee zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef ASroma het volgende:
trouwens het is eigenlijk wel belangrijk dat we ons in 1 keer plaatsen een play-off tegen Griekenland, Engeland, Spanje, Zweden en in mindere mate Slowakije, Noorwegen zie ik niet zitten. Nederlanders en play-offs gaat niet samen.
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee zeker niet
een aantal zijn zeker te verslaan maar Engeland, Spanje zie ik nederland niet van winnen
Zo is het. En bovendien, Engeland hoort bijvoorbeeld gewoon thuis op een WKquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.
Hmm Engeland overtuigt ook niet erg vaak. Maar directe plaatsing zou idd wel zo lekker zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.
Ben ik het volkomen mee eens. Wat ik van ze heb gezien is echt bedroevend. Alleen als Duitsland er snel uitligt zul je misschien weer last krijgen van de 'supporters'quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het zou mij verbazen als Duitsland door de poulewedstrijden komt. Vreemd ook dat ze alleen maar buitenlandse spitsen hebben en nog wel van middelmatig niveau. Misschien slecht voor het toernooi, maar ik verwacht dat ze er snel uitliggen.
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alleen als Duitsland er snel uitligt zul je misschien weer last krijgen van de 'supporters'.
Toch zijn die makkelijker te negerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"
Dat was wel zo'n vreemd WK, misschien wel de vreemdste ooit, althans wel voor mij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar het blijft natuurlijk nog altijd Duitsland. Zie in pakweg 2002 waar zelfs hun betere spelers nog uitvielen voor het WK en ze toch 2de werden ...
Zuid-Korea moest er wel eerst een bataljon scheidsrechters voor omkopen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n vreemd WK, misschien wel de vreemdste ooit, althans wel voor mij.
Een WK waarin landen als Nederland en Tsjechië niet meededen, waarin Turkije en Zuid-Korea (niet echt hoogvliegers) tot de halve finale komen en idd een zeer matig Duitsland het tot de finale haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |