Halve finale?? Optimist!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weeral ?![]()
![]()
![]()
Ik gok (hoop) op een halve finale tegen pakweg de Italianen of de Duitsers waarin die na 90 minuten weggespeeld te zijn in de laatste minuut de winnende goal maken ...
Je kan best gelijk hebben, ik weet het zo gauw niet meer precies. Meen me alleen te herinneren dat hij toen de linksback was bij PSV en ook in Oranje daar eventjes heeft gespeeld. Linksback was toen ook al een probleempositie, Van Hintum, Reiziger, Cocu, Hofland, Gio, Numan en Zenden hebben toen allemaal weleens geacteerd op die positie. Ben ik er misschien zelfs nog wel eentje vergeten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Nee, volgens mij alleen bij PSV.
Tegen Portugal had Louis het fantastische idee om Reiziger linksback te zetten.
Nee, dit keer gaat het lukkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weeral ?![]()
![]()
![]()
Ik gok (hoop) op een halve finale tegen pakweg de Italianen of de Duitsers waarin die na 90 minuten weggespeeld te zijn in de laatste minuut de winnende goal maken ...
Hoe dichter ze bij de finale komen hoe harder het mes in de wonde kan gedraaid worden ...quote:
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het Nederlandse geblabla zorgt wel voor leedvermaak in het buitenland hoor. Altijd die praatjes dat er wel even gewonnen gaat worden en achteraf gebrul dat er weer eens onterecht verloren is....
Het is niet erg, maar dan krijg je actie-reactie natuurlijk. Wel triest is het gejammer altijd dat Oranje altijd onterecht wordt uitgeschakeld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:54 schreef gras het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Alsof Italianen, Duitsers en Slovenen zich ook maar enigzins bekommeren over hoe men over ze denkt in het buitenland.
Het is nog niet zeker dat je de beste nummer 2 bent. Stond een heel stuk over in de krant vanmorgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Als we vanavond winnen zijn wij ook zo goed als zeker geplaatst.
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat je de beste nummer 2 bent. Stond een heel stuk over in de krant vanmorgen.
Ik was niet helemaal helder, maar het stond er toch echt. Het komt er in ieder geval op neer dat we ons geen misstappen mogen vervoorloven voor de wedstrijd tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...
Dat zou een fijne poule zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
Later vandaag kunnen ook nog Saoedi-Arabië, Zuid-Korea en Iran zich plaatsen voor het eindtoernooi in Duitsland.
Engeland of Polen ? Nu met 16 ptn uit 6 wedstrijden en 18 uit 7quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...
De resultaten tegen de nummer laatst vallen weg. Nederland zou nog in de problemen kunnen komen dan door doelsaldo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Engeland of Polen ? Nu met 16 ptn uit 6 wedstrijden en 18 uit 7
Of Croatië of Zweden ? Nu met 16 en 15 ptn uit 6 wedstrijden ?
Nederland zit ook in een groep met 1 ploeg meer , hanteren ze daar geen gelijkschakelingssleutel voor ofzo ?
Nee zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef ASroma het volgende:
trouwens het is eigenlijk wel belangrijk dat we ons in 1 keer plaatsen een play-off tegen Griekenland, Engeland, Spanje, Zweden en in mindere mate Slowakije, Noorwegen zie ik niet zitten. Nederlanders en play-offs gaat niet samen.
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee zeker niet
een aantal zijn zeker te verslaan maar Engeland, Spanje zie ik nederland niet van winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |