In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken, , , ."quote:[]
Wat erg dat je hond met zijn staart in de keukenmachine is gekomen! Sterkte .
Let op het subtiele gebruik van de "lachende" PI.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijn ook dat de servers tegenwoordig snel genoeg zijn om al die immens grote PI's te laden.
[20:21] <JohnnyKnoxville> Dank BS.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Bioslock het volgende:
Wat een kuttopic, JK.
Ach ja, het zijn toppertjes hè, stuk voor stuk.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Goh, alweer een topic van jouw hand, JK?
Je bent op dreef.
Is het niet wat teveel tekst voor het huidige ONZ?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Mooi topic hoor.
Uiteraard verloren gegaan in de diepste krochten van de server.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn toppertjes hè, stuk voor stuk.
Let op de , ook wel [14.gif] genoemd. Dit is een compliment naar de TS, die de gehele inhoud danwel "verpositiveerd", of het sarcasme onderstreept. Voor dit laatste wordt thans vaker de gebruikt, vanwege de sterkere beeldspraak.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Bioslock het volgende:
Wat een kuttopic, JK.
Ha! Vroegâh? Nog immer.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:23 schreef Tiemie het volgende:
! Vroegah! toen jij nog topicopenvrees had! !
Toch dunkt me dat vanuit de [14.gif] een veel positievere betekenis uitgaat dan vanuit de [6.gif].quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef Bioslock het volgende:
Let op de [afbeelding], ook wel [14.gif] genoemd. Dit is een compliment naar de TS, die de gehele inhoud danwel "verpositiveerd", of het sarcasme onderstreept. Voor dit laatste wordt thans vaker de [afbeelding] gebruikt, vanwege de sterkere beeldspraak.
Bedankt ellecastelle.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:25 schreef elcastel het volgende:
Leuke OP.
Ik denk dat de OP de meeste baggeraars hier sowieso wel buiten de spreekwoordelijke deur houdt kornuit.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding] :
Eigenlijk niet voor baggeraars om te gebruiken.
De [6.gif] neigt meer, naar ik ook uitgelegd heb, naar sarcasme, terwijl [14.gif] meer de PI der verbroedering is.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch dunkt me dat vanuit de [14.gif] een veel positievere betekenis uitgaat dan vanuit de [6.gif].
Graag gedaan grote vriend.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedankt ellecastelle.
, danwel .quote:Op woensdag 13 april 2005 20:28 schreef Bioslock het volgende:
De [6.gif] neigt meer, naar ik ook uitgelegd heb, naar sarcasme, terwijl [14.gif] meer de PI der verbroedering is.
E.e.a. uiteaard gecombineerd met een landelijke TV-actie, alsmede ook tevens T-shirt met opdruk.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:39 schreef Ender_W het volgende:
Ik ben het zomaar volledig met JK eens, ik stem voor de oprichting van een nationaal comité ter behoud van de PI. Deze moet zich ervoor inzetten dat er zonder PI niet meer, maar ook niet minder gepost kan worden
Welke gefinancierd kunnen worden door een extra trekking van de Postcodeloterij ofzo..... dat er van elk lid ¤ 10 van de rekening extra kan worden afgeschreven.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
E.e.a. uiteaard gecombineerd met een landelijke TV-actie, alsmede ook tevens T-shirt met opdruk.
Ik verwacht over niet al te veel tijd gesponsorde PI's die zulks zullen gaan bekostigen. Dit dient nog wel te worden kortgesloten met dhr. Roodbol overigens.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:44 schreef Ender_W het volgende:
Welke gefinancierd kunnen worden door een extra trekking van de Postcodeloterij ofzo..... dat er van elk lid ¤ 10 van de rekening extra kan worden afgeschreven.
oh ja, voor een belangrijk doel als dit is dit dus niet met een simpel telefoontje te voorkomen, dit moet in 10-voud met een behoorlijke verklaring worden aangevraagd.
JE PI!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
blauw
Newbie.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
pi?
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
pi?
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
Neen.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
dat is de enige blauwe lamlul
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Vraag aan opa:
Was er 'vroeger' ook zo'n snel-invoeren-van-je-post balkje zonder PI's wat het posten makkelijk maakt?!?!?11?!1!1
NOU?!?11?!?! NOU?!?!1?!
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen.
!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef cyberstalker het volgende:
.
Ooit wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
sterf
Mede wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Daardoor komt het!
je drukte per-ongeluk op caps-lockquote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
Die zijn dood.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mede wel ja.
En door Pim en Theo natuurlijk.
Jij vergeet een PI.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef mcDavid het volgende:
je drukte per-ongeluk op caps-lock
mbt wat?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Doodmetaal het volgende:
*Nostalgie.
Net als correct PI gebruik volgens de geldende normen en waarden van deze online gemeenschap.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die zijn dood.
Na Idols is het inderdaad verdacht stil geworden rond hem.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef Doodmetaal het volgende:
JK.
aha.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als correct PI gebruik volgens de geldende normen en waarden van deze online gemeenschap.
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na Idols is het inderdaad verdacht stil geworden rond hem.
Briljant! In één woord, briljant!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef Arcee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaker een PI gebruik. [afbeelding]
Oh: De Fok!PostIcon-lijstjes
Geachte heer Knoxville,quote:Op woensdag 13 april 2005 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik verwacht over niet al te veel tijd gesponsorde PI's die zulks zullen gaan bekostigen. Dit dient nog wel te worden kortgesloten met dhr. Roodbol overigens.
Geachte heer Stamper,quote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef Rampestamper het volgende:
Geachte heer Knoxville,
Wellicht is het een beter idee om het niet gebruiken van PI's te beboeten. Zo sla je twee vliegen in één klap. Vlieg 1: Inkomsten voor FOK! en vlieg 2: het weren, dan wel bekeren van baggeraars.
Hoogachtend en met vriendelijke groeten,
Rampestamper
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef Arcee het volgende:
Had je nog nooit gezien?
Dan is mijn doel reeds deels bereikt.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik gebruikte eigenlijk nooit PI's.
Zo'n getal met keiveel cijfers achter de komma.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Anguisy het volgende:
Wat zijn Pi's?
Intruders.quote:
Uit je hoofd?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:29 schreef Arcee het volgende:
3.14159265358979323846264338327950288419716939937510582097494459230781640628620899862
Verdomd, dat bedacht ik me ook laatst!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
PI's zouden ook best wel mogen werken in de Active Topics trouwens.
Daar is al een topic voor!quote:
Dude! Hoe handig moet dat wel niet zijn in het dagelijks leven!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Arcee het volgende:
Yeah.
Hoewel dat ook wel weer misleidend kan zijn t.a.v. het topic.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
PI's zouden ook best wel mogen werken in de Active Topics trouwens.
Eerder verhelderend me dunkt.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:36 schreef Anguisy het volgende:
Hoewel dat ook wel weer misleidend kan zijn t.a.v. het topic.
Het is getijpt door opa, verdomd nog aan toe.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef NiNi het volgende:
Lieve sequoia, wat een mooi topic.
Zo bén jij, nooit te beroerd om de jongere generatie iets mee te geven voor later.
Maar der benne wel spelvaute in je OP. RC, wijs jij ze even aan?
Ik heb het drie keer geprobeerd.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:01 schreef Arcee het volgende:
Yeah, right.
Jij altijd lieverd. .quote:Op woensdag 13 april 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Lieve opa, mag ik nog een Werther's Echte??
Altijd, lieverd?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
Er moet een komma tussen 'altijd' en 'lieverd'.
Nee hoor, er staat in feite 'jij bent altijd een lieverd'.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
Er moet een komma tussen 'altijd' en 'lieverd'.
Maar,;. natuurlijk, Tokay.,!,.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor, er staat in feite 'jij bent altijd een lieverd'.
Toch, JohnnyK?
Bespeur ik daar enige aarzeling JohnnyKnoxville?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar,;. natuurlijk, Tokay.,!,.
,.
Ik zou niet durven, lieverd.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
Bespeur ik daar enige aarzeling JohnnyKnoxville?
En daar irriteer jij je aan? . .;'quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
Als je geen normale interpunctie gebruikt, laat dan ook die punten en komma's rond smilies weg.
Ik ook van jou hoor, JohnnyK.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou niet durven, lieverd.
Nee man, rond smilies moet je juist zoveel mogelijk punten gebruiken. Ik vind het zelfs jammer dat je geen punten achter PI's kan zetten.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
Als je geen normale interpunctie gebruikt, laat dan ook die punten en komma's rond smilies weg.
Nu word je een beetje dwangneurotisch hoor!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee man, rond smilies moet je juist zoveel mogelijk punten gebruiken. Ik vind het zelfs jammer dat je geen punten achter PI's kan zetten.
Ik doe mijn best, Arcee. Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Arcee het volgende:
Als 't maar consequent is.
Vernieuwing is niet altijd automatisch verbetering.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Je moet met je tijd meegaan. Vernieuwing vindt plaats, wees flexibel.
Maar het vindt wel plaats.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd automatisch verbetering.
Over my dead, cold body!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
Maar het vindt wel plaats.
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een kap. .quote:Op woensdag 13 april 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.
Wat wil je nou? Met zo'n PI moet je naar KLB.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een kap. .
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Nagz het volgende:
Zeikerds, naja ik gebruik wel een PI maar ik erger me niet mateloos aan mensen die het niet doen....
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.
Ik vind het gewoon netter indien een post wel van een PI is voorzien.
Ik ook hoor, ik ook JK.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.
Ik vind het gewoon netter indien een post wel van een PI is voorzien.
Mijn afwasborstel typt dit zeker.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Polen zouden dat nooit als excuus gebruiken.
Al is dat vakje vaak wel makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef DaMook het volgende:
Ik vergeet ze ook vaak En ja dat wijt ik ook an het snel reageren vakje
Geen PI, lul!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
geweldig zo'n voorbeeld functiequote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
wat een kut excuus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb verdomme net iets van 200 reacties zitten deleten!
Frustraties zijn aandoenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
Ik wil dat ook kunnen, zou je me kunnen mailen over hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Vaan_Banaan het volgende:
En dit figuur?
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen, zou je me kunnen mailen over hoe je dat voor elkaar krijgt?
Zelfs dat kan ik nietquote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.
iid!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.
Ik zou je kunnen mailen.quote:
Ik denk inderdaad dat jij dat zou kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou je kunnen mailen.
Cool, eindelijk een vol topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb verdomme net iets van 200 reacties zitten deleten!
Als je een opleiding had genoten Swetsenegger, dan had je geweten dat de post-icon heel veel kan zeggen zonder woorden. Maar dat begrijp je natuurlijk alleen als je wat doorleert.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ow...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als je een opleiding had genoten Swetsenegger, dan had je geweten dat de post-icon heel veel kan zeggen zonder woorden. Maar dat begrijp je natuurlijk alleen als je wat doorleert.
Het is ook misschien niet echt een teloorgang. Wel worden de PI's mateloos onderschat. Mooi dat een topic als deze kan bijdragen, om deze PI's te promoten. Zodoende wordt FOK steeds meer het Utopia, waar mods en users vredig naast elkaar leven, én PI's gebruiken.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Tijn het volgende:
Teloorgang?
Ik post alleen maar met PI.
En posts van anderen zonder PI neem ik niet serieus.
Wat nou teloorgang?
Dank .quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
Oh ja, ik vind dit trouwens een TTT (tomeloos tof topic) en ben het helemaal met JohnnyK. eens.
Die PI's zijn er niet voor niets; gebruik die dingen!
Dank u!
Dank .quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Tijn het volgende:
Teloorgang?
Ik post alleen maar met PI.
En posts van anderen zonder PI neem ik niet serieus.
Wat nou teloorgang?
Zie je wel, ik heb niks met PI's.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je had beter deze [afbeelding] kunnen gebruiken.
Ik denk niet dat jij bovenaan staat...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Zeer goed topic, dat wel
Ik vraag me af of Arcee nog een keer een PI-gebruik-lijstje wil maken zodat ik bovenaan sta met mijn 99,9% van de tijd PI-gebruik
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Zeer goed topic, dat wel
Ik vraag me af of Arcee nog een keer een PI-gebruik-lijstje wil maken zodat ik bovenaan sta met mijn 99,9% van de tijd PI-gebruik
Schandalig en dat voor een mod.... foei....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.
Meerdere erwten in een "foreign language", als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Wat zijn pies?
Don't eat snow-with-small-green-balls-in-it.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Meerdere erwten in een "foreign language", als ik me niet vergis.
Wat een onnoemelijke schijtkick.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef mien-moeke het volgende:
Bier!!!111!!!!one!!!!111!!!!1!!!!
Eensch.quote:
?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
S
S.quote:
Danck, C2kquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
Je vergeet de punt, -C.
JK.quote:
.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.quote:
Top 250. Knap hoor. Ik sta ook in de top 250 "meest invloedrijke ONZ-mods". Dat zegt ook geen fuck dus .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.
In dat oude lijstje had ik net 6000 posts, maar ik stond wel in verdomd veel lijstjes in de top-250 van PI-gebruikers.
Ja, en? Je kan alsnog PI's toevoegen in je sluitposts. Doe ik ook. Net als alle andere, tóffe ONZ-mods. (Oké, Snakey niet... )quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.
In dat oude lijstje had ik net 6000 posts, maar ik stond wel in verdomd veel lijstjes in de top-250 van PI-gebruikers.
Tegenwoordig doe ik het (meestal) wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en? Je kan alsnog PI's toevoegen in je sluitposts. Doe ik ook. Net als alle andere, tóffe ONZ-mods. (Oké, Snakey niet... )
quote:
Waarom was dat nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef StofjeB het volgende:
Even met een kloon deze blauwe reeks beëindigen.
Tsja, dat snap ik ook niet echt...quote:
Gelukkig help jij ons nog even herinnerenquote:Op zaterdag 18 november 2006 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn nog steeds heel veel mensen die geen PI gebruiken
Wat een kutkick.quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn nog steeds heel veel mensen die geen PI gebruiken
Prima onschrijving. Deze smiley is niet alleen voor subtiele steken onder water, het is ook de minzame lach smiley, waarmee je altijd betuttelend overkomt. En als je een grap maakt in combinatie hiermee dan verneuk je hem sowieso. Net als met de knipoog of de bulderlach smiley. Het is gewoon niet leuk meer als je een gezicht erbij ziet wat doet denken aan die oom die altijd suffe woordspelingen maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding], danwel [afbeelding]: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:
[..]
In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken, [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]."
Dus die smiley gebruik je niet voor een neutrale post? (NJ, lees je mee? )quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef MeneerTim het volgende:
Prima onschrijving. Deze smiley is niet alleen voor subtiele steken onder water, het is ook de minzame lach smiley, waarmee je altijd betuttelend overkomt. En als je een grap maakt in combinatie hiermee dan verneuk je hem sowieso. Net als met de knipoog of de bulderlach smiley. Het is gewoon niet leuk meer als je een gezicht erbij ziet wat doet denken aan die oom die altijd suffe woordspelingen maakt.
De ongekroonde koning in het gebruik van deze smiley is Breuls. Hij heeft het zelfs een tijd als usericon gehad.
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus die smiley gebruik je niet voor een neutrale post? (NJ, lees je mee? )
Welke PI eigenlijk wel?
Het standaard mapje natuurlijk niet, want dat is vloeken in de PI-kerk.
Die alswel en alsmede .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze dusch.
welkequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die alswel en alsmede [afbeelding].
Goede PI analyse .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah! Nog niet eens opgevallen. En ik weet niet eens hoe ik ze moet gebruiken .
En dan nog!
De , alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
Hiermee wordt een liefdevol gevoel verspreid, uiteraard ultiem toepasbaar voor Tokay-posts. Everyone's a winner with this PI!
De alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
De ultieme lange-neus PI. Minachtend, laatdunkend, vrijgevochten. Laat met deze PI zien wat je er echt over denkt. Misschien niet zo subtiel als de [afbeelding], doch voor sommige mentaly challenged Fok!kers daarom juist des te duidelijker.
*: Let wel: blauwe variant enkel indien aanwezig.
Bij mij wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het werkt bij mij ook niet, jogy. [afbeelding].
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Misstique het volgende:
Ik heb die nieuwerwetse, hippe PI's niet.
Firefox is tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, Dagootje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Dagonet het volgende:
Welk een mooie analyse, kan deze worden opgenomen in zowel de OP als de tweede post van de huisregels? .
Niet? Hoe dan wel?quote:
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, Dagootje.
Checkcheckdubbelcheck. Voor de OP dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulks
Daar ga jij toch gewoon overheen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulks
Ik ben net zo blauw als jogy anders heaur, hij outrankt mij in z'n fora.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ga jij toch gewoon overheen?
(hehehe, overheen).
Heb je nooit geleerd dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dat te krijgen knaap?
"Als mod zijnde"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben net zo blauw als jogy anders heaur, hij outrankt mij in z'n fora.
Nou ja, dat ook.quote:
Negativo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef jogy het volgende:
Je bent gewoon lui.
Valt mee... Alleen de wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef NJ het volgende:
Ze moeten enkel nog passend gemaakt worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Geen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Als je niet kan kiezen -> twijfelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen!
Wat moet daar nou voor omschrijving bij?
1 |
Layout verneukende posts zijn okay!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef jogy het volgende:
Maar ok.
Heel simpel in Explorer.
1) Maak een favoriet aan, maakt niet uit wat voor eentje en ga daarna naar de favorietenmap in je profiel
c:\documents and settings\naam\favorites( XP ) of c:\users\naam\favorites ( vista )
Bewerk daar de nieuwe favoriet met de volgende regel:
[ code verwijderd ]
Druk op ok en met vista druk ook even de drieduizend waarschuwingen weg ( ).
Selecteer de favoriet en verander de naam in iets handigs.
Hierna kan je in het reageerscherm, niet de quickreply, je bericht tikken, de favoriet anspreken en 16 of 17 invullen voor en .
Klaar!
Ik heb nog een hele nette layout .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Layout verneukende posts zijn okay!
Alsmede ik tevens ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:55 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog een hele nette layout .
Ik moet helemaal scrollen naar rechts mên, voor/door je javascript code. .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele nette layout .
Heel ende gaar niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:57 schreef jogy het volgende:
Hahaha, ZarGon heeft een brakke internetdinges
!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef jogy het volgende:
Druk op ok en met vista druk ook even de drieduizend waarschuwingen weg ( ).
Ik prefereer de term "inbetweenbie's".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik dacht al, hé wat een oldbies!
Bleek het een topic uit 2005 te zijn
Da's wel erg moeilijk hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "inbetweenbie's".
Het leven is moeilijk knul.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:18 schreef classpc het volgende:
Da's wel erg moeilijk hoor
Je bent nog net van deze eeuw man.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kut van die 1-8 man....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je bent nog net van deze eeuw man.
Er zijn ergere dingen, T.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:21 schreef Tiemie het volgende:
Klopt.
Ik heb al eens geprobeerd om de term 'Midbies' te introduceren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Midbies, ook een goede inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb al eens geprobeerd om de term 'Midbies' te introduceren.
Tevens PI test
[edit]
k*t... als je de PI probeert te wijzigen dan gaat het fout...
[/edit]
efghjkl;/quote:
.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Dagonet het volgende:
Een puikende uitleg Jogy!
Nog steeds van toepassing overigens. Twee jaar geleden was ik dus ook al zo wijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |