quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Geen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Als je niet kan kiezen -> twijfelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen!
Wat moet daar nou voor omschrijving bij?
1 |
Layout verneukende posts zijn okay!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef jogy het volgende:
Maar ok.
Heel simpel in Explorer.
1) Maak een favoriet aan, maakt niet uit wat voor eentje en ga daarna naar de favorietenmap in je profiel
c:\documents and settings\naam\favorites( XP ) of c:\users\naam\favorites ( vista )
Bewerk daar de nieuwe favoriet met de volgende regel:
[ code verwijderd ]
Druk op ok en met vista druk ook even de drieduizend waarschuwingen weg ( ).
Selecteer de favoriet en verander de naam in iets handigs.
Hierna kan je in het reageerscherm, niet de quickreply, je bericht tikken, de favoriet anspreken en 16 of 17 invullen voor en .
Klaar!
Ik heb nog een hele nette layout .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Layout verneukende posts zijn okay!
Alsmede ik tevens ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:55 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog een hele nette layout .
Ik moet helemaal scrollen naar rechts mên, voor/door je javascript code. .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele nette layout .
Heel ende gaar niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:57 schreef jogy het volgende:
Hahaha, ZarGon heeft een brakke internetdinges
!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef jogy het volgende:
Druk op ok en met vista druk ook even de drieduizend waarschuwingen weg ( ).
Ik prefereer de term "inbetweenbie's".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik dacht al, hé wat een oldbies!
Bleek het een topic uit 2005 te zijn
Da's wel erg moeilijk hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "inbetweenbie's".
Het leven is moeilijk knul.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:18 schreef classpc het volgende:
Da's wel erg moeilijk hoor
Je bent nog net van deze eeuw man.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kut van die 1-8 man....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je bent nog net van deze eeuw man.
Er zijn ergere dingen, T.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:21 schreef Tiemie het volgende:
Klopt.
Ik heb al eens geprobeerd om de term 'Midbies' te introduceren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Midbies, ook een goede inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb al eens geprobeerd om de term 'Midbies' te introduceren.
Tevens PI test
[edit]
k*t... als je de PI probeert te wijzigen dan gaat het fout...
[/edit]
efghjkl;/quote:
.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Dagonet het volgende:
Een puikende uitleg Jogy!
Nog steeds van toepassing overigens. Twee jaar geleden was ik dus ook al zo wijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |