Tsja, dat snap ik ook niet echt...quote:
Gelukkig help jij ons nog even herinnerenquote:Op zaterdag 18 november 2006 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn nog steeds heel veel mensen die geen PI gebruiken
Wat een kutkick.quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn nog steeds heel veel mensen die geen PI gebruiken
Prima onschrijving. Deze smiley is niet alleen voor subtiele steken onder water, het is ook de minzame lach smiley, waarmee je altijd betuttelend overkomt. En als je een grap maakt in combinatie hiermee dan verneuk je hem sowieso. Net als met de knipoog of de bulderlach smiley. Het is gewoon niet leuk meer als je een gezicht erbij ziet wat doet denken aan die oom die altijd suffe woordspelingen maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding], danwel [afbeelding]: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:
[..]
In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken, [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]."
Dus die smiley gebruik je niet voor een neutrale post? (NJ, lees je mee? )quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef MeneerTim het volgende:
Prima onschrijving. Deze smiley is niet alleen voor subtiele steken onder water, het is ook de minzame lach smiley, waarmee je altijd betuttelend overkomt. En als je een grap maakt in combinatie hiermee dan verneuk je hem sowieso. Net als met de knipoog of de bulderlach smiley. Het is gewoon niet leuk meer als je een gezicht erbij ziet wat doet denken aan die oom die altijd suffe woordspelingen maakt.
De ongekroonde koning in het gebruik van deze smiley is Breuls. Hij heeft het zelfs een tijd als usericon gehad.
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus die smiley gebruik je niet voor een neutrale post? (NJ, lees je mee? )
Welke PI eigenlijk wel?
Het standaard mapje natuurlijk niet, want dat is vloeken in de PI-kerk.
Die alswel en alsmede .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze dusch.
welkequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die alswel en alsmede [afbeelding].
Goede PI analyse .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah! Nog niet eens opgevallen. En ik weet niet eens hoe ik ze moet gebruiken .
En dan nog!
De , alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
Hiermee wordt een liefdevol gevoel verspreid, uiteraard ultiem toepasbaar voor Tokay-posts. Everyone's a winner with this PI!
De alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
De ultieme lange-neus PI. Minachtend, laatdunkend, vrijgevochten. Laat met deze PI zien wat je er echt over denkt. Misschien niet zo subtiel als de [afbeelding], doch voor sommige mentaly challenged Fok!kers daarom juist des te duidelijker.
*: Let wel: blauwe variant enkel indien aanwezig.
Bij mij wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het werkt bij mij ook niet, jogy. [afbeelding].
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Misstique het volgende:
Ik heb die nieuwerwetse, hippe PI's niet.
Firefox is tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Dat werkt alleunig voor mensen met dat hippe firefox.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, Dagootje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Dagonet het volgende:
Welk een mooie analyse, kan deze worden opgenomen in zowel de OP als de tweede post van de huisregels? .
Niet? Hoe dan wel?quote:
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, Dagootje.
Checkcheckdubbelcheck. Voor de OP dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulks
Daar ga jij toch gewoon overheen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Het was ook meer iets voor joogepoog om te doen, als mod zijnde van dit subforum ende zulks
Ik ben net zo blauw als jogy anders heaur, hij outrankt mij in z'n fora.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ga jij toch gewoon overheen?
(hehehe, overheen).
Heb je nooit geleerd dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dat te krijgen knaap?
"Als mod zijnde"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben net zo blauw als jogy anders heaur, hij outrankt mij in z'n fora.
Nou ja, dat ook.quote:
Negativo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef jogy het volgende:
Je bent gewoon lui.
Valt mee... Alleen de wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef NJ het volgende:
Ze moeten enkel nog passend gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |