ow...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als je een opleiding had genoten Swetsenegger, dan had je geweten dat de post-icon heel veel kan zeggen zonder woorden. Maar dat begrijp je natuurlijk alleen als je wat doorleert.
Het is ook misschien niet echt een teloorgang. Wel worden de PI's mateloos onderschat. Mooi dat een topic als deze kan bijdragen, om deze PI's te promoten. Zodoende wordt FOK steeds meer het Utopia, waar mods en users vredig naast elkaar leven, én PI's gebruiken.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Tijn het volgende:
Teloorgang?
Ik post alleen maar met PI.
En posts van anderen zonder PI neem ik niet serieus.
Wat nou teloorgang?
Dank .quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
Oh ja, ik vind dit trouwens een TTT (tomeloos tof topic) en ben het helemaal met JohnnyK. eens.
Die PI's zijn er niet voor niets; gebruik die dingen!
Dank u!
Dank .quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Tijn het volgende:
Teloorgang?
Ik post alleen maar met PI.
En posts van anderen zonder PI neem ik niet serieus.
Wat nou teloorgang?
Zie je wel, ik heb niks met PI's.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je had beter deze [afbeelding] kunnen gebruiken.
Ik denk niet dat jij bovenaan staat...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Zeer goed topic, dat wel
Ik vraag me af of Arcee nog een keer een PI-gebruik-lijstje wil maken zodat ik bovenaan sta met mijn 99,9% van de tijd PI-gebruik
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Zeer goed topic, dat wel
Ik vraag me af of Arcee nog een keer een PI-gebruik-lijstje wil maken zodat ik bovenaan sta met mijn 99,9% van de tijd PI-gebruik
Schandalig en dat voor een mod.... foei....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.
Meerdere erwten in een "foreign language", als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Wat zijn pies?
Don't eat snow-with-small-green-balls-in-it.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Meerdere erwten in een "foreign language", als ik me niet vergis.
Wat een onnoemelijke schijtkick.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef mien-moeke het volgende:
Bier!!!111!!!!one!!!!111!!!!1!!!!
Eensch.quote:
?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
S
S.quote:
Danck, C2kquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
Je vergeet de punt, -C.
JK.quote:
.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel sluitposten zonder PI.
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.quote:
Top 250. Knap hoor. Ik sta ook in de top 250 "meest invloedrijke ONZ-mods". Dat zegt ook geen fuck dus .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.
In dat oude lijstje had ik net 6000 posts, maar ik stond wel in verdomd veel lijstjes in de top-250 van PI-gebruikers.
Ja, en? Je kan alsnog PI's toevoegen in je sluitposts. Doe ik ook. Net als alle andere, tóffe ONZ-mods. (Oké, Snakey niet... )quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik ook op 99,9% gestaan.
In dat oude lijstje had ik net 6000 posts, maar ik stond wel in verdomd veel lijstjes in de top-250 van PI-gebruikers.
Tegenwoordig doe ik het (meestal) wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en? Je kan alsnog PI's toevoegen in je sluitposts. Doe ik ook. Net als alle andere, tóffe ONZ-mods. (Oké, Snakey niet... )
quote:
Waarom was dat nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef StofjeB het volgende:
Even met een kloon deze blauwe reeks beëindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |