Ik zou niet durven, lieverd.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
Bespeur ik daar enige aarzeling JohnnyKnoxville?
En daar irriteer jij je aan? . .;'quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
Als je geen normale interpunctie gebruikt, laat dan ook die punten en komma's rond smilies weg.
Ik ook van jou hoor, JohnnyK.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou niet durven, lieverd.
Nee man, rond smilies moet je juist zoveel mogelijk punten gebruiken. Ik vind het zelfs jammer dat je geen punten achter PI's kan zetten.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
Als je geen normale interpunctie gebruikt, laat dan ook die punten en komma's rond smilies weg.
Nu word je een beetje dwangneurotisch hoor!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee man, rond smilies moet je juist zoveel mogelijk punten gebruiken. Ik vind het zelfs jammer dat je geen punten achter PI's kan zetten.
Ik doe mijn best, Arcee. Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Arcee het volgende:
Als 't maar consequent is.
Vernieuwing is niet altijd automatisch verbetering.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Je moet met je tijd meegaan. Vernieuwing vindt plaats, wees flexibel.
Maar het vindt wel plaats.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd automatisch verbetering.
Over my dead, cold body!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
Maar het vindt wel plaats.
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
Ach man, je bent zelf een kap. .quote:Op woensdag 13 april 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
Kap daar eens mee. Ik ben het namelijk helemaal met je eens. Kutsmiley's kut-pi's.
Wat wil je nou? Met zo'n PI moet je naar KLB.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een kap. .
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Nagz het volgende:
Zeikerds, naja ik gebruik wel een PI maar ik erger me niet mateloos aan mensen die het niet doen....
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.
Ik vind het gewoon netter indien een post wel van een PI is voorzien.
Ik ook hoor, ik ook JK.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mateloos ergeren is ook weer wat overdreven.
Ik vind het gewoon netter indien een post wel van een PI is voorzien.
Mijn afwasborstel typt dit zeker.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Polen zouden dat nooit als excuus gebruiken.
Al is dat vakje vaak wel makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef DaMook het volgende:
Ik vergeet ze ook vaak En ja dat wijt ik ook an het snel reageren vakje
Geen PI, lul!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
geweldig zo'n voorbeeld functiequote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
wat een kut excuus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb verdomme net iets van 200 reacties zitten deleten!
Frustraties zijn aandoenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Knut het volgende:
*opschoon*
Ik wil dat ook kunnen, zou je me kunnen mailen over hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Vaan_Banaan het volgende:
En dit figuur?
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen, zou je me kunnen mailen over hoe je dat voor elkaar krijgt?
Zelfs dat kan ik nietquote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.
iid!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde principe als bij deze PI.
Ik zou je kunnen mailen.quote:
Ik denk inderdaad dat jij dat zou kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou je kunnen mailen.
Cool, eindelijk een vol topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb verdomme net iets van 200 reacties zitten deleten!
Als je een opleiding had genoten Swetsenegger, dan had je geweten dat de post-icon heel veel kan zeggen zonder woorden. Maar dat begrijp je natuurlijk alleen als je wat doorleert.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |