Nee, klopt, zomer 2003, denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 04:02 schreef Ole het volgende:
Lang niet in de semi-bikkeltijd gezien iig..
ach, moet kunnen. Pas bijna 2 jaar geleden...quote:
Camping hè.quote:Op woensdag 13 april 2005 04:04 schreef Ole het volgende:
en je was toch vermist?![]()
Vermiste FOK!kers weer terecht
Wrijf het er maar in ja. Het was toevallig in een huisje op de camping hoor. En eigenlijk best nogwel koud paar dagen...quote:Op woensdag 13 april 2005 04:11 schreef Ole het volgende:
Ooohhhhhh....
quote:Op woensdag 13 april 2005 04:15 schreef Ryan3 het volgende:
Anyway het was weer een deugd die semi-bikkeltijd, maar ga nu slapen, ben al uitgekleed...
Ik weet dat het onrealistisch klinkt, maar soms heb ik ook lol op niet-meetings.quote:Op zondag 17 april 2005 04:18 schreef Ole het volgende:
na ja... weer een meet gemist... volgende x telefoonnrs vragen...
Wat is dan een echte bikkeltijd?quote:
Doordeweeks vanaf 3 en in het weekend vanaf 4 uur.quote:Op maandag 18 april 2005 02:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat is dan een echte bikkeltijd?
Ja ik twijfel nu? Blijf ik wakker of ga ik plat.quote:Op zondag 24 april 2005 06:45 schreef Ole het volgende:
errug he , dat licht!
Ja hallo.quote:Op maandag 25 april 2005 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat I.R.Baboon zich verdomd weinig laat zien in zijn eigen topic.
\quote:Op woensdag 27 april 2005 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo.
Zo, gezellig een hele tijd bier gedronken (maar wel op tijd gestopt), een tijd met m'n ex gepraat (hetgeen wel erg gezellig was, maar ik zag dat ze na afloop weer in huilen uitbarste en zo, en dat is toch wat minder) en uiteindelijk nog met wat mensen shoarma gegeten. En nu voldaan slapen.
Ja de raarste zie ik weer blauw. Heb al met mijn monitor liggen kloten maar dat hielp niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:24 schreef Ole het volgende:
[..]
\
Hey.. WTF...
joe moddereter???
moet niet gekker worden hiero!! stetik ook al weer terug...
En gaat drs P nog live?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:35 schreef Stranger het volgende:
Maar die kaartjes voor Boudewijn de Groot zijn veiliggesteld?
Vast omdat je er ooit in gereageerd hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
waarom staat dit in Myat?
ja die briljante ingeving kreeg ik ook net!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vast omdat je er ooit in gereageerd hebt.
alleen maar omdat ik er toen wasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou het jou semi-bikkeltijd zijn ole?
okequote:
en Stranger... kijk naar de tijd... ik was nl broodjenuchter toen ik dit postte...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou het jou semi-bikkeltijd zijn ole?
Ik vergeet het steeds enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:38 schreef Ole het volgende:
[..]
en Stranger... kijk naar de tijd... ik was nl broodjenuchter toen ik dit postte...
Keep de Bikkeltijd alive yeah!!!![]()
![]()
![]()
quote:
*popcorn paktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Je weet nooit wie er nog ineens binnenkomt..
IR soms, of misschien zelfs wel yvonne of cynix
Zo heeee nachtbrakertje!!quote:Op zondag 17 april 2005 04:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lig je al?
wilde ff n handtekening vragen![]()
helemaal super joh "de pit"![]()
Goodmidday al bijna. Ik kijk maar af en toe naar deze onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
toen ging ik n nachtje door![]()
goodmorning trouwens
Def!!!!quote:
Hha idd!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:03 schreef Mike het volgende:
Ik moet meestal vroeg op 's ochtends, dus het is inderdaad wat sporadisch.
Maar het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit he?
Dat ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:08 schreef MissHobje het volgende:
En nu weekend ??![]()
lekker uitslapen jij dan
Schiet jezelf dood IR. Dan ben je van het gekloot af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Van half 9 tot kwart voor 6 gewerkt. Daarna tot half 11 bedrijfsborrel, daarna even heel veel gesnackt en daarna tot daarnet ander feestje. En nu ben ik moe. Wat een leven.
Steeds vroeger die krengenquote:Op zondag 22 mei 2005 04:40 schreef Stranger het volgende:
Waarom fluiten die kutvogels nu al
Violence is never the answerquote:Op zondag 22 mei 2005 11:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Schiet jezelf dood IR. Dan ben je van het gekloot af.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is weer maandagavond, dus ben ik weer veel te laat nog met een opdracht bezig.
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dinsdagochtend, en ja sorry stond in myat
![]()
ja en dan gaan ze zelf eten maken enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:27 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!![]()
hoge golven windkracht 10, storm op zee storm op zeequote:
Ik wacht nog op een screenshot van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn opdracht is zo goed als af, ik duik m'n bed in. Welterusten.
Och arme Thaleia toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
Omdat ik misselijk ben
Bikkels zouden dat niet zijn natuurlijk, die niet. Maar ik wel.
Zo hoort dat. Men hoort het met mij eens te zijn. Hulde!quote:Op zondag 29 mei 2005 03:46 schreef thaleia het volgende:
En ik ben het geheel met je eens in het FritsvanEgterstopic
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
En nog even eenvoor Tristessa. Wanneer komt er nou een keer een Muziekmeet waarbij jij en ik niet beide afwezig zijn?
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen, Stranger, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:13 schreef Stranger het volgende:
Je kan zeker niet slapen omdat je zenuwachtig bent over het aankomende referendum IR?
Heiden. Weet je dan niet dat je de goddelijke smaak van Leffe nooit mag uitwissen met overmatig gekruid vlees en (god verhoede) een teveel aan knoflooksaus? Tsss...quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:54 schreef I.R.Baboon:
Na een avond van leffe en shoarma
Ja zover lees ik natuurlijk niet terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Hoezo 'zomaar'? Ik was er zondag 29 mei ook al.
Het Bikkeltopic is in de spelonken van de Fok search verdwenen.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Bikkels bestaan toch niet meer sinds Lamons bikkeltijd niet meer opnieuw geopend is?quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok:
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Dat willen we inderdaad niet. Laten we er dus een mooi topic van maken. (In de geest van PingPong.)quote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef Piet_Piraat:
Dan begint 't weer zo'n hallo ik ga slapen topic te worden.![]()
quote:
Een open deur mag je nooit dicht slaan!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu wel, vrinden.
Slauerhoff lijkt alleen nog in de bikkeltijdtopics te kunnen wonen...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:15 schreef Lamon:
Alleen in mijn gedichten kan ik wonen
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Nu dan een rechtmatige post. Qua tijd dan..
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.
Die had soms nog net ff dat beetje extra.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lamon is inmiddels overleden. Of in ieder geval zijn bikkeltijd.
Heb je ook weer wat te doen. en wat broer zei. singles-topicquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jeuh een fotoboek en flitsende smiley..
Dan moet ik eerst mijn ouwe dumpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:30 schreef broer het volgende:
Er is ook een singles-topic, sig000.
Of wist je dat al?
genoeg niet-singles die er ook postenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn ouwe dumpen..
Ik ben er zo aan gewend inmiddels
Ik ben toch meer gesteld op de rust die dit topic uitstraalt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
genoeg niet-singles die er ook posten
als je er zo gehecht aan bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben toch meer gesteld op de rust die dit topic uitstraalt..
Het hectische valt van je af en hier kun je gewoon heerlijk relaxt Semi-Bikkelen.quote:
het origineel was van voor mijn fok-tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het hectische valt van je af en hier kun je gewoon heerlijk relaxt Semi-Bikkelen..
*helaas idd 't orgineel nergens meer te vinden.
Ik raak ook soms maar toevallig hier weer eens terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het origineel was van voor mijn fok-tijd
ik kan niet meer helder denken, maar ik maak hieruit op dat ik me niet hoef te schamen. Ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik raak ook soms maar toevallig hier weer eens terecht..
Volgens mij mag iedereen hier posten als 't maar Semi-Bikkeltijd is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik kan niet meer helder denken, maar ik maak hieruit op dat ik me niet hoef te schamen. Ofzo
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen hier posten als 't maar Semi-Bikkeltijd is.![]()
Als de AT enlele minuten lang geen teken van leven heeft is het semi-bikkeltijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?
Daar zijn strikte regels voor. Het maakt ook nog verschil door de week of in 't weekend en dan is ook nog de vraag wat nu precies onder weekend valt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?
Toevallig ga ik net slapen dus maak ik me ook nergens druk omquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zijn strikte regels voor. Het maakt ook nog verschil door de week of in 't weekend en dan is ook nog de vraag wat nu precies onder weekend valt.![]()
Maar omstreeks deze tijd zijn we dus eigenlijk inmiddels aan 't bikkelen.![]()
Stranger je bent geweldig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:04 schreef Stranger het volgende:
Lamons Bikkeltijd, Deel 32
zet hem toch eens in je bookmarks mensen.
Dag als in begroeting... ergo.. soort van hallo.. maar dan met andere lettersquote:
Dan wordt 't toch meer : Nacht mensen .quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dag als in begroeting... ergo.. soort van hallo.. maar dan met andere letters
Lekker, doe mij er ook maar eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:13 schreef QyRoZ het volgende:
Nolius! Heiligschennis!
Ja nu wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:07 schreef QyRoZ het volgende:
Wow, is het al weer semi-bikkeltijd?
Als we dan toch met regels bezig zijn, zit er ook geen voorwaarde aan de tijd van opstaan de volgende dag? Iemand die om half twaalf gaat slapen als hij om kwart over vijf moet opstaan vind ik de term (semi-)bikkel meer verdienen dan iemand die om twee uur naar bed gaat en de volgende dag tot twaalf uur in zijn bed ligt te stinken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:06 schreef I.R.Baboon:
Welterusten. En wmb loopt Semi-Bikkeltijd net zo lang door tot je gaat slapen, al kan je er op een bepaald moment voor kiezen om voor de échte Bikkeltijd te gaan. Maar er zit geen eindlimiet bij.
Goed dat je het even uitlegt IR!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten. En wmb loopt Semi-Bikkeltijd net zo lang door tot je gaat slapen, al kan je er op een bepaald moment voor kiezen om voor de échte Bikkeltijd te gaan. Maar er zit geen eindlimiet bij.
uhm, hij was oranje.. zal wel met grapfruit ofzo geweest zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:05 schreef DaphneB het volgende:
[..]
Lime of iets anders???
Martini en een olijfje?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:31 schreef timbob het volgende:
[..]
uhm, hij was oranje.. zal wel met grapfruit ofzo geweest zijn
\quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Semi-bikkelen is okay.
of betekend dat doeg van hallo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Doeg.
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef timbob het volgende:
dit is toch geen tijd voor een blanke!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:52 schreef Stranger het volgende:
Ach Mike, ik heb morgen ook een zware dag. Eerst een middag sporten, dan een hele vervelende barbecue en vervolgens een groot feest, dus heb meelij.
Bij uitstek gesckikt om te slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ochtend is evil, I tell you.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[link=blaat]d[/link]
link="blaat"]dd[/link]
Slaap ze IR.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten.
Dank je, Dago.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Ik gok dat I.R. Leffes aan het downloaden is.
Ja, want hij had gewoon heel gezellig nu met ons kunnen semi-bikkelen....quote:
Jawel, maar nog nooit hier gepost....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef broer het volgende:
Je bent nog nooit later dan twee uur 's nachts wakker geweest?
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toequote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef broer het volgende:
Goed idee om daar dan toch maar mee te beginnen. Met of zonder I.R.
En? Hoe bevalt het tot nu toe?
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toe
quote:
Dat zou kunnen.... al schaar ik mezelf niet onder one of the guysquote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:
[..]
Dank je wel. Open jij een nieuwe als deze vol is?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef sig000 het volgende:
Mooie tijd om dit topic met een bezoek te vereren..
Ik bedoel dat ik geen guy ben.... maar wil hier natuurlijk wel bij horenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef broer het volgende:
Eerst zeg je dat je wel bij dit kliekje wilt horen en daarna wil je niet one of the guys zijn?
Make up your mind...
Goh.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef Christine het volgende:
Ik bedoel dat ik geen guy ben....
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.quote:maar wil hier natuurlijk wel bij horen
Ik merk het....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Goh.
[..]
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.
Zie je? Zelfs NiteSpeed kan het.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Pompidompidom.
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
Alleen een beetje jammer dat IR er niet bij is...
Kost wel veel moeite hoor, dat posten in een semi-bikkeltopic. Ik denk dat ik het bikkel-topic nog niet aan kan.quote:
Wat saai.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.
Hij drinkt Leffes of hij slaapt.
Dat wel. Maar niet als je ook in Semi-Bikkeltijd deel 32 kunt posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Leffe's zijn okay.
Hij was één keer wakker na twee uur.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:55 schreef Christine het volgende:
Waarom is het topic dan naar hem vernoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |