Het Bikkeltopic is in de spelonken van de Fok search verdwenen.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Bikkels bestaan toch niet meer sinds Lamons bikkeltijd niet meer opnieuw geopend is?quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok:
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Dat willen we inderdaad niet. Laten we er dus een mooi topic van maken. (In de geest van PingPong.)quote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef Piet_Piraat:
Dan begint 't weer zo'n hallo ik ga slapen topic te worden.![]()
quote:
Een open deur mag je nooit dicht slaan!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu wel, vrinden.
Slauerhoff lijkt alleen nog in de bikkeltijdtopics te kunnen wonen...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:15 schreef Lamon:
Alleen in mijn gedichten kan ik wonen
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Nu dan een rechtmatige post. Qua tijd dan..
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.
Die had soms nog net ff dat beetje extra.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lamon is inmiddels overleden. Of in ieder geval zijn bikkeltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |