quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is weer maandagavond, dus ben ik weer veel te laat nog met een opdracht bezig.
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dinsdagochtend, en ja sorry stond in myat
![]()
ja en dan gaan ze zelf eten maken enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:27 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!![]()
hoge golven windkracht 10, storm op zee storm op zeequote:
Ik wacht nog op een screenshot van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn opdracht is zo goed als af, ik duik m'n bed in. Welterusten.
Och arme Thaleia toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
Omdat ik misselijk ben
Bikkels zouden dat niet zijn natuurlijk, die niet. Maar ik wel.
Zo hoort dat. Men hoort het met mij eens te zijn. Hulde!quote:Op zondag 29 mei 2005 03:46 schreef thaleia het volgende:
En ik ben het geheel met je eens in het FritsvanEgterstopic
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
En nog even eenvoor Tristessa. Wanneer komt er nou een keer een Muziekmeet waarbij jij en ik niet beide afwezig zijn?
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen, Stranger, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:13 schreef Stranger het volgende:
Je kan zeker niet slapen omdat je zenuwachtig bent over het aankomende referendum IR?
Heiden. Weet je dan niet dat je de goddelijke smaak van Leffe nooit mag uitwissen met overmatig gekruid vlees en (god verhoede) een teveel aan knoflooksaus? Tsss...quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:54 schreef I.R.Baboon:
Na een avond van leffe en shoarma
Ja zover lees ik natuurlijk niet terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Hoezo 'zomaar'? Ik was er zondag 29 mei ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |