quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is weer maandagavond, dus ben ik weer veel te laat nog met een opdracht bezig.
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dinsdagochtend, en ja sorry stond in myat
![]()
ja en dan gaan ze zelf eten maken enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:27 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!![]()
hoge golven windkracht 10, storm op zee storm op zeequote:
Ik wacht nog op een screenshot van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn opdracht is zo goed als af, ik duik m'n bed in. Welterusten.
Och arme Thaleia toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
Omdat ik misselijk ben
Bikkels zouden dat niet zijn natuurlijk, die niet. Maar ik wel.
Zo hoort dat. Men hoort het met mij eens te zijn. Hulde!quote:Op zondag 29 mei 2005 03:46 schreef thaleia het volgende:
En ik ben het geheel met je eens in het FritsvanEgterstopic
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
En nog even eenvoor Tristessa. Wanneer komt er nou een keer een Muziekmeet waarbij jij en ik niet beide afwezig zijn?
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen, Stranger, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:13 schreef Stranger het volgende:
Je kan zeker niet slapen omdat je zenuwachtig bent over het aankomende referendum IR?
Heiden. Weet je dan niet dat je de goddelijke smaak van Leffe nooit mag uitwissen met overmatig gekruid vlees en (god verhoede) een teveel aan knoflooksaus? Tsss...quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:54 schreef I.R.Baboon:
Na een avond van leffe en shoarma
Ja zover lees ik natuurlijk niet terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:54 schreef broer het volgende:
Hoezo 'zomaar'? Ik was er zondag 29 mei ook al.
Het Bikkeltopic is in de spelonken van de Fok search verdwenen.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Bikkels bestaan toch niet meer sinds Lamons bikkeltijd niet meer opnieuw geopend is?quote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef Twisted_fok:
Ja hier! Maar ik ga nu weer slapen voordat ik een bikkel word ipv een semi-bikkel
Dat willen we inderdaad niet. Laten we er dus een mooi topic van maken. (In de geest van PingPong.)quote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef Piet_Piraat:
Dan begint 't weer zo'n hallo ik ga slapen topic te worden.![]()
quote:
Een open deur mag je nooit dicht slaan!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu wel, vrinden.
Slauerhoff lijkt alleen nog in de bikkeltijdtopics te kunnen wonen...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:15 schreef Lamon:
Alleen in mijn gedichten kan ik wonen
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Nu dan een rechtmatige post. Qua tijd dan..
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lamon je bikkeltopic is verdwenen in de search.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Al het moois moet vergankelijk zijn, anders was het niet mooi meer.
Die had soms nog net ff dat beetje extra.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lamon is inmiddels overleden. Of in ieder geval zijn bikkeltijd.
Heb je ook weer wat te doen. en wat broer zei. singles-topicquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jeuh een fotoboek en flitsende smiley..
Dan moet ik eerst mijn ouwe dumpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:30 schreef broer het volgende:
Er is ook een singles-topic, sig000.
Of wist je dat al?
genoeg niet-singles die er ook postenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn ouwe dumpen..
Ik ben er zo aan gewend inmiddels
Ik ben toch meer gesteld op de rust die dit topic uitstraalt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
genoeg niet-singles die er ook posten
als je er zo gehecht aan bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben toch meer gesteld op de rust die dit topic uitstraalt..
Het hectische valt van je af en hier kun je gewoon heerlijk relaxt Semi-Bikkelen.quote:
het origineel was van voor mijn fok-tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het hectische valt van je af en hier kun je gewoon heerlijk relaxt Semi-Bikkelen..
*helaas idd 't orgineel nergens meer te vinden.
Ik raak ook soms maar toevallig hier weer eens terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het origineel was van voor mijn fok-tijd
ik kan niet meer helder denken, maar ik maak hieruit op dat ik me niet hoef te schamen. Ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik raak ook soms maar toevallig hier weer eens terecht..
Volgens mij mag iedereen hier posten als 't maar Semi-Bikkeltijd is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik kan niet meer helder denken, maar ik maak hieruit op dat ik me niet hoef te schamen. Ofzo
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen hier posten als 't maar Semi-Bikkeltijd is.![]()
Als de AT enlele minuten lang geen teken van leven heeft is het semi-bikkeltijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?
Daar zijn strikte regels voor. Het maakt ook nog verschil door de week of in 't weekend en dan is ook nog de vraag wat nu precies onder weekend valt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en tot hoe laat is het semi-bikkel tijd of maakt dat ook geen hol uit?
Toevallig ga ik net slapen dus maak ik me ook nergens druk omquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zijn strikte regels voor. Het maakt ook nog verschil door de week of in 't weekend en dan is ook nog de vraag wat nu precies onder weekend valt.![]()
Maar omstreeks deze tijd zijn we dus eigenlijk inmiddels aan 't bikkelen.![]()
Stranger je bent geweldig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:04 schreef Stranger het volgende:
Lamons Bikkeltijd, Deel 32
zet hem toch eens in je bookmarks mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |