Ik denk dat ik het maar bij die ene meeting hou. Die viel al behoorlijk tegen, derhalve moet ik maar concluderen dat ik geen 'meetingperson' ben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:16 schreef Stranger het volgende:
Lamon? waar blijft jou 5 jaarsmeetsinschrijvng?
Ik gas tenminste lekker slap;en
...en zelfs die kleine meet vond ik niet eens echt gezellig. Maar om elkaar heen draaien en dwangmatig onderwerpen zoeken om over te praten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:21 schreef Isabeau het volgende:
En daarbij zijn kleine meets ook altijd veel gezelliger dan die enorme massale meets
Misschien was dat het wel. Dan was dat ene lekkere wijf er zeker niet, en waren ze daarom wat teneergeslagen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat de meesten in het filo-forum gewoon pseudointellectuelen waren die ook gewoon geilen op dat ene lekkere wijf op de meet en drank nodig hebben om dat ene exemplaar aan te durven sprekenMaar ik kan het mis hebben
Als het zo mini is, mag het geen meet meer heten.quote:Mijn ervaring met mini-meets is erg goed. Ik heb bijv. zondag een mini-meet
Met zijn tweeen is een dialoog veel makkelijker dan binnen een grotere groep. Nu ben je enkel op elkaar aangewezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo nietIk ken Tijn alleen via Fok hoor en we gaan zondag filmmeeten.
Dit topic stelt geen eisen, dus verzaken is gelukkig onmogelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb verzaakt,.
Dan voelt het slechts alsof ik verzaakt heb, lately..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit topic stelt geen eisen, dus verzaken is gelukkig onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |