quote:
*popcorn paktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Je weet nooit wie er nog ineens binnenkomt..
IR soms, of misschien zelfs wel yvonne of cynix
Zo heeee nachtbrakertje!!quote:Op zondag 17 april 2005 04:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lig je al?
wilde ff n handtekening vragen![]()
helemaal super joh "de pit"![]()
Goodmidday al bijna. Ik kijk maar af en toe naar deze onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
toen ging ik n nachtje door![]()
goodmorning trouwens
Def!!!!quote:
Hha idd!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:03 schreef Mike het volgende:
Ik moet meestal vroeg op 's ochtends, dus het is inderdaad wat sporadisch.
Maar het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit he?
Dat ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:08 schreef MissHobje het volgende:
En nu weekend ??![]()
lekker uitslapen jij dan
Schiet jezelf dood IR. Dan ben je van het gekloot af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Van half 9 tot kwart voor 6 gewerkt. Daarna tot half 11 bedrijfsborrel, daarna even heel veel gesnackt en daarna tot daarnet ander feestje. En nu ben ik moe. Wat een leven.
Steeds vroeger die krengenquote:Op zondag 22 mei 2005 04:40 schreef Stranger het volgende:
Waarom fluiten die kutvogels nu al
Violence is never the answerquote:Op zondag 22 mei 2005 11:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Schiet jezelf dood IR. Dan ben je van het gekloot af.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is weer maandagavond, dus ben ik weer veel te laat nog met een opdracht bezig.
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dinsdagochtend, en ja sorry stond in myat
![]()
ja en dan gaan ze zelf eten maken enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:27 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ga jij es gauw slapen! Dadelijk krijgen ze je morgen niet meer wakker!![]()
hoge golven windkracht 10, storm op zee storm op zeequote:
Ik wacht nog op een screenshot van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn opdracht is zo goed als af, ik duik m'n bed in. Welterusten.
Och arme Thaleia toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
Omdat ik misselijk ben
Bikkels zouden dat niet zijn natuurlijk, die niet. Maar ik wel.
Zo hoort dat. Men hoort het met mij eens te zijn. Hulde!quote:Op zondag 29 mei 2005 03:46 schreef thaleia het volgende:
En ik ben het geheel met je eens in het FritsvanEgterstopic
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:47 schreef thaleia het volgende:
En nog even eenvoor Tristessa. Wanneer komt er nou een keer een Muziekmeet waarbij jij en ik niet beide afwezig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |