Nee, klopt, zomer 2003, denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 04:02 schreef Ole het volgende:
Lang niet in de semi-bikkeltijd gezien iig..
ach, moet kunnen. Pas bijna 2 jaar geleden...quote:
Camping hè.quote:Op woensdag 13 april 2005 04:04 schreef Ole het volgende:
en je was toch vermist?![]()
Vermiste FOK!kers weer terecht
Wrijf het er maar in ja. Het was toevallig in een huisje op de camping hoor. En eigenlijk best nogwel koud paar dagen...quote:Op woensdag 13 april 2005 04:11 schreef Ole het volgende:
Ooohhhhhh....
quote:Op woensdag 13 april 2005 04:15 schreef Ryan3 het volgende:
Anyway het was weer een deugd die semi-bikkeltijd, maar ga nu slapen, ben al uitgekleed...
Ik weet dat het onrealistisch klinkt, maar soms heb ik ook lol op niet-meetings.quote:Op zondag 17 april 2005 04:18 schreef Ole het volgende:
na ja... weer een meet gemist... volgende x telefoonnrs vragen...
Wat is dan een echte bikkeltijd?quote:
Doordeweeks vanaf 3 en in het weekend vanaf 4 uur.quote:Op maandag 18 april 2005 02:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat is dan een echte bikkeltijd?
Ja ik twijfel nu? Blijf ik wakker of ga ik plat.quote:Op zondag 24 april 2005 06:45 schreef Ole het volgende:
errug he , dat licht!
Ja hallo.quote:Op maandag 25 april 2005 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat I.R.Baboon zich verdomd weinig laat zien in zijn eigen topic.
\quote:Op woensdag 27 april 2005 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo.
Zo, gezellig een hele tijd bier gedronken (maar wel op tijd gestopt), een tijd met m'n ex gepraat (hetgeen wel erg gezellig was, maar ik zag dat ze na afloop weer in huilen uitbarste en zo, en dat is toch wat minder) en uiteindelijk nog met wat mensen shoarma gegeten. En nu voldaan slapen.
Ja de raarste zie ik weer blauw. Heb al met mijn monitor liggen kloten maar dat hielp niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:24 schreef Ole het volgende:
[..]
\
Hey.. WTF...
joe moddereter???
moet niet gekker worden hiero!! stetik ook al weer terug...
En gaat drs P nog live?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:35 schreef Stranger het volgende:
Maar die kaartjes voor Boudewijn de Groot zijn veiliggesteld?
Vast omdat je er ooit in gereageerd hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
waarom staat dit in Myat?
ja die briljante ingeving kreeg ik ook net!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vast omdat je er ooit in gereageerd hebt.
alleen maar omdat ik er toen wasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou het jou semi-bikkeltijd zijn ole?
okequote:
en Stranger... kijk naar de tijd... ik was nl broodjenuchter toen ik dit postte...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou het jou semi-bikkeltijd zijn ole?
Ik vergeet het steeds enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:38 schreef Ole het volgende:
[..]
en Stranger... kijk naar de tijd... ik was nl broodjenuchter toen ik dit postte...
Keep de Bikkeltijd alive yeah!!!![]()
![]()
![]()
quote:
*popcorn paktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Je weet nooit wie er nog ineens binnenkomt..
IR soms, of misschien zelfs wel yvonne of cynix
Zo heeee nachtbrakertje!!quote:Op zondag 17 april 2005 04:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lig je al?
wilde ff n handtekening vragen![]()
helemaal super joh "de pit"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |