quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[link=blaat]d[/link]
link="blaat"]dd[/link]
Slaap ze IR.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten.
Dank je, Dago.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Ik gok dat I.R. Leffes aan het downloaden is.
Ja, want hij had gewoon heel gezellig nu met ons kunnen semi-bikkelen....quote:
Jawel, maar nog nooit hier gepost....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef broer het volgende:
Je bent nog nooit later dan twee uur 's nachts wakker geweest?
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toequote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef broer het volgende:
Goed idee om daar dan toch maar mee te beginnen. Met of zonder I.R.
En? Hoe bevalt het tot nu toe?
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toe
quote:
Dat zou kunnen.... al schaar ik mezelf niet onder one of the guysquote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:
[..]
Dank je wel. Open jij een nieuwe als deze vol is?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef sig000 het volgende:
Mooie tijd om dit topic met een bezoek te vereren..
Ik bedoel dat ik geen guy ben.... maar wil hier natuurlijk wel bij horenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef broer het volgende:
Eerst zeg je dat je wel bij dit kliekje wilt horen en daarna wil je niet one of the guys zijn?
Make up your mind...
Goh.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef Christine het volgende:
Ik bedoel dat ik geen guy ben....
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.quote:maar wil hier natuurlijk wel bij horen
Ik merk het....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Goh.
[..]
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.
Zie je? Zelfs NiteSpeed kan het.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Pompidompidom.
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
Alleen een beetje jammer dat IR er niet bij is...
Kost wel veel moeite hoor, dat posten in een semi-bikkeltopic. Ik denk dat ik het bikkel-topic nog niet aan kan.quote:
Wat saai.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.
Hij drinkt Leffes of hij slaapt.
Dat wel. Maar niet als je ook in Semi-Bikkeltijd deel 32 kunt posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Leffe's zijn okay.
Hij was één keer wakker na twee uur.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:55 schreef Christine het volgende:
Waarom is het topic dan naar hem vernoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |