quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:52 schreef Stranger het volgende:
Ach Mike, ik heb morgen ook een zware dag. Eerst een middag sporten, dan een hele vervelende barbecue en vervolgens een groot feest, dus heb meelij.
Bij uitstek gesckikt om te slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ochtend is evil, I tell you.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[link=blaat]d[/link]
link="blaat"]dd[/link]
Slaap ze IR.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten.
Dank je, Dago.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Ik gok dat I.R. Leffes aan het downloaden is.
Ja, want hij had gewoon heel gezellig nu met ons kunnen semi-bikkelen....quote:
Jawel, maar nog nooit hier gepost....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef broer het volgende:
Je bent nog nooit later dan twee uur 's nachts wakker geweest?
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toequote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef broer het volgende:
Goed idee om daar dan toch maar mee te beginnen. Met of zonder I.R.
En? Hoe bevalt het tot nu toe?
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
Heerlijk..... de beste ontmaagding tot nu toe
quote:
Dat zou kunnen.... al schaar ik mezelf niet onder one of the guysquote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt vast door Jane met haar enthousiaste begroeting:
[..]
Dank je wel. Open jij een nieuwe als deze vol is?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef sig000 het volgende:
Mooie tijd om dit topic met een bezoek te vereren..
Ik bedoel dat ik geen guy ben.... maar wil hier natuurlijk wel bij horenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef broer het volgende:
Eerst zeg je dat je wel bij dit kliekje wilt horen en daarna wil je niet one of the guys zijn?
Make up your mind...
Goh.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef Christine het volgende:
Ik bedoel dat ik geen guy ben....
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.quote:maar wil hier natuurlijk wel bij horen
Ik merk het....quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Goh.
[..]
Je hoeft alleen maar te posten. 's Nachts. Het is niet eens zo moeilijk.
Zie je? Zelfs NiteSpeed kan het.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Pompidompidom.
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
Alleen een beetje jammer dat IR er niet bij is...
Kost wel veel moeite hoor, dat posten in een semi-bikkeltopic. Ik denk dat ik het bikkel-topic nog niet aan kan.quote:
Wat saai.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Hij is er bijna nooit.
Hij drinkt Leffes of hij slaapt.
Dat wel. Maar niet als je ook in Semi-Bikkeltijd deel 32 kunt posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Leffe's zijn okay.
Hij was één keer wakker na twee uur.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:55 schreef Christine het volgende:
Waarom is het topic dan naar hem vernoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |