Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 22:33 schreef Viperdesign het volgende:
Domien, we zijn al met z'n drieėn bezig iets op poten te zetten.
Wacht maar even af als je wil.
Wat mij betreft wel!quote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef djayzz het volgende:
word nu in dit topic de meeting besproken en in deel 33 gaat het verhaal verder?
Volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan nuquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
He slimmerd, met je gastslotje.. dit is het topic over de meeting. Die andere gaat gewoon de serie verder.
Idd ja, zou een aardige chaos wordenquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
He slimmerd, met je gastslotje.. dit is het topic over de meeting. Die andere gaat gewoon de serie verder.
Bluezz, ik geloof dat de bedoeling was dat dit het Afterparty-topic zou worden, zodat we voorkomen dat er straks 60 afterparty-topics zijn door alle slowchat!quote:
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mijquote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef djayzz het volgende:
word nu in dit topic de meeting besproken en in deel 33 gaat het verhaal verder?
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mij
En deze moet nog een goede OP hebben.
Je zou op deze topic-reeks kunnen afstuderenquote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef MrWilliams het volgende:
Ryan, Stali: Bedankt. Dit zijn de topics die ik graag bijhoudt.
Goed voer voor psychologen: Hoe creer ik een massa-hysterie op internet.
En ik ben je rechterhand hč?quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ole!
Eindelijk! Vanaf topic 1 ben ik er bij geweest. M'n postcount is met 500 gestegen door deze reeks! En ik ben beroemd geworden!
Ryan en Stali bedankt!
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Fok Radio, goed uitzoek werkquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef sigidi het volgende:
Iedereen bedankt, hij was fijn
*ook wil weten*quote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef Star-Lips het volgende:
Zit een stream er vanavond nog in? of kan ik beter me bed op gaan zoeken
Ik mail Yvonne morgen toch al, dus dan neem ik ook het verzoek voor een eigen topic wel even op.quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Ja precies, maar dat willen de mods nietquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)
en dan verder gaan met het verhaal bij topic: " Geen pottenkijkers deel 33: de vermisten gevonden"
dan heb je tenminste een beetje een overzciht van wat wat is.
*Meldtquote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef sigvard het volgende:
Kun je je hier ook al aanmelden voor de meet?
Dan meld ik me aan met als disclaimer dat ik wel moet kunnen op de [betreffende] datum.
Maarja, wat kunnen wij, simpele users, daar aan doen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat willen de mods niet.
Datum prikken kan beter in een ander forum met een stemming denk ikquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht nog even met aanmelden e.d.
Het plan is als volgt:
- Datum prikken.
- Aanmeldingen.
- Afhankelijk van aantal aanmeldingen en dus de grootte van de groep verdere stappen ondernemen.
Geduld mensen, geduld!
Met z'n allen in opstand komenquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, wat kunnen wij, simpele users, daar aan doen?
ff stemmen ofzow![]()
En over dat soort dingen ga ik dus morgen Yvonne mailenquote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum prikken kan beter in een ander forum met een stemming denk ik.
Jah, zo'n idee had ik ook al.....quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Allrighty, ik hou het sowieso nog in de gaten!quote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht nog even met aanmelden e.d.
Het plan is als volgt:
- Datum prikken.
- Aanmeldingen.
- Afhankelijk van aantal aanmeldingen en dus de grootte van de groep verdere stappen ondernemen.
Geduld mensen, geduld!
Zullen we daar een meeting over houdenquote:
Oke, geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En over dat soort dingen ga ik dus morgen Yvonne mailen.
Mag ik daarvoor zometeen wat energie gaan verzamelen in m'n nest?
Ik kan 'm wel alvast openen... Als ie dan op slot wordt getieft mail ik wel weerquote:Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nieuw meeting-topic en deze TT veranderen. Hier is nu al teveel in gepost.
Lijkt me logischquote:Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zullen we daar een meeting over houden![]()
![]()
Geen dank hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef sigvard het volgende:
En dank aan de organisatoren!
Zet je plannen anders duidelijk in de OP, misschien dat ze em dan open latenquote:Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel alvast openen... Als ie dan op slot wordt getieft mail ik wel weer.
Ik ga even tikken, momentjequote:Op maandag 11 april 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zet je plannen anders duidelijk in de OP, misschien dat ze em dan open laten.
Wij wachten met spanning op uw slagenquote:
We doen gewoon net alsof ze nog steeds kwijt zijnquote:Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb bijna niet eens gepost in deze reeks omdat ik te druk was met alles bijlezen steeds..
En nu is het voorbij![]()
Ik voorzie een diep, zwart, eenzaam gat de komende dagen...
quote:Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb bijna niet eens gepost in deze reeks omdat ik te druk was met alles bijlezen steeds..
En nu is het voorbij![]()
Ik voorzie een diep, zwart, eenzaam gat de komende dagen...
Mel C.: 'Robbie pakte ons niet allemaal'quote:Op maandag 11 april 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand heeft vandaag naar Fok!radio geluisterd, ok?
http://www.forum.yourhosting.nl/raoul/fok/fokradio.mp3quote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
Waar waren Stali. en Ryan3 nou heen?
heb alles gemist.
Begin maar bij topic 1, dan ben je over een week wel klaar met bijlezenquote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
heb alles gemist.
relaxen op de campingquote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
heb alles gemist.
ja dit was weer leuk om te volgen. ben zelfs op irc belandquote:Op maandag 11 april 2005 23:17 schreef meXXmo het volgende:
Na lange tijd van afwezigheid op 't fok-forum werd mijn aandacht door een apart nieuwsbericht op de fp deze kant op gestuurd. Dagen heb ik steeds zodra ik thuis was van m'n werk de topics gevolgd en bijgelezen.
Goede actie! Mooi om te zien wat een verhaal en 'n paar telefoontjes allemaal kan opleveren
Voor even was ik weer fok-verslaafd![]()
![]()
Goed in elkaar gezet Ryan & Stali, want veel mensen bleven switchen tussen hoax en waargebeurd!
![]()
Ik ben wel blij dat er nu ein-de-lijk een 'clou' is![]()
Kom op... even iets verder kijken dan je neus lang is....quote:
Inderdaad. Ze hadden tenminste zwaargewond kunnen zijn, egoisten.quote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef Skv het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond het ontzéttend niet leuk.
misschien raakt yvonne vermist op weg naar huisquote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef BeJD het volgende:
Op naar de volgende grap? ik verveel me nu al weer
Ja, of ergerquote:Op maandag 11 april 2005 23:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden tenminste zwaargewond kunnen zijn, egoisten.
He..sociaal leven?quote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef BeJD het volgende:
Op naar de volgende grap? ik verveel me nu al weer
quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
He..sociaal leven?
Jij ook niet he?
Dan maar een slowchat reeks volhouden
Vermist ook toevallig?quote:Op maandag 11 april 2005 23:30 schreef Troeta het volgende:
Ik kan helaas niet luisteren,m'n boxen zijn weg. Kan er asjebleift iemand een samenvatting tiepen??
*Kaarten en satelietbeelden erbij paktquote:
*Weblog aanmaakt,radio-uitzending voorbereid,politie belt*quote:Op maandag 11 april 2005 23:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
*Kaarten en satelietbeelden erbij pakt.
*SBS6 opbelt, berichtgeschiedenis doorspit*quote:Op maandag 11 april 2005 23:33 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
*Weblog aanmaakt,radio-uitzending voorbereid,politie belt*
Verpest het nou nietquote:Op maandag 11 april 2005 23:34 schreef Troeta het volgende:
Ze zijn teruggebracht naar Mediamarkt. Vanaf daar worden ze opgestuurd naar d efabriek...misschien weet jij waar die is?
Welk dillema gaan we nu oplossen?quote:
Mag het nog gezegd worden...... " 1April "quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De Pit is gevonden! Het blijkt niet meer te zijn dan een afgezet werkgebied.
[afbeelding]
De door Ryan3 en Stali. gefotografeerde locaties zijn inmiddels in kaart gebracht:
[afbeelding]
Zo. Ryan3 en Stali. zijn terecht, de pit blijkt aan de rand van een bos te liggen en er is helemaal niets aan de hand. Tijd om te drinken!
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.
http://www.bazardubizarre(...)/Warrior%20Alien.jpg
Maar laten we een beetje ontopic blijven.
hé die was ik kwijt!quote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.
http://www.bazardubizarre(...)/Warrior%20Alien.jpg
Maar laten we een beetje ontopic blijven.
Ik maak er ook maar een . vanquote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef BeJD het volgende:
.
Ja, ivm het laden van de paginaquote:Op maandag 11 april 2005 23:46 schreef BeJD het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je post verwijderd was ofzo, maar img bleek dus later een link te zijn
Wachten tot Ryan en Stali weer gaan postenquote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nou. En nu?
Afkicken... lijkt mequote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nou. En nu?
Nouja, kan altijd nog he. Als een soort overviewquote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik ben gisteren tot 3 uur 's nachts btw bezig geweest om de berichtgeschiedenis van Ryan en Stali door te spitten, heb het netjes uit getypt en nu blijkt het niet nodig te zijn.
Mja, maar ik zat al te overwegen of ik het zou posten vanwege de privacy (het stond wel gewoon in de berichtsgeschiedenis).quote:Op maandag 11 april 2005 23:58 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Nouja, kan altijd nog he. Als een soort overviewZo van tadaaaaaaaaaa, dit is wat achtergrond info over Ryan en Stali. Ze zijn inmiddels wereldberoemd op fok immers
![]()
Misschien een bijgeschaafde variant, nu we weten hoe 't zit. Maar 'k snap wat je bedoelt, was met een knipoog bedoelt hequote:Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar ik zat al te overwegen of ik het zou posten vanwege de privacy (het stond wel gewoon in de berichtsgeschiedenis).
Here's a lama. there's a lama. And another little lama. Lama lama lama lama lama lama duck.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:10 schreef sannydude het volgende:
edit: lama
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Juiced moet je nu weer morgen aan het werk met het vloeibare gas?
wel, op de camping..quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:26 schreef -Xerxes- het volgende:
Zijn Ryan3 en/of Stali de ja danwel niet te nee al te recht of niet?
neeeehhh ze deden de vorige keer een appartement inkorfu dus deze keer denk ik niet dat ze lager gaan !quote:wel, op de camping..
Wil het toch wel hebben, deze topics verdienen een dossier!!quote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik ben gisteren tot 3 uur 's nachts btw bezig geweest om de berichtgeschiedenis van Ryan en Stali door te spitten, heb het netjes uit getypt en nu blijkt het niet nodig te zijn.
idemquote:Op dinsdag 12 april 2005 03:03 schreef MaxTheDog het volgende:
Het is al een x-tal keer gezegd maar ik moet het ook kwijt: Geweldige reeks, heeft me al die tijd kunnen boeien.
Eigenlijk jammer dat 't voorbij is.![]()
helemaal niet mee eens...quote:Op dinsdag 12 april 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een afknapper dat interview. Wat ongelovelijk gemaakt allemaal. Vooral Stahli die zoooooooooo verontwaardigd is.......
En ze hadden er nooit bij stilgestaan dat......
En die kan dan mooi op de FP bij de columnsquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil het toch wel hebben, deze topics verdienen een dossier!!
Serieus? Vanmiddag maar is even naluisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 06:49 schreef bemeall het volgende:
Vanmorgen (enkele minuten geleden) is dit verhaal nog even genoemd door Giel op 3FM.
Hij zei nog even een nieuwtje van mijn favoriete site fok.nl, hij had het natuurlijk al lang gelezen, maar nu was ie nog even getipt door wat luisteraars.
En toen las hij volgens mij het stukje van de FP voor, waar ze dus nog verdwenen zouden zijn
dank je wel, vanavond maar ff luisteren.quote:Op maandag 11 april 2005 23:11 schreef BeJD het volgende:
[..]
http://www.forum.yourhosting.nl/raoul/fok/fokradio.mp3![]()
Idd, ik had altijd wat te lezen. Echt twee weken me niet verveeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb me trouwens ook zeer vermaakt. Niet de hele dag de tijd om na te lezen, maar gelukkig dat de OP's in het kort vermeldde wat er in de vorige topics te lezen was.. Natuurlijk was het ook leuk om mee te filosoferen over wat hun overkomen zou zijn
Neeeeeeee....quote:Zo. Ryan3 en Stali. zijn terecht, de pit blijkt aan de rand van een bos te liggen en er is helemaal niets aan de hand.
Jaaaaaaaaa......quote:
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet meequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Idd, ik had altijd wat te lezen. Echt twee weken me niet verveeld.
quote:
En af en toe zo'n gast die vest van de frontpage ff kwam blaten dat het allemaal onzin wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet mee
Ik heb een enkel topic gemist omdat het teveel tijd zou kosten om dat topic ookm nog bij te lezen, maar ik heb me zeker vermaaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet mee
quote:
quote:Sjowhan Sjowhan - dinsdag 12 april 2005 @ 08:32
--------------------------------------------------------------------------------
Maar er komt een afterpartyquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een enkel topic gemist omdat het teveel tijd zou kosten om dat topic ookm nog bij te lezen, maar ik heb me zeker vermaakt, ik had zelfs al besloten om vandeweek zelf te gaan kijken
, maarja dat is nu niet meer nodig
Dat dachten er een hoop ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En af en toe zo'n gast die vest van de frontpage ff kwam blaten dat het allemaal onzin was, denkend dat wij allemaal nog dachten dat die 2 echt verdwenen waren
.
En als ik vrij ben kom ik zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ik vrij ben kom ik zekerHoop wel dat ze die camping regelen waar ze het over hadden
, wil wel kunnen zuipen
Ik vind het juist super wat ze gedaan hebben, ik geloofde het dan ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar niemand die boos is op Ryan3 en Stali omdat ze het echt geloofden?
Dat word moeilijk om dit te overtreffenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef SpeedDemon het volgende:
Ik zeg Hoax van de eeuw!!!![]()
![]()
Top gedaan Ryan en Stali!!! Wie is de volgende???![]()
![]()
Neuj niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
BVDquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Alleen hadden ze best een potje zout in de pit mogen achterlaten om de anticlimax minder flauw te maken. Als ze nou hadden gezegd dat ze ergens vast waren gehouden door de bvd of zo. Ben benieuwd wat de fokkers dan hadden gedaan. Bestorming van het hoofdkantoor van de BVD door boze fok!revolutionairen en gelovers in conspiracy theorieen. In de sfeer vanTruth.
Maar eerlijk...... ik heb heerlijk gelurkt.
Maar nu zal ik eindelijk weer aan werken toekomen.
Ja, het voelt nu een beetje leeg, he ?quote:
Aha!!!! Een infiltrant.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
BVD. Je loopt achter
, dat is alweer enkele jaren de AIVD
(ja dat is mijn gebied
)
Als we nou eens net doen alsof ze nog steeds niet terecht zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt nu een beetje leeg, he ?
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
BVD. Je loopt achter
, dat is alweer enkele jaren de AIVD
(ja dat is mijn gebied
)
Meeten, vlees vreten, in het bos lopen, anekdotes ophalenquote:
Zelfs de koningin ging niet naar de begrafenis van de paus om mee te kunnen helpen zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?
Die wisten niet eens dat het zo erg uit de hand was gelopen (als ik van de radio verklaring uit ga). Mailen naar Yvon lukte niet vanwege internet problemen op vakantiequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Gurb het volgende:
of waren het alleen ryan3 en Stali (en Ollie) die wisten van de grap?
Nolius, Yvonne en Iteejer betwijfel ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Gurb het volgende:
maar wie zaten er nog meer in het complot?
Nolius wist ervan?
Yvonne wist ervan?
Iteejer wist ervan?
Waarom zouden we?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zouden we?
We hebben ons een week prim a vemaakt met z'n allen.
Dat was inderdaad prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:37 schreef DaMook het volgende:
(Quote Stali: "dit is toch geen geintje he, ik houd niet van geintjes " )![]()
![]()
Helemaal mee eens dat het een goede grap is en niemand boos hoeft te zijn, maar onwetendheid op zich is natuurlijk geen reden... Als je net doet alsof je 'opeens' weg bent, zeker op een groot forum, dan kan dat gevolgen hebben. Een beetje eigen verantwoordelijkheid nemen zou op zich geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad!En bovendien hadden zij er ook geen weet van dat het zo groot zou worden.
FPquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar cijfers, wil er een stukje over gaan tikken.
Hoeveel topics: 33 nu
Hoeveel posts?
Hoeveel views.?
Ook de gesloten. Zelfs DIE trekken nog views
In totaal is op dit moment, alles bij elkaar:quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
FP
3 items:
8689 views
15685 views
25062 views
We gaan voor de 300.000quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In totaal is op dit moment, alles bij elkaar:
296316 views
Komt goedquote:
Heb je daar de FP ook bijgeteld?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In totaal is op dit moment, alles bij elkaar:
296316 views
Ok, kijk ik strakkies naar ben zoooooooooooooooooooooooo brakquote:
Ongelooflijk!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee.. dat is alleen van de topics hier..![]()
Qua aantal posts zitten we rond de 10.000
Primaquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, kijk ik strakkies naar ben zoooooooooooooooooooooooo brak
Ik hoorde het jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ongelooflijk!!!
Ik had je naam verkeerd op radio
RubberenRobbie
Het is best moeilijk om iedereen te noemen als je daar zit, je vergeet toch altijd namenquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja!
Leuk dat je me genoemd hebt!![]()
![]()
neem je in je overzicht ook mee hoeveel nieuwe fokkers er bij zijn gekomen en hoeveel luisteraars bij fok radio?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
FP
3 items:
8689 views
15685 views
25062 views
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om iedereen te noemen als je daar zit, je vergeet toch altijd namen
Maar goed, ik ben benieuwd wanneer Stali. en Ryan bijgelezen zijn en komen posten
Luissteraars weet ik niet precieze cijfers van, de woensdag uitzendig trok iig rond de 500 man.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:53 schreef vlad het volgende:
[..]
neem je in je overzicht ook mee hoeveel nieuwe fokkers er bij zijn gekomen en hoeveel luisteraars bij fok radio?![]()
Sta dan ook stil!quote:Op maandag 11 april 2005 23:15 schreef Viperdesign het volgende:
Netjes
[afbeelding]
Lynx666! Bewogen! Hoe kun je!?
Daarom. Hoaxbusters.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Het leek er steeds meer op dat het een echte hoax was, vooral na foto's van viper en consorten
Datte.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Gurb het volgende:
Ik ben een lurker die na 26 topics meelezen dacht, laat ik ook maar weer eens een reactie plaatsen. Volgens mij was mijn laatste reactie daarvoor zeker een jaar oud.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luissteraars weet ik niet precieze cijfers van, de woensdag uitzendig trok iig rond de 500 man.
Nieuwe FOK!kers kan ik ook niet zien hoeveel precies nav deze topics, wel zijn er een hoop onbekenden
opeens lekker mee gaan posten, lurkers die nu wel de stap waagden?
Ik heb gehoord dat de halsdoek van Ollie op nog geen 2km van de studio is gevonden...met bloedsporen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:17 schreef Viperdesign het volgende:
Zijn ze overigens alweer verdwenen ?
Vreemd. Waar verzamelen we?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb gehoord dat de halsdoek van Ollie op nog geen 2km van de studio is gevonden...met bloedsporen.. Op de camping zijn hun spullen niet meer opgehaald
.
Nou ja, het klopte ook, ze waren vermist, alleen door ons... En een vermissing hoeft niets ergs te zijn perseequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
De pit was een hoax, maar de vermissing eigenlijk niet... Ze gingen immers gewoon met het idee naar de camping dat ze ons (of iig yvonne) in zouden lichten. En ze hadden er geen benul van dat deze reeks zulke proporties zou gaan aannemen. Het is dus niet zo geweest dat ze zich thuis (of op vakantie) kapotlachten om al onze reacties (iets wat ze nu ongetwijfeld wel gaan doen).. zoals velen hebben beweerd.
vind ik ook, ik vind het behoorlijk kut van ze dat ze geen moeite hebben gedaan op het form bericht uit te brengen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden tenminste zwaargewond kunnen zijn, egoisten.
Ehm, dat hebben ze wel meermalen geprobeerd, alleen zonder succes.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vind het behoorlijk kut van ze dat ze geen moeite hebben gedaan op het form bericht uit te brengen.![]()
Stali. heeft idd diverse malen geprobeerd contact met me op te nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
De pit was een hoax, maar de vermissing eigenlijk niet... Ze gingen immers gewoon met het idee naar de camping dat ze ons (of iig yvonne) in zouden lichten. En ze hadden er geen benul van dat deze reeks zulke proporties zou gaan aannemen. Het is dus niet zo geweest dat ze zich thuis (of op vakantie) kapotlachten om al onze reacties (iets wat ze nu ongetwijfeld wel gaan doen).. zoals velen hebben beweerd.
Mijn webserver heeft in de afgelopen dagen zo'n 22,5 Gb aan verkeer gehad (= lowres fotootjes Ryan & Stali, lowres eigen fotos + radiofragmenten)quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ole!
Eindelijk! Vanaf topic 1 ben ik er bij geweest. M'n postcount is met 500 gestegen door deze reeks! En ik ben beroemd geworden!
Ryan en Stali bedankt!
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De studio. Ik spring vast op mijn fiets.
Je maakt het idd weer mysterieuzer dan het echt is.quote:
Nee nog niet...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Nolius het volgende:
Vermiste FOK!kers weer terecht al gezien?
En hebben Stali en Ryan3 nu al gereageert?
Ik heb Ryan tijdens de uitzending nog 1 post zien plaatsen, maar sindsdien is er weer een snijdende stilte.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef Nolius het volgende:
En hebben Stali en Ryan3 nu al gereageert?
120kmquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:21 schreef Lynx666 het volgende:
Btw, je vergeet telkens dat ik diezelfde drie dagen met Viper mee was. Mezelf kreupelgefietst
Ik hoor een vaag verhaal over badeendjes?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef KixAss456 het volgende:
Haha, veel plezier met lezen... Jullie hebben nog heel wat reacties te gaan...
P.S. Is jullie tuin groot genoeg voor een BBQ?
P.P.S. Jullie zijn zelfs vanochtend nog op Giel @ 3FM geweest. Dat kun je hier terugluisteren (Even doorspoelen naar 7:45)...
Mja moest 0:45:00 zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoor een vaag verhaal over badeendjes?![]()
![]()
Ik krijg het ook niet afgespeelt. :\quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:40 schreef Lynx666 het volgende:
Niemand er een MP3 van? Realplayer komt er hier niet meer op
Iemand op de fp zegt dit. Als het fictie is, waarom is de pit dan echt?quote:Wat ik alleen raar vind is dat hij zegt dat het een fictie topic is, maar waarom zegt hij dat terwijl die Pit écht bestaat
Ja, dat was wel een busje, met aanhanger, en er stond ook een man bij in blauw overall. Was voor ons erg leuk, was de laatste keer dat we erheen gingen voor die grondmonsters en ineens zagen we een witte auto met iemand in een blauw overall, waarvan we altijd gerept hadden, alleen zonde dat de photo's van te ver genomen waren...quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:49 schreef vuurwerkman het volgende:
Was het busje die jullie zagen wel een busje of was dat een auto met dat bord ?
Echt geweldig, Stali: ik hou niet van geintjes hoor!quote:
Nee, we waren 2 meter het bos in gelopen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:06 schreef livEliveD het volgende:
Waar waren jullie tijdens het laatste telefoontje? Gewoon thuis?
Thanx. Heb jij ook mede gespeurd???quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Ryan. Welkom terug.
We hebben wel een schep meegenomen, en ik heb vlak naast Stali paar keer wat grint en zand verplaatst, zodat je dat kon horen...quote:
Thanx. Moeten we methodisch doen natuurlijk. Heb net bericht fp zitten lezen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef BeJD het volgende:
Ryan3: als je nog wil weten waar we allemaal gezocht hebben e.d.:
* http://depit.web-log.nl
* http://log.server8.nl / http://log.server8.nl/img/
* http://pit.netmastering.nl
Komt die hond niet uit de computer net als die dino's in Jurasic park?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, we waren 2 meter het bos in gelopen.. Moesten Ollie toch uitlaten.
Ik heb begrepen dat jij zo'n beetje de grote aanjager van het onderzoek te velde bent geweest hč. Hulde. Schaam me een beetje eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef Viperdesign het volgende:
Geef ze eerst even de tijd om alles te lezen joh.
Slecht weer gehad eigenlijk. Pas gisteren knapte het weer op en kon ik mijn korte broek weer aan. Verder veel gelezen...quote:
Ik voel een nieuwe Hoax komen! LOLquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slecht weer gehad eigenlijk. Pas gisteren knapte het weer op en kon ik mijn korte broek weer aan. Verder veel gelezen.... We gaan over een tijdje weer...
Weer met zo'n leuke speurtocht erbij?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slecht weer gehad eigenlijk. Pas gisteren knapte het weer op en kon ik mijn korte broek weer aan. Verder veel gelezen.... We gaan over een tijdje weer...
Thanx, hoewel tja, de mensen die gespeurd hebben, hebben dit verhaal gemaakt natuurlijk. Onze rol lijkt bescheiden te zijn. Wel prachtig om dit nu alles te lezen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:14 schreef SpeedDemon het volgende:
Ryan hulde man! Ik vind het echt een geweldig verhaal!!![]()
quote:Elke Sherlock holmes is uit de kast gekomen hiero!![]()
nergens voor nodig om je te schaamen. het heeft mij en een heleboel andere fokkers een hoop lurk uurtjes opgeleverd. waarvoor huldequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij zo'n beetje de grote aanjager van het onderzoek te velde bent geweest hč. Hulde. Schaam me een beetje eerlijk gezegd.
Ik geloof nu WERKELIJK niet dat ik VBL afgezeken heb, integendeel zelfs, juist aangehaald hoe gaaf het was een VBL-er hier te hebben posten en zien hoe z'n taalgebruik meer meer des FOK!s werd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
yvonne moest je nou weer uithalen naar VBL op Fok!Radio?
Wij doen bij familie bijeenkomsten in de zomer ook vaak een speurtocht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Weer met zo'n leuke speurtocht erbij?![]()
Check zo even, moet nog even ook wat andere diengen doen.quote:Je hebt nog een mailtje trouwens
Hoi.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof nu WERKELIJK niet dat ik VBL afgezeken heb, integendeel zelfs, juist aangehaald hoe gaaf het was een VBL-er hier te hebben posten en zien hoe z'n taalgebruik meer meer des FOK!s werd.
Als gezien hebt hoe zijn taalgebruik in het begin hier was dan zul je mn zin heeeeeel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees het laatste deel van je zin nog eens even een keertje over...
Hee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |