Bluezz, ik geloof dat de bedoeling was dat dit het Afterparty-topic zou worden, zodat we voorkomen dat er straks 60 afterparty-topics zijn door alle slowchat!quote:
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mijquote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef djayzz het volgende:
word nu in dit topic de meeting besproken en in deel 33 gaat het verhaal verder?
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mij
En deze moet nog een goede OP hebben.
Je zou op deze topic-reeks kunnen afstuderenquote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef MrWilliams het volgende:
Ryan, Stali: Bedankt. Dit zijn de topics die ik graag bijhoudt.
Goed voer voor psychologen: Hoe creer ik een massa-hysterie op internet.
En ik ben je rechterhand hè?quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ole!
Eindelijk! Vanaf topic 1 ben ik er bij geweest. M'n postcount is met 500 gestegen door deze reeks! En ik ben beroemd geworden!
Ryan en Stali bedankt!
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Fok Radio, goed uitzoek werkquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef sigidi het volgende:
Iedereen bedankt, hij was fijn
*ook wil weten*quote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef Star-Lips het volgende:
Zit een stream er vanavond nog in? of kan ik beter me bed op gaan zoeken
Ik mail Yvonne morgen toch al, dus dan neem ik ook het verzoek voor een eigen topic wel even op.quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Ja precies, maar dat willen de mods nietquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)
en dan verder gaan met het verhaal bij topic: " Geen pottenkijkers deel 33: de vermisten gevonden"
dan heb je tenminste een beetje een overzciht van wat wat is.
*Meldtquote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef sigvard het volgende:
Kun je je hier ook al aanmelden voor de meet?
Dan meld ik me aan met als disclaimer dat ik wel moet kunnen op de [betreffende] datum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |