Inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 22:33 schreef Viperdesign het volgende:
Domien, we zijn al met z'n drieėn bezig iets op poten te zetten.
Wacht maar even af als je wil.
Wat mij betreft wel!quote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef djayzz het volgende:
word nu in dit topic de meeting besproken en in deel 33 gaat het verhaal verder?
Volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan nuquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
He slimmerd, met je gastslotje.. dit is het topic over de meeting. Die andere gaat gewoon de serie verder.
Idd ja, zou een aardige chaos wordenquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
He slimmerd, met je gastslotje.. dit is het topic over de meeting. Die andere gaat gewoon de serie verder.
Bluezz, ik geloof dat de bedoeling was dat dit het Afterparty-topic zou worden, zodat we voorkomen dat er straks 60 afterparty-topics zijn door alle slowchat!quote:
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mijquote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef djayzz het volgende:
word nu in dit topic de meeting besproken en in deel 33 gaat het verhaal verder?
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ijeejer wilde alles eerst centraal houden vlgs. mij
En deze moet nog een goede OP hebben.
Je zou op deze topic-reeks kunnen afstuderenquote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef MrWilliams het volgende:
Ryan, Stali: Bedankt. Dit zijn de topics die ik graag bijhoudt.
Goed voer voor psychologen: Hoe creer ik een massa-hysterie op internet.
En ik ben je rechterhand hč?quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ole!
Eindelijk! Vanaf topic 1 ben ik er bij geweest. M'n postcount is met 500 gestegen door deze reeks! En ik ben beroemd geworden!
Ryan en Stali bedankt!
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Fok Radio, goed uitzoek werkquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef sigidi het volgende:
Iedereen bedankt, hij was fijn
*ook wil weten*quote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef Star-Lips het volgende:
Zit een stream er vanavond nog in? of kan ik beter me bed op gaan zoeken
Ik mail Yvonne morgen toch al, dus dan neem ik ook het verzoek voor een eigen topic wel even op.quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan in deze chaos toch geen meet regelen?
Ja precies, maar dat willen de mods nietquote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter voor de meeting een apart topic hebben (deze bijvoorbeeld)
en dan verder gaan met het verhaal bij topic: " Geen pottenkijkers deel 33: de vermisten gevonden"
dan heb je tenminste een beetje een overzciht van wat wat is.
*Meldtquote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef sigvard het volgende:
Kun je je hier ook al aanmelden voor de meet?
Dan meld ik me aan met als disclaimer dat ik wel moet kunnen op de [betreffende] datum.
Maarja, wat kunnen wij, simpele users, daar aan doen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat willen de mods niet.
Datum prikken kan beter in een ander forum met een stemming denk ikquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht nog even met aanmelden e.d.
Het plan is als volgt:
- Datum prikken.
- Aanmeldingen.
- Afhankelijk van aantal aanmeldingen en dus de grootte van de groep verdere stappen ondernemen.
Geduld mensen, geduld!
Met z'n allen in opstand komenquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, wat kunnen wij, simpele users, daar aan doen?
ff stemmen ofzow![]()
En over dat soort dingen ga ik dus morgen Yvonne mailenquote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum prikken kan beter in een ander forum met een stemming denk ik.
Jah, zo'n idee had ik ook al.....quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Allrighty, ik hou het sowieso nog in de gaten!quote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht nog even met aanmelden e.d.
Het plan is als volgt:
- Datum prikken.
- Aanmeldingen.
- Afhankelijk van aantal aanmeldingen en dus de grootte van de groep verdere stappen ondernemen.
Geduld mensen, geduld!
Zullen we daar een meeting over houdenquote:
Oke, geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En over dat soort dingen ga ik dus morgen Yvonne mailen.
Mag ik daarvoor zometeen wat energie gaan verzamelen in m'n nest?
Ik kan 'm wel alvast openen... Als ie dan op slot wordt getieft mail ik wel weerquote:Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nieuw meeting-topic en deze TT veranderen. Hier is nu al teveel in gepost.
Lijkt me logischquote:Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zullen we daar een meeting over houden![]()
![]()
Geen dank hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef sigvard het volgende:
En dank aan de organisatoren!
Zet je plannen anders duidelijk in de OP, misschien dat ze em dan open latenquote:Op maandag 11 april 2005 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel alvast openen... Als ie dan op slot wordt getieft mail ik wel weer.
Ik ga even tikken, momentjequote:Op maandag 11 april 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zet je plannen anders duidelijk in de OP, misschien dat ze em dan open laten.
Wij wachten met spanning op uw slagenquote:
We doen gewoon net alsof ze nog steeds kwijt zijnquote:Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb bijna niet eens gepost in deze reeks omdat ik te druk was met alles bijlezen steeds..
En nu is het voorbij![]()
Ik voorzie een diep, zwart, eenzaam gat de komende dagen...
quote:Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb bijna niet eens gepost in deze reeks omdat ik te druk was met alles bijlezen steeds..
En nu is het voorbij![]()
Ik voorzie een diep, zwart, eenzaam gat de komende dagen...
Mel C.: 'Robbie pakte ons niet allemaal'quote:Op maandag 11 april 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand heeft vandaag naar Fok!radio geluisterd, ok?
http://www.forum.yourhosting.nl/raoul/fok/fokradio.mp3quote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
Waar waren Stali. en Ryan3 nou heen?
heb alles gemist.
Begin maar bij topic 1, dan ben je over een week wel klaar met bijlezenquote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
heb alles gemist.
relaxen op de campingquote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Skv het volgende:
heb alles gemist.
ja dit was weer leuk om te volgen. ben zelfs op irc belandquote:Op maandag 11 april 2005 23:17 schreef meXXmo het volgende:
Na lange tijd van afwezigheid op 't fok-forum werd mijn aandacht door een apart nieuwsbericht op de fp deze kant op gestuurd. Dagen heb ik steeds zodra ik thuis was van m'n werk de topics gevolgd en bijgelezen.
Goede actie! Mooi om te zien wat een verhaal en 'n paar telefoontjes allemaal kan opleveren
Voor even was ik weer fok-verslaafd![]()
![]()
Goed in elkaar gezet Ryan & Stali, want veel mensen bleven switchen tussen hoax en waargebeurd!
![]()
Ik ben wel blij dat er nu ein-de-lijk een 'clou' is![]()
Kom op... even iets verder kijken dan je neus lang is....quote:
Inderdaad. Ze hadden tenminste zwaargewond kunnen zijn, egoisten.quote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef Skv het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond het ontzéttend niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |