Van allebei.quote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef RigorMortis het volgende:
Is Ollie de hond van Ryan of van Stali?
Zal hier in de topics wel heftig gestreamd wordenquote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand die uitzending ff opnemen? Zal trouwens toch wel gebeuren neem ik aan. Ik moet vanaaf nl. werken en wil het ook graag volgen
en ook nog eens de naam van mijn katquote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef RigorMortis het volgende:
Is Ollie de hond van Ryan of van Stali?
Komop met je theorie over Ryan en moi!quote:
Knap hoor ! Kan je ook al fietsen zonder zijwieltjes ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb het 31ste topic geopend! Ik heb het 31ste topic geopend!
Dus.
Jaloers?quote:Op maandag 11 april 2005 15:26 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Knap hoor ! Kan je ook al fietsen zonder zijwieltjes ?
En de mijne!!!quote:
Onze knuffel hoolquote:
Is het trouwens waar, dat Ryan zo'n enorme mannelijkheid heeft in zijn broek, of is dat maar stoerdoenerij?quote:
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Rolfxx het volgende:
Miss moeten we er geen aandacht aanbesteden. Gaan ze zich vervelen en maken ze het zelf bekend dat het een grap was.
Wrom?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef abcd-tje het volgende:
En wat gebeurt er nu als ryan en stali uiteindelijk misschien wel worden gevonden?
Een serverban?
Nee, dan krijgen we een feestjequote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef abcd-tje het volgende:
En wat gebeurt er nu als ryan en stali uiteindelijk misschien wel worden gevonden?
Een serverban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |