misschien raakt yvonne vermist op weg naar huisquote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef BeJD het volgende:
Op naar de volgende grap? ik verveel me nu al weer
Ja, of ergerquote:Op maandag 11 april 2005 23:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden tenminste zwaargewond kunnen zijn, egoisten.
He..sociaal leven?quote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef BeJD het volgende:
Op naar de volgende grap? ik verveel me nu al weer
quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
He..sociaal leven?
Jij ook niet he?
Dan maar een slowchat reeks volhouden
Vermist ook toevallig?quote:Op maandag 11 april 2005 23:30 schreef Troeta het volgende:
Ik kan helaas niet luisteren,m'n boxen zijn weg. Kan er asjebleift iemand een samenvatting tiepen??
*Kaarten en satelietbeelden erbij paktquote:
*Weblog aanmaakt,radio-uitzending voorbereid,politie belt*quote:Op maandag 11 april 2005 23:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
*Kaarten en satelietbeelden erbij pakt.
*SBS6 opbelt, berichtgeschiedenis doorspit*quote:Op maandag 11 april 2005 23:33 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
*Weblog aanmaakt,radio-uitzending voorbereid,politie belt*
Verpest het nou nietquote:Op maandag 11 april 2005 23:34 schreef Troeta het volgende:
Ze zijn teruggebracht naar Mediamarkt. Vanaf daar worden ze opgestuurd naar d efabriek...misschien weet jij waar die is?
Welk dillema gaan we nu oplossen?quote:
Mag het nog gezegd worden...... " 1April "quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De Pit is gevonden! Het blijkt niet meer te zijn dan een afgezet werkgebied.
[afbeelding]
De door Ryan3 en Stali. gefotografeerde locaties zijn inmiddels in kaart gebracht:
[afbeelding]
Zo. Ryan3 en Stali. zijn terecht, de pit blijkt aan de rand van een bos te liggen en er is helemaal niets aan de hand. Tijd om te drinken!
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.
http://www.bazardubizarre(...)/Warrior%20Alien.jpg
Maar laten we een beetje ontopic blijven.
hé die was ik kwijt!quote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tis dat ik gisteren dit beestje door m'n achtertuin zag lopen.
http://www.bazardubizarre(...)/Warrior%20Alien.jpg
Maar laten we een beetje ontopic blijven.
Ik maak er ook maar een . vanquote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef BeJD het volgende:
.
Ja, ivm het laden van de paginaquote:Op maandag 11 april 2005 23:46 schreef BeJD het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je post verwijderd was ofzo, maar img bleek dus later een link te zijn
Wachten tot Ryan en Stali weer gaan postenquote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nou. En nu?
Afkicken... lijkt mequote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nou. En nu?
Nouja, kan altijd nog he. Als een soort overviewquote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik ben gisteren tot 3 uur 's nachts btw bezig geweest om de berichtgeschiedenis van Ryan en Stali door te spitten, heb het netjes uit getypt en nu blijkt het niet nodig te zijn.
Mja, maar ik zat al te overwegen of ik het zou posten vanwege de privacy (het stond wel gewoon in de berichtsgeschiedenis).quote:Op maandag 11 april 2005 23:58 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Nouja, kan altijd nog he. Als een soort overviewZo van tadaaaaaaaaaa, dit is wat achtergrond info over Ryan en Stali. Ze zijn inmiddels wereldberoemd op fok immers
![]()
Misschien een bijgeschaafde variant, nu we weten hoe 't zit. Maar 'k snap wat je bedoelt, was met een knipoog bedoelt hequote:Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar ik zat al te overwegen of ik het zou posten vanwege de privacy (het stond wel gewoon in de berichtsgeschiedenis).
Here's a lama. there's a lama. And another little lama. Lama lama lama lama lama lama duck.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:10 schreef sannydude het volgende:
edit: lama
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Juiced moet je nu weer morgen aan het werk met het vloeibare gas?
wel, op de camping..quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:26 schreef -Xerxes- het volgende:
Zijn Ryan3 en/of Stali de ja danwel niet te nee al te recht of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |