neeeehhh ze deden de vorige keer een appartement inkorfu dus deze keer denk ik niet dat ze lager gaan !quote:wel, op de camping..
Wil het toch wel hebben, deze topics verdienen een dossier!!quote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik ben gisteren tot 3 uur 's nachts btw bezig geweest om de berichtgeschiedenis van Ryan en Stali door te spitten, heb het netjes uit getypt en nu blijkt het niet nodig te zijn.
idemquote:Op dinsdag 12 april 2005 03:03 schreef MaxTheDog het volgende:
Het is al een x-tal keer gezegd maar ik moet het ook kwijt: Geweldige reeks, heeft me al die tijd kunnen boeien.
Eigenlijk jammer dat 't voorbij is.![]()
helemaal niet mee eens...quote:Op dinsdag 12 april 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een afknapper dat interview. Wat ongelovelijk gemaakt allemaal. Vooral Stahli die zoooooooooo verontwaardigd is.......
En ze hadden er nooit bij stilgestaan dat......
En die kan dan mooi op de FP bij de columnsquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil het toch wel hebben, deze topics verdienen een dossier!!
Serieus? Vanmiddag maar is even naluisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 06:49 schreef bemeall het volgende:
Vanmorgen (enkele minuten geleden) is dit verhaal nog even genoemd door Giel op 3FM.
Hij zei nog even een nieuwtje van mijn favoriete site fok.nl, hij had het natuurlijk al lang gelezen, maar nu was ie nog even getipt door wat luisteraars.
En toen las hij volgens mij het stukje van de FP voor, waar ze dus nog verdwenen zouden zijn
dank je wel, vanavond maar ff luisteren.quote:Op maandag 11 april 2005 23:11 schreef BeJD het volgende:
[..]
http://www.forum.yourhosting.nl/raoul/fok/fokradio.mp3![]()
Idd, ik had altijd wat te lezen. Echt twee weken me niet verveeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb me trouwens ook zeer vermaakt. Niet de hele dag de tijd om na te lezen, maar gelukkig dat de OP's in het kort vermeldde wat er in de vorige topics te lezen was.. Natuurlijk was het ook leuk om mee te filosoferen over wat hun overkomen zou zijn
Neeeeeeee....quote:Zo. Ryan3 en Stali. zijn terecht, de pit blijkt aan de rand van een bos te liggen en er is helemaal niets aan de hand.
Jaaaaaaaaa......quote:
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet meequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Idd, ik had altijd wat te lezen. Echt twee weken me niet verveeld.
quote:
En af en toe zo'n gast die vest van de frontpage ff kwam blaten dat het allemaal onzin wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet mee
Ik heb een enkel topic gemist omdat het teveel tijd zou kosten om dat topic ookm nog bij te lezen, maar ik heb me zeker vermaaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas zaten er ook wel veel onzinnige replies tussen, maar ach, ik zat er niet mee
quote:
quote:Sjowhan Sjowhan - dinsdag 12 april 2005 @ 08:32
--------------------------------------------------------------------------------
Maar er komt een afterpartyquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een enkel topic gemist omdat het teveel tijd zou kosten om dat topic ookm nog bij te lezen, maar ik heb me zeker vermaakt, ik had zelfs al besloten om vandeweek zelf te gaan kijken
, maarja dat is nu niet meer nodig
Dat dachten er een hoop ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En af en toe zo'n gast die vest van de frontpage ff kwam blaten dat het allemaal onzin was, denkend dat wij allemaal nog dachten dat die 2 echt verdwenen waren
.
En als ik vrij ben kom ik zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ik vrij ben kom ik zekerHoop wel dat ze die camping regelen waar ze het over hadden
, wil wel kunnen zuipen
Ik vind het juist super wat ze gedaan hebben, ik geloofde het dan ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar niemand die boos is op Ryan3 en Stali omdat ze het echt geloofden?
Dat word moeilijk om dit te overtreffenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:41 schreef SpeedDemon het volgende:
Ik zeg Hoax van de eeuw!!!![]()
![]()
Top gedaan Ryan en Stali!!! Wie is de volgende???![]()
![]()
Neuj niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
BVDquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Alleen hadden ze best een potje zout in de pit mogen achterlaten om de anticlimax minder flauw te maken. Als ze nou hadden gezegd dat ze ergens vast waren gehouden door de bvd of zo. Ben benieuwd wat de fokkers dan hadden gedaan. Bestorming van het hoofdkantoor van de BVD door boze fok!revolutionairen en gelovers in conspiracy theorieen. In de sfeer vanTruth.
Maar eerlijk...... ik heb heerlijk gelurkt.
Maar nu zal ik eindelijk weer aan werken toekomen.
Ja, het voelt nu een beetje leeg, he ?quote:
Aha!!!! Een infiltrant.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
BVD. Je loopt achter
, dat is alweer enkele jaren de AIVD
(ja dat is mijn gebied
)
Als we nou eens net doen alsof ze nog steeds niet terecht zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt nu een beetje leeg, he ?
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
BVD. Je loopt achter
, dat is alweer enkele jaren de AIVD
(ja dat is mijn gebied
)
Meeten, vlees vreten, in het bos lopen, anekdotes ophalenquote:
Zelfs de koningin ging niet naar de begrafenis van de paus om mee te kunnen helpen zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kunnen we nu stellen dat zelfs de AIVD betrokken was bij deze grap?
Die wisten niet eens dat het zo erg uit de hand was gelopen (als ik van de radio verklaring uit ga). Mailen naar Yvon lukte niet vanwege internet problemen op vakantiequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Gurb het volgende:
of waren het alleen ryan3 en Stali (en Ollie) die wisten van de grap?
Nolius, Yvonne en Iteejer betwijfel ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Gurb het volgende:
maar wie zaten er nog meer in het complot?
Nolius wist ervan?
Yvonne wist ervan?
Iteejer wist ervan?
of waren het alleen ryan3 en Stali (en Ollie) die wisten van de grap?
Waarom zouden we?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zouden we?
We hebben ons een week prim a vemaakt met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |