is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.quote:op donderdag 7 april 2005 21:49 schreef petitlapin het volgende:
gewoon niet meer reageren
eenvoudig en doeltreffend
dat is dan zijn probleem, niet het jouwe. het is in mijn ogen echt het gemakkelijkste.quote:op donderdag 7 april 2005 21:52 schreef sch het volgende:
[..]
is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.
ik neem hem wel over van jequote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.
nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.
nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.
wat te doen???
als je hem alleen maar via de msn kent.... hoe weet je dan dat ie labiel is???quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.
nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.
nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.
wat te doen???
denk eerder dat jij labiel bent eigenlijk. hij kan misschien gevoelig zijn, maar jij bent diegene die zegt dat je alles bij hem kwijt kan en 'wie weet' en dan als je even niet met hem praat helemaal geen zin meer heeft. wie is er dan eigenlijk labiel (en zoek die betekenis maar eens op in het woordenboek want hij is wellicht eerder hooggevoelig dan labiel zoals jij misschien bent..).quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
wat te doen???
quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
blabla moeilijkheden, problemen, drama enzovoort![]()
zo. zo. bij wie van de 2 zit de frustratie nou het diepst? bij #ANONIEM of bij sch?quote:op vrijdag 8 april 2005 01:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nu ik je topictitel lees, 'gelukkig zonder msn-relatie'. jij hebt wel diepgaande mensenkennis hezelfs zonder msn relatie kan men gelukkig zijn. betekend alleen niet dat je die personen van msn hoeft te laten stikken zoals jij doet secreet !
![]()
precies mijn gedachten, wat ben jij voor een meid zeg. je houdt niet alleen hem voor de gek maar ook jezelf. zijn je vriendinnen net zoals jij ? leuk vriendinnengroepje hebben jullie dan. ik hoop voor die jongen dat ie verder wel leuke meiden op msn heeft en ze wel kan vertrouwen.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zou jou nooit als vriendin willen hebben als ik je zo hoor.
maar ey meid, doe wat je wil. jij komt er wel hoor met dit soort labiele gedachtes, zet hem op he !![]()
okquote:op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef dylan dog het volgende:
hey sch labiele trut, komop zeg voeg die jongen weer toe. dat kun je niet maken chickie!
ik heb wel msn, maar gebruik het haast niet meer omdat ik te vaak lastig werd gevallen door opdringerige meiden als sch.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef bjoro het volgende:
ik heb geen msn en ik ben ook gelukkig......dus het kan wel !
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste wegquote:op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef sch het volgende:
zijn msn doet het gelukkig nog niet, ik heb nog even uitstel. ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. echt moeilijk dit man, shit.
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste weghoop alleen dat je je vriendinnen en vrienden anders behandeld.
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef sch het volgende:
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?
daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. je zegt verstandige dingen. misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. daarom denk ik er ook nog over na.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?
jij bent er misschien achtergekomen dat je niet verliefd op hem bent ofzo maar dat is toch geen reden om hem geheel te gaan negeren e.d.? je kon toch goed met hem praten...
haarzelf.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
sch is nogal open van zichzelf, het msn venster is nog niet te voorschijn of de webcam staat al weer gericht
misschien dat hij wel erg onzeker over zijn uiterlijk is en een beetje bang is voor echt contact met aantrekkelijke vrouwen?quote:op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef sch het volgende:
ik begrijp niet zo goed waar hij bang voor is.
dat lijkt me een prima besluit. en zo erg hangt deze jongen ook niet naar je, anders had hij je wel vaker gemaild, gesmst oid. in de afgelopen 3 weken dat zijn msn het niet deed.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef sch het volgende:
ik heb nog wel zitten denken dat ik het er gewoon met hem over kan hebben. dat we misschien iets meer afstand kunnen nemen in plaats van soms uren en uren te praten. ik wil hem ook wel graag een keer ontmoeten maar hij houdt dat steeds af tot nu toe. ik begrijp niet zo goed waar hij bang voor is.
dat klopt denk ik wel, hij is zelf niet standaard mooi maar hij heeft wel een prachtige uitstraling, heel echt.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
misschien dat hij wel erg onzeker over zijn uiterlijk is en een beetje bang is voor echt contact met aantrekkelijke vrouwen?
dan komt ze nooit meer van die jongen afquote:op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef dylan dog het volgende:
misschien moet je je wat vrouwelijker gaan kleden sch: korte rokjes en een laag decolleté of zo, en dan je webcam aanzetten. zou dat iets zijn meissie?
niet echt maar zo voelt het wel een beetje. ik weet veel van hem, hoe hij in elkaar zit, over zijn ingewikkelde relatie met zijn moeder enzo. het voelt wel als verraad om hem zomaar te laten stikken.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:35 schreef djenneke het volgende:
jij bent niet verantwoordelijk voor hem, toch?
ja, je kan natuurlijk ook tegen je zin in hypocriet gaan zitten doen???quote:op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef sch het volgende:
[..]
niet echt maar zo voelt het wel een beetje. ik weet veel van hem, hoe hij in elkaar zit, over zijn ingewikkelde relatie met zijn moeder enzo. het voelt wel als verraad om hem zomaar te laten stikken.
en die andere users bewijzen maar weer hoe mannen dus meestal zijn. dat het van je blonde lokken of je decolledinges afhangt. dat is nou juist het fijne aan hem, dat interesseert hem echt helemaal niet. hij is niet zo oppervllakkig als bv. zo'n dylan dog hier. die zal wel jaloers zijn.
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie het juiste gaatje niet zal vinden.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef finch_meister het volgende:
laat je es lekker door em uitwonen, kijken of je em dan nog steeds zo keilief vind. succes
quote:op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef she het volgende:
wat de neuk is precies een "msn relatie " ??
je msnent met elkaar en en passant doe je ook nog allemaal dingen voor de webcamquote:op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef she het volgende:
wat de neuk is precies een "msn relatie " ??
u klinkt als een expertquote:op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
kan volgens mij ook zonder webcam. en dat je dan alleen woorden gebruikt om elkaar op te geilen.
en de week erna krijg je een foto en dan is het eenquote:op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
kan volgens mij ook zonder webcam. en dat je dan alleen woorden gebruikt om elkaar op te geilen.
en nog 1.... "expert, daar wordt u wijzer van"quote:op vrijdag 8 april 2005 18:02 schreef beach het volgende:
[..]
en de week erna krijg je een foto en dan is het een![]()
nou, het begon met korte berichtjes, lang niet reageren, smoesjes over druk op school enzo, maar ik bedoel, dit is toch ook belangrijk? dus ik drong een beetje aan, misschien iets te veel, maar nu is die persoon al lang niet meer online. maar ik heb het er liever niet over op een openbaar forum.quote:op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef sch het volgende:
heb je nooit meer iets van diegene gehoord suijk? heb je ook een idee waarom dat was dan?
het kan toch kapot zijn? mijn magnetron is ook stuk en toch heb ik een magnetron.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
wtf is dat nou weer voor bullshit? je hebt msn of je hebt het niet.
het doet me goed dat je het begrijpt maar ik respecteer het dat je er hier niet over wil praten.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:09 schreef suijk het volgende:
[..]
nou, het begon met korte berichtjes, lang niet reageren, smoesjes over druk op school enzo, maar ik bedoel, dit is toch ook belangrijk? dus ik drong een beetje aan, misschien iets te veel, maar nu is die persoon al lang niet meer online. maar ik heb het er liever niet over op een openbaar forum.
ik wens je veel succes en wijsheid toe, want dat is echt belangrijk.
vond ik ook al zo raar.waarschijnlijk wil ie zelf de topicstartster niet meer sprekenquote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
dat is wel mooi dan aan dit hele geval.....nu hij toch niet met je msn-t heb je meer tijd om in de keuken te staan en dat moet je wel want je magnetron is stukquote:op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef sch het volgende:
het kan toch kapot zijn? mijn magnetron is ook stuk en toch heb ik een magnetron.
heb je echt geen msn? dat meen je niet...quote:op vrijdag 8 april 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
hoe meer ik in dit topic lees hoe meer ik blij ben dat ik geen msn heb.
hier herken ik me ook wel een beetje in, maar toen liep het mis omdat zij allemaal dingen had verzonnen.quote:op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef suijk het volgende:
ik heb wel eens aan de andere kant van het verhaal gezeten, sch. dat ik mijn hart uitstort over msn, die persoon wist alles van me eigenlijk. ik heb me helemaal bloot gegeven en ik had eindelijk het gevoel een maatje te hebben. en toen hoorde ik opeens niet veel meer van die persoon, na een vakantie was dat. nou, ik heb me toch een poosje echt rot gevoeld. slecht eten, continu eraan denken, mijn schoolcijfers gingen ook omlaag.
het kan kapot zijn maar er is ook zo iets al windows messenger, ik heb het nooit gebruikt maar heb het wel op me pc staan (die vergelijking met de magnetron is een beetje scheef).quote:sch - vrijdag 8 april 2005 @ 19:30
het kan toch kapot zijn? mijn magnetron is ook stuk en toch heb ik een magnetron.
ja dat is leuk maar het lijkt mij ook beklemmend dat je elkaar zo nodig hebt.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:46 schreef sch het volgende:
[..]
heb je echt geen msn? dat meen je niet...
ik praat bv iedere avond met een vriendin die net is gaan samenwonen in een andere stad met haar veel oudere vriend, zo is ze toch nog een beetje bij me en kan ze een beetje over hem klagen
das goedkoper dan bellen of sms-en !!quote:op vrijdag 8 april 2005 19:46 schreef sch het volgende:
heb je echt geen msn? dat meen je niet...
ik praat bv iedere avond met een vriendin die net is gaan samenwonen in een andere stad met haar veel oudere vriend, zo is ze toch nog een beetje bij me en kan ze een beetje over hem klagen
ja zeg, ik ben echt geen nerd ofzo. ik doe aan toneel en heb best veel hobbies. maar de computer is er toch niet voor niks?quote:op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
serieus heb je verder wel normale contacten met je vriendinnen of zit je vooral achter je pc ?
toneel toe maar. dan ben je dus niet verlegen.dat dacht ik eerst. dus je staat graag in de schijnwerpers ?quote:op vrijdag 8 april 2005 19:53 schreef sch het volgende:
[..]
ja zeg, ik ben echt geen nerd ofzo. ik doe aan toneel en heb best veel hobbies. maar de computer is er toch niet voor niks?
nou dat ook weer niet hoor. ik ben best wel verlegen eigenlijk daarom ben ik juist aan toneel gaan doen. dat schijnt goed te zijn als je introvert bent. die jongen waar het over gaat heeft dus wel heel weinig contacten buiten de deur. en hij kookt ook slecht voor zichzelf. daarom vind ik het ook lastig hem zo alleen te laten maar snap je: soms word je ook zo moe van iemand die aan je hangt terwijl ik ook weer van hem hou.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
toneel toe maar. dan ben je dus niet verlegen.dat dacht ik eerst. dus je staat graag in de schijnwerpers ?
ik ook wel hoor, die vriendin gaat bijvoorbeeld ook heel vaak al haar problemen over haar kinderen bespreken via de msn, dan doe ik net of ik er niet ben.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:51 schreef bjoro het volgende:
maar soms is het best moeilijk, zit je net ff een leuk filmpje te kijken, springen er allemaal msn-ers in beeld.....dat zet ik het ook wel eens uit !
ik zal erover nadenken.quote:maar sch, kun je niet vragen of die jongen ook op fok! komt ? kunnen we jou misschien een beetje ontlasten met sociaal doen ?
ik kende haar aleerder uit r&p, omdat toen haar vriendje mee poste heeft ze dat zo gedaan.quote:op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef navi het volgende:
ben ik nou gek of niet?
sch is man
volgens "zijn" profiel
dr. phil....jij hierquote:op vrijdag 8 april 2005 21:30 schreef thabit het volgende:
vriendschappen die eenmaal het punt bereikt hebben dat instandhouding niets meer toevoegt aan je leven moet je afkappen.
hoezo dat dan???quote:op vrijdag 8 april 2005 21:30 schreef thabit het volgende:
vriendschappen die eenmaal het punt bereikt hebben dat instandhouding niets meer toevoegt aan je leven moet je afkappen.
dat is een egoïstische stelling.je kunt op die manier wel het leven van een ander verpesten.quote:op maandag 11 april 2005 13:20 schreef thabit het volgende:
[..]
omdat, zoals ik al aangaf, het niets meer toevoegt aan je leven.
precies, en ik wil niet zo'n egoistisch iemand zijn. dan zou ik mezelf niet meer recht in de ogen kijken. ik denk dat ik het gewoon nog een tijdje probeer en het er ook wel over ga hebben.quote:op maandag 11 april 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat is een egoïstische stelling.je kunt op die manier wel het leven van een ander verpesten.
als die ander het daar zelf naar maakt zie ik het probleem niet.quote:op maandag 11 april 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat is een egoïstische stelling.je kunt op die manier wel het leven van een ander verpesten.
je bent toch altijd samen verantwoordelijk? dat heb ik van huis uit meegekregen.quote:op maandag 11 april 2005 19:24 schreef thabit het volgende:
[..]
als die ander het daar zelf naar maakt zie ik het probleem niet.
dat zegt de topicstarter juist. dat ze het iets te veelvan het goede vond worden. gewoon het contact iets minderen kan al verhelderend zijn voor haar. gezien haar posts in dit topic mist ze hem nu wel. en is er de laatste dagen achter gekomen dat ze te stellig was in haar eerste post. ze vindt hem leuk maar het contact werd te intensief.net als in een normale relatie kan dat benauwend werken en kan een tijdje minder contact heben erg verhelderend werken.quote:op maandag 11 april 2005 19:24 schreef thabit het volgende:
[..]
als die ander het daar zelf naar maakt zie ik het probleem niet.
jeetje, jij begrijpt het echt helemaal. ik ga het bijna jammer vinden dat jij geen msn hebtquote:op maandag 11 april 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat zegt de topicstarter juist. dat ze het iets te veelvan het goede vond worden. gewoon het contact iets minderen kan al verhelderend zijn voor haar. gezien haar posts in dit topic mist ze hem nu wel. en is er de laatste dagen achter gekomen dat ze te stellig was in haar eerste post. ze vindt hem leuk maar het contact werd te intensief.net als in een normale relatie kan dat benauwend werken en kan een tijdje minder contact heben erg verhelderend werken.
ik heb 2 jaar lang trudie als naam gehad en beroep badmeester in m'n profiel.quote:op maandag 11 april 2005 19:49 schreef de_priester het volgende:
profiel sch >> jaap@blablbala.nl
geslacht man
geboortejaar 1967
hmmmmmm
de lijkschouwer.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:03 schreef sch het volgende:
het is verdorie al donderdag en hij is nog steeds niet op msn - ik heb hem al 4 sms-jes gestuurd en hij reageert maar niet. ik begin me echt ongerust te maken. moet ik iemand inschakelen ofzo???
ik denk echt dat ie niets meer te maken met je wil hebben, meisje.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:03 schreef sch het volgende:
het is verdorie al donderdag en hij is nog steeds niet op msn - ik heb hem al 4 sms-jes gestuurd en hij reageert maar niet. ik begin me echt ongerust te maken. moet ik iemand inschakelen ofzo???
dat geloof ik gewoon niet. wat wij hadden eeeeeeeeeeh....hebben is zo bijzonder. misschien kan jij je dat gewoon niet voorstellen.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
ik denk echt dat ie niets meer te maken met je wil hebben, meisje.
accepteer het nou maar en ga op zoek naar een nieuwe msn-relatie, zonder die zoveel te stalken als je blijkbaar met die gevoelige jongen hebt gedaan.
de cock en vledder lijkt me !quote:op vrijdag 15 april 2005 00:03 schreef sch het volgende:
tjonge jonge meissie het is bijna weekend, ga naar een echte kroeg, bestel 5 kleuren breezers en kom in kontakt met echte mannen ipv die halve gare msn-relaties.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:14 schreef sch het volgende:
ja grappig, daar zit ik echt niet op te wachten zeg.![]()
geloof me, al mijn "bijzondere, speciale" "msn relaties" gingen eraan. en zo zie ik ze ook, het leuk kunnen vinden met iemand op een chat medium wat van voorbij gaande aard is. wat mijn ervarig is, is dat er altijd weer een andere msn "relatie" voor in de plaats komt.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:11 schreef sch het volgende:
[..]
dat geloof ik gewoon niet. wat wij hadden eeeeeeeeeeh....hebben is zo bijzonder. misschien kan jij je dat gewoon niet voorstellen.
dat is dan wel weer positief....dus wie weet sch geldt dit ook voor jou !quote:op vrijdag 15 april 2005 10:26 schreef sct4 het volgende:
[..]
geloof me, al mijn "bijzondere, speciale" "msn relaties" gingen eraan. en zo zie ik ze ook, het leuk kunnen vinden met iemand op een chat medium wat van voorbij gaande aard is. wat mijn ervarig is, is dat er altijd weer een andere msn "relatie" voor in de plaats komt.
maar ik vind dat zo rot voor hem.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef bjoro het volgende:
[..]
dat is dan wel weer positief....dus wie weet sch geldt dit ook voor jou !
je kunt iemands leven toch danig overhoop halen hoor. dat moet niet onderschat worden, zijn er al wetenschappelijke studies op dit terrein bekend?quote:op vrijdag 15 april 2005 10:38 schreef sct4 het volgende:
[..]
laat het gaan, hooguit spreek je elkaar nog eens. je hoeft elkaar toch niet te negeren?
ik vin dat toch een beetje het risico van het aangaan van een msn relatie. je weet dat het een vluchtig iets is. en als het een echte relatie word (wat best kan) moet je elkaar in het echt ontmoeten en afspreken. msn is een hulpmiddel om relaties aan te gaan, maar je bent er niet afhankelijk van.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef suijk het volgende:
[..]
je kunt iemands leven toch danig overhoop halen hoor. dat moet niet onderschat worden, zijn er al wetenschappelijke studies op dit terrein bekend?
jupsquote:op vrijdag 15 april 2005 10:49 schreef nevada92 het volgende:
ik heb het zo vaak gehad, meisjes die niet meer online zijn, of niet meer reageren. gewoon verder gaan. volgende keer beter.
ach ik heb ook een paar "bijzondere" meiden leren kennen op msn. met een paar zelfs afgesproken. maar het contact word gewoon minder, face it. je kan toch gewoon normaal blijven doen tegen hem? alleen moet je niet denken dat jij of hij niet zonder elkaar kunnen. en als hij geen contact meer opneemt met je, tjah dan hoeft het van hem niet meer en heeft hij een keuze gemaakt. is niets aan te doen en kan je alleen zelf maar verder gaan met je (msn) leven.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:53 schreef sch het volgende:
ik ken echt genoeg mensen verder, daar gaat het niet om.
hij is gewoon bijzonder maar het beklemt ook.
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef sct4 het volgende:
[..]
ach ik heb ook een paar "bijzondere" meiden leren kennen op msn. met een paar zelfs afgesproken. maar het contact word gewoon minder, face it. je kan toch gewoon normaal blijven doen tegen hem? alleen moet je niet denken dat jij of hij niet zonder elkaar kunnen. en als hij geen contact meer opneemt met je, tjah dan hoeft het van hem niet meer en heeft hij een keuze gemaakt. is niets aan te doen en kan je alleen zelf maar verder gaan met je (msn) leven.
ik weet het, mijn msn relaties waren ook niet uit op liefde of sex. als dat wel het geval was wil ik al in een vroeg stadium meetten.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef sch het volgende:
[..]
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.
maar het gaat mij niet om liefde of seks maar om kameraadschap.
misschien moet hij jou gewoon niet meer en heeft hij je gewoon gedist, terwijl jij hier een beetje zielig gaat lopen doen !quote:op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef sch het volgende:
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.
maar het gaat mij niet om liefde of seks maar om kameraadschap.
ik heb liever niet meer dat jij hier reageert want jij snapt er echt niks van.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:04 schreef bjoro het volgende:
[..]
misschien moet hij jou gewoon niet meer en heeft hij je gewoon gedist, terwijl jij hier een beetje zielig gaat lopen doen !
misschien snap ik het wel veel te goed allemaal en ben jij gewoon dom en zielig bezig !quote:op vrijdag 15 april 2005 11:05 schreef sch het volgende:
[..]
ik heb liever niet meer dat jij hier reageert want jij snapt er echt niks van.![]()
ik zou het ook niet pikken als hij iemand een klap voor haar kont gaf. en ik vind het een beetje raar om in een caravan te gaan zitten.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:10 schreef bugsje het volgende:
kijk even naar dit topic he-le-maal kapot . misschien is deze jongen wel wat voor jou. hij heeft op dit moment toch niks te doen. beetje in de caravan zitten enzo.
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef bjoro het volgende:
[..]
misschien snap ik het wel veel te goed allemaal en ben jij gewoon dom en zielig bezig !![]()
reageer er gewoon niet opquote:op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef sch het volgende:
[..]
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.
lijkt me ook het beste, sommige mensen kunnen hier soms best bot doen. dat is wel een schaduwzijde van internet contact.quote:
oh, nu ga je meteen de relatie-deskundige uithangen en mij naar aanleiding van een paar posts in een hokje plaatsen en er maar meteen een "soort" van maken.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef sch het volgende:
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.
dat zeg ik, dat zijn de risico's. ook al heeft ie wel een puntje vin ik.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:15 schreef suijk het volgende:
[..]
lijkt me ook het beste, sommige mensen kunnen hier soms best bot doen. dat is wel een schaduwzijde van internet contact.
nee, zijn msn is gewoon kapot, kan toch gebeuren?quote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak meer van. kapotte msn laat me niet lachen.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef nevada92 het volgende:
kapotte msn, die smoes heb ik zooooow vaak gehoord. *zucht*
ik snap best dat jullie dat denken hoor. maar ik denk dat er meer aan de hand is.quote:op vrijdag 15 april 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak meer van. kapotte msn laat me niet lachen.
wat denk je er zelf van dan?quote:op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef sch het volgende:
[..]
ik snap best dat jullie dat denken hoor. maar ik denk dat er meer aan de hand is.
bij hem wel - hij heeft ook een gehoorapparaat dat altijd stuk isquote:op vrijdag 15 april 2005 19:16 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
wat denk je er zelf van dan?
o, en msn kan niet kapot zijn. hoogstens kan de server even down zijn, maar dan heeft iedereen daar last van
ik weet wel zeker dat ie een probleem heeft, anders zou een 'msn relatie' niet zo belangrijk voor hem zijn.quote:op vrijdag 15 april 2005 19:20 schreef sch het volgende:
[..]
bij hem wel - hij heeft ook een gehoorapparaat dat altijd stuk is
hij heeft niet zo'n goede computer.
ik denk dat ie problemen heeft - met zichzelf, met zijn familie enzo.
het is haar probleem al. ze heeft het veel te ver laten komen, zew lijkt me haast wel afhankelijk van hem geworden. waarschijnlijk is ze er in getrapt en laat zich manipuleren.quote:op vrijdag 15 april 2005 20:51 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ie een probleem heeft, anders zou een 'msn relatie' niet zo belangrijk voor hem zijn.
de vraag is of je dat ook jouw probleem moet laten zijn..
tuurlijk niet, hoe durf je zo over mij te praten. het lijkt net alsof jij het steeds alleen maar voor die jongen opneemtquote:op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
het is haar probleem al. ze heeft het veel te ver laten komen, zew lijkt me haast wel afhankelijk van hem geworden. waarschijnlijk is ze er in getrapt en laat zich manipuleren.
dan lees je het verkeerd ik neem het juist voor jou op. hoe meer ik hier lees hoe meer ik met je te doen hebt. je doet onverschillig over hem terwijl je ook zegt hem wel te missen. hij heeft je zo ver gebracht dat je bijna afhankelijk van hem bent geworden.je lijkt me eenj leuke meid en dat gun ik je niet. ik kan het mis hebben maar hij sms-t je wel.maar een makkelijk probleem als een kapotte msn kan ie niet maken.quote:op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef sch het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hoe durf je zo over mij te praten. het lijkt net alsof jij het steeds alleen maar voor die jongen opneemt
even offtopic: ben je echt een vrouw? ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo wasquote:op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef sch het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hoe durf je zo over mij te praten. het lijkt net alsof jij het steeds alleen maar voor die jongen opneemt
quote:op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
even offtopic: ben je echt een vrouw? ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was
linkjes, linkjesquote:op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook, maar ook in andere topics is ze een meisje.
gek hoe je een beeld vormt als het over politiek en zo gaat maar als het over persoonlijke dingen gaat je meer leert kennen over users.
zou niet meer weten waar ze in stonden.quote:op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
linkjes, linkjes
want het feit dat iemand om mannen valt, zegt natuurlijk helemaal niks over het geslacht van die persoon..
ook dat zegt natuurlijk helemaal niks, girlfriendquote:op vrijdag 15 april 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
zou niet meer weten waar ze in stonden.
was wel in r&p dacht ik. ze was in ieder geval erg persoonlijk over haar relaties met mannen.
dat zou ze niet doen als ze een man was denk ik. ze had het ook over haar vriendinnen.
zo ik ben weer thuis, heb weer gemerkt dat er meer jongens op de wereld zijnquote:op vrijdag 15 april 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
dan lees je het verkeerd ik neem het juist voor jou op. hoe meer ik hier lees hoe meer ik met je te doen hebt. je doet onverschillig over hem terwijl je ook zegt hem wel te missen. hij heeft je zo ver gebracht dat je bijna afhankelijk van hem bent geworden.je lijkt me eenj leuke meid en dat gun ik je niet. ik kan het mis hebben maar hij sms-t je wel.maar een makkelijk probleem als een kapotte msn kan ie niet maken.
ik hoop voor jou dat ie geen spelletje speelt. dat gun ik je niet. ik mag niet over hem oordelen maar wat ik allemaal lees lijkt het me wel een leuke jongen, maar zit ie lachend dit topic door te lezen.
een irritante homo? waar slaat dat nou weer op???quote:op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
even offtopic: ben je echt een vrouw? ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was
dat is best een goede vraag weet je dat?quote:op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef sch het volgende:
[..]
een irritante homo? waar slaat dat nou weer op???
wat heeft het toch voor zin om al dat soort dingen te schrijven?
mijn politieke meningen staan helemaal buiten dit, alhoewel ik er met hem ook wel vaak over praat. weet je trouwens wat grappig is: ik heb van hem wel vaak gedacht dat hij misschien wel homo zou zijn. maakt trouwens niet uit hoor, misschien is dat wel de reden dat ik zo goed met hem kan praten.quote:op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef hassiebassie het volgende:
neemt niet weg dat ik het idee had dat je een irritante homo was. irritant, omdat je politieke meningen hebt waar ik koude rillingen van krijg, en homo, omdat ik voor mezelf tot de conclusie was gekomen dat jij een man bent die op mannen valt.
ik snap best dat je politieke meningen hier volledig buiten staan, maar diezelfde politieke meningen hebben wel gezorgd voor het beeld dat ik bij je heb. slecht eigenlijk.quote:op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef sch het volgende:
[..]
mijn politieke meningen staan helemaal buiten dit, alhoewel ik er met hem ook wel vaak over praat. weet je trouwens wat grappig is: ik heb van hem wel vaak gedacht dat hij misschien wel homo zou zijn. maakt trouwens niet uit hoor, misschien is dat wel de reden dat ik zo goed met hem kan praten.
goed met een man kunnen praten betekent nog niet dat hij homo is hoorquote:op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef sch het volgende:
[..]
mijn politieke meningen staan helemaal buiten dit, alhoewel ik er met hem ook wel vaak over praat. weet je trouwens wat grappig is: ik heb van hem wel vaak gedacht dat hij misschien wel homo zou zijn. maakt trouwens niet uit hoor, misschien is dat wel de reden dat ik zo goed met hem kan praten.
nou mijn ervaring is anders.quote:op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goed met een man kunnen praten betekent nog niet dat hij homo is hoor![]()
het zou best kunnen wat je zegt maar vandaag kreeg ik weer een sms-je dat me weer wat meer geruststelde. "zit even in dipje - alles komt goed - binnenkort spreken we elkaar weer - liefs h."quote:maar goed ik heb het zo zitten lezen en ja ik krijg ook het idee dat hij je in de maling neemt. het lijkt wel als of hij negatiefe aandacht vraagt aan jou. oh kijk mij eens zielig zijn. jij reageerd daar direct op en zo heeft hij aandacht. iets wat niet zal gebeuren als hij gewoon aandacht wil. dan denk jij ook van nu effe niet. maar als het iets erges is omdat hij ergens mee zit voel jij je geroepen direct te reageren.
of zit ik er nu helemaal naast?
hij houdt je gewoon aan het lijntje meid.quote:op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef sch het volgende:
het zou best kunnen wat je zegt maar vandaag kreeg ik weer een sms-je dat me weer wat meer geruststelde. "zit even in dipje - alles komt goed - binnenkort spreken we elkaar weer - liefs h."
nou lekker is dat. veel vrouwen zeggen altijd dat ze heel goed met mij kunnen praten en die luchten hun hart helemal bij mij. ik ben homoquote:op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef sch het volgende:
[..]
nou mijn ervaring is anders.
[..]
het zou best kunnen wat je zegt maar vandaag kreeg ik weer een sms-je dat me weer wat meer geruststelde. "zit even in dipje - alles komt goed - binnenkort spreken we elkaar weer - liefs h."
goed dat je een eigen mening hebt. ik hoop echt dat jij het geluk hebt dat je niet gekwetst wordquote:op zondag 17 april 2005 11:30 schreef sch het volgende:
ik ben misschien gewoon nog niet zo verpest en heb wat meer vertrouwen in mensen. noem het naief.
ik heb wel besloten me er niet gek door te laten maken.
als je nu es bij mijn profiel keek zou je mijn e-mail zien staan . althans dat denk ik dan maarquote:op zondag 17 april 2005 21:56 schreef sch het volgende:
hou eens op beach, dat zijn geen leuke grapjes.
@ #ANONIEM - volgens mij heb je het niet helemaal begrepen, er is niet zoveel veranderd vanaf het begin hoor. is dat trouwens een foto van jezelf in je avatar? heb je ook msn?
quote:wie is de man op dat fotootje in jouw avatar?
jaap
quote:*slik*
waar staat het topic ook alweer in? babes en hunks?
quote:toch niet geschrokken dat ik zei dat ik je foto leuk vind? zit niks achter.
ik reageer altijd wat primair op dat soort dingen.
eww.quote:heb je t niet gekregen of ben je er boos over?
oh kijk eens aan... mister humanitarian...quote:op vrijdag 15 april 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
dan lees je het verkeerd ik neem het juist voor jou op. hoe meer ik hier lees hoe meer ik met je te doen hebt.
je lijkt me eenj leuke meid en dat gun ik je niet.
dat gun ik je niet. ik mag niet over hem oordelen maar wat ik allemaal lees lijkt het me wel een leuke jongen, maar zit ie lachend dit topic door te lezen.
je eigen woorden, en nu ineens weer wel? make up your mind girl...quote:ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem.
dat laatste lukt ook echt wel hoor, maak je geen zorgen.quote:op maandag 18 april 2005 11:10 schreef nevada92 het volgende:
sch, die gast had op z'n minst even via een mailtje kunnen laten weten van 'he, ik heb het even druk of heb serious probs' maar dat zelfs niet. 5 min. werk. op zo'n manier stoot hij mensen af. en face it, je leven hangt niet van msn af. ontmoet eens een leuke vent irl. geloof me, dat is nog leuk ook !![]()
hij sms-ed wel af en toe.quote:op maandag 18 april 2005 12:09 schreef nevada92 het volgende:
okee, maar ben je het ook met me eens dat een berichtje van zijn kant er wel af kon ? want dat vind ik gewoon lullig als hij niks van zich laat horen. daarom ga jij nu twijfelen. je weet niet waar je aan toe bent.
kan je mij uitleggen waarom jij elke keer in de verdediging schiet?quote:
dat umh snap ik effe niet helemaalquote:op maandag 18 april 2005 12:21 schreef yvette1982 het volgende:
met eerlijk zijn bereik je vaak niks.
je was hem toch zat? komt het dan niet alleen maar goed uit dat het erop lijkt dat hij het contact tussen jullie ook niet meer zo interessant vind?quote:
dat gevoel heb ik ook in de zin van besluitvorming. succes !quote:ik heb zo'n gevoel dat er vandaag wat gaat gebeuren
ik zeg niks meer...quote:ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.
...maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem....
...hij is nogal labiel
het zou alleen stalken zijn als ik het erg zou vinden.quote:op maandag 18 april 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
dat ie smset is natuurlijk belachelijk. het lijkt zelfs op stalken.
quote:op maandag 18 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
grappig toeval,morgenmiddag komt een vriend van me msn installeren omdat ik dat zelf niet kan.
ik ben wel een ouwe bok sch, maar ik wil je wel toevoegen hoor
quote:op maandag 18 april 2005 16:31 schreef tong80 het volgende:
deal. dan ben je waarschijnlijk de eerste die ik op msn krijg
het is toch een heerlijk topic? ik ontwikkel mijn vrouwelijke kant en andere mensen hebben lolquote:op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef copycat het volgende:
een reden om een topic te sluiten, naar gelang de bui van de moderator.
geweldige ondertitel en sig, trouwens.
ik raak alleen een beetje gefrustreerd van dat gezeik van die zielige wijffies !quote:op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef sch het volgende:
[..]
het is toch een heerlijk topic? ik ontwikkel mijn vrouwelijke kant en andere mensen hebben lol![]()
het is al woensdag en ik zie nog niksquote:op maandag 18 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
grappig toeval,morgenmiddag komt een vriend van me msn installeren omdat ik dat zelf niet kan.
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?quote:op woensdag 20 april 2005 08:53 schreef bjoro het volgende:
[..]
ik raak alleen een beetje gefrustreerd van dat gezeik van die zielige wijffies !
zoveel lol heb ik niet aan jouw topic hoor !
wat is daar mis mee? dat kan ook een keuze zijn hoor!quote:op woensdag 20 april 2005 09:00 schreef sch het volgende:
[..]
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?
oh natuurlijk, maar hij doet zo naar tegen mij. of is dat ook een keuze?quote:op woensdag 20 april 2005 09:02 schreef suijk het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? dat kan ook een keuze zijn hoor!
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.quote:op woensdag 20 april 2005 09:06 schreef sch het volgende:
[..]
oh natuurlijk, maar hij doet zo naar tegen mij. of is dat ook een keuze?
gelukkig niet, als ik net als jij alleen maar afhankelijk zou zijn van mijn vele vrienden van de msn dan pas zou ik eenzaam zijn !quote:op woensdag 20 april 2005 09:00 schreef sch het volgende:
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?
het kán ook wel eens je dag niet zijn natuurlijk, en daar dient een msn gebruiker dan ook ten alle tijde rekening mee te houden.quote:op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef suijk het volgende:
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.
zeg dat wel van dat gefrustreerdequote:op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef suijk het volgende:
[..]
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.
dat zou kunnen, is alleen niet zo !quote:op woensdag 20 april 2005 09:14 schreef bluezz het volgende:
het kán ook wel eens je dag niet zijn natuurlijk, en daar dient een msn gebruiker dan ook ten alle tijde rekening mee te houden.
tjonge jonge...je bent zeker blontquote:op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef sch het volgende:
zeg dat wel van dat gefrustreerde
heb jij msn???
ik had het en heb er hele mooie tijden mee beleefd, maar na een aantal nare ervaringen heb ik het van mijn computer afgehaald. althans laten doen, want zelf lukt me dat niet.quote:op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef sch het volgende:
[..]
zeg dat wel van dat gefrustreerde
heb jij msn???
mijn mening is dat ze gewoon flink hard genomen moet worden in dr kontje, dan ragt diegene dr gezanik er wel uit.quote:op woensdag 20 april 2005 09:18 schreef bjoro het volgende:
dat zielige wijf van een sch zit hier alleen maar te mekkeren, maar vandaag zegt ze dat ze hem mist en morgen gaat ze weer stoer lopen blaten dat ze hem niet moet !
en dat zielige ge-emmer komt zo langzamerhand me strot uit en als ik zo dit topic lees ben ik daar niet de enige in !
dit gesteggel duurt morgen op de kop af 2 weken, de ene dag is het ...ik mis hem zo, de andere dag is het ....ik moet hem niet !quote:op woensdag 20 april 2005 09:23 schreef suijk het volgende:
en bjoro, ik vind je toon in dit topic toch wat vervelend, eerlijk gezegd.
ik krijg ook wel een beetje hetzelfde idee; een dik, vadsig wijf met bril & krulhaar, onverzorgd, met pizzakruimels nog op haar 3e onderkin, die met haar peukje & glaasje cola/bier de godganse dag leeft van onze belastingcenten en te lui is om wat te doen, en daarom maar vergroeid met haar pc is.quote:op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef bjoro het volgende:
[..]
gelukkig niet, als ik net als jij alleen maar afhankelijk zou zijn van mijn vele vrienden van de msn dan pas zou ik eenzaam zijn !
jij zou ook eens een paar dagen frisse buitenlucht tot je moeten nemen, als ik jouw postaantallen zie heb ik het idee dat je leeft met je pc !
triest wijf !
moet je nagaan hoe kansloos die eigenlijk is dat iedereen hem voor een wijf aanziet, die zijn van nature zeikerig, emotioneel en niet rationeelquote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
vind het wel erg grappig dat er hier vanuit wordt gegaan dat sch een vrouw is...
sch is een heerlijk jong deernequote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
vind het wel erg grappig dat er hier vanuit wordt gegaan dat sch een vrouw is...
kijk, met jou kan ik pratenquote:op woensdag 20 april 2005 09:50 schreef scorpie het volgende:
wijf:
* van nature zeikerig, emotioneel en niet rationeel
hehe ik vond 't al zo vreemd dat er man in "haar" profiel stondquote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
jawelquote:
maar zeg het niet want dan is de toon niet de juiste enzoquote:op woensdag 20 april 2005 13:37 schreef bluezz het volgende:
[..]
nee zijzelf ook niet meer volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |