Ik had een andere meisje een klap op de bips gegeven. Ok ik had teveel bier op, maar dat was voor haar erg genoeg zei zequote:Op vrijdag 15 april 2005 05:20 schreef Glesse het volgende:
Is natuurlijk afhankelijk van de reden die zij gaf waarom het uit is...
Dus je had zoveel bier op dat je eerst een ander meisje een dreun op haar bips gaf en vervolgens heb je je msn aangezet om het te vertellen aan haar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:21 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik had een andere meisje een klap op de bips gegeven. Ok ik had teveel bier op, maar dat was voor haar erg genoeg zei ze![]()
Ze wilde het rustig aan doen, door elkaar echt te leren kennen op msn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:33 schreef Troeta het volgende:
Vaag verhaal, maar wat heb je er zowiezo aan, aan een relatie op MSN
Het ergste is gewoon nog dat ze het uitgemaakt heeft via msn waar we zulke prachtige momenten haddenquote:Op vrijdag 15 april 2005 05:39 schreef MaxTheDog het volgende:
Tsja, ik zal wel ouderwets zijn ofzo maar ik zou er bij voorbaat al niet in geloofd hebben.
alleen de gedachte al: We beginnen rustigaan, via MSN![]()
is dit serieusquote:Op vrijdag 15 april 2005 05:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon nog dat ze het uitgemaakt heeft via msn waar we zulke prachtige momenten hadden![]()
Ja, ik vertelde haar dan dat ik best van haar hileld, ik bedoel dat zeg je niet zomaar tegen iemand.quote:
Ja ik ben heel serieus, ik zou ook graag tips willen van mensen die misschien weten wat hier nog aan te doen is.quote:
Dan wordt het een heel ander verhaal. Je hebt nu een missie gevonden. Een doel om naartoe te leven. Je moet alles in het werk stellen om haar terug te krijgen!quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:44 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, ik vertelde haar dan dat ik best van haar hileld, ik bedoel dat zeg je niet zomaar tegen iemand.
Mijnmailtjes blijven onbeantwoord, in het laatste maitje liet ze weten haar msn account te laten verlopen en een nieuwe zou nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:46 schreef Troeta het volgende:
Met haar praten...
Ik kan het niet, en ik doe het niet. Zij was echt de ware. We hadden goeie gesprekken en ze was altijd online. Nu is echt alles voorbij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:53 schreef DuchessX het volgende:
Los laten, ze wil niet meer. Lijkt me duidelijk
Wil je dan met mij wat gaan drinken, dan kan ik haar misschien vergeten. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat er op deze planeet een mooeiere vrouw als zij is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:55 schreef DuchessX het volgende:
Hoe meer je pusht, hoe meer je haar van je afduwt door je gedrag.
Nee is nee. En voor jou een les voor de volgende keer.
Ja praat me er niet van, want ik heb met Tamme al besproken dat de gozer in kwestie helemaal lam gaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 06:03 schreef OProg het volgende:
Waarschijnlijk is ze op MSN alweer bestandjes uit aan het wisselen met een andere gozer.
Haar vader is officier van justitie en heeft overal maatjes zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 06:13 schreef OProg het volgende:
Ik zou d'r vader als je haar niet mag stalken koud maken en samen met Tamme onder de caravan begraven.
We hadden echt wel een relatie. We hebben het misschien niet echt op de reguliere manier gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 06:14 schreef Hilzillah het volgende:
Kom kom, een MSN relatie, Dat is toch al geen relatie ?? Het beste wat je kan doen is haar (proberen) te vergeten! (pff geloof me = lastig weet er alles van) Ga leuke dingen doen, lekker naar de kroeg, met vrienden gezellige dingen doen.... dan vergeet je het vanzelf! En misschien kom je wel een leuk meisje tegen waar je een " normale" relatie mee kan opbouwen
Ze hebben geen kroeg, ze hebben een caravan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 06:14 schreef Hilzillah het volgende:.
... lekker naar de kroeg...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 06:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben geen kroeg, ze hebben een caravan.
De hamvraag is nu: is er in die caravan ook MSN?
Neen, ik kon niet slapen heb heel de nacht rondgelopen. Uiteindelijk toch maar gevoelens neergezet hoewel ik normaal dat niet do.quote:Op vrijdag 15 april 2005 06:32 schreef Glesse het volgende:
@Polarstars: Is er niks nuttigers wat je zo midden in de nacht kunt gaan doen? Weet ik veel, de tuin zomerklaar maken ofzo? Of gewoon slapen?
Ik voel me ook redelijk achterlijk dat mijn eerste reactie zo serieus wasquote:Op vrijdag 15 april 2005 06:55 schreef Hilzillah het volgende:
Tja, ik kan misschien een slechte mensen kennis hebben.... maar ga toch niet helemaal geloven dat dit wel serieus is ....
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 15 april 2005 07:01 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ik voel me ook redelijk achterlijk dat mijn eerste reactie zo serieus was
Ik denk dat ik voor jou veeeeeeeel te oud benquote:Op vrijdag 15 april 2005 05:57 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Wil je dan met mij wat gaan drinken, dan kan ik haar misschien vergeten. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat er op deze planeet een mooeiere vrouw als zij is.
Dank je wel, je bent een hele steun voor me. Ik zou bijna je msn vragen, maar je begrijpt dat ik daar nu wel even de buik van vol hebquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor jou veeeeeeeel te oud ben
Maar wel lief dat je het vraagt
Sterkte
Man o man, hou eens op met vergelijken. Het laat alleen zien dat je in een klein wereldje leeft en niet ziet dat er meer mensen zijn die dezelfde gedachten kunnen hebben. Jouw leven is misschien je pc, maar er zijn mensen die buiten komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:54 schreef Xlarge het volgende:
Wel leuk PolarStars dat je zoveel sympathie weet te kweken , maar ik geloof er niets van , je topics hebben een hoog BHFH gehalte , en ik denk dat je niets anders bent als een mislukte relkloon...
Neem het maar serieus, het is de waarheidquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:59 schreef Kamphuys het volgende:
En de meerderheid neemt dit serieus?? Kom aaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
Dat is het , ik heb al zeker 3 jaar geen zonlicht meer gezien , ik wou dat ik een gezonde MSN relatie kon hebben , ipv heel mijn leven vriendinloos achter mijn pc te zittenquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:57 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Jouw leven is misschien je pc, maar er zijn mensen die buiten komen.
Dan is het helemaal zielig , als relkloon zijnde kon ik je topics nog enigzins waarderenquote:Ik ben geen relkloon, ik ben mezelf een mens met een eigen leven die geen kloon of whatevah wil zijn.
Toen ik dit topic opende dacht ik dat ik daar in zatquote:Dus aub geef advies of ga anders weer naar ONZ
What he saidquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat is het , ik heb al zeker 3 jaar geen zonlicht meer gezien , ik wou dat ik een gezonde MSN relatie kon hebben , ipv heel mijn leven vriendinloos achter mijn pc te zitten
[..]
Dan is het helemaal zielig , als relkloon zijnde kon ik je topics nog enigzins waarderen
[..]
Toen ik dit topic opende dacht ik dat ik daar in zat
*zuch, zwijmel * de wijsheid , alsof Nietzsche zelf aan het tikken is geweestquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:41 schreef Stiffmaster het volgende:
That what doesn't kill you, makes you stronger!!
Kijk eens wat beter, dat plaatje is dat ik mijn hond uitlaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:24 schreef Boost het volgende:
[..]
What he said![]()
En met die ondertitel van je denk ik niet dat het slaan tegen de bips van een dame het enige is wat je met haar hebt gedaan haha
O
I\ __O
/ \ / \
Tja, kon zo snel nix anders bedenkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
*zuch, zwijmel * de wijsheid , alsof Nietzsche zelf aan het tikken is geweest
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:49 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Kijk eens wat beter, dat plaatje is dat ik mijn hond uitlaat![]()
Niets geen sex, dat is niet belangrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |