precies mijn gedachten, wat ben jij voor een meid zeg. je houdt niet alleen hem voor de gek maar ook jezelf. zijn je vriendinnen net zoals jij ? leuk vriendinnengroepje hebben jullie dan. ik hoop voor die jongen dat ie verder wel leuke meiden op msn heeft en ze wel kan vertrouwen.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zou jou nooit als vriendin willen hebben als ik je zo hoor.
maar ey meid, doe wat je wil. jij komt er wel hoor met dit soort labiele gedachtes, zet hem op he !![]()
okquote:op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef dylan dog het volgende:
hey sch labiele trut, komop zeg voeg die jongen weer toe. dat kun je niet maken chickie!
ik heb wel msn, maar gebruik het haast niet meer omdat ik te vaak lastig werd gevallen door opdringerige meiden als sch.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef bjoro het volgende:
ik heb geen msn en ik ben ook gelukkig......dus het kan wel !
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste wegquote:op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef sch het volgende:
zijn msn doet het gelukkig nog niet, ik heb nog even uitstel. ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. echt moeilijk dit man, shit.
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste weghoop alleen dat je je vriendinnen en vrienden anders behandeld.
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef sch het volgende:
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?
daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. je zegt verstandige dingen. misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. daarom denk ik er ook nog over na.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?
jij bent er misschien achtergekomen dat je niet verliefd op hem bent ofzo maar dat is toch geen reden om hem geheel te gaan negeren e.d.? je kon toch goed met hem praten...
haarzelf.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
sch is nogal open van zichzelf, het msn venster is nog niet te voorschijn of de webcam staat al weer gericht
misschien dat hij wel erg onzeker over zijn uiterlijk is en een beetje bang is voor echt contact met aantrekkelijke vrouwen?quote:op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef sch het volgende:
ik begrijp niet zo goed waar hij bang voor is.
dat lijkt me een prima besluit. en zo erg hangt deze jongen ook niet naar je, anders had hij je wel vaker gemaild, gesmst oid. in de afgelopen 3 weken dat zijn msn het niet deed.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef sch het volgende:
ik heb nog wel zitten denken dat ik het er gewoon met hem over kan hebben. dat we misschien iets meer afstand kunnen nemen in plaats van soms uren en uren te praten. ik wil hem ook wel graag een keer ontmoeten maar hij houdt dat steeds af tot nu toe. ik begrijp niet zo goed waar hij bang voor is.
dat klopt denk ik wel, hij is zelf niet standaard mooi maar hij heeft wel een prachtige uitstraling, heel echt.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
misschien dat hij wel erg onzeker over zijn uiterlijk is en een beetje bang is voor echt contact met aantrekkelijke vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |