abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26057572
nou heb ik een probleem.

ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.

nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.

nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.

wat te doen???
pi_26057866
gewoon niet meer reageren

eenvoudig en doeltreffend
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26057950
quote:
op donderdag 7 april 2005 21:49 schreef petitlapin het volgende:
gewoon niet meer reageren

eenvoudig en doeltreffend
is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.
pi_26057993
misschien wel hard maar tenminste duidelijk
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_26058009
quote:
op donderdag 7 april 2005 21:52 schreef sch het volgende:

[..]

is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.
dat is dan zijn probleem, niet het jouwe. het is in mijn ogen echt het gemakkelijkste.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26058132
ik weet niet of ik dat kan, ik beteken echt heel veel voor hem.
pi_26059919
geschoond, baggeren doe je in een weiland of op de plee, niet hier dus ontopic of opzouten

[ Bericht 70% gewijzigd door DarkElf op 07-04-2005 23:19:50 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 april 2005 @ 23:24:29 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26060615
wat was er mis met mijn reactie

maar goed zoals ik dus zei. gewoon rustig afbouwen. langzaam laten dood bloeden.
en tjhe je moet je niet schuldig gaan voelen. je bent geen sociaal werker.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 7 april 2005 @ 23:26:44 #9
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26060684
sinds wanneer krijgt sch zin om bullshit te spuien?
je lijkt bioslock wel...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26060723
korte antwoorden geven, zeggen dat je geen tijd hebt en hem zo nu en dan een paar dagen blocken.

of hem een msn adres van een vriendin van je geven. moet je eens opletten hoe belangrijk die ineens voor hem is!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 23:32:36 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26060857
gewoon telkens reageren met "ow" of "aha". dat is zo irritant datie je zo laat vallen.
:')
  donderdag 7 april 2005 @ 23:35:46 #12
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26060940
gewoon blokkeren en af en toe eens met hem spreken. het hoeft immers niet iedere dag.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26061111
het is maar msn
Nu ook in vanillesmaak
  Admin donderdag 7 april 2005 @ 23:43:48 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26061177
arme tong
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26061253
was deze niet dicht? of ben ik nou confused?
pi_26061465
zo'n msn robot downloaden die je specifiek kan laten reageren op 'hallo' en andere woorden en bij onbekende zinnen en woorden dingen zegt als 'aha, zooz, hmm'

succes
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:00:23 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26061704
msn heeft toch een block functie toch.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:01:16 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26061725
ja en nee en zo werkt ook goed blocked hij je wel he deari>
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26061886
quote:
op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef megumi het volgende:
msn heeft toch een block functie toch.
nee msn heeft dat niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:07:56 #20
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_26061904
wat plato zegt: gewoon blokkeren... en 1 keer in de week eens even deblokkeren en wat met hem praten hoe zijn week was enz.

dan steek je er tenminste niet zoveel tijd meer in, maar blijf je heb toch af en toe spreken
Zo niet, dan toch...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:13:59 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26062069
gewoon tegen hem zeggen dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt om er zoveel aandacht aan te besteden, vraag hem anders om het via de mail voort te zetten, dan heb je meer de tijd om langere replies heen en weer te sturen en komt het niet op een paar seconden aan.

en je kan claimen dat je sommige mails niet gehad hebt
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:28:42 #22
84524 Morwen
I got life
pi_26062389
tjongejonge, je kan toch gewoon uitleggen wat er aan de hand is

het lijkt wel of steeds meer mensen sociaal en emotioneel gehandicapt zijn. misschien krijg je een tirade of een zeer emotionele reactie. live with it.

openheid is zeer belangrijk, wat mij betreft heeft dat niks te maken met het medium wat je gebruikt. er zitten nog steeds gewoon mensen aan de andere kant van die telefoon, computer, postduif of whatever
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_26062413
wat is het toch moeilijk om altijd eerlijk te zijn, he? (dat bedoel ik niet eens sarcastisch). er lijkt en is altijd wel vanalles te bedenken om het met een smoesje te doen...zonder de echte reden te vertellen. gewoon omdat het wat makkelijker is.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_26062463
quote:
op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.

ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.

nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.

nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.

wat te doen???
ik neem hem wel over van je
pi_26063218
leuk!! het onzin forum is verhuist!
  vrijdag 8 april 2005 @ 01:23:11 #26
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_26063340
quote:
nou heb ik een probleem.

wat te doen???
als je hem alleen maar via de msn kent.... hoe weet je dan dat ie labiel is???

verder: maak je niet zo druk over msn-relaties... dat zijn geen echte mensen, alleen maar
mensen die "zogenaamd"-bestaan. zou net zo goed een computer kunnen zijn.
ik denk echt dat de huidige en toekomstige generatie alleen maar fictieve/virtuele contacten
kan onderhouden.... ofzo....
pi_26063631
quote:
nou heb ik een probleem.

wat te doen???
denk eerder dat jij labiel bent eigenlijk. hij kan misschien gevoelig zijn, maar jij bent diegene die zegt dat je alles bij hem kwijt kan en 'wie weet' en dan als je even niet met hem praat helemaal geen zin meer heeft. wie is er dan eigenlijk labiel (en zoek die betekenis maar eens op in het woordenboek want hij is wellicht eerder hooggevoelig dan labiel zoals jij misschien bent..).

je had veel tijd over omdat je eerst zoveel met hem praatte... en nu heb je een tijd niet meer met hem gepraat en ben je erachter gekomen dat je het zo ook overleefd en nu heb je dus het gevoel dat je hem niet meer nodig hebt. ey geweldige vriendschap hadden jullie ik zou jou nooit als vriendin willen hebben als ik je zo hoor. wat vreselijk stom ben jij juist dat je hem plotseling extreem wil negeren e.d. kom op zeg, jullie konden niet voor niks eerst zo goed met elkaar omgaan.

maar ey meid, doe wat je wil. jij komt er wel hoor met dit soort labiele gedachtes, zet hem op he !
pi_26063694
quote:
blabla moeilijkheden, problemen, drama enzovoort

nu ik je topictitel lees, 'gelukkig zonder msn-relatie'. jij hebt wel diepgaande mensenkennis he zelfs zonder msn relatie kan men gelukkig zijn. betekend alleen niet dat je die personen van msn hoeft te laten stikken zoals jij doet secreet !
pi_26063866
quote:
op vrijdag 8 april 2005 01:59 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

nu ik je topictitel lees, 'gelukkig zonder msn-relatie'. jij hebt wel diepgaande mensenkennis he zelfs zonder msn relatie kan men gelukkig zijn. betekend alleen niet dat je die personen van msn hoeft te laten stikken zoals jij doet secreet !
zo. zo. bij wie van de 2 zit de frustratie nou het diepst? bij #ANONIEM of bij sch?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_26064345
eerlijk zijn tegen hem, leg het uit.
zal hij je eerst wel om kunne nhaten, maar achteraf is hij vast blij dat je het eerlijk verteld hebt
wat wil je zelf? nog af en toe een luchtig gesprekje? zeg hem dat.
zo speel je teminste niet met zijn gevoelens en kom je op een nette manier van deze situatie af
dag
pi_26064357
je kent hem niet, behalve van een computerprogramma.
gewoon -block- > -delete- en je kunt weer lekker verder met je leven.

die gast moet snappen dat msn-relaties kut zijn.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26064500
gewoon eerlijk zeggen wat je voelt....
pi_26064512
labiel?
-
pi_26064958
damn wat een gezanik over een msn-gesprek zeg. ik heb 150 mensen op mijn lijst en tegen sommige vertel ik ook wel persoonlijke dingen en die heb ik niet eens gezien. als jij hem niet meer moet dan zeg je toch gewoon dat je ermee klaar bent over msn, vervolgens block en verwijder je hem. problem solved. next!
  vrijdag 8 april 2005 @ 08:49:15 #35
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26065059
zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je ... hem zat bent.
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 8 april 2005 @ 08:54:52 #36
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26065134
hm, ik heb dus een poosje 'tzelfde gehad.. waren mensen zo ongeveer afhankelijk van mijn kleine persoontje, oke ik kende ze wel irl maar toch (en ja 't waren er een hoop) maar om ff een lang verhaal te skippen en tot 't einde te komen. ik heb ze gewoon verwijderd en niets van me laten horen.. ja een kutstreek misschien, maar ik had geen zin in jankende mensen en dit is gewoon 't simpelste....
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 april 2005 @ 13:18:30 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_26070813
quote:
op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:

ik zou jou nooit als vriendin willen hebben als ik je zo hoor.

maar ey meid, doe wat je wil. jij komt er wel hoor met dit soort labiele gedachtes, zet hem op he !
precies mijn gedachten, wat ben jij voor een meid zeg. je houdt niet alleen hem voor de gek maar ook jezelf. zijn je vriendinnen net zoals jij ? leuk vriendinnengroepje hebben jullie dan. ik hoop voor die jongen dat ie verder wel leuke meiden op msn heeft en ze wel kan vertrouwen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26071161
hey sch labiele trut, komop zeg voeg die jongen weer toe. dat kun je niet maken chickie!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 april 2005 @ 13:50:09 #39
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26071519
gewoon zeggen dat je nou een ander hebt..
als hij hier moeiljik over doet, in naam van "je vriend" hem een sms sturen dat deze vriend hier totaal niet van gediend is, advocaat is en hem anders wel bij de rechter voor het eerst ontmoet....

en uiteraard block & delete..

en je bent van hem af...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:01:32 #40
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26071765
ik heb geen msn en ik ben ook gelukkig......dus het kan wel !

maar ik heb wel fok!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:07:35 #41
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_26071920
kennen ze hier sch niet of zo??
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_26071980
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26072037
quote:
op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef dylan dog het volgende:
hey sch labiele trut, komop zeg voeg die jongen weer toe. dat kun je niet maken chickie!
ok
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:12:51 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26072050
quote:
op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef bjoro het volgende:
ik heb geen msn en ik ben ook gelukkig......dus het kan wel !
ik heb wel msn, maar gebruik het haast niet meer omdat ik te vaak lastig werd gevallen door opdringerige meiden als sch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26072077
zijn msn doet het gelukkig nog niet, ik heb nog even uitstel. ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. echt moeilijk dit man, shit.
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:17:50 #46
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26072145
misschien heeft hij wel een smoes verzonnen om 3 weken van jou af te zijn.

is ie jou ook zat...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26072202
quote:
op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef sch het volgende:
zijn msn doet het gelukkig nog niet, ik heb nog even uitstel. ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. echt moeilijk dit man, shit.
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste weg hoop alleen dat je je vriendinnen en vrienden anders behandeld.
pi_26072299
quote:
op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste weg hoop alleen dat je je vriendinnen en vrienden anders behandeld.
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?
pi_26072508
quote:
op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef sch het volgende:
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?

jij bent er misschien achtergekomen dat je niet verliefd op hem bent ofzo maar dat is toch geen reden om hem geheel te gaan negeren e.d.? je kon toch goed met hem praten...
pi_26072721
quote:
op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?

jij bent er misschien achtergekomen dat je niet verliefd op hem bent ofzo maar dat is toch geen reden om hem geheel te gaan negeren e.d.? je kon toch goed met hem praten...
daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. je zegt verstandige dingen. misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. daarom denk ik er ook nog over na.

hij is misschien wel een beetje een jongen zoals jij. niet zo lomp en kortaf. daarom kan ik het zo goed met hem vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')