is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.quote:op donderdag 7 april 2005 21:49 schreef petitlapin het volgende:
gewoon niet meer reageren
eenvoudig en doeltreffend
dat is dan zijn probleem, niet het jouwe. het is in mijn ogen echt het gemakkelijkste.quote:op donderdag 7 april 2005 21:52 schreef sch het volgende:
[..]
is dat niet een beetje hard? hij is heel gevoelig.
ik neem hem wel over van jequote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.
nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.
nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.
wat te doen???
als je hem alleen maar via de msn kent.... hoe weet je dan dat ie labiel is???quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
ik ken een jongen via msn die ik heel aardig vind, we hebben elkaar nooit ontmoet maar kunnen via de msn alles bij elkaar kwijt. we praten bijna iedere dag en het is net alsof we elkaar al jaren kennen. het is niet echt liefde ofzo hoor maar gewoon een goede vriendschap, en wie weet.
nu was zijn msn kapot, zo'n drie weken geleden. en wat blijkt: ik heb hem geen moment gemist, integendeel, ik had veel tijd over.
nu sms-t ie dat morgen zijn msn wordt gemaakt maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in hem. maar om hem nou totaal te negeren? ik durf het ook niet te zeggen, hij is nogal labiel.
wat te doen???
denk eerder dat jij labiel bent eigenlijk. hij kan misschien gevoelig zijn, maar jij bent diegene die zegt dat je alles bij hem kwijt kan en 'wie weet' en dan als je even niet met hem praat helemaal geen zin meer heeft. wie is er dan eigenlijk labiel (en zoek die betekenis maar eens op in het woordenboek want hij is wellicht eerder hooggevoelig dan labiel zoals jij misschien bent..).quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
nou heb ik een probleem.
wat te doen???
quote:op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef sch het volgende:
blabla moeilijkheden, problemen, drama enzovoort![]()
zo. zo. bij wie van de 2 zit de frustratie nou het diepst? bij #ANONIEM of bij sch?quote:op vrijdag 8 april 2005 01:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nu ik je topictitel lees, 'gelukkig zonder msn-relatie'. jij hebt wel diepgaande mensenkennis hezelfs zonder msn relatie kan men gelukkig zijn. betekend alleen niet dat je die personen van msn hoeft te laten stikken zoals jij doet secreet !
![]()
precies mijn gedachten, wat ben jij voor een meid zeg. je houdt niet alleen hem voor de gek maar ook jezelf. zijn je vriendinnen net zoals jij ? leuk vriendinnengroepje hebben jullie dan. ik hoop voor die jongen dat ie verder wel leuke meiden op msn heeft en ze wel kan vertrouwen.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zou jou nooit als vriendin willen hebben als ik je zo hoor.
maar ey meid, doe wat je wil. jij komt er wel hoor met dit soort labiele gedachtes, zet hem op he !![]()
okquote:op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef dylan dog het volgende:
hey sch labiele trut, komop zeg voeg die jongen weer toe. dat kun je niet maken chickie!
ik heb wel msn, maar gebruik het haast niet meer omdat ik te vaak lastig werd gevallen door opdringerige meiden als sch.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef bjoro het volgende:
ik heb geen msn en ik ben ook gelukkig......dus het kan wel !
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste wegquote:op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef sch het volgende:
zijn msn doet het gelukkig nog niet, ik heb nog even uitstel. ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. echt moeilijk dit man, shit.
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja moeilijk zeg. maar jij kiest gelukkig de gemakkelijkste weghoop alleen dat je je vriendinnen en vrienden anders behandeld.
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?quote:op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef sch het volgende:
hoezo kies ik de gemakkelijkste weg. ik denk er veel over na en neem mijn vrienden serieus, ook al zijn ze van msn. ergens ben ik toch van die jongen gaan houden hoor. heb jij dat nooit?
daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. je zegt verstandige dingen. misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. daarom denk ik er ook nog over na.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja heb ik ook wel tot op zekere hoogte.. maar ik blijf dan meestal met hen (meiden want ik ben een jongen) bevriend... ik ga ze niet zomaar blokeren en zeggen dat ik niks meer met ze te maken wil hebben... bedoel waarom zou je dat doen als je goed met hem kan praten?
jij bent er misschien achtergekomen dat je niet verliefd op hem bent ofzo maar dat is toch geen reden om hem geheel te gaan negeren e.d.? je kon toch goed met hem praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |