dan komt ze nooit meer van die jongen afquote:op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef dylan dog het volgende:
misschien moet je je wat vrouwelijker gaan kleden sch: korte rokjes en een laag decolleté of zo, en dan je webcam aanzetten. zou dat iets zijn meissie?
niet echt maar zo voelt het wel een beetje. ik weet veel van hem, hoe hij in elkaar zit, over zijn ingewikkelde relatie met zijn moeder enzo. het voelt wel als verraad om hem zomaar te laten stikken.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:35 schreef djenneke het volgende:
jij bent niet verantwoordelijk voor hem, toch?
ja, je kan natuurlijk ook tegen je zin in hypocriet gaan zitten doen???quote:op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef sch het volgende:
[..]
niet echt maar zo voelt het wel een beetje. ik weet veel van hem, hoe hij in elkaar zit, over zijn ingewikkelde relatie met zijn moeder enzo. het voelt wel als verraad om hem zomaar te laten stikken.
en die andere users bewijzen maar weer hoe mannen dus meestal zijn. dat het van je blonde lokken of je decolledinges afhangt. dat is nou juist het fijne aan hem, dat interesseert hem echt helemaal niet. hij is niet zo oppervllakkig als bv. zo'n dylan dog hier. die zal wel jaloers zijn.
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ie het juiste gaatje niet zal vinden.quote:op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef finch_meister het volgende:
laat je es lekker door em uitwonen, kijken of je em dan nog steeds zo keilief vind. succes
quote:op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef she het volgende:
wat de neuk is precies een "msn relatie " ??
je msnent met elkaar en en passant doe je ook nog allemaal dingen voor de webcamquote:op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef she het volgende:
wat de neuk is precies een "msn relatie " ??
u klinkt als een expertquote:op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
kan volgens mij ook zonder webcam. en dat je dan alleen woorden gebruikt om elkaar op te geilen.
en de week erna krijg je een foto en dan is het eenquote:op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
kan volgens mij ook zonder webcam. en dat je dan alleen woorden gebruikt om elkaar op te geilen.
en nog 1.... "expert, daar wordt u wijzer van"quote:op vrijdag 8 april 2005 18:02 schreef beach het volgende:
[..]
en de week erna krijg je een foto en dan is het een![]()
nou, het begon met korte berichtjes, lang niet reageren, smoesjes over druk op school enzo, maar ik bedoel, dit is toch ook belangrijk? dus ik drong een beetje aan, misschien iets te veel, maar nu is die persoon al lang niet meer online. maar ik heb het er liever niet over op een openbaar forum.quote:op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef sch het volgende:
heb je nooit meer iets van diegene gehoord suijk? heb je ook een idee waarom dat was dan?
het kan toch kapot zijn? mijn magnetron is ook stuk en toch heb ik een magnetron.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
wtf is dat nou weer voor bullshit? je hebt msn of je hebt het niet.
het doet me goed dat je het begrijpt maar ik respecteer het dat je er hier niet over wil praten.quote:op vrijdag 8 april 2005 19:09 schreef suijk het volgende:
[..]
nou, het begon met korte berichtjes, lang niet reageren, smoesjes over druk op school enzo, maar ik bedoel, dit is toch ook belangrijk? dus ik drong een beetje aan, misschien iets te veel, maar nu is die persoon al lang niet meer online. maar ik heb het er liever niet over op een openbaar forum.
ik wens je veel succes en wijsheid toe, want dat is echt belangrijk.
vond ik ook al zo raar.waarschijnlijk wil ie zelf de topicstartster niet meer sprekenquote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
wtf is dat nou weer voor bullshit? je hebt msn of je hebt het niet.
dat is wel mooi dan aan dit hele geval.....nu hij toch niet met je msn-t heb je meer tijd om in de keuken te staan en dat moet je wel want je magnetron is stukquote:op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef sch het volgende:
het kan toch kapot zijn? mijn magnetron is ook stuk en toch heb ik een magnetron.
heb je echt geen msn? dat meen je niet...quote:op vrijdag 8 april 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
hoe meer ik in dit topic lees hoe meer ik blij ben dat ik geen msn heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |