abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26254581
quote:
op vrijdag 15 april 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak meer van. kapotte msn laat me niet lachen.

ik snap best dat jullie dat denken hoor. maar ik denk dat er meer aan de hand is.
pi_26254879
quote:
op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef sch het volgende:

[..]

ik snap best dat jullie dat denken hoor. maar ik denk dat er meer aan de hand is.
wat denk je er zelf van dan?

o, en msn kan niet kapot zijn. hoogstens kan de server even down zijn, maar dan heeft iedereen daar last van
Big dick.
pi_26254958
quote:
op vrijdag 15 april 2005 19:16 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

wat denk je er zelf van dan?

o, en msn kan niet kapot zijn. hoogstens kan de server even down zijn, maar dan heeft iedereen daar last van
bij hem wel - hij heeft ook een gehoorapparaat dat altijd stuk is

hij heeft niet zo'n goede computer.

ik denk dat ie problemen heeft - met zichzelf, met zijn familie enzo.
pi_26256925
quote:
op vrijdag 15 april 2005 19:20 schreef sch het volgende:

[..]

bij hem wel - hij heeft ook een gehoorapparaat dat altijd stuk is

hij heeft niet zo'n goede computer.

ik denk dat ie problemen heeft - met zichzelf, met zijn familie enzo.
ik weet wel zeker dat ie een probleem heeft, anders zou een 'msn relatie' niet zo belangrijk voor hem zijn.

de vraag is of je dat ook jouw probleem moet laten zijn..
Big dick.
pi_26257051
goed topic
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 april 2005 @ 21:06:02 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_26257252
quote:
op vrijdag 15 april 2005 20:51 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

ik weet wel zeker dat ie een probleem heeft, anders zou een 'msn relatie' niet zo belangrijk voor hem zijn.

de vraag is of je dat ook jouw probleem moet laten zijn..
het is haar probleem al. ze heeft het veel te ver laten komen, zew lijkt me haast wel afhankelijk van hem geworden. waarschijnlijk is ze er in getrapt en laat zich manipuleren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26257263
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

het is haar probleem al. ze heeft het veel te ver laten komen, zew lijkt me haast wel afhankelijk van hem geworden. waarschijnlijk is ze er in getrapt en laat zich manipuleren.

tuurlijk niet, hoe durf je zo over mij te praten. het lijkt net alsof jij het steeds alleen maar voor die jongen opneemt
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 april 2005 @ 21:10:40 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_26257359
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef sch het volgende:

[..]

tuurlijk niet, hoe durf je zo over mij te praten. het lijkt net alsof jij het steeds alleen maar voor die jongen opneemt
dan lees je het verkeerd ik neem het juist voor jou op. hoe meer ik hier lees hoe meer ik met je te doen hebt. je doet onverschillig over hem terwijl je ook zegt hem wel te missen. hij heeft je zo ver gebracht dat je bijna afhankelijk van hem bent geworden.je lijkt me eenj leuke meid en dat gun ik je niet. ik kan het mis hebben maar hij sms-t je wel.maar een makkelijk probleem als een kapotte msn kan ie niet maken.
ik hoop voor jou dat ie geen spelletje speelt. dat gun ik je niet. ik mag niet over hem oordelen maar wat ik allemaal lees lijkt het me wel een leuke jongen, maar zit ie lachend dit topic door te lezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26257580
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef sch het volgende:

[..]

even offtopic: ben je echt een vrouw? ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was
Big dick.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 april 2005 @ 21:25:25 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_26257703
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

even offtopic: ben je echt een vrouw? ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was

dat dacht ik eerst ook, maar ook in andere topics is ze een meisje.

gek hoe je een beeld vormt als het over politiek en zo gaat maar als het over persoonlijke dingen gaat je meer leert kennen over users.

pi_26257821
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

dat dacht ik eerst ook, maar ook in andere topics is ze een meisje.

gek hoe je een beeld vormt als het over politiek en zo gaat maar als het over persoonlijke dingen gaat je meer leert kennen over users.

linkjes, linkjes

want het feit dat iemand om mannen valt, zegt natuurlijk helemaal niks over het geslacht van die persoon..
Big dick.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 april 2005 @ 21:32:51 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_26257857
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

linkjes, linkjes

want het feit dat iemand om mannen valt, zegt natuurlijk helemaal niks over het geslacht van die persoon..
zou niet meer weten waar ze in stonden.

was wel in r&p dacht ik. ze was in ieder geval erg persoonlijk over haar relaties met mannen.

dat zou ze niet doen als ze een man was denk ik. ze had het ook over haar vriendinnen.

pi_26257925
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

zou niet meer weten waar ze in stonden.

was wel in r&p dacht ik. ze was in ieder geval erg persoonlijk over haar relaties met mannen.

dat zou ze niet doen als ze een man was denk ik. ze had het ook over haar vriendinnen.

ook dat zegt natuurlijk helemaal niks, girlfriend
Big dick.
pi_26259262
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

dan lees je het verkeerd ik neem het juist voor jou op. hoe meer ik hier lees hoe meer ik met je te doen hebt. je doet onverschillig over hem terwijl je ook zegt hem wel te missen. hij heeft je zo ver gebracht dat je bijna afhankelijk van hem bent geworden.je lijkt me eenj leuke meid en dat gun ik je niet. ik kan het mis hebben maar hij sms-t je wel.maar een makkelijk probleem als een kapotte msn kan ie niet maken.
ik hoop voor jou dat ie geen spelletje speelt. dat gun ik je niet. ik mag niet over hem oordelen maar wat ik allemaal lees lijkt het me wel een leuke jongen, maar zit ie lachend dit topic door te lezen.

zo ik ben weer thuis, heb weer gemerkt dat er meer jongens op de wereld zijn

leuk dat je dit schrijft, ik ben zelf ook wel in de war. ook door wat jullie allemaal schrijven, ik weet het soms gewoon niet meer. vanmiddag dacht ik nog: ik pak morgen gewoon de trein en ga gewoon naar hem toe.
pi_26259287
quote:
op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

een irritante homo? waar slaat dat nou weer op???
wat heeft het toch voor zin om al dat soort dingen te schrijven?
pi_26259465
quote:
op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef sch het volgende:

[..]

een irritante homo? waar slaat dat nou weer op???
wat heeft het toch voor zin om al dat soort dingen te schrijven?
dat is best een goede vraag weet je dat?

ik denk dat ik dat neerzet omdat dat precies hetgene is wat ik dacht. come to mind, het had vast heel anders overgekomen als je mn intonatie erbij had gehoord.

neemt niet weg dat ik het idee had dat je een irritante homo was. irritant, omdat je politieke meningen hebt waar ik koude rillingen van krijg, en homo, omdat ik voor mezelf tot de conclusie was gekomen dat jij een man bent die op mannen valt.
Big dick.
pi_26259869
quote:
op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef hassiebassie het volgende:
neemt niet weg dat ik het idee had dat je een irritante homo was. irritant, omdat je politieke meningen hebt waar ik koude rillingen van krijg, en homo, omdat ik voor mezelf tot de conclusie was gekomen dat jij een man bent die op mannen valt.
mijn politieke meningen staan helemaal buiten dit, alhoewel ik er met hem ook wel vaak over praat. weet je trouwens wat grappig is: ik heb van hem wel vaak gedacht dat hij misschien wel homo zou zijn. maakt trouwens niet uit hoor, misschien is dat wel de reden dat ik zo goed met hem kan praten.
pi_26260077
quote:
op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef sch het volgende:

[..]

mijn politieke meningen staan helemaal buiten dit, alhoewel ik er met hem ook wel vaak over praat. weet je trouwens wat grappig is: ik heb van hem wel vaak gedacht dat hij misschien wel homo zou zijn. maakt trouwens niet uit hoor, misschien is dat wel de reden dat ik zo goed met hem kan praten.
ik snap best dat je politieke meningen hier volledig buiten staan, maar diezelfde politieke meningen hebben wel gezorgd voor het beeld dat ik bij je heb. slecht eigenlijk.

maar ik mag nu gevoegelijk aannemen dat je een vrouw bent van in de 30?
Big dick.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:00:04 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26260216
quote:
op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef sch het volgende:

[..]

goed met een man kunnen praten betekent nog niet dat hij homo is hoor

maar goed ik heb het zo zitten lezen en ja ik krijg ook het idee dat hij je in de maling neemt. het lijkt wel als of hij negatiefe aandacht vraagt aan jou. oh kijk mij eens zielig zijn. jij reageerd daar direct op en zo heeft hij aandacht. iets wat niet zal gebeuren als hij gewoon aandacht wil. dan denk jij ook van nu effe niet. maar als het iets erges is omdat hij ergens mee zit voel jij je geroepen direct te reageren.

of zit ik er nu helemaal naast?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26260532
hij moet je niet meer meid, ga naar de kroeg en versier een leuke vent.

neem wel je condooms mee .

nu er geen paus is mag ik dat toch zeggen he?
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 april 2005 @ 19:11:50 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_26277982
ha ha ha ha wat leuk

waarom kun je niet serieus reageren ?

pi_26282961
quote:
op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

goed met een man kunnen praten betekent nog niet dat hij homo is hoor
nou mijn ervaring is anders.
quote:
maar goed ik heb het zo zitten lezen en ja ik krijg ook het idee dat hij je in de maling neemt. het lijkt wel als of hij negatiefe aandacht vraagt aan jou. oh kijk mij eens zielig zijn. jij reageerd daar direct op en zo heeft hij aandacht. iets wat niet zal gebeuren als hij gewoon aandacht wil. dan denk jij ook van nu effe niet. maar als het iets erges is omdat hij ergens mee zit voel jij je geroepen direct te reageren.

of zit ik er nu helemaal naast?
het zou best kunnen wat je zegt maar vandaag kreeg ik weer een sms-je dat me weer wat meer geruststelde. "zit even in dipje - alles komt goed - binnenkort spreken we elkaar weer - liefs h."
pi_26283106
quote:
op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef sch het volgende:

het zou best kunnen wat je zegt maar vandaag kreeg ik weer een sms-je dat me weer wat meer geruststelde. "zit even in dipje - alles komt goed - binnenkort spreken we elkaar weer - liefs h."
hij houdt je gewoon aan het lijntje meid.
dat je dat niet ziet... hij houdt je gewoon achter de hand, en jij laat het gebeuren
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:26:04 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26283120
quote:
op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef sch het volgende:

[..]

nou mijn ervaring is anders.
[..]

nou lekker is dat. veel vrouwen zeggen altijd dat ze heel goed met mij kunnen praten en die luchten hun hart helemal bij mij. ik ben homo

tjha uhm om eerlijk te zijn een leuk smsje is het niet. we spreken elkaar binnenkort. jij gaat daar op wachten. dat maakt jou in zekere zin afhankelijk.

sorry als ik zo negatief klink maar ik probeer jou het van de andere kant te laten zien. een 2de optie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26283137
het zou kunnen bluezz (mooie naam trouwens) maar dat kan jij toch ook niet zeker weten - of heb je zoveel levenservaring dat je dat wel kan? ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook nog niet zo vaak heb meegemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')