Dan ben ik iig mezelf!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Uit jouw mond klinkt dat altijd zo Franky!
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan ben ik iig mezelf!
* FrankyMcG heeft overigens het volledige interview met Wouter Bosin het supportersblad van Feyenoord uitgelezen........ Goed he?
Nou, het was een feestje met foto's van mezelfquote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef pascalheister het volgende:
kwam die hier net al niet langs jawi? die kotsende bitterballengast
Heeft Feyenoord supporters dan? Dat zijn toch enkel hooligansquote:Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan ben ik iig mezelf!
* FrankyMcG heeft overigens het volledige interview met Wouter Bosin het supportersblad van Feyenoord uitgelezen........ Goed he?
Die smiley, het lijkt wel een elandquote:Op woensdag 6 april 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
Ik neem nog wel eens een bananenshake na sporten [afbeelding].
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik word oud, de kapster vroeg net of ze m'n wenkbrauwen mocht bijpunten
Ja ikquote:Op woensdag 6 april 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Avond! Mensen die nog zin hebben weer eens te sketchen?
ik was iets te laat met mijn reactiequote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FOK!kers vermist na mysterieuze zoektocht
Ze zijn nu gewoon aan het overdrijven
golfert omdat het een onsmakelijk plaatje wasquote:Op woensdag 6 april 2005 19:35 schreef Spideyman het volgende:
hey wie heeft m'n kotsplaatje weggehaald uit de vorige hools?
Bloes? Golfert?
Ik, omdat het buitengewoon onsmakelijk was en tegen de algemene policy van Fok! in ging:quote:Op woensdag 6 april 2005 19:35 schreef Spideyman het volgende:
hey wie heeft m'n kotsplaatje weggehaald uit de vorige hools?
Bloes? Golfert?
quote:Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's
Ik, toevallig at ik vandaag tijd. Dus je kan het wel opwarmen.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef Suijk het volgende:
Zo, 10 km hardlopen zitten er weer op.
Geen zin om te koken, heeft er iemand tijd over?
Geen tijd, wel pizzaquote:Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef Suijk het volgende:
Zo, 10 km hardlopen zitten er weer op.
Geen zin om te koken, heeft er iemand tijd over?
Ik heb het liever koud.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik, toevallig at ik vandaag tijd. Dus je kan het wel opwarmen.
No problem verder hoor. Ik heb hem alleen verwijderd, verder niets.quote:
Een echte mod had het bij de FA-'s gemeldquote:Op woensdag 6 april 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
No problem verder hoor. Ik heb hem alleen verwijderd, verder niets.
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
Een echte mod had het bij de FA-'s gemeld
Dat doe ik: modden in mijn eigen forum en die schoon proberen te houden.quote:Golfert doe nou eens waarvoor je bent aangenomen man.
Laat SCH het niet zienquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Suijk het volgende:
Nou keep, die zal dan ook wel door ons aller golfer worden verwijderd.
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef SanMarco het volgende:
Bij nader inzien is het toch niet in d'r reet
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:11 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat die banaan zometeen verwijderd wordt
En waar heb je hem nu gelaten?quote:
ja golfer vertel dat maar eensquote:
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
Trouwens vanavond voor het eerst sinds tijden dat ik een wedstrijd uit de CL niet helemaal ga afzien, want ik ga om 22 uur kijken naar de Oscarwinnende film/docu van Michael Moore ''Bowling for Columbine" op RTL5.![]()
Eeuwige mod-velden.quote:
pik je dat zomaar?quote:
Ga maar eens tegen MvB in, dat durft niemand. Alleen SCH, maar die wordt dan ook gelijk verketterd door iedereen.quote:
Goede docu inderdaad, maar blijf inderdaad kritisch. Aan het einde vond ik Moore een beetje overdreven. In Fahrenheit vond ik hem wat dat betreft iets meer op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Bowling for Columbine heb ik al gezien. Vond het interessant, maar blijf wel kritisch als je hem bekijkt. Veel mensen nemen alles zomaar aan.
Van de Kecks? Alles, maar vooral 1 op 1 Miljoen, Dichterbij Dan Ooit, >tk.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef keeper het volgende:
Hej methodmich, was er al een Snevo's topic? Leuke muziek wel. Lijkt op de Tröckner Kecks begrijp ik, heb je daar nog aanradertjes voor?
Vond hem ook erg boeiend. Je moet inderdaad kritisch blijven kijken, naar wat ik achteraf heb gelezen, heeft Moore toch ook wel behoorlijk wat dingetjes in scene gezet. Toch jammer, al blijft het een hele goede docu.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Bowling for Columbine heb ik al gezien. Vond het interessant, maar blijf wel kritisch als je hem bekijkt. Veel mensen nemen alles zomaar aan.
Jij lijkt wel een vrouw... meerdere dingen tegelijk aan het doenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo ben ook voetbal aan het kijken en aan het fokken en aan het football manager
wat ben ik toch ook druk
Je slaat de spijker op zijn kop Suijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Telefoontje net ik probeer het samentevatten.
'Hallo met Milan van Zutphen van Natuur monumenten.'
'Ha Milan, leuk dat ik je spreek man da's toevallig'
'Toevallig ?'
'Ja ik zit net naar je te kijken.'
'Hoe bedoelt u meneer ?'
'Ow speel je niet tegen Inter ?'
'ha ha ha ha ha'
'Maar om even kort te zijn....ik....'
'Milan ik weet wat je bedoelt je had niks te doen en dacht kom ik bel Herman''
'Nou eigenlijk....'
'Milan je hoeft je niet te verontschuldigen het stikt van de eenzame mensen'
'ha ha ha ha ha'
Etc etc etc
Op het laatst zei ie :
'Ze zitten me allemaal raar aan te kijken. bedankt voor deze leuke avond meneer.'
Haha Tong!!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[gesprek]
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
........
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk is doen alsof je ze kent. Ze zeggen toch eerst hun naam.
'Jeetje Caroline, ben jij het. Hoe heb je m'n nummer gevonden, da's lang geleden.'
'Hallo met Milan van Zutphen van Natuur monumenten.'
'Ha Milan, leuk dat ik je spreek man da's toevallig'
'Toevallig ?'
'Ja ik zit net naar je te kijken.'
'Hoe bedoelt u meneer ?'
'Ow speel je niet tegen Inter ?'
'ha ha ha ha ha'
'Maar om even kort te zijn....ik....'
'Milan ik weet wat je bedoelt je had niks te doen en dacht kom ik bel Herman''
'Nou eigenlijk....'
'Milan je hoeft je niet te verontschuldigen het stikt van de eenzame mensen'
'ha ha ha ha ha'
Etc etc etc
Op het laatst zei ie :
'Ze zitten me allemaal raar aan te kijken. bedankt voor deze leuke avond meneer.'
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik word oud, de kapster vroeg net of ze m'n wenkbrauwen mocht bijpunten
quote:
honkbal kijken jijquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Zo meteen lekker softballenwe pakken het rustig aan dat inburgeren.
Softballen ik had jou binnen twee dagen welals line backer gezien in het AF.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Hoe is het in Amerika?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Altijd. Schikt 23 april 2115 ?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
He, he - mag ik dan eindelijk langschkomen hoor
Meen je dat zit je voetbal te kijken ? GVD Lampardquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb genoeg voetbal gezien voor de rest van m'n leven
Stikt hier van de sport op tv, op FOX is nu ook CL bezig (live) maar och.
Neen, niet echt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat zit je voetbal te kijken ? GVD Lampard
maar och, je mist een wereldgoal.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzondenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Amerika het land van 300 zenders op de kabelquote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Dos37 zet bier neer voor de jarige jopquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Pilsje voor de jarige neerzetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
Dan blijf je daar toch mooiquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland
Och gutquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Pilsje voor de jarige neerzet
Leuke verjaardag gehad tot nu toe?
Krijgen we nu dit soort reacties?quote:
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11quote:
Misschien was het meer in het kader van: Jongens plagen, kusjes vragen O.i.d....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit soort reacties?
Nou goed, 't zal wel.
OK, gezellig.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.
Vandaag alleen nog voor stel vrienden na school. Binnekort waarschijnlijk nog wel een keer feest
Ik heb hem omhoog gekickt hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11
(Niet doorvertellen hoor, dan ga ik hier niet meer offtopic)
Ik heb ook het gevoel dat ik de enige ben die er niets van volgt en het bovendien niets interesseert...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die hype niet gevolgd maar zijn ze al dood gevonden ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
idd met een beetje geluk kan ze morgen wel weer naar huis en dan lijkt deze horde vooralsnog ook weer goed genomen te zijn. Hopelijk is de utislag van deze lymfklieren beter dan de vorige.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws, rubber!
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?quote:Top 4 heren:
Dizer
Monk
Marty26
Stanley_Climbfall
Top 4 dames:
Blumchen
Toeps
Zowiee
Logician
Zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:avond net een uur bezig geweest om het pottenkijkerstopic bij te lezen, pfffff
vanavond in t ziekenhuis geweest, ons mam is vandaag geopereerd. Gaat primaze was goed bij en heeft vanavond ook weer een boterhammen op. Dus dat lijkt allemaal weer voorspoedig te zijn verlopen
Dan zijn we toch goed bezig geweestquote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
heeft Blumchen al bier uitgedeeld, we hebben dr bij de laatste 4 geholpen:
[..]
morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11
(Niet doorvertellen hoor, dan ga ik hier niet meer offtopic)
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker
Nu nog een goeie uitslag, hoelang duurt het en wanneer gaat ze aan de chemo?
Weer eens het begin gemist..... net wel een stuk gezien, jammer dat ik het niet helemaal kan zien, zag er interessant uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo, even reclame tijdens Bowling for Columbine.
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Duckyquote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Ducky
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loserquote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef keeper het volgende:
In het kader van geniale tv-programma's: kent iemand hier League of Gentlemen? Gisteren na de hh van Jiskefet gezien, en het is bij vlagen briljant.
k zat met mn kop ook al bij P-R, probleem is dat je nu dus nog wel 3 wissels kan doen maar daarna heb je natuurlijk een ploeg die totaal ongeschikt is voor de AGRquote:Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helemaal vergeten dat Gent Wevelgem meetelde voor de manager, niet gewisseld en dus 0 punten![]()
![]()
![]()
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
Naja, gelukkig ben je daar niet alleen in hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loser
Wow, volgens mij weet zelf just_me van wie die kloon is. Maar jij nietquote:Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.
Are you local?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'
'Do you masturbate ? We don't like men who masturbate. You don't say no, you ugly man.'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:37 schreef keeper het volgende:
[..]
Are you local?
Geweldig. Komen twee landmeters de local shop in, eindigen ze vastgebonden en met teer (?) overgoten, terwijl de bejaarde en afgrijselijk lelijk winkelvrouw naakt om heen danst op de klanken van de viool, bespeeld door haar man met varkensneus.
Tof om te horen!!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:avond net een uur bezig geweest om het pottenkijkerstopic bij te lezen, pfffff
vanavond in t ziekenhuis geweest, ons mam is vandaag geopereerd. Gaat primaze was goed bij en heeft vanavond ook weer een boterhammen op. Dus dat lijkt allemaal weer voorspoedig te zijn verlopen
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoo roemloos verloren
6 - 3....
Deel 9 is ook bijna vol
Ik ben nog aan het luisterenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.
Sterktequote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend. Ik duim voor je jongen. Oew mam komt er overheen. Dat je nog lang ons mam kunt zeggen
Ons Herm Tong gaat pitten
RubberEn de rest :
Houdoe.
k weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..........quote:Op woensdag 6 april 2005 23:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het luisteren![]()
Zal wel niks zijn denk ik.....
Maar toch de stiekeme hoop dat er wel wat aan de hand is
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand isquote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.
't wordt ook wel erg massaal namelijk.. zelfs op frontpage... en die reacties van Yvonne vind ik ook erg vreemd..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..........
snel ?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand is
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'quote:Het mysterie:
Of hoe het begon
31-03-05
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.
Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.
Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Moet nog even horen hoe en of en watquote:Op woensdag 6 april 2005 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sterkteals ik niks meer van je hoor
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand is
dat heb ik dus gelezen en vind het maar een rare zaak,ongeloofwaardig eikquote:Op woensdag 6 april 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'
in de OP staat zo ongeveer t verhaal met de foto's. Da's t makkelijkste.
Ik denk dat het gewoon een 'ziek' bos is vandaar dat verschijnsel...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
oke DG appelsientje heeft die OP gecopy/paste, maar in de link zie je foto's er ook bij, dat verduidelijkt ook nog wat
en zoals gezegd,geloof er geen kut van,tis gewoon een spelletjequote:Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
Heel kort:
2 users hebben wat verdachte dingen gevonden in het bos met rare mensen die er rondlopen. Ze zijn vannacht weer gaan kijken en zijn nog niet terug gevonden.
idd en verderop in t topic staat een mp3 van de telefoontjes van vannacht, k zal ze even opzoeken, dat maakt t nog vreemder.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat heb ik dus gelezen en vind het maar een rare zaak,ongeloofwaardig eik
Mijn gedacht.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zoals gezegd,geloof er geen kut van,tis gewoon een spelletje
geef anders je telefoonnr... als ik niks meer hoor.. maak ik er een topic overquote:
Er zijn aanknopingspunten om daar niet van uit te gaanquote:Op woensdag 6 april 2005 23:59 schreef appelsientje het volgende:
Wedden als er serieus mensen gaan zoeken ze een bordje vinden met "Geintje!"
Computer ? tell...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het serieus leuk bedacht, zelfs hun computer werkt goed mee.
Neem ff je foto toestel mee andersquote:Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er zijn aanknopingspunten om daar niet van uit te gaan.
Die doet het nu ineens niet meer.quote:
trustequote:Op donderdag 7 april 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die doet het nu ineens niet meer.![]()
* -Vaduz- gaat naar z'n hol, welterusten!
hahahahquote:Onderhoud regio Bergen op Zoom tussen 6 en 7 april
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u van
woensdag 6 april 2005 00:00 tot donderdag de
7e 08:00 gedurende 7 uren problemen
ondervinden met de internet service van @Home.
Deze zijn met name te merken in de regio
Bergen op Zoom voor het postcode gebied
beginnend met de cijfers : 4623
Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op
de verbinding.
Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen.
Uiteraard weet ik van wie die kloon is, maar ik vind het geen leuke kloon.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef keeper het volgende:
Wow, volgens mij weet zelf just_me van wie die kloon is. Maar jij niet.
OK,ik beken,sorryquote:Op donderdag 7 april 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik van wie die kloon is, maar ik vind het geen leuke kloon.
Om jezelf achter een kloon te verschuilen om racistische teksten te spuien, porno te plaatsen of mede-users te schofferen vind ik een beetje laf.
Ik zou het dapperder vinden als het alterego gewoon met zijn eigen usernaam die dingen zou doen.
wie ikkuh ?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef keeper het volgende:
[..]
Wow, volgens mij weet zelf just_me van wie die kloon is. Maar jij niet.
Achquote:Op donderdag 7 april 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Uiteraard weet ik van wie die kloon is, maar ik vind het geen leuke kloon.
Racistisch? Ik hoop dat je nu niet op dat Nee tegen Negers in het Nederlands Elftal topic doelt, want dan heb je wel de meest ironische signature ooit.quote:Om jezelf achter een kloon te verschuilen om racistische teksten te spuien, porno te plaatsen of mede-users te schofferen vind ik een beetje laf.
Dat laatste was alleen omdat ik nog via een andere browser in dit topic zat, ik noem tong hier net zo makkelijk een trieste loser als dat moet hoor.quote:Ik zou het dapperder vinden als het alterego gewoon met zijn eigen usernaam die dingen zou doen.
idd, heb een stuk gezien, moest erg lachen toen hij in Canada ging kijken en al helemaal toen hij in Windsor was (tegenover Detriot).quote:Op donderdag 7 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Bowling for Columbine was echt een prima docu en zet je weer eens aan het denken over een paar zaken in dat rara land waar onze Popo naartoe is geëmigreerd.
Van golflul.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
van wie is t eigenlijk een kloon?
ja k poste, werd terug gestuurd naar t topic, k kijk na wat er allemaal tegelijkertijd bij was gekomen...... oke en meteen mn antwoordquote:
ach ja,we kennen jequote:Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef keeper het volgende:
Het was trouwens met Euro2004 kloon, dus niet m'n relkloon oid. Zo'n loser ben ik echt niet dat ik dat nodig zou hebben.
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef keeper het volgende:
Het was trouwens met Euro2004 kloon, dus niet m'n relkloon oid. Zo'n loser ben ik echt niet dat ik dat nodig zou hebben.
zullen we het gezellig houdenquote:Op donderdag 7 april 2005 00:27 schreef keeper het volgende:
[..]Merel
moeder
.
Woont ze al samen met die nepreljood?
Die was tijdelijk toch Utreg supporter geworden?quote:
En toen toch weer niet. Die jaquote:Op donderdag 7 april 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Die was tijdelijk toch Utreg supporter geworden?
zat net te kijken of er nog wat fatsoenlijks op C+ kwam maar het is niet veel vannachtquote:Op donderdag 7 april 2005 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net nog stukken van the Passion of the Christ gekeken op Canal+. Het blijft een kutfilm
Niets nee, geen basketball geen baseballquote:Op donderdag 7 april 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zat net te kijken of er nog wat fatsoenlijks op C+ kwam maar het is niet veel vannacht
die is wel OK iddquote:Op donderdag 7 april 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
en om nou de hele tijd alleen naar de herhaling van het nieuws te kijken op de belg vanwege de nieuwslezeres is ook wat overdreven denk k.
quote:
Wel een leuk poppetje jaquote:Op donderdag 7 april 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
k kijk elke avond even t jounaal daar, tis trouwens oko nog eens een leuker journaal dan t nederlandse
idd, borstkanker die na de eerste operatie niet voldoende verwijdert bleek te zijn, nu zijn er meer lymfklieren verwijdert en binnenkort chemo (4 maanden lang).quote:Op donderdag 7 april 2005 01:16 schreef Spideyman het volgende:
avond hoolies.
rubber, voor ik het vergeet, veel sterkte de komende periode met je moeder. ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat het een vervelende ziekte is.
biertje?
dan drinken we op een goeie afloopquote:Op donderdag 7 april 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, borstkanker die na de eerste operatie niet voldoende verwijdert bleek te zijn, nu zijn er meer lymfklieren verwijdert en binnenkort chemo (4 maanden lang).
bier mag altijd
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dan drinken we op een goeie afloop![]()
hopelijk was de lymfeklier het eindstation zeg. kan er over meepraten, mijn moeder heeft ook lymfeklierkanker gehad (begonnen als huidkanker). nadat die compleet verwijderd waren is ze gelukkig genezen verklaard. maar ja, je weet maar nooit of er nog een paar van die rotcelletjes door het lichaam zweven. hopelijk zorgt die chemo voor een totale verwijdering.
kan wel een tip geven, laat haar lachen. mijn mam vond het niks als we droevig bij haar gingen doen dus moesten we allerlei grapjes over d'r maken. dat we sherry in het infuus gingen stoppen enzo.. als iemand lacht komen er namelijk endorfinen vrij in het lichaam, die een heel scala van positieve uitwerkingen op het lichaam hebben. klinkt raar en hoeft niet bij iedereen te werken, maar werkt wel.
Well duck, drink er nog maar een op mijn kosten dan. DG ook voor jou een pint. Ik ga meer es maffen. Tabee.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]we lachen ook veel, met ons mam voorop gaan we er allemaal heel nuchter mee om en we zijn heel positief. vanavond in het ziekenhuis ook weer gelachen. Ik heb af en toe het idee dat mensen om ons heen harder schrikken maarja wij hebben het natuurlijk al tot een bepaalde hoogte verwerkt en andere krijgen her zo ineens te horen. Maar buiten lachen kunnen we er onderlign hier ook heel makkelijk en open over praten dat maakt t allemaal een stuk makkelijker.
Daarbij komt dat we hartverwarmende reacties van iedereen krijgen en dat is heel prettig (oa de reacties hier).
aldus Dr Spideyquote:Op donderdag 7 april 2005 01:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dan drinken we op een goeie afloop![]()
hopelijk was de lymfeklier het eindstation zeg. kan er over meepraten, mijn moeder heeft ook lymfeklierkanker gehad (begonnen als huidkanker). nadat die compleet verwijderd waren is ze gelukkig genezen verklaard. maar ja, je weet maar nooit of er nog een paar van die rotcelletjes door het lichaam zweven. hopelijk zorgt die chemo voor een totale verwijdering.
kan wel een tip geven, laat haar lachen. mijn mam vond het niks als we droevig bij haar gingen doen dus moesten we allerlei grapjes over d'r maken. dat we sherry in het infuus gingen stoppen enzo.. als iemand lacht komen er namelijk endorfinen vrij in het lichaam, die een heel scala van positieve uitwerkingen op het lichaam hebben. klinkt raar en hoeft niet bij iedereen te werken, maar werkt wel.
dat klinkt als de volgende hit van Bonnie st. Clairquote:
Net terug van softball en bier.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:spidey
bij popo is t nu een uurtje of half 8 in de avonddus die zal ook wel een keertje verschijnen strax
Hé niet zo spetterenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:05 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Wat houdt die computerstoring in dan Bluezz?
Even snel douchen..
Lekker een dagje thuis dusquote:Op donderdag 7 april 2005 08:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé niet zo spetteren
Ik heb net mijn werk gebeld, die vreesden al het ergste, maar ik mag thuis blijven vandaag
Wat een kadootje
De computerstoring was er gisteravond al, en om 6.15 bleek ie nog erger te zijn. Seinen en wissels en dat soort dingen kunnen niet meer computergestuurd te worden.
Ze zetten ook geen bussen in, dat is niet te doen zeggen ze omdat de aanvoer van reizigers te groot is.
De storing breidt zich nu als een olievlek uit over Nederland.
Pfoe, ik ben blij dat ik nog niet zo ver gekomen ben dan
Succes appelsientje!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:41 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ga richting hilversum... hopelijk dat de treinen rijden....
goede morgen trouwens
Ja ik zal hem weer aanzettenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:28 schreef Bluezz het volgende:
Dosje toch, je weet toch dat dat niet mag?
Hallo Bjoroquote:
Heb je vast gezeten dan ofzoquote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef AirRaid het volgende:
Rondje van mij om te vieren dat ik terug ben
kofiie dan maar....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef AirRaid het volgende:
Rondje van mij om te vieren dat ik terug ben
mooi stukkie vanacht voor Rubber, Spideyquote:
Hier net ook dikke hagel, nu weer zon...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi stukkie vanacht voor Rubber, Spidey![]()
Moet niet gekker worden...halestenen hier !!
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ en de rest die ik vergeten ben
![]()
Hey PytH!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ en de rest die ik vergeten ben
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ, BliksemSchigt en de rest die ik vergeten ben
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
Davids, ster van de joden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |