Dan blijf je daar toch mooiquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland
Och gutquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Pilsje voor de jarige neerzet
Leuke verjaardag gehad tot nu toe?
Krijgen we nu dit soort reacties?quote:
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11quote:
Misschien was het meer in het kader van: Jongens plagen, kusjes vragen O.i.d....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit soort reacties?
Nou goed, 't zal wel.
OK, gezellig.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.
Vandaag alleen nog voor stel vrienden na school. Binnekort waarschijnlijk nog wel een keer feest
Ik heb hem omhoog gekickt hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11
(Niet doorvertellen hoor, dan ga ik hier niet meer offtopic)
Ik heb ook het gevoel dat ik de enige ben die er niets van volgt en het bovendien niets interesseert...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die hype niet gevolgd maar zijn ze al dood gevonden ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
idd met een beetje geluk kan ze morgen wel weer naar huis en dan lijkt deze horde vooralsnog ook weer goed genomen te zijn. Hopelijk is de utislag van deze lymfklieren beter dan de vorige.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws, rubber!
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |