Amerika het land van 300 zenders op de kabelquote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Dos37 zet bier neer voor de jarige jopquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Pilsje voor de jarige neerzetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
Dan blijf je daar toch mooiquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland
Och gutquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Pilsje voor de jarige neerzet
Leuke verjaardag gehad tot nu toe?
Krijgen we nu dit soort reacties?quote:
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11quote:
Misschien was het meer in het kader van: Jongens plagen, kusjes vragen O.i.d....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit soort reacties?
Nou goed, 't zal wel.
OK, gezellig.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja hoor, zondag al verjaardag gevierd voor familie enzo.
Vandaag alleen nog voor stel vrienden na school. Binnekort waarschijnlijk nog wel een keer feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |