Een echte mod had het bij de FA-'s gemeldquote:Op woensdag 6 april 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
No problem verder hoor. Ik heb hem alleen verwijderd, verder niets.
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
Een echte mod had het bij de FA-'s gemeld
Dat doe ik: modden in mijn eigen forum en die schoon proberen te houden.quote:Golfert doe nou eens waarvoor je bent aangenomen man.
Laat SCH het niet zienquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Suijk het volgende:
Nou keep, die zal dan ook wel door ons aller golfer worden verwijderd.
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef SanMarco het volgende:
Bij nader inzien is het toch niet in d'r reet
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:11 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat die banaan zometeen verwijderd wordt
En waar heb je hem nu gelaten?quote:
ja golfer vertel dat maar eensquote:
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
Trouwens vanavond voor het eerst sinds tijden dat ik een wedstrijd uit de CL niet helemaal ga afzien, want ik ga om 22 uur kijken naar de Oscarwinnende film/docu van Michael Moore ''Bowling for Columbine" op RTL5.![]()
Eeuwige mod-velden.quote:
pik je dat zomaar?quote:
Ga maar eens tegen MvB in, dat durft niemand. Alleen SCH, maar die wordt dan ook gelijk verketterd door iedereen.quote:
Goede docu inderdaad, maar blijf inderdaad kritisch. Aan het einde vond ik Moore een beetje overdreven. In Fahrenheit vond ik hem wat dat betreft iets meer op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Bowling for Columbine heb ik al gezien. Vond het interessant, maar blijf wel kritisch als je hem bekijkt. Veel mensen nemen alles zomaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |