morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?quote:Top 4 heren:
Dizer
Monk
Marty26
Stanley_Climbfall
Top 4 dames:
Blumchen
Toeps
Zowiee
Logician
Zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:avond net een uur bezig geweest om het pottenkijkerstopic bij te lezen, pfffff
vanavond in t ziekenhuis geweest, ons mam is vandaag geopereerd. Gaat primaze was goed bij en heeft vanavond ook weer een boterhammen op. Dus dat lijkt allemaal weer voorspoedig te zijn verlopen
Dan zijn we toch goed bezig geweestquote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
heeft Blumchen al bier uitgedeeld, we hebben dr bij de laatste 4 geholpen:
[..]
morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11
(Niet doorvertellen hoor, dan ga ik hier niet meer offtopic)
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker
Nu nog een goeie uitslag, hoelang duurt het en wanneer gaat ze aan de chemo?
Weer eens het begin gemist..... net wel een stuk gezien, jammer dat ik het niet helemaal kan zien, zag er interessant uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo, even reclame tijdens Bowling for Columbine.
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Duckyquote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Ducky
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loserquote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef keeper het volgende:
In het kader van geniale tv-programma's: kent iemand hier League of Gentlemen? Gisteren na de hh van Jiskefet gezien, en het is bij vlagen briljant.
k zat met mn kop ook al bij P-R, probleem is dat je nu dus nog wel 3 wissels kan doen maar daarna heb je natuurlijk een ploeg die totaal ongeschikt is voor de AGRquote:Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helemaal vergeten dat Gent Wevelgem meetelde voor de manager, niet gewisseld en dus 0 punten![]()
![]()
![]()
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
Naja, gelukkig ben je daar niet alleen in hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loser
Wow, volgens mij weet zelf just_me van wie die kloon is. Maar jij nietquote:Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.
Are you local?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |