morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?quote:Top 4 heren:
Dizer
Monk
Marty26
Stanley_Climbfall
Top 4 dames:
Blumchen
Toeps
Zowiee
Logician
Zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:avond net een uur bezig geweest om het pottenkijkerstopic bij te lezen, pfffff
vanavond in t ziekenhuis geweest, ons mam is vandaag geopereerd. Gaat primaze was goed bij en heeft vanavond ook weer een boterhammen op. Dus dat lijkt allemaal weer voorspoedig te zijn verlopen
Dan zijn we toch goed bezig geweestquote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
heeft Blumchen al bier uitgedeeld, we hebben dr bij de laatste 4 geholpen:
[..]
morgen de jury uitslag, of was dit al gepost?
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
hee pssst just me, er is leuk nieuws : Trouwen enzo deel 11
(Niet doorvertellen hoor, dan ga ik hier niet meer offtopic)
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker
Nu nog een goeie uitslag, hoelang duurt het en wanneer gaat ze aan de chemo?
Weer eens het begin gemist..... net wel een stuk gezien, jammer dat ik het niet helemaal kan zien, zag er interessant uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo, even reclame tijdens Bowling for Columbine.
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Duckyquote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wanneer die uitslag komt, maar dat is dan ook vooral om t bepalen of er nog bestraling komt. De chemo zal ongeveer over een maand beginnen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
we blijven duimen dat het helemaal goedkomt Ducky
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er geen letter in gelezen, maar ik ken die Ryan vanj z'n postings. Ik zou bijn ahopen dat ze hem dood inj het ijsselmeer vinden met z'n voeten in een bak cement
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loserquote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef keeper het volgende:
In het kader van geniale tv-programma's: kent iemand hier League of Gentlemen? Gisteren na de hh van Jiskefet gezien, en het is bij vlagen briljant.
k zat met mn kop ook al bij P-R, probleem is dat je nu dus nog wel 3 wissels kan doen maar daarna heb je natuurlijk een ploeg die totaal ongeschikt is voor de AGRquote:Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helemaal vergeten dat Gent Wevelgem meetelde voor de manager, niet gewisseld en dus 0 punten![]()
![]()
![]()
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef SanMarco het volgende:
Jezus, jij toont ook met de dag meer aan wat voor trieste loser jij eigenlijk niet bent zeg.
Naja, gelukkig ben je daar niet alleen in hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste is het Tong ten tweede, ben ik wel een loser
Wow, volgens mij weet zelf just_me van wie die kloon is. Maar jij nietquote:Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
Nee, jij bent het zonnetje in huis met jouw teksten en gedrag hier op het forum.
Are you local?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Woman' ? 'I didn't see a woman.' And did not kill her.'
'Do you masturbate ? We don't like men who masturbate. You don't say no, you ugly man.'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:37 schreef keeper het volgende:
[..]
Are you local?
Geweldig. Komen twee landmeters de local shop in, eindigen ze vastgebonden en met teer (?) overgoten, terwijl de bejaarde en afgrijselijk lelijk winkelvrouw naakt om heen danst op de klanken van de viool, bespeeld door haar man met varkensneus.
Tof om te horen!!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:avond net een uur bezig geweest om het pottenkijkerstopic bij te lezen, pfffff
vanavond in t ziekenhuis geweest, ons mam is vandaag geopereerd. Gaat primaze was goed bij en heeft vanavond ook weer een boterhammen op. Dus dat lijkt allemaal weer voorspoedig te zijn verlopen
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoo roemloos verloren
6 - 3....
Deel 9 is ook bijna vol
Ik ben nog aan het luisterenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.
Sterktequote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend. Ik duim voor je jongen. Oew mam komt er overheen. Dat je nog lang ons mam kunt zeggen
Ons Herm Tong gaat pitten
RubberEn de rest :
Houdoe.
k weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..........quote:Op woensdag 6 april 2005 23:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het luisteren![]()
Zal wel niks zijn denk ik.....
Maar toch de stiekeme hoop dat er wel wat aan de hand is
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand isquote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar na het nieuws van Action radio is t weer even rustig op t nieuwsfront en is er weinig nuttigs meer.
't wordt ook wel erg massaal namelijk.. zelfs op frontpage... en die reacties van Yvonne vind ik ook erg vreemd..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..........
snel ?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand is
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'quote:Het mysterie:
Of hoe het begon
31-03-05
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.
Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.
Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Moet nog even horen hoe en of en watquote:Op woensdag 6 april 2005 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sterkteals ik niks meer van je hoor
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
doe mij trouwens effe snel uitleggen wat er precies aan de hand is
dat heb ik dus gelezen en vind het maar een rare zaak,ongeloofwaardig eikquote:Op woensdag 6 april 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen Pottenkijkers. Deel IX. 'FOK!kers op zoek'
in de OP staat zo ongeveer t verhaal met de foto's. Da's t makkelijkste.
Ik denk dat het gewoon een 'ziek' bos is vandaar dat verschijnsel...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
oke DG appelsientje heeft die OP gecopy/paste, maar in de link zie je foto's er ook bij, dat verduidelijkt ook nog wat
en zoals gezegd,geloof er geen kut van,tis gewoon een spelletjequote:Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
Heel kort:
2 users hebben wat verdachte dingen gevonden in het bos met rare mensen die er rondlopen. Ze zijn vannacht weer gaan kijken en zijn nog niet terug gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |