quote:
honkbal kijken jijquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Zo meteen lekker softballenwe pakken het rustig aan dat inburgeren.
Softballen ik had jou binnen twee dagen welals line backer gezien in het AF.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Hoe is het in Amerika?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Da's mooi tong.
Altijd. Schikt 23 april 2115 ?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
He, he - mag ik dan eindelijk langschkomen hoor
Meen je dat zit je voetbal te kijken ? GVD Lampardquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb genoeg voetbal gezien voor de rest van m'n leven
Stikt hier van de sport op tv, op FOX is nu ook CL bezig (live) maar och.
Neen, niet echt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat zit je voetbal te kijken ? GVD Lampard
maar och, je mist een wereldgoal.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzondenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Amerika het land van 300 zenders op de kabelquote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Dos37 zet bier neer voor de jarige jopquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
Ik kan hier meer voetbal zien dan in Nederland, ik had dus geen C+, Fox heeft ook een aparte voetbalkanaal, 24/7 voetbal.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ze daar live uitzonden
* Pilsje voor de jarige neerzetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen, net terug van trainen.
Wat een goal van Lampard zeg!
Maar 1 pilsje graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |