Well duck, drink er nog maar een op mijn kosten dan. DG ook voor jou een pint. Ik ga meer es maffen. Tabee.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]we lachen ook veel, met ons mam voorop gaan we er allemaal heel nuchter mee om en we zijn heel positief. vanavond in het ziekenhuis ook weer gelachen. Ik heb af en toe het idee dat mensen om ons heen harder schrikken maarja wij hebben het natuurlijk al tot een bepaalde hoogte verwerkt en andere krijgen her zo ineens te horen. Maar buiten lachen kunnen we er onderlign hier ook heel makkelijk en open over praten dat maakt t allemaal een stuk makkelijker.
Daarbij komt dat we hartverwarmende reacties van iedereen krijgen en dat is heel prettig (oa de reacties hier).
aldus Dr Spideyquote:Op donderdag 7 april 2005 01:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dan drinken we op een goeie afloop![]()
hopelijk was de lymfeklier het eindstation zeg. kan er over meepraten, mijn moeder heeft ook lymfeklierkanker gehad (begonnen als huidkanker). nadat die compleet verwijderd waren is ze gelukkig genezen verklaard. maar ja, je weet maar nooit of er nog een paar van die rotcelletjes door het lichaam zweven. hopelijk zorgt die chemo voor een totale verwijdering.
kan wel een tip geven, laat haar lachen. mijn mam vond het niks als we droevig bij haar gingen doen dus moesten we allerlei grapjes over d'r maken. dat we sherry in het infuus gingen stoppen enzo.. als iemand lacht komen er namelijk endorfinen vrij in het lichaam, die een heel scala van positieve uitwerkingen op het lichaam hebben. klinkt raar en hoeft niet bij iedereen te werken, maar werkt wel.
dat klinkt als de volgende hit van Bonnie st. Clairquote:
Net terug van softball en bier.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:spidey
bij popo is t nu een uurtje of half 8 in de avonddus die zal ook wel een keertje verschijnen strax
Hé niet zo spetterenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:05 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Wat houdt die computerstoring in dan Bluezz?
Even snel douchen..
Lekker een dagje thuis dusquote:Op donderdag 7 april 2005 08:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé niet zo spetteren
Ik heb net mijn werk gebeld, die vreesden al het ergste, maar ik mag thuis blijven vandaag
Wat een kadootje
De computerstoring was er gisteravond al, en om 6.15 bleek ie nog erger te zijn. Seinen en wissels en dat soort dingen kunnen niet meer computergestuurd te worden.
Ze zetten ook geen bussen in, dat is niet te doen zeggen ze omdat de aanvoer van reizigers te groot is.
De storing breidt zich nu als een olievlek uit over Nederland.
Pfoe, ik ben blij dat ik nog niet zo ver gekomen ben dan
Succes appelsientje!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:41 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ga richting hilversum... hopelijk dat de treinen rijden....
goede morgen trouwens
Ja ik zal hem weer aanzettenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:28 schreef Bluezz het volgende:
Dosje toch, je weet toch dat dat niet mag?
Hallo Bjoroquote:
Heb je vast gezeten dan ofzoquote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef AirRaid het volgende:
Rondje van mij om te vieren dat ik terug ben
kofiie dan maar....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef AirRaid het volgende:
Rondje van mij om te vieren dat ik terug ben
mooi stukkie vanacht voor Rubber, Spideyquote:
Hier net ook dikke hagel, nu weer zon...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi stukkie vanacht voor Rubber, Spidey![]()
Moet niet gekker worden...halestenen hier !!
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ en de rest die ik vergeten ben
![]()
Hey PytH!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ en de rest die ik vergeten ben
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
HoiSpidey, Bjoro, DD, Noca, Againzender, Pop, Jawi, Lionhead, Vom, Airaid, Bluezz, SCH, Sientje, SJ, BliksemSchigt en de rest die ik vergeten ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |