Prosit !quote:Op maandag 4 april 2005 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een Julpje voor Bjoro en ach, laat ik er dan zelf ook nog maar eentje nemen...
Ja! Mooi hequote:Op maandag 4 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Een blauwe vlonder?
die geile jaquote:Op maandag 4 april 2005 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke link, van die SCHpuitende gays?
YW
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic gewordenquote:Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
deel 1 is al weer dicht![]()
Voor de gene die het volgenDeel II
Geen pottenkijkers. Deel II.
Tja ik denk nog steeds dat het niet waar is.... maar tochquote:Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch weet ik het nog niet of het waar is...
Ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen
Haal je wel die blauwe vlonder binnen danquote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar mn nest, ben moe na al die jupilers
ramptoerist ikke ?quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic geworden
Je kunt je eigen punten al wel al bekijken op je persoonlijke paginaquote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik denk nog steeds dat het niet waar is.... maar toch![]()
daarom blijf ik dat topic ff volgen...
trouwens de punten van F1manager zijn nog niet doorgevoerd... jammer...
idd die had ik gevonden 593quote:Op maandag 4 april 2005 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt je eigen punten al wel al bekijken op je persoonlijke pagina
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic geworden
quote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !
heb geen zin om het helemaal te gaan lezen...wel knap dat hij/zij zoveel mensen in spanning kan/kunnen houden !quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien leest ie in het topic ook wat nieuws
Nee, niet vreemd.quote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !
Arggg dat heb ik overmorgen weer, sterkte!quote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef superjoden het volgende:
Trusten Hoolies, de wekker gaat hier weer om 6.00 uur
je hebt gewoon ervaring met het delen van pc'squote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet vreemd.
Ryan en Stali delen 1 pc.
Dus is het makkelijk als je dan het topic meteen in MyAt. hebt staan omdat zij ook vaak post.
En als er geen nieuws is heb je ook niets te posten.
Zit ik nu Ryan te verdedigen![]()
![]()
![]()
Je kunt toch iets posten als...morgen nieuwe foto´s oidquote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet vreemd.
Ryan en Stali delen 1 pc.
Dus is het makkelijk als je dan het topic meteen in MyAt. hebt staan omdat zij ook vaak post.
En als er geen nieuws is heb je ook niets te posten.
Zit ik nu Ryan te verdedigen![]()
![]()
![]()
daar zeg je wat... maar ze brengen het wel leukquote:Op maandag 4 april 2005 23:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen pottekijkers topic....:
Dat hele topic is gewoon te opbouwend goed en er staat teveel randinformatie in om (mijn inziens) geloofwaardig te kunnen zijn.
Het gaat steeds een stapje verder, eerst een normale wandeling met vriendin en hondje - hondje doet raar - eerste ontdekking volgt - daarna wordt het raarder en enger... het lijkt net op een film en films zijn gemaakt om mensen mee te slepen. Als het echt waar zou zijn zou de informatie er veel gestructureerder en simpeler in dat topic zijn weergegeven. Just my 2 cents.
en als het waar zou zijn ...maak je er dan een topic over op Fok en dan nog wel in TRU ?quote:Op maandag 4 april 2005 23:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen pottekijkers topic....:
Dat hele topic is gewoon te opbouwend goed en er staat teveel randinformatie in om (mijn inziens) geloofwaardig te kunnen zijn.
Het gaat steeds een stapje verder, eerst een normale wandeling met vriendin en hondje - hondje doet raar - eerste ontdekking volgt - daarna wordt het raarder en enger... het lijkt net op een film en films zijn gemaakt om mensen mee te slepen. Als het echt waar zou zijn zou de informatie er veel gestructureerder en simpeler in dat topic zijn weergegeven. Just my 2 cents.
dank uquote:Op maandag 4 april 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Arggg dat heb ik overmorgen weer, sterkte!
Niet als je een leuke grap wil uithalen en je zo'n topic 10 minuten voor 1 april start. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 4 april 2005 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als het waar zou zijn ...maak je er dan een topic over op Fok en dan nog wel in TRU ?
dan post je toch in KLB ofzo
Misschien stond hun pc klokje wel niet goedquote:Op maandag 4 april 2005 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar dan hadden ze het weer op 1 april laten gaan, nu is er eigenlijk niets 1 april achtigs meer aan?
In de Mickey´s doen we het weer samenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Weltrusten Bjoro, dan drink ik mn jupiler wel alleen
ja jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Een boek nog wel, welterusten Appelsientje!
da's een best rijtje met een paar bekende namen voor mijquote:puke
longinus
nononono
flapp0r
__Saviour__
wepeel2
DionysuZ
l33tdav
suicyder
lopat
Bob-B
Passione
Frank-NL
Xitami
Grumbellll
MeneerGiraffe
dWc_RuffRyder
bar_en_boog
viperdesign
atreidez
The_t
jajoah
logisnack
baracuda
lordoftheboard
bloodhoundfromhell
pietverdriet
ironmikey
dudeo2
the_terminator
glacier
allemaal weg. promoten/gebruiken van adblockers.
mooi hequote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Die lijst van Danny.
hools is net soms en roddelclubje waar werkelijk alles dat op het forum besproken wordt
Ik ben nu naar mandje toe.
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:uit Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
[..]
da's een best rijtje met een paar bekende namen voor mij
Qua posten in jullie bostopic ja, dat klopt, is ook zeer opvallend.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:04 schreef Stali. het volgende:
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.
Ik drink nu rosé en dat past natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Qua posten in jullie bostopic ja, dat klopt, is ook zeer opvallend.
Maar niemand in het rijtje wat je bedoeld zie ik.
Hai Stali, welkom in Hools, wat drink je?
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja er werd hier een linkje gepost en meteen werd iedereen nieuwsgierig. Een aantal zijn wel erg sceptisch moet k zeggen.
hier past alles, we hebben gasten die Bacotjes drinken, Zuid Afrikaanse wijn wordt hier genuttigd zelfs een jägermeisterte wordt hier geschonken en na dit weekend staat ook de rosé koudquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:08 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik drink nu rosé en dat past natuurlijk niet.
k vind t wel leuk moet k zeggen en ik ben niet één van die specticie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:10 schreef Stali. het volgende:
[..]
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar..
Ik vind het echt heel leuk om jullie reacties te lezen. Je hoort doorgaans nooit hoe mensen over je denken en nu kijk ik bij toeval in jullie topic. Dit is voor mij heel erg leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t wel leuk moet k zeggen en ik ben niet één van die specticie.
Wel leuk dat t steeds meer users gaat bezighouden
Dus allesquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:10 schreef Stali. het volgende:
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk om jullie reacties te lezen. Je hoort doorgaans nooit hoe mensen over je denken en nu kijk ik bij toeval in jullie topic. Dit is voor mij heel erg leuk.
Ik heb een beetje in 'Hools' zitten spitten en ik moet echt bekennen, jullie hebben een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom rustig vaker een kijkje nemen hier
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:31 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb een beetje in 'Hools' zitten spitten en ik moet echt bekennen, jullie hebben een leuke sfeer.
De meeste slowchattopics hebben een hoog gehalte wijvengezeik. Okay, jullie hebben natuurlijk SCH.
De sfeer is leuk, en bij teruglezen is het leuk om te lezen hoe er geouwehoerd wordt, het voelde voor mij in ieder geval alsof ik zat te spieden. Leuke zooi hier..
Het kan dus wel, anders als in POL en GC.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuk he, tis volgens mij ook één van de langstlopende reeksen op Fok!
moet je nagaan dat hier fans van alle voetbalclubs door elkaar zitten, dat blijft het voor mij bijzonder leuk maken.
ach Bluezz en Blümchen hebben ook nauwelijks iets met voetbal en zijn hier graag gezien gastenquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het kan dus wel, anders als in POL en GC..
Jammer dat ik geen donder met voetbal heb, maar het is zeker leuk om te lezen.
Welterusten, ook aan Bluezz.
SCH heb ik inderdaad al gespot in deze reeks.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de rest passeert hier alles van politiek tot liefdesproblemen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:53 schreef Stali. het volgende:
[..]
SCH heb ik inderdaad al gespot in deze reeks..
Slaap lekker ook..
Ik vind SCH na vandaag best een klein beetje vals maar het is leuk om te zien hoe jullie met hem omgaan. In POL is het vaak onterecht en bar en boos.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]het leuke is dat SCH hier heel anders gewaardeerd wordt dan in POL
hij is hier een graag geziene gast
SCH is erg overtuigd van wat hij vind en hij laat t ook meteen wetenquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vind SCH na vandaag best een klein beetje vals maar het is leuk om te zien hoe jullie met hem omgaan. In POL is het vaak onterecht en bar en boos.
Achter SCH's rug om, het is voor mij in ieder geval een user waar ik me meer in kan vinden dan de welbekende extremisten in POL.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:en daar is hij, live vanuit de oe-es-ee Popo
hoe was je reis, aankomst enzo?
[..]
SCH is erg overtuigd van wat hij vind en hij laat t ook meteen wetenen als hij dan reageert haalt hij er ook alles bij om zn standpunt te ondersteunen, niet allees feiten ook gevoelens en ondertonen enzo.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef Stali. het volgende:
[..]
Achter SCH's rug om, het is voor mij in ieder geval een user waar ik me meer in kan vinden dan de welbekende extremisten in POL.
Maar laten we SCH niet te veel vleien want vandaag was het best een 'vals nichtje'. *grijns* en dan weet hij, voordat hij naast zijn schoenen gaat lopen, best wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:06 schreef Stali. het volgende:
Bovendien, ik ben gewoon Stali en niet tussen haakjes Stali..
hoelaat is t ook alweer nu bij jou?quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:08 schreef popolon het volgende:
Ging goed, ben wel op zeg maar.
Even biertje zo, morgen computer in elkaar prutsen en dan zijn we weer online
Ollie is met zijn vijf jaar de eeuwige pup.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat weet hij maar al te goed en daar maakt hij ok gebruik van
maar watheb je een leuke hond trouwens, k heb weinig met honden maar Ollie is
-6, dus kwart over negen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelaat is t ook alweer nu bij jou?
ja dadelijk toch maar eens slapen........ denk kquote:
Krullenbol,je leeft nog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:08 schreef popolon het volgende:
Ging goed, ben wel op zeg maar.
Even biertje zo, morgen computer in elkaar prutsen en dan zijn we weer online
quote:
maar wel eens tuk prettiger voor je ogen dan dat depresieve grijsquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:49 schreef DutchGooner het volgende:
heb trouwens de lay-out in Dark nu maar moet zeggen,echt wennen.
mwah,dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel eens tuk prettiger voor je ogen dan dat depresieve grijs
dat vind k juist wat prettiger tis allemaal wat voerzichtelijker, dat grijze gebeuren zie je zoveel in in schermquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,dat valt wel mee.
Stuk irritanter is wel dat de topicregels groter zijn
Mogguhquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:42 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh
hools
* Dos37 is verslaafd geraakt aan FM2005 en Fok! en Hools
Bij mij ook zeg. Moest zelfs een keer afstappen van mijn fiets om te wachten voor een drukke kruising.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Het was weer aardig druk op de weg naar mijn werk.
Ik heb ook nooit files....quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij ook zeg. Moest zelfs een keer afstappen van mijn fiets om te wachten voor een drukke kruising.
Wat ben ik blij dat ik niet iedere dag die files in hoef zeg
vrachtwagentje met frisdrank was ff op z'n zijkant gaan liggen !!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Het was weer aardig druk op de weg naar mijn werk.
Hallo Stali, welkom in HOOLS.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ollie is met zijn vijf jaar de eeuwige pup.
[afbeelding]
Nu echt pitten, slaap lekker..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:27 schreef pfaf het volgende:
Loopt de communicatie mis?
Wat een gekkenquote:
Ik heb gisteravond met sandman het aantal posts van VBL-associatie en VBL-dilemma aardig opgekrikt, maar tong de hele avond niet gezienquote:
Tong zit altijd overalquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond met sandman het aantal posts van VBL-associatie en VBL-dilemma aardig opgekrikt, maar tong de hele avond niet gezien
Is ook wel weer zo....quote:
quote:In Amsterdam is een tandarts dood aangetroffen in zijn praktijk.
Hoofdverdachte is Oral B.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo....
Net gehoord op Noordzee fm.....
[..]
Waarschijnlijk slaap je nogquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
een boek? welk boek appelsientje?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Wat kun je af en toe een *piep* dag hebben
Das mn enige hoop nog vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar vanavond PSVdan komt alles weer goed
Een schijtdag bedoel je? Die heb ik nml welquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Wat kun je af en toe een *piep* dag hebben
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Een schijtdag bedoel je? Die heb ik nml wel![]()
Bespaar me de detailsquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Een schijtdag bedoel je? Die heb ik nml wel![]()
Thnxquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:54 schreef Suijk het volgende:
Pilletje tegen de zenuwachtigheid voor de psv'ers.
Vergeet niet te checken of er genoeg papier voorradig is !quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:47 schreef clauwheee het volgende:![]()
Zeg moet ik na het werk een ander thuis zoeken? Ben al lang genoeg ziek geweest inmiddels, dus heb geen zin in weer een ander virus. Dus hup, beschuitjes, bananen, Noritjes...
Hee AZ! Alles goed met de kleine?quote:
Heeeeeeeee SCHoonheidquote:
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hallo Stali, welkom in HOOLS.
Kun je even uitleggen wat buitenspel is?![]()
Alleen als de bal buiten de blauwe leidingen blijft en Ollie op de penaltystip staatquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen als de bal buiten de blauwe leidingen blijft en Ollie op de penaltystip staat
Ships. Idd..pleepapier.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vergeet niet te checken of er genoeg papier voorradig is !
aangeschoten word je tijdens het drinken of tijdens de jachtquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef Stali. het volgende:
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach da's Brabants, vergeef ze...
Ze heeft het zelfs ook al de hele tijd over het kuiken
Zullen we gaan aanlopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !
zal ik je dan eer nog even aanduwenquote:
Dat zei ik ook. Werd toch enigszins raar aangekeken hier in Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !
Hoe laat bende gij afgewerktquote:
dilemma's roepenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb een Brabantse ex-vriendin, die kwam altijd echt met de meest vreemde dingen aanzetten...
Rare mensen, die Brabanders...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Laten we over Zeeuwen dan maar niet beginnen, eej?
Ik snap al waarom ik die niet vond, topic was dichtquote:
* JaWi geeft Jagermeisterquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou het niet weten iig...
Duurt weer lang voor ze vers bier komen brengen vandaag
Die was voor het weekend!quote:
toen was k al gewoon wakker hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap je nogmaar goed
Het is van Tad Williams , de Oorlog der bloemen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb een Brabantse ex-vriendin, die kwam altijd echt met de meest vreemde dingen aanzetten...
Rare mensen, die Brabanders...
dat zag ik ook gisteravond; [Hools] Het VBL-café #621 Hier geen vechtende teammates...quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef Noca het volgende:
Jullie hebben toch geen ad-blockers aanstaan he!
"Op het blocken van banners staat een ban."
welk bier hebben jullie eigenlijk op tap?quote:
Ah, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zag ik ook gisteravond; [Hools] Het VBL-café #621 Hier geen vechtende teammates...
Jupiler, met die mooie 33cl glazenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk bier hebben jullie eigenlijk op tap?
Alles gaat goed, vannacht zowaar een beetje uitgerust, en dan toch maar richting kantoor gegaan. Laat ik maar weer op tijd naar huis gaan, ik mis hem nu alquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee AZ! Alles goed met de kleine?
Je mag nog een keuze maken uit de banners, zie begin van het topic
en die gele kratjesquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jupiler, met die mooie 33cl glazen
heeeeeee eilandjeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alles gaat goed, vannacht zowaar een beetje uitgerust, en dan toch maar richting kantoor gegaan. Laat ik maar weer op tijd naar huis gaan, ik mis hem nu al![]()
Maar eerst maar eens iets met beschuitjes en muisjes doen hier.
Er staat toch maar één banner in de OP
Ik zal eens kijken of ik ergens een foto kan uppen, ben mijn webspace een beetje kwijt sinds ik chello de deur uit getrapt heb.
kunt toch ook uploaden bij picserver.tkquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
anders moet je ff iemand hier vragen dr zijn diverse hoolers met een eigen site, Pascal sowieso.
heb zelf nog 2 gele heineken kratjes, één voor 24 flesjes en één voor 10 flesjesquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog een geel kratje Heineken, wat zou dat opleveren.
Hij krijgt een biertje van mij als die oprotquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Arie, die is vandaag jarig.
Of bij imageshack.usquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunt toch ook uploaden bij picserver.tk
Zet hem maar alvast koudquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij krijgt een biertje van mij als die oprot
Hier staat het bier altijd koud JaWiquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zet hem maar alvast koud.
Het grote AJAX-topic #141: We zwaaien Arie uit :W
Ik ga even een stapel brood naar binnen werken en naar de sportschool.
sex gehadquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor het dagrecord zandmannetje?
JaWi is ook druk bezig die kom ik ook overal tegenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
Hoezo, je verliest toch.quote:
Eendje.. waarom kom je misschien op de meet? en niet zeker..? k zou toch naast jou gaan zittenquote:
Klaar met interbrew ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
Yupquote:
mn moeder wordt morgen geopereerd en binnenkort begint ook de chemo dus tis nog even afwachten hoe het hier thuis gaat lopen en wat er allemaal nog moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:31 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eendje.. waarom kom je misschien op de meet? en niet zeker..? k zou toch naast jou gaan zitten
owja.. Pff ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn moeder wordt morgen geopereerd en binnenkort begint ook de chemo dus tis nog even afwachten hoe het hier thuis gaat lopen en wat er allemaal nog moet gebeuren.
quote:
Daar doe ik altijd vakantie werkquote:
Jupilertjes wegdrinken is en blijft een mooi werk hequote:
Werk je in een kroeg of snap ik het gewoon nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yup
40 kratten, een paar fusten en een heeeeeeeeeeeeeeele berg Desperado staat weer beneden
ik werk dan in vesteging in lochem daar gaat de jupiler niet zo hard maar het is wel 1 van de grootste verstegingenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jupilertjes wegdrinken is en blijft een mooi werk he
Ik woon er zelfs bovenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Werk je in een kroeg of snap ik het gewoon niet.
Desperado, doe mij maar Corona.
Is het ver rijden, anders kom ik een keer een biertje drinken. Of 20quote:
Nee echtquote:
heeeee Blummie van mequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:33 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Nee nep...quote:
Is die bouwput in Bloemendaalquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Hola!
And well hello dolly popo
Wat kan die Ollie blaffen zeg
Hoe is het met lieve Bjoro??quote:
Nee t viel mee.. Maar wel gezelliequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee nep...
Twas niet zo druk gisteren?
met blauwe leidingen en een klein wit blaffend hondje ?quote:
Als ik een andere baan heb .... helemaal toppiequote:
Cooooolquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als ik een andere baan heb .... helemaal toppie![]()
Wat een leuk feitjequote:De Zwitserse garde is onzichtbaar met moderne wapens uitgerust (in de broekspijpen hebben ze een automatisch wapen), maar elke gardist wordt ook getraind in het gebruik van zwaard en hellebaard. Naast de garde vindt er ook bewaking plaats door andere Vaticaanse veiligheidsfunctionarissen en de Italiaanse politie.
De trosquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Ik ben gebeld door de TROSik kreeg een uitnodiging voor een oriënterend gesprek
Yeah
O en eend... ik ben ook zenuwachtig ...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
De tros. Je gaat naar de commerciële omroep
?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]en de grootste familie van Nederland
Maar goed ik ben benieuwd...
Wat voor een baan krijg je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]en de grootste familie van Nederland
Maar goed ik ben benieuwd...
Tja...Linda gaat natuurlijk naar Talpaquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Ik ben gebeld door de TROSik kreeg een uitnodiging voor een oriënterend gesprek
Yeah
doe nog ff het email adres dan !!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:57 schreef Blumchen het volgende:
Even voor iedereen... Hebben jullie die willen stemmen allemaal gestemd? Het is vandaag de laatste dag![]()
![]()
De Fok! userverkiezingen, Bloempie zit bij de genomineerden.quote:
Het is dus een vacature Stagiaire Cyberchannel.quote:
Klinkt erg gaaf! Hoop dat je er terecht kunt!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is dus een vacature Stagiaire Cyberchannel.
Ze zijn bezig een jongerenplaze te ontwikkelen... idd iets dat volgens mij op Fok! lijkt.. maar het fijne weet ik er nog niet van.. wel dat 2 andere studiegenoten daar nu ook zitten....
Ik heb echt dat dit wat wordt... kan ik tenminste nog in Augustus afstuderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |