sex gehadquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor het dagrecord zandmannetje?
JaWi is ook druk bezig die kom ik ook overal tegenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
Hoezo, je verliest toch.quote:
Eendje.. waarom kom je misschien op de meet? en niet zeker..? k zou toch naast jou gaan zittenquote:
Klaar met interbrew ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
Yupquote:
mn moeder wordt morgen geopereerd en binnenkort begint ook de chemo dus tis nog even afwachten hoe het hier thuis gaat lopen en wat er allemaal nog moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:31 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eendje.. waarom kom je misschien op de meet? en niet zeker..? k zou toch naast jou gaan zitten
owja.. Pff ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn moeder wordt morgen geopereerd en binnenkort begint ook de chemo dus tis nog even afwachten hoe het hier thuis gaat lopen en wat er allemaal nog moet gebeuren.
quote:
Daar doe ik altijd vakantie werkquote:
Jupilertjes wegdrinken is en blijft een mooi werk hequote:
Werk je in een kroeg of snap ik het gewoon nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yup
40 kratten, een paar fusten en een heeeeeeeeeeeeeeele berg Desperado staat weer beneden
ik werk dan in vesteging in lochem daar gaat de jupiler niet zo hard maar het is wel 1 van de grootste verstegingenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jupilertjes wegdrinken is en blijft een mooi werk he
Ik woon er zelfs bovenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Werk je in een kroeg of snap ik het gewoon niet.
Desperado, doe mij maar Corona.
Is het ver rijden, anders kom ik een keer een biertje drinken. Of 20quote:
Nee echtquote:
heeeee Blummie van mequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:33 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Nee nep...quote:
Is die bouwput in Bloemendaalquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Hola!
And well hello dolly popo
Wat kan die Ollie blaffen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |