kunt toch ook uploaden bij picserver.tkquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
anders moet je ff iemand hier vragen dr zijn diverse hoolers met een eigen site, Pascal sowieso.
heb zelf nog 2 gele heineken kratjes, één voor 24 flesjes en één voor 10 flesjesquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog een geel kratje Heineken, wat zou dat opleveren.
Hij krijgt een biertje van mij als die oprotquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Arie, die is vandaag jarig.
Of bij imageshack.usquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunt toch ook uploaden bij picserver.tk
Zet hem maar alvast koudquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij krijgt een biertje van mij als die oprot
Hier staat het bier altijd koud JaWiquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zet hem maar alvast koud.
Het grote AJAX-topic #141: We zwaaien Arie uit :W
Ik ga even een stapel brood naar binnen werken en naar de sportschool.
sex gehadquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor het dagrecord zandmannetje?
JaWi is ook druk bezig die kom ik ook overal tegenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
Hoezo, je verliest toch.quote:
Eendje.. waarom kom je misschien op de meet? en niet zeker..? k zou toch naast jou gaan zittenquote:
Klaar met interbrew ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niets te doen tot vanavond, dus het zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |