Die was voor het weekend!quote:
toen was k al gewoon wakker hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap je nogmaar goed
Het is van Tad Williams , de Oorlog der bloemen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb een Brabantse ex-vriendin, die kwam altijd echt met de meest vreemde dingen aanzetten...
Rare mensen, die Brabanders...
dat zag ik ook gisteravond; [Hools] Het VBL-café #621 Hier geen vechtende teammates...quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef Noca het volgende:
Jullie hebben toch geen ad-blockers aanstaan he!
"Op het blocken van banners staat een ban."
welk bier hebben jullie eigenlijk op tap?quote:
Ah, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zag ik ook gisteravond; [Hools] Het VBL-café #621 Hier geen vechtende teammates...
Jupiler, met die mooie 33cl glazenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk bier hebben jullie eigenlijk op tap?
Alles gaat goed, vannacht zowaar een beetje uitgerust, en dan toch maar richting kantoor gegaan. Laat ik maar weer op tijd naar huis gaan, ik mis hem nu alquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee AZ! Alles goed met de kleine?
Je mag nog een keuze maken uit de banners, zie begin van het topic
en die gele kratjesquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jupiler, met die mooie 33cl glazen
heeeeeee eilandjeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alles gaat goed, vannacht zowaar een beetje uitgerust, en dan toch maar richting kantoor gegaan. Laat ik maar weer op tijd naar huis gaan, ik mis hem nu al![]()
Maar eerst maar eens iets met beschuitjes en muisjes doen hier.
Er staat toch maar één banner in de OP
Ik zal eens kijken of ik ergens een foto kan uppen, ben mijn webspace een beetje kwijt sinds ik chello de deur uit getrapt heb.
kunt toch ook uploaden bij picserver.tkquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
anders moet je ff iemand hier vragen dr zijn diverse hoolers met een eigen site, Pascal sowieso.
heb zelf nog 2 gele heineken kratjes, één voor 24 flesjes en één voor 10 flesjesquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog een geel kratje Heineken, wat zou dat opleveren.
Hij krijgt een biertje van mij als die oprotquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Arie, die is vandaag jarig.
Of bij imageshack.usquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunt toch ook uploaden bij picserver.tk
Zet hem maar alvast koudquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij krijgt een biertje van mij als die oprot
Hier staat het bier altijd koud JaWiquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zet hem maar alvast koud.
Het grote AJAX-topic #141: We zwaaien Arie uit :W
Ik ga even een stapel brood naar binnen werken en naar de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |