da's een best rijtje met een paar bekende namen voor mijquote:puke
longinus
nononono
flapp0r
__Saviour__
wepeel2
DionysuZ
l33tdav
suicyder
lopat
Bob-B
Passione
Frank-NL
Xitami
Grumbellll
MeneerGiraffe
dWc_RuffRyder
bar_en_boog
viperdesign
atreidez
The_t
jajoah
logisnack
baracuda
lordoftheboard
bloodhoundfromhell
pietverdriet
ironmikey
dudeo2
the_terminator
glacier
allemaal weg. promoten/gebruiken van adblockers.
mooi hequote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Die lijst van Danny.
hools is net soms en roddelclubje waar werkelijk alles dat op het forum besproken wordt
Ik ben nu naar mandje toe.
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:uit Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
[..]
da's een best rijtje met een paar bekende namen voor mij
Qua posten in jullie bostopic ja, dat klopt, is ook zeer opvallend.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:04 schreef Stali. het volgende:
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik zie hier ineens ook een bekend rijtje namen.
Ik drink nu rosé en dat past natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Qua posten in jullie bostopic ja, dat klopt, is ook zeer opvallend.
Maar niemand in het rijtje wat je bedoeld zie ik.
Hai Stali, welkom in Hools, wat drink je?
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja er werd hier een linkje gepost en meteen werd iedereen nieuwsgierig. Een aantal zijn wel erg sceptisch moet k zeggen.
hier past alles, we hebben gasten die Bacotjes drinken, Zuid Afrikaanse wijn wordt hier genuttigd zelfs een jägermeisterte wordt hier geschonken en na dit weekend staat ook de rosé koudquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:08 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik drink nu rosé en dat past natuurlijk niet.
k vind t wel leuk moet k zeggen en ik ben niet één van die specticie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:10 schreef Stali. het volgende:
[..]
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar..
Ik vind het echt heel leuk om jullie reacties te lezen. Je hoort doorgaans nooit hoe mensen over je denken en nu kijk ik bij toeval in jullie topic. Dit is voor mij heel erg leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t wel leuk moet k zeggen en ik ben niet één van die specticie.
Wel leuk dat t steeds meer users gaat bezighouden
Dus allesquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:10 schreef Stali. het volgende:
Leuk! En sceptisch zijn we zelf ook alleen wat we gepost hebben is waar..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk om jullie reacties te lezen. Je hoort doorgaans nooit hoe mensen over je denken en nu kijk ik bij toeval in jullie topic. Dit is voor mij heel erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |