Prosit !quote:Op maandag 4 april 2005 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een Julpje voor Bjoro en ach, laat ik er dan zelf ook nog maar eentje nemen...
Ja! Mooi hequote:Op maandag 4 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Een blauwe vlonder?
die geile jaquote:Op maandag 4 april 2005 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke link, van die SCHpuitende gays?
YW
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic gewordenquote:Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
deel 1 is al weer dicht![]()
Voor de gene die het volgenDeel II
Geen pottenkijkers. Deel II.
Tja ik denk nog steeds dat het niet waar is.... maar tochquote:Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch weet ik het nog niet of het waar is...
Ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen
Haal je wel die blauwe vlonder binnen danquote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar mn nest, ben moe na al die jupilers
ramptoerist ikke ?quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic geworden
Je kunt je eigen punten al wel al bekijken op je persoonlijke paginaquote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik denk nog steeds dat het niet waar is.... maar toch![]()
daarom blijf ik dat topic ff volgen...
trouwens de punten van F1manager zijn nog niet doorgevoerd... jammer...
idd die had ik gevonden 593quote:Op maandag 4 april 2005 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt je eigen punten al wel al bekijken op je persoonlijke pagina
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Hey ramptoerist, het is een halve hool topic geworden
quote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !
heb geen zin om het helemaal te gaan lezen...wel knap dat hij/zij zoveel mensen in spanning kan/kunnen houden !quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien leest ie in het topic ook wat nieuws
Nee, niet vreemd.quote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel heel vreemd dat ryan3 "tvp" als tekst post en niet met extra info komt....typisch !
Arggg dat heb ik overmorgen weer, sterkte!quote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef superjoden het volgende:
Trusten Hoolies, de wekker gaat hier weer om 6.00 uur
je hebt gewoon ervaring met het delen van pc'squote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet vreemd.
Ryan en Stali delen 1 pc.
Dus is het makkelijk als je dan het topic meteen in MyAt. hebt staan omdat zij ook vaak post.
En als er geen nieuws is heb je ook niets te posten.
Zit ik nu Ryan te verdedigen![]()
![]()
![]()
Je kunt toch iets posten als...morgen nieuwe foto´s oidquote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet vreemd.
Ryan en Stali delen 1 pc.
Dus is het makkelijk als je dan het topic meteen in MyAt. hebt staan omdat zij ook vaak post.
En als er geen nieuws is heb je ook niets te posten.
Zit ik nu Ryan te verdedigen![]()
![]()
![]()
daar zeg je wat... maar ze brengen het wel leukquote:Op maandag 4 april 2005 23:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen pottekijkers topic....:
Dat hele topic is gewoon te opbouwend goed en er staat teveel randinformatie in om (mijn inziens) geloofwaardig te kunnen zijn.
Het gaat steeds een stapje verder, eerst een normale wandeling met vriendin en hondje - hondje doet raar - eerste ontdekking volgt - daarna wordt het raarder en enger... het lijkt net op een film en films zijn gemaakt om mensen mee te slepen. Als het echt waar zou zijn zou de informatie er veel gestructureerder en simpeler in dat topic zijn weergegeven. Just my 2 cents.
en als het waar zou zijn ...maak je er dan een topic over op Fok en dan nog wel in TRU ?quote:Op maandag 4 april 2005 23:52 schreef Spideyman het volgende:
Geen pottekijkers topic....:
Dat hele topic is gewoon te opbouwend goed en er staat teveel randinformatie in om (mijn inziens) geloofwaardig te kunnen zijn.
Het gaat steeds een stapje verder, eerst een normale wandeling met vriendin en hondje - hondje doet raar - eerste ontdekking volgt - daarna wordt het raarder en enger... het lijkt net op een film en films zijn gemaakt om mensen mee te slepen. Als het echt waar zou zijn zou de informatie er veel gestructureerder en simpeler in dat topic zijn weergegeven. Just my 2 cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |