Heeeeeeeee SCHoonheidquote:
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hallo Stali, welkom in HOOLS.
Kun je even uitleggen wat buitenspel is?![]()
Alleen als de bal buiten de blauwe leidingen blijft en Ollie op de penaltystip staatquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen als de bal buiten de blauwe leidingen blijft en Ollie op de penaltystip staat
Ships. Idd..pleepapier.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vergeet niet te checken of er genoeg papier voorradig is !
aangeschoten word je tijdens het drinken of tijdens de jachtquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef Stali. het volgende:
Als de voorste aanvaller (van de ene partij) op het moment dat hij aangeschoten wordt tussen de laatste verdediger en de doelman (van de andere partij) staat. Dan is het volgens mij buitenspel, toch?
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach da's Brabants, vergeef ze...
Ze heeft het zelfs ook al de hele tijd over het kuiken
Zullen we gaan aanlopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !
zal ik je dan eer nog even aanduwenquote:
Dat zei ik ook. Werd toch enigszins raar aangekeken hier in Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe laat ga jij aanrijden.......hoort zeker ook in die categorie !
Hoe laat bende gij afgewerktquote:
dilemma's roepenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb een Brabantse ex-vriendin, die kwam altijd echt met de meest vreemde dingen aanzetten...
Rare mensen, die Brabanders...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Laten we over Zeeuwen dan maar niet beginnen, eej?
Ik snap al waarom ik die niet vond, topic was dichtquote:
* JaWi geeft Jagermeisterquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou het niet weten iig...
Duurt weer lang voor ze vers bier komen brengen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |