Ik heb een beetje in 'Hools' zitten spitten en ik moet echt bekennen, jullie hebben een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom rustig vaker een kijkje nemen hier
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:31 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb een beetje in 'Hools' zitten spitten en ik moet echt bekennen, jullie hebben een leuke sfeer.
De meeste slowchattopics hebben een hoog gehalte wijvengezeik. Okay, jullie hebben natuurlijk SCH.
De sfeer is leuk, en bij teruglezen is het leuk om te lezen hoe er geouwehoerd wordt, het voelde voor mij in ieder geval alsof ik zat te spieden. Leuke zooi hier..
Het kan dus wel, anders als in POL en GC.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuk he, tis volgens mij ook één van de langstlopende reeksen op Fok!
moet je nagaan dat hier fans van alle voetbalclubs door elkaar zitten, dat blijft het voor mij bijzonder leuk maken.
ach Bluezz en Blümchen hebben ook nauwelijks iets met voetbal en zijn hier graag gezien gastenquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het kan dus wel, anders als in POL en GC..
Jammer dat ik geen donder met voetbal heb, maar het is zeker leuk om te lezen.
Welterusten, ook aan Bluezz.
SCH heb ik inderdaad al gespot in deze reeks.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de rest passeert hier alles van politiek tot liefdesproblemen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:53 schreef Stali. het volgende:
[..]
SCH heb ik inderdaad al gespot in deze reeks..
Slaap lekker ook..
Ik vind SCH na vandaag best een klein beetje vals maar het is leuk om te zien hoe jullie met hem omgaan. In POL is het vaak onterecht en bar en boos.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]het leuke is dat SCH hier heel anders gewaardeerd wordt dan in POL
hij is hier een graag geziene gast
SCH is erg overtuigd van wat hij vind en hij laat t ook meteen wetenquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vind SCH na vandaag best een klein beetje vals maar het is leuk om te zien hoe jullie met hem omgaan. In POL is het vaak onterecht en bar en boos.
Achter SCH's rug om, het is voor mij in ieder geval een user waar ik me meer in kan vinden dan de welbekende extremisten in POL.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:en daar is hij, live vanuit de oe-es-ee Popo
hoe was je reis, aankomst enzo?
[..]
SCH is erg overtuigd van wat hij vind en hij laat t ook meteen wetenen als hij dan reageert haalt hij er ook alles bij om zn standpunt te ondersteunen, niet allees feiten ook gevoelens en ondertonen enzo.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef Stali. het volgende:
[..]
Achter SCH's rug om, het is voor mij in ieder geval een user waar ik me meer in kan vinden dan de welbekende extremisten in POL.
Maar laten we SCH niet te veel vleien want vandaag was het best een 'vals nichtje'. *grijns* en dan weet hij, voordat hij naast zijn schoenen gaat lopen, best wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:06 schreef Stali. het volgende:
Bovendien, ik ben gewoon Stali en niet tussen haakjes Stali..
hoelaat is t ook alweer nu bij jou?quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:08 schreef popolon het volgende:
Ging goed, ben wel op zeg maar.
Even biertje zo, morgen computer in elkaar prutsen en dan zijn we weer online
Ollie is met zijn vijf jaar de eeuwige pup.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat weet hij maar al te goed en daar maakt hij ok gebruik van
maar watheb je een leuke hond trouwens, k heb weinig met honden maar Ollie is
-6, dus kwart over negen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelaat is t ook alweer nu bij jou?
ja dadelijk toch maar eens slapen........ denk kquote:
Krullenbol,je leeft nog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:08 schreef popolon het volgende:
Ging goed, ben wel op zeg maar.
Even biertje zo, morgen computer in elkaar prutsen en dan zijn we weer online
quote:
maar wel eens tuk prettiger voor je ogen dan dat depresieve grijsquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:49 schreef DutchGooner het volgende:
heb trouwens de lay-out in Dark nu maar moet zeggen,echt wennen.
mwah,dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel eens tuk prettiger voor je ogen dan dat depresieve grijs
dat vind k juist wat prettiger tis allemaal wat voerzichtelijker, dat grijze gebeuren zie je zoveel in in schermquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,dat valt wel mee.
Stuk irritanter is wel dat de topicregels groter zijn
Mogguhquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:42 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh
hools
* Dos37 is verslaafd geraakt aan FM2005 en Fok! en Hools
Bij mij ook zeg. Moest zelfs een keer afstappen van mijn fiets om te wachten voor een drukke kruising.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Het was weer aardig druk op de weg naar mijn werk.
Ik heb ook nooit files....quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij ook zeg. Moest zelfs een keer afstappen van mijn fiets om te wachten voor een drukke kruising.
Wat ben ik blij dat ik niet iedere dag die files in hoef zeg
vrachtwagentje met frisdrank was ff op z'n zijkant gaan liggen !!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Het was weer aardig druk op de weg naar mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |