abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 21:22:21 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25962899
Aanstaande mams en paps:

21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
eind austus 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
9 november 2005: Suzanna
ong half november 2005: Ingrid19 en Djeez
5 december 2005: Saffier en Lautie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Vervolg van:zwangerschap en geboorte #131

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 09-04-2005 12:47:39 ]
  zondag 3 april 2005 @ 21:30:15 #2
61800 Rottdog
pi_25963130
Ben er nog steeds onderste boven van

Mijn beste vriendinnetje heeft vanmorgen een dochter op de wereld gezet.
Aymee Kaya
een heel lief klein frummeltje van 6 pond

Tearsong en Stefan van Harte met jullie zoon

Tomas

Rekkie en Saffier welkom bij de zwangere bups
pi_25963335
Tearsong en hubs!!!!!! Hartstikke gefeliciteerd met jullie zoon!

Oe leuk Rottdog!! Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend gehoord dat mijn beste vriendinnetje zwanger is, ook leuk

Nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 3 april 2005 @ 22:17:11 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25964571
Zo, ben net achter de computer gedoken en kom er achter dat ik bijna een geboorte had gemist (maar dat is ook geen wonder met die snelheid waarmee hij geboren is), dus Tearsong en Stefan, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tomas. Wow, wat is dat snel gegaan. Nu maar even proberen lekker bij te komen.

Rekkie en Saffier, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 april 2005 @ 22:46:19 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25965312
Nu wilde ik eindelijk eens een keer een topic openen, was iemand mij alweer voor.... Zo leer ik het natuurlijk nooit! Rottdog; bedankt! En trouwens; gefeliciteerd met je beste vriendinnetje, leuk zeg, ineens zo'n piepklein, nieuw kindje in je omgeving.

Hier alles oké. Vandaag weer een heerlijk dagje gehad. Ik heb een dartbord gekocht en heb vanmiddag eerst heerlijk met vriendje gebbq'd op het dakterras en daarna in het laatste zonlicht gedart (wordt onze nieuwe zomeravondbesteding denk ik!).
Vannacht weer nieuwe ronde nieuwe kansen (04-04-05 is ook nog een mooi datum... )
Ben best een beetje zenuwachtig voor de bevalling trouwens. Ik word min of meer heen en weer geslingerd tussen;" kom maar op met die pijn, ik kan de hele wereld aan" en "laat me alsjeblieft niet door een hel gaan straks" Klinkt voor velen vast niet onbekend...

Lewis; had jij ook eindelijk een fijn dagje of was het weer zo zwaar? Leuk trouwens om eindelijk eens wat buikfoto's van jou te zien!
pi_25966295
Laten we Roumysa maar als zwanger aanduiden.... ik zal dat nooit worden

Mijn functie is in de toekomst voor papa weg gelegd

Wij willen ook graag in het lijstje thuis horen, dus we hebben ff gerekend en eind augustus moet het dan uiteindelijk gaan gebeuren!
  maandag 4 april 2005 @ 02:20:29 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25969305
renzell, die angst heb ik nu al dus snap je volkomen, hopenlijk kan je op het moment zelf de hele wereld aan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 4 april 2005 @ 08:25:13 #8
105888 renzell
pi_25970278
Dat hoop ik ook maar Snake! Gelukkig heb ik er over het algemeen wel een goed gevoel over, al slaat soms in een keer de angst even toe, maar ik denk dat dat heel normaal is.
Hier vannacht nog geen kleine Struik kunnen verwelkomen helaas. Met frisse moed beginnen wij aan de nieuwe ronde met nieuwe kansen! De zon schijnt en het lijkt me wederom een prachtige dag om een kind te baren.
Hoe is het met de nog niet zo lang zwangeren? Nog veel last van misselijkheid?
En Vicky; hoe is eht met de bandenpijn? Ik had daar ook veel last van in het begin. Het voelde bij mij een beetje als steken in m'n zij (van het hardlopen ofzo), maar dan niet in m'n zij, als je begrijpt wat ik bedoel. Erg vervelend als het lang aanhoudt en er is niet veel wat je er aan kan doen.
  maandag 4 april 2005 @ 08:40:53 #9
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25970357
Tearsong + Stefan van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tomas. Veel geluk met z'n 3-en.

Nieuwe zwangeren ook van harte gefeliciteerd.

Renzell, het is inderdaad een mooie dag om te bevallen. Zet 'm op he!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 08:42:35 #10
81992 Githa
pi_25970369
Renzell jij gaat tearsong niet na doen hoor
  maandag 4 april 2005 @ 08:44:01 #11
105888 renzell
pi_25970381
Ik hoop het niet Githa! Maar ik blijf vooralsnog positief. Het gaat gewoon binnen een paar dagen gebeuren nu.
  maandag 4 april 2005 @ 08:45:17 #12
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25970395
renzell: hier veel last van misselijkheid (weer, helaas ...) ik krijg geen hap binnen bijna en heb constant het gevoel dat ik moet overgeven. Gelukkig duurt het niet de hele dag...

Hopelijk is het nu wel over na de drie-maandengrens!! anders vind ik het niet eerlijk
  maandag 4 april 2005 @ 08:47:54 #13
105888 renzell
pi_25970415
Had jij bij je eerste zwangerschap ook zo'n last dan Suzanna? En was het toen niet na drie maanden over? Wat verschrikkelijk irritant! En je kunt het niet echt gebruiken nu je nog midden in de borstvoeding zit lijkt me. Hoeveel weken ben je nu?
pi_25970512
Tearsong......van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
Groetjes,Minoes
  maandag 4 april 2005 @ 10:10:13 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25971424
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:26 schreef Rekkie het volgende:
Laten we Roumysa maar als zwanger aanduiden.... ik zal dat nooit worden

Mijn functie is in de toekomst voor papa weg gelegd

Wij willen ook graag in het lijstje thuis horen, dus we hebben ff gerekend en eind augustus moet het dan uiteindelijk gaan gebeuren!
Je staat ertussen!

Renzell! Hoeveel liter kruidenkdrank heb jij al op? Al 20 keer trappen gelopen?
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:12:47 #16
43556 miss_dynastie
pi_25971473
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:45 schreef Suzanna het volgende:
renzell: hier veel last van misselijkheid (weer, helaas ...) ik krijg geen hap binnen bijna en heb constant het gevoel dat ik moet overgeven. Gelukkig duurt het niet de hele dag...
He bah, wat vervelend

Renzell, kom maar op met die baby !!!
  maandag 4 april 2005 @ 10:44:29 #17
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25972062
Hoi!
Hier alles nog steeds redelijk oke, ik heb wat last van mijn rug, en heb moeite met bukken, maar verder gaat het goed. Ik slaap weer redelijk goed, en van het weekend zijn we lekker weer bezig geweest met rommelen en nestelen. De kinderkamer is klaar voor de baby, alhoelwel er nog wel wat plankjes opgehangen moeten worden, maar dat is zo gepiept. En de eerste tijd zal de baby toch bij mij op de kamer slapen...
Chiara vindt het ook allemaal wel prima, ze rommelt lekker mee met papa en mama.
Vanaf morgen mag ik thuisbevallen... ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren!

Oja, ik doe mijn best om me dagelijks even te melden, maar zal dat echt niet voor een bepaald tijdstip doen. Als het echt zo ver is, zal Jessie het wel even melden.

Renzell, voor jou is het echt heel spannend nu he, het kan gewoon ieder moment gebeuren, het kan ook nog een dagje langer duren, heerlijk vreselijk verwarrend die periode. Maar je komt er wel door heen hoor

Suus, wat vreselijk die misselijkheid... Hoe lang had je er last van bij Noa?

Ik ben ook wel benieuwd naar de omstandigehden van weirdmiss, Wiseguy79 en superted!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:46:08 #18
43556 miss_dynastie
pi_25972095
Vanaf morgen?? Huh????

Wat is dat snel gegaan zeg (voor mij dan, voor jou zal het langer hebben geduurd )
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:03 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25972191
nou, wij komen net terug uit het ziekenhuis.
Gisterenavond om 9 uur naar bed gegaan omdat ik me niet goed voelde, vanacht de hele nacht last gehad van harde buiken en een ongigevoel in mijn rug.
Vanochtend toch de verloskundige gebeld en die is langsgeweest, ze voelde dat het weeën waren.
Alleen haar inwendig onderzoek deed gruwelijk veel pijn, heb er nu nog last van, ze gebruikte geen glijmiddel en moest best ver naar binnen.
Toen op naar het ziekenhuis, een half uurtje aan de monitor gelegen.
Om de 10 min weeën en ineens stopte het, nu moet ik bellen als ik om de 5 min. weéën heb, bloedverlies of als mijn vliezen breken, net als ieder ander dus.

Schrok er wel even van aangezien ik echt heel graag thuis wil bevallen en dat mag pas over een week, hopenlijk besluit frutselke nog minimaal zo lang te blijven zitten.

De kleine is wel al helemaal ingedaald en nog flink actief.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:45 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25972205
Spannend Snakelady!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:51:50 #21
43556 miss_dynastie
pi_25972211
Oe, wat spannend snake! Rustig aan doen he
  maandag 4 april 2005 @ 10:58:41 #22
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25972381
Whaaaah, Snake, wat spannend meid! Wat zal je geschrokken zijn!
Als het komt, komt het... Succes dan hoor...
Ik hoop echter wel dat je nog even de tijd krijgt van die kleine om je helemaal klaar te maken en allicht zo lang dat je thuis mag bevallen!
Heel veel sterkte meid!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 4 april 2005 @ 11:00:23 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25972424
Ik sta er zelf ook van te kijken, ben er voor mijn gevoel nog niet helemaal klaar voor maar idd, is het zo dan is het zo

thnx meiden
  maandag 4 april 2005 @ 11:23:54 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_25972901
Oeh!! Spannend snakelady, ik hoop dat de kleine nog heel even blijft zitten en als het komt, dan komt het. Heel veel succes hoor!

Weet iemand waar ik kan zien hoe groot/klein onze uk is? Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en ik dacht dat er een site was waar dat op staat, maar weet dus niet welke...
Gister hebben we de aanstaande grootouders, overgrootouders, mijn broer en onze beste vrienden op de hoogte gebracht van ons nieuws. Ik heb beschuit gekocht en die belegd met de helft blauwe en de helft roze muisjes, de gezichten spraken boekdelen toen ze het doorhadden!! Zo leuk de reacties!! Mijn schoonmoeder vroeg wie er een kindje had gekregen, die had het niet meteen door dus, maar ook haar reactie was heel leuk toen we zeiden dat ik zwanger ben. Het is misschien wat vroeg om het te vertellen, maar we konden het niet laten! Voor de rest van de wereld willen we het nog even stil houden, ben benieuwd of me dat lukt!
O, ja de verwachte datum is op dit moment 5 december, mag dat veranderd in het lijstje dames modjes?

Voor de llm, veel succes dames!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 4 april 2005 @ 11:32:05 #25
105888 renzell
pi_25973039
Snake, jeetje, wat een schrik! Oeh, ik hoop toch voor je dat ie nog heel even lekker bij mama in de buik blijft, in ieder geval tot volgende week. Hoe voel je je nu? Nog steeds last van harde buiken en gerommel?
Wel spannend hé! Zet hem op meid!
  maandag 4 april 2005 @ 11:32:53 #26
105888 renzell
pi_25973051
Ps- ben inmiddels ook wel benieuwd naar Weirdmiss en de aanstaande papa's....
pi_25973864
Snake das ff schrikken. Maar ja als frutselke kennis wil maken met papa en mama dan is er geen houden aan
pi_25974098
Hoi meiden, ik ben verkouden en aangestoken door Joshua. Dus gisteren voelde ik me niet zo geweldig eigenlijk. Maar goed, ben toen lekker vroeg mijn bed in gedoken en daar knapte ik wel wat van op gelukkig. Alleen nu voel ik me weer aardig snotterig dus ga lekker even tukken.

Snakelady, dat is wel even schrikken he vooral omdat je nog een paar weken moet. Ik zat me dat zelf ook te bedenken, ik ga er zomaar vanuit dat ik pas in Mei aan de beurt ben. Maar wat als de baby zich eerder aanmelt. Tjeetje, doe maar rustig aan. Misschien dat je het nog kan rekken daarmee. En als het begint dan doe je best he

Renzell, ik kan me die angsten helemaal voorstellen. Dat had ik ook bij Joshua. Het is zo onbekend, je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Spannend is het wel.

De schoonmaak woede is hier echt tot halt geroepen. Er komt echt niks uit mijn handen.
  maandag 4 april 2005 @ 12:37:16 #29
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25974472
Joepie, van het weekend hebben we de babykamer besteld.. En de kinderwagen en lakentjes en een badje en de nodige ditjes en datjes
Eerst waren we nog bij Loods 5, daar zag ik een drakenmobiel (een grote draak en als je aan een touwtje trekt bewegen zijn vleugels) hangen. Meteen meegenomen, want het "thema" van de kinderkamer wordt sprookjes. Had bij de Ikea ook al leuke drakenspulletjes gezien, dus dat gaat helemaal goed komen
Voor de rest gaat alles prima hier. Lekker actief babietje, vooral als papa in de buurt komt, dan wordt er toch gesparteld, zo leuk!

Ik vraag me trouwens af, 's avonds heb ik vaak het gevoel dat mijn buik strak gespannen is, als een ballon bijna. Het beste is dan om maar naar bed te gaan, dan heb ik er geen last meer van. Komt dat opgeblazen gevoel jullie bekend voor?

Woensdag weer naar de verloskundige en daarna waarschijnlijk naar de negen maanden beurs. Heb er zin in!
pi_25978499
Ten eerste: Tearsong en Stefan:

Thomas

Voor de nieuwe zwangeren:
W ~ H ~ T
pi_25978696
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:23 schreef Saffier het volgende:

Weet iemand waar ik kan zien hoe groot/klein onze uk is? Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en ik dacht dat er een site was waar dat op staat, maar weet dus niet welke...
http://www.9maand.com/zwanger/zpm/

hier kun je week voor week zien hoe groot ie is en hoe de ontwikkelingen zijn van je kleintje. Ik heb hier ook heel wat uren op doorgebracht
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 4 april 2005 @ 16:06:36 #32
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25979041
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:49 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

http://www.9maand.com/zwanger/zpm/

hier kun je week voor week zien hoe groot ie is en hoe de ontwikkelingen zijn van je kleintje. Ik heb hier ook heel wat uren op doorgebracht
Of http://www.babybrabbel.org en dan bij interactief --> datum calculator...
Als je dan even puzzelt met het invoeren van de juiste datum krijg je een lijst met hoever je bent, hoe lang je nog moet en in welke week je zit. Dan klik je daar weer, en dan krijg je een venstertje met hoe groot de baby is en wat ie die week gaat ontwikkelen.
Ietsje minder snel te vinden als de link van DaanBanaantje, maar hier ben ik elke week wel even te vinden
  maandag 4 april 2005 @ 16:32:47 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25979561
Het gaat nu rustig, heb nog wel af een toe een wee maar is milder en met langere tussenpauze's.
Voel me opzich wel goed nu, alleen nog last van het inwendig onderzoek wat ze heeft gedaan.
  maandag 4 april 2005 @ 16:40:24 #34
105888 renzell
pi_25979732
Saffier; nog een andere goede site is www.kindjeopkomst.nl
Je kunt daar ook kijken hoe je kindje zich van week tot week ontwikkeld.

Snake; hoe voel je je eronder? Ben je bang dat het doorzet of hoop je het juist stiekem een beetje? Ik kan me voorstellen dat het echt wel even schrikken was vannacht. Stel dat het zou doorzetten, voel je je er een beetje klaar voor? Succes in ieder geval!
  maandag 4 april 2005 @ 16:45:21 #35
105888 renzell
pi_25979834
PS- Snowwwwww; dat opgeblazen gevoel 's avonds is volgens mij echt zo'n typisch zwangerschapsding waar iedereen last van heeft. Ikke wel in ieder geval. Er is inderdaad maar 1 ding aan te doen; liggen! Je lijf zegt gewoon; "en nu is het wel mooi geweest voor vandaag!"
Fijn trouwens; dat je die babykamer hebt besteld! Lekker gerechtvaardigd shoppen, heerlijk!
  Redactie Frontpage maandag 4 april 2005 @ 18:27:04 #36
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25982062
Ik ben trouwens pas voor de derde keer oom geworden, en ik kreeg net doorgemaild van mijn ouders dat mijn nichtje een weblog heeft met hele mooie foto's!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25982169
Snakelady wat een toestand joh, ik hoop dat het nog eventjes weg blijft zodat je lekker thuis kunt bevallen

Renzell gaat het nog een beetje of maakt Vlindertje het nog prima in je buikkie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 4 april 2005 @ 18:40:46 #38
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25982399
Snake meid wat een schrik ! Hoe gaat het nu met je op de pijn van het onderzoek na?
Wat een hork van een mens zeg.. Kon ze niet wat zachter met je doen !

Renzell, ik merk dat het roepen naar kindje Struik weinig geholpen heeft nog een keertje dan: STRUIK kom eruit !

Tjee Lewis voel je je al zo rot en vermoeid, komt er nog een nare verkoudheid om het hoekje kijken!!

Snowwww, wat een GAAF id.. een Sprookjeskamer..

Djeez.. hoe gaat het met jou en Ingrid ?!

DaantjeBanaan: wat is jou mannetje aan het groeie zeg: wat een lekkerding!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25982475
Snake wat spannend!

Renzell je voor u!
  Redactie Frontpage maandag 4 april 2005 @ 19:03:12 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25982979
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Djeez.. hoe gaat het met jou en Ingrid ?!
Alles nog steeds goed hier. Ik zal het vanavond mijn vader maar eens vertellen dat hij voor de vierde keer opa wordt, maar wel van een kleinkind met dezelfde achternaam als hij. Ik heb verder alleen drie zussen. Ohja, Ingrid is wel misselijk overdag zegt ze.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25984266
Renzell: gaat wel goed, zo af en toe ineens van die pijntjes. Ik heb alleen ook weer last van mijn darmen. Het ging een tijdje goed maar volgens mij zit ik weer een beetje verstopt. Ik ga weer aan de pruimen.

Pff en ik pas mijn broeken bijna niet meer, moet echt op zoek naar een paar degelijke zwangerschapsbroeken. Ik had er van het weekend al 2 gepast maar die zakte nog van mijn kont af.. nog niet genoeg buik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25984393
tearsong heel hartelijk gefeliciteerd met je zoon! wat een snelle bevalling zeg, wow!
  Jubileum moderator maandag 4 april 2005 @ 20:07:50 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25984539
Tearsong van harte gefeliciteerd met Thomas! Wat een supersnelle bevalling zeg!!

Alle "verse" zwangeren ook gefeliciteerd en van harte welkom hier.

Snake wat eng! Jeetje wat een schrik! Gelukkig houden ze jullie nu goed in de gaten!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 4 april 2005 @ 20:12:33 #44
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25984661
Hey, hier mel nog even. Heb vandaag een rommelende mellybelly gehad, en toen kreeg ik weer allemaal goede nestel-ideeen, alles is hier weer keurig op orde, lekker de laatste babydingetjes gekocht, etc. etc. En nu zijn we beide moe De baby ligt lekker rustig bij te komen van een hele dag hobbelen en rommelen en ik ben ook blij dat ik zit
Vandaag heb ik ook het ledikantje even opgemaakt, nu ligt de babypop van Chiara er in te slapen, vindt ze prachtig.
Ik ga nog even rondkijken op het web en dan optijd languit in mijn bed liggen...

Snake, ik ben benieuwd hoe het nu met je is... Nog maar eens sterkte !!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25984872
Hé Snakebeep, stiekum al aan het oefenen, ik hoop dat die kleine nog minimaal een weekje rustig blijft zitten bij je!

Renzell, wat zijn je posts toch altijd lekker opgewekt, zit ze met een glimlacht te lezen
Ik hoop dat je snel je bevallingsverhaal kan gaan typen!

Mel, wat ga je ineens snel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 4 april 2005 @ 20:24:04 #46
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25984946
quote:
[b]Op maandag 4 april 2005 20:21
Mel, wat ga je ineens snel
Ja, gek he
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25985048
Snakelady, ik duim voor je dat die kleine alleen maar een schijnbeweging heeft gemaakt en nog minimaal een weekje blijft zitten

Renzell, gaat het nog een beetje? 5-4-5 is ook een mooie datum
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 april 2005 @ 20:30:15 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25985098
hier nog steeds hetzelfde, niet zo heftig gelukkig.

Renzell, ik hoop zelf dat ze nog een weekje blijft zitten, maar is het zo dan is het zo en dan ga ik er ook helemaal voor.

De rest ook heel erg bedankt, jullie zijn schatten.

We gaan nu ff lekker filmpje kijken.
pi_25987680
Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaat Basset doe je eens melden of lees je niet mee.
  maandag 4 april 2005 @ 22:48:05 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_25988378
Bedankt voor de linkjes DaanBanaantje, renzell en Snowwww, het is precies waar ik naar op zoek was!! Goede nacht voor strakjes dames!!
Ylana
pi_25988412
Met mij gaat het wel goed. Ben alleen wel erg misselijk de hele dag door. Maar ja, als dat alles is...
En mijn buik is zo opgezet/bol. Zullen mijn darmen wel zijn?! En lucht.

Weet iemand of je eczeem kan krijgen door de zwangerschap?

Nog maar een weekje wachten en dan de echo! Ik ga nu lekker slapen. Ben wel sneller moe. Morgen kinderfeestje van het zoontje van mijn beste vriendin, hij wordt 3. Zal vast gezellig worden!
pi_25988507
Sterkte met wachten Ingrid.

LLM's ook sterkte met wachten!

Renzell, had je gezien dat V&D dekbedovertrekken met vlinders in de aanbieding heeft? Misschien is dat nog iets voor de meisjeskamer van je dochter.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:56:04 #53
105888 renzell
pi_25993983
Wat leuk om te lezen easy! Daar word ik zelf dan weer vrolijk van.

Ingrid; ik denk dat het heel goed zou kunnen dat je eczeem krijgt door de zwangerschap. Bij mij was het nemelijk juist omgekeerd, haha. Ik had in het verleden vaak last van een hardnekkige nikkel-allergie die zich soms uitte in een flink irritante eczeem , maar die is sinds de zwangerschap juist spoorloos verdwenen!!! Het heeft bij mijn weten iets te maken met de hormoonhuishouding in je lichaam, daar verandert natuurlijk nogal het een en ander. Zo maak je bijvoorbeeld ineens veel meer cortison aan, en da's dus juist een van de basisingredienten van al die eczeemzalfjes. Pech dus als het voor jou omgekeerd is, volgens mij is er niet veel aan te doen.

Hier nog steeds geen bloeiend Struikje, jammer hoor! Gisteren had ik ff een baaldagje. Ik verveelde me helemaal kapot! Stom is dat; tot 01 april heb ik het zoooo druk gehad met allerlei dingen. Maar vanaf de uitgerekende datum was ik er klaar voor en nu zit ik ineens in het vacuum dat wachten heet, niet fijn!
Maar goed, dat moet ik dus ook gewoon niet doen! Ik moet nieuwe bezigheden gaan verzinnen voor mezelf, want op de bank zitten wachten op een bevalling is dus geen succes.
Fysiek gaat alles gelukkig naar verhouding nog prima, dus ook door deze (hopelijk) aller allerlaatste loodjes weet ik me wel heen te slepen.

Snake; hoe is het nu?

En Mel; jij bent inderdaad gevlogen zeg!!! Hoe is het mogelijk?! Drie weekjes nog maar.

Ps- ik zal de V&D maar eens gaan checken...
pi_25994153
arme renzell.. moeilijk is dat he?! wachten sucks om het zo maar even te zeggen.

Ik heb eigenlijk tot 41weken en 4dagen elke dag zitten wachten tot het nu eens ging gebeuren en eigenlijk is dat wachten alleen maar negatief. Want toen ik eindelijk op 41.5 besloot om er maar gewoon vanuit te gaan dat het voorlopig niet ging gebeuren toen braken mn vliezen.

Inderdaad gewoon lekker andere dingen gaan zoeken, lekker weggaan met vriendinnen etc. Ik weet dat het moeilijk is, maar anders duurt de tijd dat je nog moet wachten ERRRRUG lang.

Heel veel sterkte renzelltje! vind ook wel dat jij nu je kleintje lekker mag knuffelen hoor!
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:11:29 #55
105888 renzell
pi_25994253
Thanks Daantje, ik heb inderdaad besloten gewoon maar weer dingen te gaan ondernemen.
Ik moet alleen nog even bedenk wat!
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 10:13:03 #56
43556 miss_dynastie
pi_25994283
Tja, renzell, een hoop activiteiten vallen vast af omdat ze fysiek nogal veeleisend zijn
Misschien op visite of zo
En ik hoop dat je dan in elk geval morgen iets anders te doen hebt ( )
pi_25994353
ik zou gewoon elke avond naar de bingo gaan

lekker de stad in? terrasje pakken met vrienden?

en het wachten is meer dan waard geweest hoor als je je kleintje op je buikje hebt
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:22:06 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_25994435
de volgende mooie datum is 05-05-05
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_25994490
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaat Basset doe je eens melden of lees je niet mee.
Ahum Brighteyes wees me even op dit berichtje......

Het is momenteel een beetje een gekkenhuis bij ons waardoor ik zoiezo al een heel stuk minder actief op het forum ben.

Slechte aannemers (ja meervoud ) Die er een puinhoop van hebben gemaakt, een shouder die nog steeds aan het genezen is (hoewel ik nu weer bijna alles kan doen) Nog steeds die k&*$#% verbouwing. Net eindelijk na 2 jaar de slaapkamer af kunnen maken (met alle vocht en lekkagerisico's die er nog zijn). En druk bezig met de puntjes op de i en de babykamer.

(Van 1 grote kamer 2 nieuwe maken met alle elektra problemen en slechte vloeren die er bij komen kijken)

En goed uitkijken naar een nieuwe baan omdat de hele toko naar Hongarije verhuist.

Je hoort het! Het is een fantastische tijd geweest

MAAR! De kleine...... Tot nu toe gaat de zwangerschap erg goed. Mama Basset heeft last van haar rug, maar het gaat heel redelijk. De baby groeit goed.

Met Noa gaat het al helemaal fantastisch. Een kletskous is het en soms heb ik het idee dat ze iets te wijs voor haar leeftijd is, wat erg grapppige situaties opleverd.
Pas stond ze in de winkel een jongetje die een paar jaar ouder was uit te foeteren dat ie iets niet moest doen. Ventje echt van: "naja, ga je moeder pesten" En Noa echt met een vermanend vingertje zwaaien. Alleen denken mensen vaak dat ze 2,5 3 jaar is. Maar dat duurt nog even. Ze is nogal lang en met haar 13 kilo een zwaargewicht, hoewel dat haar niet af te zien is (gelukkig denk ik, lijkt ze niet op mijn familie :p )

Fotootjes van Noa bij:

Zal proberen weer beetje mee te lopen, maar heb het nog erg druk.
pi_25995903
Basset wat is jullie meisje groot zeg En wat een plaatje is ze om te zien, mooi hoor. Doe nog eens een keertje een babyfoto in het fototopic plaatsen en een foto van nu. Lijkt me zo leuk om te zien hoeveel ze veranderd is. En het lukt dus wel aardig met de verbouwing al gaat dat gepaard met een hoop frustraties?

Renzell, ik zou zeggen ga lekker in het zonnetje zitten op een terras of in je tuin en geniet van de zon en rust want voor je het weet is het gedaan met je rust hoor. En het is het wachten meer dan waard. Ik was 5 dagen overtijd en liep ook al weken te zeuren dat ze wel mocht komen. En nu is ze al weer 8 maanden.

Mel, jij bent toch pas zwanger Het lijkt wel als of je pas verleden week heb verteld dat je een tweede kindje krijgt en nu is het al weer bijna zo ver. Wauw. Ben heel benieuwd of Chiara een zusje of broertje krijgt, denk een zusje.

En verders aan alle andere zwangere dames en aanstaande papa's dat het maar heel goed mag gaan tijdens jullie zwangerschap en bevalling.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:34:55 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25996052
Nou Renzell, word echt tijd nu hoor, kom op struikje.

Hier gaat het goed, vanacht goed geslapen gelukkig en vandaag al actief bezig geweest in huis.
Donderdag en vrijdag word de badkamer verbouwd, nieuwe vloer erin en daar kijk ik erg naar uit.
Zaterdag gaan mijn schoonouders de tuin onder handen nemen dus ook weer een leuk vooruitzicht.

Maar nu hoop ik dus helemaal dat Frutselke nog besluit te blijven zitten.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:16:24 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25997107
Tearsong en Stefan, van harte met jullie kleine Thomas.
Wat een spoedbevalling zeg! Hoop gauw een mooie foto te zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25999142
He he Basset. Dus vandaar dat je er bijna niet meer was. ik had al gehoopt dat als jij niet zou lezen dat BrightEyes je in zou lichten Was gewoon erg benieuwd hoe het ging.

Noa is al een lekker grietje aan het worden zo. En nog steeds zo'n leuke lach op haar gezichtje. Sterkte met je schouder en het zoeken van een baan. Dat zal niet makkelijk zijn op het moment.

Renzell, moeilijk he als je wacht om dan wat te doen te hebben. Ik zat heel veel naar die geboorte programma's te kijken. Health discovery. Maar ja daar moet je maar trek in hebben. Ze kunnen nogal bloederig zijn en ik weet niet of jullie dat net ook krijgen in NL. Ga anders nog een een spelletje darten joh Maar juist wanneer je het het minst verwacht gebeurt er iets.

Hier gaat het allemaal wel het gangetje. Ik doe het mega rustig aan en husby is vandaag thuis om lekker voor Joshua te zorgen.

Ik was bijna vergeten dat ik gisteren een afspraak had met de vlos. Dus snel even geweest. Baby ligt er nog steeds goed voor, niet ingedaald maar ze zeiden dat dit wel kon gebeuren als de bevalling doorzet. Baby schopt inmiddels wel af en toe tegen mijn ribben aan. Dat is nou niet zo'n prettig gevoel. Maar goed, bloeddruk en hartje kloppen was gewoon allemaal helemaal goed.

Bedacht me net dat ik vanavond nog een examen heb voor mijn opleiding. Dus dat ga ik dan ook maar doen. Blehh, maar ja anders moet ik het volgend jaar doen. Ben ik alles weer vergeten enzo.. Das niet handig.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:37:27 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26004278
Bericht voor die lieve, dappere Renzell
Attentie, attentie, hier spreekt je vriendinnetje. Iedereen móet weten dat Struikje nu echt helemaal klaar is. Mooi, roze, mollig en lief. Klaar voor de wereld. Klaar voor twee héél lieve, leuke, toffe ouders! En klaar voor een nepsugartantetje...

Dus wat jij moet doen is het volgende:
Listen carefully.
Ecoutez bien.

Liggen, voelen, puffen, baren.
En mij smsen.
Oké? Mooi. Vannacht graag beginnen!

Jouw oergevoel gaat je leiden, echt hoor. Ik denk heel veel aan je en hoop écht dat het heel snel begint nu!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26004330
Ja daar is ze!!!
Noor is geboren!! Gister om 14.25 .
Na drie nachten van weeen en niet slapen is ze geboren.
3590 gram en 53 cm lang!

Wiehieuw!!! ik ben Papa
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:42:15 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26004377
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 14:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
ik had al gehoopt dat als jij niet zou lezen dat BrightEyes je in zou lichten
Ik wilde al bijna met mijn grote bek zelf een update over de Fam. Basset geven. Maar toen bedacht ik dat ik natuurlijk ook best even kon mailen.
De buik van MamaBasset is trouwens wel heel erg hoor!
En Noa is een engeltje, alleen zie ik haar helaas niet zo vaak omdat ik daar meestal 's avonds ben.
Toch eens wat vaker overdag langs. gaan.
pi_26004383
Gefeliciteerd Superted en vrouw!! Alles goed met jullie allemaal?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:43:10 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26004392
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:40 schreef Superted het volgende:
Ja daar is ze!!!
Noor is geboren!! Gister om 14.25 .
Na drie nachten van weeen en niet slapen is ze geboren.
3590 gram en 53 cm lang!

Wiehieuw!!! ik ben Papa
Gefelicteerd! Noor! Een naam die bij mij ook hoog op het lijstje staat!

Waar blijven de foto's!
pi_26004467
Gefeliciteerd met Noor, Superted en vrouw! Leuke naam

Renzell..luister es naar je vriendinnetje

Oe en familie Basset, fijn dat het goed gaat met de zwangerschap! Noa is echt een lachebekkie
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:04:06 #70
43556 miss_dynastie
pi_26004909
Wow, wow!!
Gefeliciteerd met Noor
pi_26004920
Superted van harte gefeliciteerd met je dochter
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:07:57 #72
105888 renzell
pi_26004995
Superted; superrrrrrrrgefeliciteerd met jullie lieve, kleine Noor!

En lieve, lieve Sugar; wat een ontzettend fijn en opbeurend berichtje! Daar wordt een mens vrolijk van. Dank je wel!
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:12:22 #73
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26005077
gefeliciteerd met Noor (wat een onwijs leuke, aparte, stoere naam)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26005241
Superted, gefeliciteerd met Noor
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:26:54 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_26005424
van harte gefeliciteerd met Noor
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 5 april 2005 @ 19:29:56 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26005503
Noor stond/staat hier ook erg hoog op het lijstje, prachtige naam! Gefeliciteerd mevrouw en meneer Superted
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:30:42 #77
81992 Githa
pi_26005528
Superted en Supermam, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Noor!
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:41:48 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26005843
Welkom Noor!! En van harte gefeliciteerd met je ouders!! Lekker gaan genieten van jullie kleine meid hoor!!
Ylana
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:08:20 #79
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26006542

Superdad en Supermom, veel geluk met elkaar!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26006605
Gefeliciteerd met jullie dochter
pi_26006747
Superted + mevr. Superted: gefeliciteerd met Noor! 3 nachten weeen? pffft....

Ik kwam hier even wat foto's plaatsen voordat ik door ga schuiven naar het kleine babytjes topic ;-) (blijf hier natuurlijk wel lurken en meeleven!).

Tomas:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26006784
Wat een moppie tearsong
pi_26007099
Tomas wat ben je mooi
En wat een schitterend lakentje!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26007118
Feli met Noor

Mooie naam ook
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:32:19 #85
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26007126
nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tomas wat een plaatje
pi_26007140
Tomas!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:10 #87
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26007185
superted en superted vrouw van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noor
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:34 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26007199
Superted, van harte gefeliciteerd met Noor!!! Inderdaad een hele leuke naam.

Tearsong, wat is Tomas lief . Wat zul jij trots zijn.

Heeft iemand nog iets van Weirdmiss gehoord?
Renzell, ik hoop dat het bij jou nu ook snel gaat beginnen. Het wordt deze week verder toch slecht weer, dat is een goede tijd om lekker in je kraambed te liggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:39:29 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26007306
Tomas!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:42:47 #90
105888 renzell
pi_26007401
Tearsong; wat een ontzettend lief en mooi poppetje is Tomas!
Echt om op te vreten gewoon. Dat cadeautje was het wachten waarschijnlijk meer dan waard.

Ps- Struikje hoopt je snel te kunnen vergezellen in het kleine babytjes-topic.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:43:26 #91
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26007415
Hmmm, heerlijk, prachtig, super...
Tomas
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:44:30 #92
105888 renzell
pi_26007433
Inderdaad Livelink; dat zou prima geregeld zijn! Buiten stortregens en windhozen, binnen lekker in kraamnestje met kleine baby in de armen!
pi_26008313
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
9 november 2005: Suzanna
ong half november 2005: Ingrid19 en Djeez
5 december 2005: Saffier en Lautie

ik let eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven niet op en er worden weer hartstikke veel babietjes gemaakt!! Ik kan niet wachten op de mooie verse aanvoer!!! Van harte iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:32:13 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_26008558
Tomas
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:42:56 #95
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26008845
Tomas ! Wat ben jij een moooooooooi mannetje zeg !!
TearSong.. leuk dekentje... waar heb je dievandaan ?

Ennuh.. gefeliciteerd met Noor: gave naam !!
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:46:52 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26008939
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn , schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26009118
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn , schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:57:29 #98
81992 Githa
pi_26009207
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:59:56 #99
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009289
Ja Githa , dat schijnt zo te zijn .
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:00:31 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26009308
Netiquette, Githa
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:00:55 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26009321
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Leah het volgende:
Ja Githa , dat schijnt zo te zijn .
VOLGENS MIJ BEDOEL JE SCHREEUWEN
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:02:09 #102
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009363
Ook
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 22:02:20 #103
81992 Githa
pi_26009367
Goede internetmanieren ...nooit van gehoord ! maaruh hoort daar ook bij 'altijd met 2 woorden typen'? want dan doe ik ff zo

* Githa wat een manieren he

en nu weer ontopic
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:05:22 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009440
Maar goed, jij typt recht toch? Dus ik hoor wel van rijstebuiltje of er een diepere betekenis achter zit .
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 22:11:18 #105
43556 miss_dynastie
pi_26009594
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Githa het volgende:
Goede internetmanieren ...nooit van gehoord !
Ik kende em ook niet hoor

Renzell, zou je dan vannacht gaan
pi_26009700
Tomas en Noor, van harte gefeliciteerd met jullie ouders!

@Mel: ik vind het toch zo leuk dat je elke keer zo´n "persoonlijk" plaatje maakt bij een nieuw geborene! Vind ik echt heel attent!

@Renzell: go for it!!!!

Ik vind het gewoon oerlelijk om alles schuin te typen en vreselijk irritant om het te lezen, Netiquette of niet!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:16:30 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009720
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef E.T. het volgende:
Netiquette, Githa
Van deze toch zeker wel Miss Dynastie?
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 22:17:47 #108
43556 miss_dynastie
pi_26009753
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:16 schreef Leah het volgende:

[..]

Van deze toch zeker wel Miss Dynastie?
Jawel, maar ik wist niet dat italic posten 'in het algemeen' zo verkeerd/ vervelend was
Als mensen aangeven dat het vervelend is, is het wat anders natuurlijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:18:38 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009772
Maar het is idd zwaar offtopic hier, al hoop ik wel dat Rijstebuiltje mij nog wil verlichten in deze .
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:19:15 #110
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26009792
Pfff, ik ben allang blij dat ze hoofdletters gebruikt, komma's en punten, mijn ipv me...
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 22:20:07 #111
81992 Githa
pi_26009817
netiquette vink dan wel weer leuk klinken maaruh kunnen we de discussie over wel of niet in italic style typen niet verder voeren in het mod topic ;}
dadelijk heeft renzell geen ruimte meer om te bevallen tussen al ons gekakel
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:20:41 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009836
Ik stoor me er geweldig aan, maar dat zal voor iedereen anders zijn .
/einde off topic, verdwijn weer uit dit draadje/
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:23:52 #113
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009937
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Githa het volgende:
netiquette vink dan wel weer leuk klinken maaruh kunnen we de discussie over wel of niet in italic style typen niet verder voeren in het mod topic ;}
dadelijk heeft renzell geen ruimte meer om te bevallen tussen al ons gekakel
Bevalt misschien wel heel vlotjes op dat gekakel , bij mij zijn de weeen al mailende begonnen .
Maar je hebt gelijk hoor, het is hier niet op zijn plaats, ik had alleen niet zoveel reactie verwacht.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:28:46 #114
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26010083
Mijn WELGEMEENDE excuses hier dames van ut gezellige Fok!forum!
Ik zal proberen.. het te vermijden.. ik ben inderdaad een opvallertje in dit gezelschap hier !
Mag ik nu weer meekpraten..? Zonder italicschrift te gebruiken :$
pi_26010154
Wat een zeikerd die Leah he?

Kijk, ik mag dat gewoon zeggen
pi_26010192
het was niet de eerste keer dat het gevraagd is rijstebuiltje

Maar Renzell kom op doe eens puffen
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:33:40 #117
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26010214
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
het was niet de eerste keer dat het gevraagd is rijstebuiltje

Maar Renzell kom op doe eens puffen
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:36:33 #118
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_26010294
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...
Ben jij irl ook altijd zo vriendelijk?
-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:37:31 #119
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26010326
Ja
pi_26010330
Rijstebuiltje: lakentje is bij de Prenatal gekocht

Renzell: inderdaad, gewoon doorgaan met leven dat alleen maar wachten is echt niks, dagen gaan ook zo traag dan. Dus gewoon dingen plannen als je het nog kan, gaat het wachten ook wat sneller. Maar goed, ik heb de boel wel genoeg vertraagd, het wordt tijd voor wat bevallingen die redelijk op tijd zijn...
It's all up to you
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:38:51 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26010366
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn WELGEMEENDE excuses hier dames van ut gezellige Fok!forum!
Ik zal proberen.. het te vermijden.. ik ben inderdaad een opvallertje in dit gezelschap hier !
Mag ik nu weer meekpraten..? Zonder italicschrift te gebruiken :$
Dankjewel, je bent weer een lust voor het oog , en ik heb nergens gezegd dat je niet mee mag praten hoor! Ik heb je iets gevraagd, en jij hebt me antwoord gegeven . Klaar!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:40:20 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26010414
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een zeikerd die Leah he?

Kijk, ik mag dat gewoon zeggen
Some girls have all the luck .
pi_26010430
tearsong wat een lief klein manneke die Tomas in dat grote bed! en nu lekker spekkies kweken!

melonovy alweer 37 weken zag ik, ongelooflijk! gefeliciteerd met deze mijlpaal. en goed ingedaald, olé! ben je er zelf al ongeveer klaar voor? heb 't allemaal niet zo goed gevolgd maar is die jeuk nog erger geworden of viel het toch mee? ik hoop het laatste natuurlijk.

en is er nog nieuws van snakebaby?

renzell, erg he dat wachten terwijl je niet weet hoe lang nog... hopelijk gaat 't nu snel beginnen!
pi_26010807
Tomas ziet er wel mega kjuut uit. Wat een schatje zeg

Renzelltje komt u maar. We zijn er helemaal klaar voor
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:55:57 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26010860
Tearsong, prachtige foto's van een prachtig manneke.

Superted en superman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid.

Renzell, nu wordt het te gek, we willen struikje echt ontmoeten.

Bix, hier alles nog goed hoor, rustig gelukkig, vanacht heerlijk geslapen en was vandaag hyperactief, toch ben ik niet te druk bezig geweest aangezien ik daar weer harde buiken van krijg.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:58:15 #126
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26010935
Ik vind dat ik nu naar bed moet, maar heb geen slaap, dus ik kwam nog even kijken hier!

Bed staat sinds vanavond op klossen, het is gewoon helemaal menus, ik mag al thuis bevallen... het mag dan ook wel snel beginnen. Ben het nog niet zat hoor, maar mijn buik wordt een beetje krap met die grote baby erin, heb het gevoel dat hij (m/v) echt klem ligt, want zodra hij weer beweegt voel ik dat zo duidelijk van onder tegen mijn schaambeen aan, en van boven tegen mijn maag, en de trappen tegen mijn ribben zal ik er ook nog even bij noemen Dus wat dat betreft wordt het wel wat. Ik ben er klaar voor, maar als het nog een paar dagen/ weken duurt heb ik er vooralsnog ook wel vrede mee...

Bix, de jeuk is niet erger geworden, godzijdank niet! Ik houd mijn zeer droge huid nu lekker vet met huisolie en daar heb ik wel baad bij.

En dan nog even puffen voor Renzell, want die heeft nu echt wel wat steun nodig, want ze ligt vast al te bevallen!! Ga dr voor meid, je kan het!!

En Snake. Ik ben echt zo benieuwd hoe het met je gaat!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:59:03 #127
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26010951
Snake, rustig dus, nou das mooi meid, nog even een paar dagen die rust bewaren, dan mag je lekker thuis bevallen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:59:27 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26010961
Ah, het is al weer rustig zie ik...

Tijd voor babietjes, babietjes en nog meer babietjes!
pi_26011038
Superted gefeliciteerd! Mooie naam ook!

En TearSong wat is Tomas een schatje!
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:06:14 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26011139
Mel, wat finj zeg dat jij het al hebt gehaald, jij mag als het goed is lekker thuis bevallen.
pi_26011165
oja superted was ik nog vergeten, heel hartelijk gefeliciteerd met Noor! mooie naam!
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:10:40 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26011264
Superted gefeliciteerd met Noor

en Tearsong wat een mooi mannetje is Tomas
pi_26016111
Tearsong......wat een droppie en dat lakentje

Superted.....van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noor.Ga lekker genieten.

Groetjes,Minoes
  woensdag 6 april 2005 @ 08:59:12 #134
105888 renzell
pi_26016397
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas, maar wel na een heerlijke nacht slaap. Deze afgelopen week slaap ik langer dan ik in tijden heb gedaan. Ik word natuurlijk wel tien keer per nacht wakker, maar val uiteindelijk ook weer in slaap en dat is me heel wat waard na die ellendige slapeloosheid!
Het heeft volgens volgens mij te maken met het feit dat ik me eindelijk heb overgegeven aan het niet veel meer kunnen en ook niet perse alles meer willen. De boeddharust is tot mij gekomen, haha.
Gister naar de VK geweest en alles was nog prima. Kleintje is alleen toch niet helemaal ingedaald (ze blijven hierover van mening veranderen, maar goed...), dus mochten de vliezen breken, dan moet ik voor de zekerheid direct maar even bellen. En als er maandag nog niks gebeurt is qua baringsperikelen, dan moet ik naar het ziekenhuis om daar te laten kijken of Struikje nog steeds fijn baantjes aan het trekken is, of dat ie stiekem toch al naar buiten wil. Maar zover is het nog lang niet dames! Ik ga natuurlijk gewoon voor een lekkere, vlotte bevalling van een uur of zes, zelf had ik vandaag of morgen in gedachten, kan dat geregeld worden alstublieft?

Mel; wat fijn dat je nu thuis mag bevallen. Weer een belangrijke mijlpaal bereikt!

Snake; ik ben toch wel blij voor je dat het vooralsnog weer even rustig is geworden in je buikje. Laat die kleine nog maar lekker even doorgroeien daarbinnen!

Lewis; hoe is het daar? Nog steeds zo dodelijk vermoeid steeds? Ik hoop het niet meid!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 09:01:58 #135
43556 miss_dynastie
pi_26016431
Renzell
Ik had toch wel op zn minst een paar gebroken vliezen verwacht
  woensdag 6 april 2005 @ 09:25:17 #136
103793 kozakken
Living the life
pi_26016761
quote:
Op woensdag 6 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas,
En ik dacht (suffe doos als ik ben ): Waar heeft ze 'm gelaten dan??

Nog maar eventjes toch? Zet 'm maar op. Die kleine heeft het gewoon heel goed bij je, zo te zien.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:42:52 #137
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26017031
Renzell, balen joh, nog steeds niet bevallen... Er is alweer een nieuwe zondag in zicht, dus een nieuwe kans voor jullie!
Wel lekker dat je nachtrust wat beter is!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26019804
TearSong en Stefan, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Tomas! Wat een schatje

Superpapa, gefeliciteerd met Noor

Saffier & Lautie en Rekkie & Roumysa, gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Hier gaat het iets minder. Heb echt totaal geen energie deze week. Ik dacht dat die erge moeheid voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
Vandeweek ben ik met Yakult begonnen. Gaat perfect! Die darmen van mij komen eindelijk weer op gang.
Verder heb ik nergens meer trek in. Vooral brood en aardappels krijg ik niet naar binnen, wat vooral met het middageten problemen oplevert bij mij. Heeft iemand hier tips voor?

Vrijdagmiddag heb ik m'n eerste (termijn)echo. Vind het echt spannend!

Renzell, ik hoop dat jullie humpie eens snel komt kijken wie z'n ouders nou eigenlijk zijn

Mel, veel succes de laatste weken
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  woensdag 6 april 2005 @ 12:46:03 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26020789
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.

Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.

Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
  woensdag 6 april 2005 @ 12:46:50 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26020805
Babylover, doe lekker rustig aan en fijn van yakult werkt.
pi_26020890
Sneek: Ik had omstreeks de 23e en de 31e week al last van voorweeën! Het hoeft dus niet echt door te gaan zetten (gelukkig maar in mijn geval! )

Als je twijfelt trouwens of een harde buik in de catagorie "wee" valt dan kan je ook een douche gaan nemen. Valse weeën (oefenweeën dus) nemen namelijk af als je aan het douchen ben, blijft het aanhouden dan zijn het dus echte weeën!
  FOK!fossiel woensdag 6 april 2005 @ 12:54:00 #142
2628 Karin
pi_26020975
Superted van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noor
  woensdag 6 april 2005 @ 13:00:20 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26021144
thnx voor de tip Luck, zal het eens gaan testen.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:19:32 #144
61800 Rottdog
pi_26021646
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, lieve struikje kom je gauw
kijk te veel teletubbies

Mel wat ga je hard, wat lekker dat je vanaf nu thuis mag bevalllen het einde komt in zicht

Superted en Superted-vrouw van Harte gefeli met de geboorte van jullie dochter Floor

Snakelady, Tan heeft weken met weeën gelopen dus het is mogelijk
pi_26023395
Superted, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noor!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 16:41:05 #146
81992 Githa
pi_26027019
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef snakelady het volgende:
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.

Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.

Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
Ik heb ruim een week weeën gehad en de eerste dagen ook 3 cm ontsluiting maar verder gebeurde er niks en toen ineens braken de vliezen om twaalf uur s'nachts, toen was ik 39 weken en 1 dag. Je kunt er gewoon helemaal niks van zeggen snake maar zeker is dat al het werk wat je nu doet, je straks niet hoeft te doen Het is dus niet voor niks.
  woensdag 6 april 2005 @ 19:00:18 #147
105888 renzell
pi_26030337
Babylover, probeer je niet al te druk maken over het eten. Als je nu even niet veel trek hebt, dan eet je toch gewoon wat minder. Het komt wel weer en je lijf heeft echt wel genoeg reserves. Eet lekker veel fruit en groenten als je brood en aardappels moeilijk kunt verdragen. Ik zou in ieder geval niet tegen je zin gaan eten.
Vervelend ook dat je zo moe bent! Troost je maar met de gedachte dat het waarschijnlijk binnenkort echt minder wordt! Ja hoor, echt waar!!!

Snake; Hoe viel de test uit? Ben benieuwd!

Rottdog: Floor?!? Ik dacht toch echt dat het Noor was...
  woensdag 6 april 2005 @ 21:10:19 #148
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26033165
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen....

*Van zich horen laat
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_26033259
Echt geweldig allemaal! Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik zal eens zien of ik morgen wat foto's kan plaatsen!!
Alles gaat goed! lekker aan de bortsvoeding. (nog wel) lekker rustig slapen!
Ze is echt een schatje!
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  woensdag 6 april 2005 @ 21:17:40 #150
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26033333
Ow, heerlijk superted! En foto's daar zijn we hier dol op!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 6 april 2005 @ 21:26:34 #151
61800 Rottdog
pi_26033540
Oho foute boel

Noor natuurlijk bedoelde ik dat Foto's van Baby's

Ja hallo Romek dat is een beetje te gemakkelijk , vertel, vertel hoe is het met moeders de babykamer alles wat omtrend baby betreft willen we weten
pi_26033655
Superted GEFELICITEERD!!!!

Tearsong... wat een lief mannetje zeg!!

Babylover: hoe was de echo??

Mel, lekker hoor dat je thuis mag bevallen!!

Ik ben flink ziek. Blafte vanmorgen al als een zeehond, bleef er soms zelfs in hangen. Kreeg het ineens ontzettend koud en ben toen maar naar huisje gegaan. Bleek dat ik 40 graden koorts had/heb. Heb de hele dag al in me bedje gelegen maar ik ben het nu ff zat. Wel even voor de zekerheid de dokter gebeld, want ik vond het best wel eng. Dokter zegt dathet voor beebje niet veel kwaad kan..

Ik ga weer lekker me bedje opzoeken. Ennuhh Renzell... doet eens babytje laten komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:37:44 #153
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26033795
Beterschap Vicky!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26034001
Vicky beterschap.

Babylover, fruit en zuivelwaren eten en drinken is in dit geval wel lekker als de rest niet zo smaakt.

Renzell, juist nu je zulke goeie nachtrusten krijgt zal het wel snel gebeuren. Je lichaam had toch nog wat rust nodig, en eenmaal op orde dan plop is ie er zo uit

Hier is het een beetje een ziekenboeg. Het schiet allemaal niet op. Ik zit volgens mij ook alweer tegen een voorhoofdholte ontsteking aan. En daar zit ik nu al helemaal niet op te wachten. Dus ik hou me maar koest en hoop dat het voorbij waait. Dus vrij weinig leuke berichten. Ga dan ook maar snel mijn bed opzoeken vanavond.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:54:25 #155
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26034076
Beterschaps Vicky

Kan Leah en meerderen laten zien, dat ik me vandaag keurig aan het regeltje heb gehouden *trots is*

[ Bericht 30% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-04-2005 22:00:24 ]
  woensdag 6 april 2005 @ 22:05:33 #156
105888 renzell
pi_26034368
Vicky en Lewis; beterschap meiden!
Lewis; niet echt ziek worden hoor!!!!

Ik verveel me! Pfffffff.... vriendje is nu al drie dagen lang tot twaalf uur 's avonds ofzo aant werk!
Ik kruip er voor de verandering maar weer eens vroeg in met een dvd'tje, hopelijk vannacht meer actie dan tijdens deze oersaaie avonden alleen thuis!
Tjuus.
pi_26034481
Renzell, sterkte met het wachten. En ik hoop dat je lekker slaapt
  woensdag 6 april 2005 @ 22:12:02 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26034540
Vicky, beterschap.

Nou de douchetest gedaan en dat ging goed, gaf zeker verlichting dus mijn lichaam is me een beetje voor de gek aan het houden, niet dat ik dat zo erg vind hoor, nu blijft ze hopenlijk wel zitten.
pi_26034655
Vicky en Lewis beterschap!

Renzell
pi_26035455
Vicky en Lewis beterschap!

Mijn hals zit onder de vlekken, ws eczeem. Ga morgen naar de dokter, hopelijk heeft hij een zalfje. Begin toch te denken dat het door de zwangerschap komt, want ik had er eerder nooit last van.
Verder gaat alles goed. Af en toe misselijk en sneller moe dan anders. Gelukkig komt dinsdag steeds dichterbij!
  donderdag 7 april 2005 @ 09:05:20 #161
105888 renzell
pi_26040455
Goedemorgen allemaal!
Geen Struikje hier, en ook geen fijne nacht dit keer! Blweh! Maar een uur of twee geslapen. Gelukkig heb ik de afgelopen tijd zoveel uitgerust, dat ik daar wel weer even tegen kan. Ik was vanacht iets te veel bezig met de bevalling volgens mij... dacht en hoopte de hele tijd dat het misschien toch zou gaan beginnen.
Het blijkt wel weer dat zoiets echt echt echt niet af te dwingen is.
Ach ja... en zo kruipen de dagen uiteindelijk wel voorbij en komt D-day hoe dan ook stapje voor stapje dichterbij! Met die gedachte troost ik mijzelf maar...

Snake; Fijn dat de rust is wedergekeerd!!!
  donderdag 7 april 2005 @ 09:10:39 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26040532
Renzelltje... Houd moed, het komt goed!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26040540
Renzell, ook al lijkt het steeds onwaarschijnlijker, maar binnenkort heb je echt een kindje in je armen Houdt moed
pi_26040583
kop op renzell! nog heel eventjes volhouden!
  donderdag 7 april 2005 @ 09:17:06 #165
105888 renzell
pi_26040646
Dank jullie wel, jullie zijn lieverds!
Ik geef de moed zeker nog niet op hoor! Ik vind trouwens dat ik eigenlijk met pas 6 dagen overtijd nog geen enkel recht van spreken heb... Ik zit nog volstrekt binnen de marge, dus vol frisse moed ga ik nu voor 8 april!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 09:21:23 #166
81992 Githa
pi_26040747
Renzell met 6 dagen overtijd heb je wel degelijk recht van spreken hoor dus als je behoefte hebt om te klagen moet je dat lekker doen !
pi_26040816
weet je dat ik echt superbenieuwd ben hoe jouw baby eruit ziet.. al ken ik je niet ofzo. Ik weet niet wat dat is.. miisschien omdat jij ook altijd zo meeleeft met anderen en ook bij mij toen ik zo lang moest wachten..

no asskissing
  donderdag 7 april 2005 @ 09:25:28 #168
105888 renzell
  donderdag 7 april 2005 @ 09:32:10 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26040951
Renzell, sterkte lieverd.
pi_26041279
Nog geen struikje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 09:53:11 #171
43556 miss_dynastie
pi_26041382
Ik ben heel benieuwd naar de jongensnaam van Struikje, dus ik hoop eigenlijk op een jochie , maar ik denk een meisje en jaaaaa, meisjes zijn even leuk als jongens, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
pi_26041622
Renzelltje
pi_26041713
Renzell keep up

Mijn vriendin moet vandaag voor het eerst naar de verloskundige... intake + afspraak echo
  donderdag 7 april 2005 @ 10:25:16 #174
105888 renzell
pi_26042057
Spannend en leuk Rekkie!
En leuk dat je een meisje denkt miss_dynasty. De meeste mensen denken dat het een jongetje wordt. Ik zelf heb er inmiddels echt geen idee meer van (en ook eigenlijk geen voorkeur trouwens...).
pi_26042193
oeh als we gaan gokken.. dan denk ik ook een meisje!
pi_26042850
Renzell .... succes nog hoor met wachten... wat lijkt me dat vreselijk!
Nog ff wachten en dan komt jullie beebje echt hoor!!

Maar struikje wordt (gok ik) een meisje!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 11:07:44 #177
43556 miss_dynastie
pi_26042990
Mijn eerste poll

Poll: Struikje is een....
  • meisje
  • jongetje
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

• pi_26043043
    mijn eerste stem op fok
      donderdag 7 april 2005 @ 11:16:22 #179
    105888 renzell
    pi_26043178
    hihi, wat leuk!
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 11:19:50 #180
    81992 Githa
    pi_26043266
    ook ff mijn stem uitgebracht

Elke keer als ik Renzell zie staan denk ik, OE JAH! ...
    pi_26043297
    hier ook voor t eerst op Fok! gestemd
    Zoals ma kamper piet zegt:
    ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 11:23:13 #182
    43556 miss_dynastie
    pi_26043353
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 11:19 schreef Githa het volgende:
    Elke keer als ik Renzell zie staan denk ik, OE JAH! ...
    Dat heb ik als Sugar post
    pi_26043376
    ..meisje
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 11:24:06 #184
    81992 Githa
    pi_26043380
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat heb ik als Sugar post
    jah thnx nou heb ik het dus bij twee dat ik dwangmatig moet kijken
      donderdag 7 april 2005 @ 11:26:32 #185
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_26043447
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 11:26:49 #186
    43556 miss_dynastie
    pi_26043452
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef Githa het volgende:

[..]

jah thnx nou heb ik het dus bij twee dat ik dwangmatig moet kijken
      donderdag 7 april 2005 @ 12:14:23 #187
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26044560
    ik heb op een jochie gestemd
    pi_26045210
    renzell ik verwacht dat mn eerste keer op fok stemmen wel goed uitpakt, dus baar even een meisje wil je?!
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 12:44:17 #189
    43556 miss_dynastie
    pi_26045300
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef snakelady het volgende:
    ik heb op een jochie gestemd
    Dan zit je fout
      donderdag 7 april 2005 @ 14:19:51 #190
    45621 Suzanna
    Mama van...
    pi_26047600
    Ik denk van niet, ik heb ook op een jongetje gegokt...

maarre...TearSong, wat een prachtig klein schattig jochie... *smelt*

En Superted van harte met jullie meisje!! Leuke naam, Noor (leuk dat je zo verliefd bent op dr...dat is mijn man ook op Noa!! Is erg leuk als je dat laat merken! )

Enne...hier gaat het niet zo lekker...veeeeeel misselijk helaas...maar hopelijk ook weer snel voorbij! En Noa maakt VEEL goed (al kan ik nu niet lekker als ik wil gaan liggen maar moet zij natuurlijk ook eerst slapen...maar dat heb ik er graag voor over!)
      donderdag 7 april 2005 @ 14:40:57 #191
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26048153
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan zit je fout
    hahaha, ik ben eigenwijs.
    pi_26048236
    struikje is een jongen
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
      donderdag 7 april 2005 @ 14:49:15 #193
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26048376
    Renzellbaby wordt een jongen! Denk ik... Zet 'm op Renzell, je komt die laatste dagen wel door!

Zieke zwangeren, het allerbeste toegewenst!
    De eczeem kan idd van de zwangerschap komen, e lichaam krijgt allemaal andere stoffen te verwerken en daar reageert het natuurlijk op.

Hier alles oke, alleen was ik vanochtend na 2 uur in de weer alweer moe. Ik heb maar even de TV aangedaan voor Chiara en ben zelf even op de bank gaan hangen met Chiara tegen me aan, zo kom ik nog een beetje tot rust. Daarna lekker rustig aan geknutseld. Ik was in mijn hoofd dan wel rustig, maar MellyBelly was weer vreselijk aan het rommelen. Harde buiken, baby druk in de weer... ik heb dan steeds een beetje hoop dat dat een beginnetje van de bevalling is, maar goed. Tijdens ons dutje werd MellyBelly weer rustig...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26058508
    renzell is verdacht stil! is het dan toch begonnen? ik hoop het voor je meid!
    pi_26058617
    Iedereen is verdacht stil hiero

Zet hem op Renzell, laat ons zien wat struikje is
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
    pi_26058660
    ze zijn vast allemaal nieuwe baby's aan het baren

behalve degene die nog niet mogen natuurlijk..
      donderdag 7 april 2005 @ 22:18:05 #197
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26058666
    Ik had vanavond mijn laatste lesje gym, ben je weer 10 weken verder... time flies...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26058688
    mel doe jij ook eens lekker een mooi kindje baren!
      donderdag 7 april 2005 @ 22:21:01 #199
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26058768
    Ja, ik ben er klaar voor, maar de baby zit nog zo lekker bij me... die weet niet hoe mooi het er buiten is
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26058854
    IK BEN DR KLAAR VOOR, IK BEN DR KLAAR VOOR! sorry, moest weer aan die gekke spons denken toen ik je berichtje las

Het zit vast nog heerlijk warm te genieten. Maar ik ben toch wel erg niewschierig of Chiara een broertje of zusje krijgt.. en stiekem ook naar de naam aangezien Chiara ook geen "standaard" naam is. En, nou ja.. verse beebjes zijn gewoon leuk!
    pi_26059449
    Renzell krijgt een jongetje. En Melonovy ook. Ben benieuwd wat jullie gebakken hebben meiden. Komt u maar. Ik ben er klaar voor.

Gisteren was ik 36 weken, dus die van mij is nog niet helemaal afgebakken maar komt al aardig in de buurt.

Heb vandaag niks kunnen doen. Kon niet lopen en heb dus schoonzus hier gehad de hele dag als noodoplossing. Had last van 1 been. Tja wordt steeds gekker bij mij geloof ik. Verkoudheid is al een stuk opgeknapt dus gelukkig geen voorhoofdholte ontsteking.

Zow ik ga nog lekker even een warme kop melk brouwen en snel naar bedje.
      donderdag 7 april 2005 @ 22:58:10 #202
    105888 renzell
    pi_26059835
    Hier niks hoor, geen kleine Struikjes vandaag. Ik heb een klein dipdagje. Gelukkig is vriendje eindelijk sinds dagen weer eens lekker thuis 's avonds, dus we liggen lekker samen op de bank te zappen en stiekem te hopen dat Struikje vannacht even gedag komt zeggen. Brrr.. beetje ziekig voel ik me ook, dus ga snel weer naar benenden!
    Dag lieve mensen, slaap lekker!
    pi_26059896
    ziekig Renzell? Dan komt Struikje er aan denk ik! (hoop ik dan he!)
    Sterkte
      donderdag 7 april 2005 @ 23:05:23 #204
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_26060032
    quote:
    Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef snoopy het volgende:
    ziekig Renzell? Dan komt Struikje er aan denk ik! (hoop ik dan he!)
    Sterkte
    dat is ook het eerste wat ik dacht

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
      † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 23:05:32 #205
    43556 miss_dynastie
    pi_26060040
    Even? Even? Ik hoop dat ze toch wel een jaar of 18 blijft hoor
      donderdag 7 april 2005 @ 23:11:01 #206
    61800 Rottdog
    pi_26060212
    Hmmmm beetje ziekig klinkt goed

Lieve Struikje kom je buiten spelen,
    je mooie kamertje is klaar
    je vader is s'avonds ook weer thuis
    er staat niets meer in je weg
    Papa en mama zijn heel nieuwsgierig naar je laat je ze niet te lang wachten

donderdag 7 april 2005 @ 23:26:10 #207
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26060663
    spannend renzell, hopenlijk gebeurd er snel iets.

Ik heb vandaag een hele goede dag, ze zijn aan het verbouwen (badkamer) en de herrie is minder maar ik voel me goed gelukkig.

Mel, hopenlijk voel je je morgen wat beter.

Lewis, jij ook beterschap.
      vrijdag 8 april 2005 @ 08:11:31 #208
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_26064719
    En? Renzell? Geen sms van je gekregen, maar je weet maar nooit! Toch?
    Aaaaah, Struik? Ben je er al?

Klop, klop, klop
    Ben je thuis?
    Renzells buik
    Is je huis
    Kom eruit
    Kom maar gauw
    't Is hier fijn
    Kom je nou?
      † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 08:16:17 #209
    81992 Githa
    pi_26064738
    Rottdog!

Ik dacht dat Sugar wat kwam melden

Renzell...struikje mag komen hoor ...voor het geval ik dat nog niet gezegd had
      vrijdag 8 april 2005 @ 08:44:35 #210
    105888 renzell
    pi_26065002
    Wat zijn jullie toch lief allemaal!
    Struikje had er vannacht toch nog geen zin in, jammergenoeg. Sugartje, ik zou jou toch echt wel gesmst hebben als er serieus nieuws te melden viel hoor, wees maar niet bang (of het zou ineens zo rap moeten gaan als bij Tearsong, maar daar gaan we vooralsnog maar even niet vanuit ).
    Ik dacht zelf ook nog; beetje ziekig is goed! Beetje buikkrampjes enzo... laat maar komen, maar daar bleef het dan ook bij...

Snake; wat heerlijk dat ze die badkamer aan het verbouwen zijn! Komt dat allemaal toch nog lekker af voor die kleine frutsel d'r is. Hoe is het met het babykamertje? Ook helemaal klaar nu?
    pi_26065197
    Dan gaan we toch maar gewoon voor zondag Renzell
      vrijdag 8 april 2005 @ 09:03:30 #212
    105888 renzell
    pi_26065249
    Precies; zondagskindje is prima! 10 april is de nieuwe streefdatum.
      vrijdag 8 april 2005 @ 09:14:42 #213
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26065438
    Renzell, je afwezigheid gisteren vond ik een goede reden om aan te nemen dat je bezig was, maar helaas... Ik hoop echt dat het dit weekend lekker door zet!
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26066507
    dat dacht ik ook mel.. helaas voor onze renzell.. 10 april klinkt idd prima! kop op meid!
      vrijdag 8 april 2005 @ 10:44:21 #215
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_26067152
    Mmm, toch nog geen struikje.
    Als je niet lacht, ben je dood.
      † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 10:44:53 #216
    43556 miss_dynastie
    pi_26067171
    10 april, 10 april... ja, lijkt me wel wat
    pi_26067556
    He Renzell: we gaan toch niet mij na-apen he? (alhoewel, die snelle bevalling is je gegund hoor!) Maar 10 april is prima. Of vanavond, een week na Tomas, zo ergens tussen de series Charmed en Lost door!
    It's all up to you
      vrijdag 8 april 2005 @ 12:36:30 #218
    61800 Rottdog
    pi_26069832
    Gaat gewoon voor 30 April weten we zeker dat Struik er is
      vrijdag 8 april 2005 @ 12:50:05 #219
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_26070166
    Struikje zit gewoon nog lekker warm bij moeder binnen, hier is het geen lekker weer om buiten te komen spelen hoor! Renzell, nog even volhouden hoor, binnenkort heb jij je struikje in je armen!!

Ik loop tegen een griepje aan, gelukkig heb ik een paar dagen vrij in het vooruitzicht, kan ik me even rustig houden. Ik hoop dat het met een paar lange nachten slaap weer over is. Maar hier heb ik gezien dat er meer met griep lopen, dus ik ben niet de enige.
    Ylana
    pi_26070797
    hihi rottdog.
    maar renzell, ik verwacht dat 't morgen zover is. 9-4-05 is ook een aardige datum vind ik, en 't is nu gewoon wel es tijd voor die struik van jullie. ik denk trouwens dat 't een meisje is, volgens de regel 'de naam die je 't eerst had wordt het'. nou daar is bij jullie geen misverstand over mogelijk!
      Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2005 @ 13:20:30 #221
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_26070851
    heeeee, die regel is bij ons ook uitgekomen Bix. Maar misschien is Struikje net de uitzondering op de regel

Struikje, kom eens gauw laten zien wie je bent
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      vrijdag 8 april 2005 @ 13:21:57 #222
    45621 Suzanna
    Mama van...
    pi_26070887
    Leuk gedichtje Sugar!!

Renzell: succes met deze laatste loodjes!!! En geniet maar van die dikke buik, je gaat m nog een beetje missen ook! (wat waarschijnlijk nu niet voor te stellen is )

Oh ja, Rottdog: ik kreeg bijna hoofdpijn van die grote smiley van jou...
      vrijdag 8 april 2005 @ 14:04:12 #223
    61800 Rottdog
    pi_26071833
    Dacht Struik ff uit de tent te lokken maar nee hoor, de 1 schrikt de ander krijgt hoofdpijn en struik die blijft zitten waar hij/zij zit tis geen doen zo
      vrijdag 8 april 2005 @ 14:15:26 #224
    105888 renzell
    pi_26072097
    Ik ben vandaag maar ff lekker actief bezig; stofzuigen, dweilen, trap op en weer af, op de knietjes de play schrobben, trap weer eens op en af, boodschappen doen, taarten bakken, naar mensen toe en vanavond zelfs naar het theater.... misschien dat ik het brutale wicht hiermee uit de tent weet te lokken. Het levert iig wel menig harde buik op!
    pi_26072152
    Brutale wicht
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
    pi_26072162
    Zou wel spectaculair zijn als het in het theater zou gebeuren!
      vrijdag 8 april 2005 @ 14:19:21 #227
    105888 renzell
    pi_26072184
    Hier nog even een dikke voor Lewis!
    En dat alle irritante kwaaltjes maar snel als sneeuw voor de zon mogen verdwijnen!
    pi_26072206
    quote:
    Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef renzell het volgende:
    vanavond zelfs naar het theater....
    jij hebt lef

veel plezier (en neem je een plastic hoes mee voor over de stoel? )
      vrijdag 8 april 2005 @ 14:20:54 #229
    105888 renzell
    pi_26072220
    Ik zie de koppen al voor me; VROUW BAART KIND VOOR HONDERDKOPPIG PUBLIEK...
    pi_26072360
    Je gaat niet naar Hans Klok neem ik aan
    pi_26072388
    Renzell
      vrijdag 8 april 2005 @ 15:15:28 #232
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26073475
    Renzell, die onrust had ik ook voor de bevalling van Chiara, dus we houden hier goede hoop voor je!

Ik baal, heb echt helemaal nergens zin in, verveel me, alles is te veel, tis zon dag dat ik het liefst gewoon niets doe en in mijn bed zou liggen lezen ofzo, maar helaas... het is niet mogelijk. Morgen lekker weekend, heb ik wat meer tijd om niets te doen
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      vrijdag 8 april 2005 @ 15:21:01 #233
    105888 renzell
    pi_26073590
    Da's balen Mel; je vervelen en toch nergens zin in hebben! Dan kom je in zo'n apathische stemming terecht; niet fijn! Een paar anti-verveel opties; koekjes bakken, iemand een authentieke, handgeschreven brief schrijven, je allereerste cd van vroeger opzetten, je haar verven, knutselen met Chiara (of is ze daar nog te klein voor?), zaadjes kopen en planten (bijvoorbeeld cherrytomaatjes of boontjes...), ehhhhhhh... maar weer een dvd'tje kijken? Succes!
      vrijdag 8 april 2005 @ 15:26:32 #234
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26073720
    Leuk lijstje, koekjes bakken en knutselen doen we al zeer regelmatig, de andere opties... euh .. geen zin
    Oja, de DVD draait hier overuren, Pippi Langkous, Brum en Winnie de Pooh worden grijs gedraait...
    Ik ga zo wel even een ommetje maken, even frisse neus halen.
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      vrijdag 8 april 2005 @ 15:39:17 #235
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_26073992
    Renzell, je hebt je poetsbui gehad! Nu gaat het beginnen!!!!!
    pi_26074496
    Renzell ik hoop dat het nu echt snel gebeurd hoor

Melonovy balen he zo een dag, waarin je niets wilt doen nergens zin in hebt Ga naar het hertenkamp anders als het weer toelaat
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
      vrijdag 8 april 2005 @ 17:12:17 #237
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_26076174
    brutale wicht klinkt als ....... meisje
    pi_26076463
    quote:
    Op vrijdag 8 april 2005 15:39 schreef Sugar het volgende:
    Renzell, je hebt je poetsbui gehad! Nu gaat het beginnen!!!!!
    dat dacht ik ook en telkens werd alles langzaamaan weer vies...
      vrijdag 8 april 2005 @ 17:30:34 #239
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26076607
    * Brighteyes steekt pruillipje uit...
    Ik wil een vers babietje!

Renzell? Het is toch wel een voorstelling waar hard gelachen word vanavond? Er moet wel wat druk op die buik komen te staan hoor!
    pi_26079945
      Jubileum moderator vrijdag 8 april 2005 @ 19:44:59 #241
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_26080042
    quote:
    Op vrijdag 8 april 2005 14:26 schreef snoopy het volgende:
    Je gaat niet naar Hans Klok neem ik aan
    Huup huup huup.......... barbratruuk
    Eva ♥ en Iris ♥
      vrijdag 8 april 2005 @ 20:18:14 #242
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26081003
    Grappig Bar, ik zei tegen Chiara toen we naar buiten liepen, kom we gaan naar de hertjes, maar ik ben eerder afgeslaan en bij de kinderboerderij uitgekomen, dat is voor Chiara net wat leuker met die speeltuin erbij. En daarna nog even gewinkeld...

Maar goed, ik ben gaar, wat me vandaag gewoon opbrak is het feit dat ik niet even de momenten heb om niets te doen, ik heb hier continu een Chiaartje lopen... en toen kwam Remco eindelijk thuis, maar die was ook doodop... en wilde nog wel even rusten, want hij heeft nu een wedstrijd. Toen had ik het echt even helemaal gehad en ben tijdens het eten maar even mijn bed ingegaan met al mijn emoties... Na een poosje kwam Chiara bij me zitten kletsen, ze ging vrolijk zingen en springen op mijn bed, superlief was ze. Alles leuk en aardig, maar toen gebeurde het, ze viel op mijn harde buik, nou toen had ik het niet meer, ik had geen zin meer om zwanger te zijn. Maar goed, ik ben wel weer redelijk opgeklaard nu. Ik ga lekker rustig aan doen dit weekend!
    Nog een weekje en dan ga ik bevallen.
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26081210
    ai mel... kan me voorstellen dat je het toen wel even he-le-maal gehad had zeg..

Ik ga met je meeduimen voor dat ene weekje!
    pi_26083347
    He gets Mel, dat de dag maar snel voorbij is. Hopelijk kun je morgen weer lachen.

Hier een suffe dag gehad. Ik kon weer lopen en mijn verkoudheid is ook weer wat beter. Joshua heeft vanmiddag lekker 3 uur liggen slapen, dus ik heb er ook heerlijk 2,5 te pakken gehad. En daar knapte ik wel wat van op. Wat dat nou weer was met dat been gisteren, geen flauw idee. Het voelt nog steeds beurs en auw maar goed. We gaan maar vrolijk verder.

Renzell, ik hoop dat jij vanavond een hoop lol hebt en zo ontspannen bent dat Struikje er vannacht gewoon uit wil komen. 9 April is ook een mooie datum voor Struik. Dus zet hem op meid
      vrijdag 8 april 2005 @ 22:30:30 #245
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26084658
    Iedere dag is een mooie dag voor Struikje!

Lewis (e.a.), die laatste loodjes, we komen er wel door heen, met genieten, klagen, mooie en vermoeide momenten...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26084846
    Meiden, dikke !
      † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 22:43:01 #247
    43556 miss_dynastie
    pi_26084983
    Waarom een weekje mel, als het morgen ook kan ?
      Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2005 @ 22:43:29 #248
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_26084995
    Renzell, Mel en Lewis, Dikke knuffel en
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      vrijdag 8 april 2005 @ 22:49:15 #249
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_26085143
    de laatste LLM's een dikke knuf ik denk aan jullie
      vrijdag 8 april 2005 @ 23:10:04 #250
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26085699
    quote:
    Op vrijdag 8 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
    Waarom een weekje mel, als het morgen ook kan ?

Ik wil niet voordringen tov Renzell

Nee hoor, ik heb het gevoel dat het rond half arpil komt... dat gevoel heb ik al maanden...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      vrijdag 8 april 2005 @ 23:11:44 #251
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26085749
    Zo vervelend, ik ben een avondmens, voor mijn rust is het beter dat ik er op tijd in ga, maar dan kan ik niet slapen... Maar nu wordt het wel weer eens tijd om mijn bed op te zoeken... n de strijd tegen het maagzuur weer aan te gaan...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      vrijdag 8 april 2005 @ 23:18:47 #252
    105888 renzell
    pi_26085946
    Voordringen mag best hoor Mel, maar dan moet je wel snel zijn, want ik ben niet van plan Struiksel nog een weekje binnen te houden...
    Na een grote schoonmaak, een mislukt taartenbakproject, een etentje bij vrienden en een theateravond zonder gebroken vliezen ben ik echt helemaal kapot! Even een beetje bankhangen om de adrenaline uit m'n lijf te krijgen en dan lekker slapen!
      vrijdag 8 april 2005 @ 23:23:45 #253
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26086070
    Zondag is een mooie dag renzell.
    pi_26090724
    Renzell zet 'm op !! Volgens mij ben jij stiekem al aan het bevallen.. (kan de pufsmiley niet vinden)
      zaterdag 9 april 2005 @ 09:32:47 #255
    105888 renzell
    pi_26091077
    Ha ha, nee hoor, was het maar zo. Hier wederom een ochtend zonder spannend nieuws. Ik had gisteravond toen ik naar bed ging wel enorm last van harde buiken en een behoorlijk pijnlijke, menstruatieachtig kramp. Eerlijk gezegd dacht ik dat het wel eens een begonnen zou kunnen zijn, ook al was het geen terugkerende kramp, maar bleef de pijn anderhalf uur vrij steady (en pijnlijk!). Helaas... het trok uiteindelijk weer weg en om een uur of drie ben ik gewoon in slaap gevallen. Er was duidelijk iets aan de hand daarbinnen, maar een bevalling... nee. Ik denk dat er voorzichtig wat oefeningetjes gedaan werden qua voorbereiding op de grote slag om Arnhem morgen!

Vandaag een betere dag Mel? Hier schijnt de zon! En bij jou?

Snake; hoe ist met jouw buikje? Helemaal geen last meer gehad van het gerommel?

Lewis; wil jij eigenlijk ok thuis bevallen of is het daar automatisch in het ziekenhuis? In het geval van thuis bevallen, mag jij ook al bijna, toch?

En hoe ist met de nieuwe zwangeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 09-04-2005 10:11:02 ]
      † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 09:34:17 #256
    43556 miss_dynastie
    pi_26091086
    Renzell
      † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 09:41:12 #257
    81992 Githa
    pi_26091152
    Struikje
      zaterdag 9 april 2005 @ 09:53:18 #258
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26091263
    Oeh balen Renzell, dat al die activiteiten niet hebben geleid tot bevalen... maar heerlijk dat het allemaal nog even kon zo op het laatste moment.
    Deze zondag is voor jullie!

Hier lekker uitgeslapen, ik ben net wakker en zag dat Remco en Chiara in de huiskamer in slaap waren gevallen, dus ik heb de puter maar even aangezet. Inmiddels zijn ze wel weer wakker, dus ik kan gaan ontbijten...
    Ik voel me al weer een stuk beter dan gisteren, even niets hoeven was dus echt waar ik behoefte aan heb.

Goede dag allemaal en tot horens!
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      zaterdag 9 april 2005 @ 10:34:08 #259
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_26091735
    Ik heb al meerdere keren naar baby Struikje geroepen maar allemaal zonder resultaat!!
    Grmbl grmbl !

Aiiii Mel.. ik schrok toen ik het las van Chiara op je buik.. Sterkte ermee!

Oja Ladybos de pufsmile is : % aan elkaar..

Kom op Renzell, k ga gewoon eventjes jompelen!
      zaterdag 9 april 2005 @ 10:41:06 #260
    105888 renzell
    pi_26091835
    Dank je Rijsetebuiltje!
    pi_26092079
    renzell.. nog geen beebje in je armen.. ik duim voor je mee dat het vandaag/vannacht/morgen gaat gebeuren!
    pi_26092760
    Renzell..... gaat helemaal goed komen.... nog ffies volhouden

Hier gaat het uitstekend met de zwangerschap, Roumysa is nu naar schatting 20 weken zwanger (verloskundige schatte dit). A.s. donderdag de eerste echo

Gisteren ff wezen kijken voor kinderwagen en kamers.... kinderwagen is zo'n beetje wel beslist.
    Maar wat een keus in kinderkamers zijn er zeg..... pffff, maar daar komen we ook wel uit.
      zaterdag 9 april 2005 @ 11:40:26 #263
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_26092841
    Jee, wat ver is ze dan al! 20 weken naar schatting!!!

Renzell, keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep on smiling!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_26093570
    Hoooi allemaal!

Wij (buurvrouw_rietman (this een mannetje) en ikke verwachten ons kindje rond 22 augustus, ik ben nu dus 20,5 weekjes zwanger! (mogen we ook op het lijstje?)
    Komen wij hier ook regelmatig meelurken en kletsen als dat mag
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      FOK!fotograaf zaterdag 9 april 2005 @ 12:17:46 #265
    36170 Buurvrouw_Rietman
    Papa van Sara en Merel!
    pi_26093615
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 12:15 schreef Fuente het volgende:
    Hoooi allemaal!

Wij (buurvrouw_rietman (this een mannetje) en ikke verwachten ons kindje rond 22 augustus, ik ben nu dus 20,5 weekjes zwanger! (mogen we ook op het lijstje?)
    Komen wij hier ook regelmatig meelurken en kletsen als dat mag
    Hoi Hallo,

Ikke samen dus met Fuente rond 22-8 uitgeteld, dus geen lowlands en zo dit jaar
    Maar een liev kindje (hopen we)
    Joe Hoe Hoei Hoei
    B-Seen Fotografie.nl
    pi_26094149
    Renzell ook al weer een week overtijd. Meid ik duim voor je joh dat t gaat beginnen!
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
      zaterdag 9 april 2005 @ 12:48:14 #267
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26094295
    Fuente en Buurvrouw_Rietman, jullie staan in het lijstje hoor. Welkom!
    pi_26094332
    Buurvrouw_rietman is het mannetje! lekker verwarrend qua nickname! Grappig! Welkom!

Leuk allemaal nieuwe zwangeren!

@Struikje: Kom nouhouhouhou!!!!
      zaterdag 9 april 2005 @ 14:01:15 #269
    61800 Rottdog
    pi_26096038
    Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom bij de zwangere bups

Oke Struik en NU kom je eruit please
    pi_26096336
    Hooi!

Thnx voor het warme welkom, om ons nog ietsjes voor te stellen hier een voorstelverhaaltje!
    Buuv is 30 jaar, ik ben 21 jaar, onze uk was een hele verrassing, maar we zijn er ontzettend blij mee. In juli gaan we trouwen, en sinds vorige maand wonen we samen.

Hmz, verder weet ik niets te verzinnen , als jullie nog vraagjes hebben horen we het vanzelf wel
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      zaterdag 9 april 2005 @ 14:19:04 #271
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_26096421
    Deze nieuwkomer loopt nog steeds tegen de griep aan te hikken, het zet niet door, maar het wordt ook niet minder, gaat vast weer vanzelf over!! Ik ben gelukkig niet misselijk of wat dan ook, alleen maar moe en mijn bh's worden al te krap!!

Renzell, hoe voel je je? Hoe je het nog een beetje vol? Kom op hoor!! Het duurt nu vast niet lang meer!! Struikje, ben je niet nieuwsgierig hou je ouders eruit zien? Zij zijn wel nieuwsgierig naar jou hoor!! En wij oohook

Ingrid19 en djeez, hoe gaat het bij jullie? Wij lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
    En Suzanne, hoe reilt en zeilt het bij jou zo samen met de kleine?

En wie hebben er inmiddels al meldplicht?
    Wie heeft er iets gehoord van weirdmiss?? Of heb ik daar overheen gelezen soms?

Groetjes,
    Ylana
    pi_26096993
    Renzell, nee ik mag niet thuis bevallen omdat Joshua bij de bevalling met verlostang is gehaald. Teveel risico's enzo. Ze zeiden ook dat Joshua een vrij grote baby was. Tja in Engelse termen misschien wel, maar voor een Nederlandse baby was ie gewoon een normaal gewicht en grote.

Grmmpf nou had ik vanmorgen een rotbui, had even helemaal geen zin meer en wilde het liefst met rust gelaten worden. Gelukkig is het weekend en hoef ik even weinig te doen. Maar ik wordt het nu toch soms ook wel aardig zat. En volgende week woensdag ben ik 37 weken dus klaar voor de start zeg maar
    pi_26097081
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef Saffier het volgende:

Ingrid19 en djeez, hoe gaat het bij jullie? Wij lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
    Met mij gaat het goed. Ben nog wel vaak misselijk en moe, maar dat hoort erbij he. Als het goed is ben ik dinsdag 7 weken en zien we dan op de echo een knipperend hartje! Spannend!

Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom!
      zaterdag 9 april 2005 @ 15:06:03 #274
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_26097438
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 11:35 schreef Rekkie het volgende:
    Hier gaat het uitstekend met de zwangerschap, Roumysa is nu naar schatting 20 weken zwanger (verloskundige schatte dit). A.s. donderdag de eerste echo

Gisteren ff wezen kijken voor kinderwagen en kamers.... kinderwagen is zo'n beetje wel beslist.
    Maar wat een keus in kinderkamers zijn er zeg..... pffff, maar daar komen we ook wel uit.
    Oeh wat spannend zeg al zo ver! Ik heb ook de eerste echo pas laat gehad (19 weken) en daarna met 21 weken. Bereid je maar vast voor, het is echt al helemaal een kindje dat je gaat zien!
    pi_26098052
    Noem dat kind dan ook geen Struik
    Vlindertje, kom je kennismaken? Kom eens uit je coconnetje..
    pi_26098584
    Klopt het trouwens dat mijn buik al bol is, vanwege mijn darmen, lucht, vocht enz.?
      zaterdag 9 april 2005 @ 16:02:40 #277
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_26099169
    mijn god zeg, lewis, ook alweer bijna 37 weken! Times flies man!

En Ingrid, wat fijn dat alles blijbaar nog steeds goed gaat! Overigens was ik ook al heel snel dik idd vanwege veel lucht in mijn buik ofzo.
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 9 april 2005 @ 16:03:30 #278
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_26099197
    Vergeet ik helemaal Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom te heten!! Bij deze dus!!
    Ylana
    pi_26099718
    Geen flauw idee Ingrid, misschien toch eens verstandig om wat info te lezen op het internet over zwangerschap en alles eromheen Hier een link om je eens in te verdiepen http://www.babybrabbel.org/
      zaterdag 9 april 2005 @ 16:35:56 #280
    105888 renzell
    pi_26100113
    Fuente en Buurvrouw; welkom en gefeliciteerd!

Ingrid; sja, ik had het ook al heel snel, dat bolle buikje, in ieder geval voor m'n gevoel. Maar het duurt jammergenoeg wel een week of 16, 17 voor je er werkelijk iets van gaat zien. En pas met 23 of 24 weken begonnen mensen aan me te vragen of ik misschien zwanger was. Veel te laat naar mijn mening! Ik wilde het liefst dat iedereen het zou zien. (nu daarentegen zou die buik soms best ff weg mogen zijn...)

Lewis; Ik wist niet dat de verlostang een reden was om bij een tweede niet meer thuis te mogen bevallen. Wat woog Joshua eigenlijk bij de geboorte?

Hier alles oké hoor. Ik verveelde me vanochtend weer kapot, maar heb vriendje uiteindelijk mee weten te sleuren het huis uit. We zijn toen eerst naar m'n schoonouders gereden voor een kopje koffie en toen hebben we Struikje de kinderboerderij laten zien (maar vooral mama was helemaal weg van de jonge geitjes... ). Vanavond ga ik babysitten en leen dan in ruil daarvoor de playstation, zodat vriendje en ik morgen de hele dag spelletjes kunnen doen, YES! Zo komen we wel weer een dagje verder... Als er maandag nog niks gebeurt is, moeten we naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor een CTG-scan ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies wat dat is. Ze gaan dan in ieder geval kijken of Struikje het nog naar z'n zin heeft in mijn buik. Dusseh.... Struik mag morgen best tussen Tombraider en Tekken z'n snuitje laten zien.
    pi_26102639
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 16:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
    Geen flauw idee Ingrid, misschien toch eens verstandig om wat info te lezen op het internet over zwangerschap en alles eromheen Hier een link om je eens in te verdiepen http://www.babybrabbel.org/
    Ik heb al veel gelezen en heb nu zelfs boeken. Ik vind het zo snel dat mn buik opbolt. Maar ja, doe je niks aan. Helaas gaan mijn broeken nu strakker zitten. Ik ga trouwens pas positiekleding kopen als ik 3 maanden ben. Heb al leuke kleding gezien bij o.a. C&A
      † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 18:18:49 #282
    81992 Githa
    pi_26102700
    Ingrid, kan goed hoor dat je buik al snel opzet.... was bij mij ook het geval.
    Wat positiekleding betreft, gewoon kopen wanneer je denkt dat het nodig is qua buik Ik zou dat niet gaan binden aan het aantal maanden dat je bent.
    pi_26102767
    een vriendin van mij heeft hier vorige week positiekleding besteld en de service is volgens haar perfect (en de prijzen zijn ook schappelijk zag ik daarnet) Misschien is het iets voor de zwangere dames?

http://www.luckweb.nl/luck.html

(oja, ik heb niets met de site te maken hoor! ook al zou de naam anders suggereren!)
    pi_26102915
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Githa het volgende:
    Ingrid, kan goed hoor dat je buik al snel opzet.... was bij mij ook het geval.
    Wat positiekleding betreft, gewoon kopen wanneer je denkt dat het nodig is qua buik Ik zou dat niet gaan binden aan het aantal maanden dat je bent.
    Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.
      † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 18:31:57 #285
    81992 Githa
    pi_26102977
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.
    ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken past zul je toch wat moeten.
    pi_26103540
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 18:31 schreef Githa het volgende:

[..]

ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken past zul je toch wat moeten.
    Dat is ook wel weer zo. Dilemma.
      Jubileum moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:24:51 #287
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_26104183
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef renzell het volgende:
    Zo komen we wel weer een dagje verder... Als er maandag nog niks gebeurt is, moeten we naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor een CTG-scan ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies wat dat is.
    Een CTG scan is eigenlijk een heel simpel iets. Ze leggen 2 banden over je buik met daaronder 2 "ontvangers". De ene ontvanger vangt de hartslag van struikje op, daar kunnen ze veel uit afleiden over de conditie van het struikje, en de 2e registreert de activiteit van je baarmoeder. Het kan zijn dat je al harde buiken hebt enzo, dat kun je dan mooi zien op het CTG. Je moet zo een half uurtje zitten of liggen en verder kun je rustig een boekje lezen. Na ong. een half uur bekijken verpleegkundigen en/of gyns de uitslag en dan weten ze meer.
    Zorg dat je iets te lezen bij je hebt, dan kom je de tijd makkelijker door.
    Eva ♥ en Iris ♥
      Jubileum moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:26:26 #288
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_26104230
    Fuente en Buurvrouw_Rietman van harte gefeliciteerd en welkom hier
    Eva ♥ en Iris ♥
      zaterdag 9 april 2005 @ 20:18:47 #289
    103793 kozakken
    Living the life
    pi_26105803
    een ctg is echt heel simpel. Even een foto van 'een van onze ctg's' geeft je misschien een beeld.

de 136 op beeld is de hartslag van de baby.
    de 25 geeft de weeenactiviteit aan. (geen dus! )
      zaterdag 9 april 2005 @ 20:24:06 #290
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26105944
    Fuente en Buurvrouw_Rietman goed werk gedaan gefeli met de zwangerschap, ik wens jullie een mooie tijd toe!

Renzell, nog geen weeenactiviteit ... hmmmzzz... Vanavond moet het dan maar gaan gebeuren hoor, beetje rommelen, weeen en dan morgenvroeg bevallen. Zet 'm op, want om nu nog een week te wachten op een zondag lijkt me nu ook niet ideaal.
    Ik ga me ook even bemoeien met het playstationverhaal, ik werd heel naar in mijn hoofd van het playstationen, het ging me allemaal veel te snel en werd er echt niet goed van, blijf daar wel op attent, verder have fun!

Arme Lewis, ik leef helemaal met je mee hoor, het is gewoon echt zwaar die laatste periode en met kind, klachten en kwaaltjes. Het komt allemaal goed, maar dat moment mag zeker snel aanbreken he...

Weirdmiss, tja die heb ik hier ook een poos niet gezien, (net als Wiseguy79 (papa)) mag hopen dat ze inmiddels is (zijn) bevallen... Tja en dan schiet al heel erg op met mij op dat lijstje... ... spannend hoor...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_26105949
    Sooow!
    Hartelijk bedankt voor het welkom van iedereen

En Renzell, succes met de laatste loodjes hey!
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_26106221
    Fuente en Buurvrouw_Rietman van harte gefeliciteerd met de zwangerschap

Renzell, ik heb het idee een beetje dat ze iets te snel zijn met zeggen dat het beter is om in het ziekenhuis te bevallen. Maar een verlostang bevalling word niet gedaan door de verloskundige, maar door een consultant/gyn. En die vindt je alleen in het ziekenhuis. Ik denk dat de kans zeer klein is op nog een verlostang bevalling. Maar goed, dat moet ik natuurlijk nog maar afwachten. Je hoort het in ieder geval niet vaak dat vrouwen 2 keer een bevalling hebben met verlostang.

Enne, Tekken zeer cool spelletje. Daar heb ik nog een keer een dag ontzettend pijn van aan mijn duimen gehad. Maar ik was wel bijna aan het eind

Zow vanmiddag is Joshua naar mijn schoonouders geweest, tranen stonden me nader dan het lachen. Ik kon dus echt even niet meer. En heb toen lekker zelf even een uurtje geslapen. Bah al die hormonsters allemaal.

Mel, hoe is't bij jouw gegaan vandaag.
      zaterdag 9 april 2005 @ 20:44:29 #293
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_26106516
    Hier is alles goed gegaan hoor, veel geslapen, sinds tijden geen ochtenddienst gehad en daar was ik echt aan toe! Lekker wat gerommeld in huis en samen met Remco en Chiara grote boodschappen gedaan, daarna gelunchd en vervolgens tot 16:00 uur geslapen. Heerlijk! Mijn ouders kwamen nog even langs, gezellig even bakkie gedaan en lekker gespeeld met Chiara. Echt weer een goede dag gehad. En ik zit nu weer te gapen ...
    Ik merk nu wel dat ik bij iedere kleine inspannning al harde buiken krijg. Even wat rommel opruimen, boodschapjes doen, of de WC schoonmaken levert me meteen een harde buikenreeks op. En de druk op mijn schaambeen/ bekken neemt wat toe... Vermoedelijk of hopelijk duurt dit niet meer zo lang...
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      zaterdag 9 april 2005 @ 21:54:44 #294
    105888 renzell
    pi_26108941
    Lois en Kozakken; bedankt voor de CTG-info!

Arme Lewis! Die snerthormonen kunnen het je soms behoorlijk moeilijk maken, dat geloof ik best. Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen en hebt kunnen slapen. Succes maar weer meid!

Mel; Wat fijn dat je zo'n heerlijk dagje hebt gehad.

Dat van die harde buiken herken ik enorm. Ik heb er eigenlijk de hele zwangerschap geen last van gehad, maar krijg ze nu ook bij de minste of geringste inspanning. Evenals een menstruatieachtig gevoel onderin de buik overigens. Hopelijk betekent het inderdaad dat er actie op komst is!
    Jij bent het ook een beetje zat he? Het zwanger zijn... ik hoop maar voor je dat de bevalling niet net als bij mij en Tearsong tot ver na de uitgerekende datum op zich laat wachten.
    Ps- misschien levert een opgefokte playstationstemming wel wat harde actie op vanavond...
    Maar ik snap wat je bedoelt hoor, ken het maar al te goed, dat hypergevoel en moet ook zeker niet gaan spelen vlak voor ik wil gaan slapen.

Nu naar beneden met thee en zelfgemaakte appeltaart!
    Welterusten voor straks.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 09-04-2005 22:03:12 ]
    pi_26109769
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 21:54 schreef renzell het volgende:

Ps- misschien levert een opgefokte playstationstemming wel wat harde actie op vanavond...
    ik hoop het voor je, ik heb hier een poging gedaan met Unrealen maar dat werkte niet zo. Misschien dat playstation-spellen beter helpen
    It's all up to you
    pi_26110548
    Renzell, Joshua was 3740 gram bij zijn geboorte. Dus dat vindt ik opzich wel behoorlijk maar nou ook weer niet zo ongelovelijk groot.

Ik denk dat ik morgen ook maar even voor mijzelf reserveer. Dus Joshua even helemaal aan husby overlaat. Heb weer veel te veel last van de rug, heupen enzovoorts. En dat been schiet ook niet op. Voel mijn eigen zo'n zeur af en toe, maar ik kom gewoon niet voorruit. En harde buiken die heb ik constant. Ik kan echt bijna niet lopen, we zijn vanmorgen naar een winkel geweest en niet eens zo lang. Maar het voelde net alsof bij elke stap die ik zette ik een harde buik kreeg.

Al met al maakt het toch wel dat ook ik het ontzettend zat ben op deze manier. Ongemakkelijk is 1 maar het irriteerd me nu echt mateloos. En normaal gezien ben ik altijd een bezig bijtje.
    Zo die hormonsters zijn er ook weer uit. En nu ga ik snel naar bedje met een warme kop melk
      zondag 10 april 2005 @ 00:29:04 #297
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26113497
    Fuente en Buurvrouw_Rietman , van harte welkom en gefeliciteerd.

renzell, komt morgen helemaal goed.

Hier gaat alles goed, aardig rustig in de buik, en nog 2 daagjes en dan ben ik 37 weken, begin nu best zenuwen te krijgen eigenlijk.
    Heb wel heel veel last van harde buiken, echt bijna heel de dag door, maandag moeten we weer naar de vlos dus zal het ff vragen.
      zondag 10 april 2005 @ 08:48:11 #298
    105888 renzell
    pi_26116683
    Nou dames, hier eindelijk wat vooruitgang!!! Vanacht om vier uur werd ik wakker van wat krampen (die ik dus inderdaad de nacht daarvoor ook al had gehad). Dit keer echter verdwenen ze steeds en kwamen dan na een minuut of tien weer terug. Half doezelend heb ik nog tot vijf uur gewacht en toen ben ik eens even op de klok gaan kijken of er echt regelmaat in zat; ja dus! Om half zes heb ik vriendje waker gemaakt en nu zijn we net uit bed. De krampen zijn pijnlijk, maar nog goed op te vangen. Vriendje duwt steeds op de rug en dat helpt goed! Ben net ook de slijmprop verloren, dus heb nu toch echt wel goede hoop dat het doorzet. Maar ik wil eigenlijk nog niet al te vroeg juichen en al bezig zijn met straks. Ik probeer gewoon nu, op dit moment, te doen wat het beste voelt. Ga eerst maar eens lekker uitgebreid douchen. Ik zal jullie wel proberen op de hoogte te houden, al weet ik natuurlijk niet hoe snel en/of pijnlijk het straks nog allemaal gaat worden.

STRUIKJE KOMT ERAAN!!!
      zondag 10 april 2005 @ 08:50:22 #299
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_26116698
    Aaaaaaaaaargh, geweldig!

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_26116706
    Joehoe Renzell zet 'm op meid!!!!!! Veel succes!!!
      zondag 10 april 2005 @ 08:52:23 #301
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_26116712

zondagskindje kom maar gauw
      zondag 10 april 2005 @ 08:53:52 #302
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_26116720
    Ja, ja, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het heeft doorgezet!!!!!
    Je klinkt super!!!!!!!!!!!!
    Ik ben hyper!!!!!!!!!!!!!
    En vriendje is nu al ontroerd!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom op, zet 'm op, doe wat goed voelt en hou vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')