Je staat ertussen!quote:Op zondag 3 april 2005 23:26 schreef Rekkie het volgende:
Laten we Roumysa maar als zwanger aanduiden.... ik zal dat nooit worden![]()
Mijn functie is in de toekomst voor papa weg gelegd![]()
Wij willen ook graag in het lijstje thuis horen, dus we hebben ff gerekend en eind augustus moet het dan uiteindelijk gaan gebeuren!
He bah, wat vervelendquote:Op maandag 4 april 2005 08:45 schreef Suzanna het volgende:
renzell: hier veel last van misselijkheid (weer, helaas...) ik krijg geen hap binnen bijna en heb constant het gevoel dat ik moet overgeven. Gelukkig duurt het niet de hele dag...
http://www.9maand.com/zwanger/zpm/quote:Op maandag 4 april 2005 11:23 schreef Saffier het volgende:
Weet iemand waar ik kan zien hoe groot/klein onze uk is? Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en ik dacht dat er een site was waar dat op staat, maar weet dus niet welke...
Of http://www.babybrabbel.org en dan bij interactief --> datum calculator...quote:Op maandag 4 april 2005 15:49 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
http://www.9maand.com/zwanger/zpm/
hier kun je week voor week zien hoe groot ie is en hoe de ontwikkelingen zijn van je kleintje. Ik heb hier ook heel wat uren op doorgebracht
Alles nog steeds goed hier. Ik zal het vanavond mijn vader maar eens vertellen dat hij voor de vierde keer opa wordt, maar wel van een kleinkind met dezelfde achternaam als hij. Ik heb verder alleen drie zussen. Ohja, Ingrid is wel misselijk overdag zegt ze.quote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Djeez.. hoe gaat het met jou en Ingrid ?!![]()
![]()
Ahumquote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaatBasset doe je eens melden of lees je niet mee.
Ik wilde al bijna met mijn grote bek zelf een update over de Fam. Basset geven.quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
ik had al gehoopt dat als jij niet zou lezen dat BrightEyes je in zou lichten
Gefelicteerd! Noor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:40 schreef Superted het volgende:
Ja daar is ze!!!
Noor is geboren!! Gister om 14.25 .
Na drie nachten van weeen en niet slapen is ze geboren.
3590 gram en 53 cm lang!
Wiehieuw!!! ik ben Papa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn, schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn, schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
VOLGENS MIJ BEDOEL JE SCHREEUWENquote:
Ik kende em ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Githa het volgende:
Goede internetmanieren ...nooit van gehoord !
Van deze toch zeker wel Miss Dynastie?quote:
Jawel, maar ik wist niet dat italic posten 'in het algemeen' zo verkeerd/ vervelend wasquote:
Bevalt misschien wel heel vlotjes op dat gekakelquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Githa het volgende:
netiquette vink dan wel weer leuk klinken maaruh kunnen we de discussie over wel of niet in italic style typen niet verder voeren in het mod topic ;}
dadelijk heeft renzell geen ruimte meer om te bevallen tussen al ons gekakel![]()
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
het was niet de eerste keer dat het gevraagd is rijstebuiltje
Maar Renzell kom op doe eens puffen
Ben jij irl ook altijd zo vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...
Dankjewel, je bent weer een lust voor het oogquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn WELGEMEENDE excuses hier dames van ut gezellige Fok!forum!
Ik zal proberen.. het te vermijden.. ik ben inderdaad een opvallertje in dit gezelschap hier !![]()
Mag ik nu weer meekpraten..? Zonder italicschrift te gebruiken :$
Some girls have all the luckquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een zeikerd die Leah he?
Kijk, ik mag dat gewoon zeggen![]()
En ik dacht (suffe doos als ik benquote:Op woensdag 6 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas,
Ik heb ruim een week weeën gehad en de eerste dagen ook 3 cm ontsluiting maar verder gebeurde er niksquote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef snakelady het volgende:
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.
Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.
Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
Dat heb ik als Sugar postquote:Op donderdag 7 april 2005 11:19 schreef Githa het volgende:
Elke keer als ik Renzell zie staan denk ik, OE JAH! ...
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef Githa het volgende:
[..]
jah thnx nou heb ik het dus bij twee dat ik dwangmatig moet kijken![]()
![]()
Dan zit je foutquote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef snakelady het volgende:
ik heb op een jochie gestemd
hahaha, ik ben eigenwijs.quote:
dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef snoopy het volgende:
ziekig Renzell?Dan komt Struikje er aan denk ik! (hoop ik dan he!)
Sterkte![]()
jij hebt lefquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef renzell het volgende:
vanavond zelfs naar het theater....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:39 schreef Sugar het volgende:
Renzell, je hebt je poetsbui gehad! Nu gaat het beginnen!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom een weekje mel, als het morgen ook kan?
Hoi Hallo,quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:15 schreef Fuente het volgende:
Hoooi allemaal!
Wij (buurvrouw_rietman (this een mannetje) en ikke verwachten ons kindje rond 22 augustus, ik ben nu dus 20,5 weekjes zwanger! (mogen we ook op het lijstje?)
Komen wij hier ook regelmatig meelurken en kletsen als dat mag
Met mij gaat het goed. Ben nog wel vaak misselijk en moe, maar dat hoort erbij he. Als het goed is ben ik dinsdag 7 weken en zien we dan op de echo een knipperend hartje!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef Saffier het volgende:
Ingrid19 en djeez, hoe gaat het bij jullie? Wij lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
Oeh wat spannend zeg al zo ver! Ik heb ook de eerste echo pas laat gehad (19 weken) en daarna met 21 weken. Bereid je maar vast voor, het is echt al helemaal een kindje dat je gaat zien!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:35 schreef Rekkie het volgende:
Hier gaat het uitstekend met de zwangerschap, Roumysa is nu naar schatting 20 weken zwanger (verloskundige schatte dit). A.s. donderdag de eerste echo
Gisteren ff wezen kijken voor kinderwagen en kamers.... kinderwagen is zo'n beetje wel beslist.
Maar wat een keus in kinderkamers zijn er zeg..... pffff, maar daar komen we ook wel uit.
Ik heb al veel gelezen en heb nu zelfs boeken. Ik vind het zo snel dat mn buik opbolt. Maar ja, doe je niks aan. Helaas gaan mijn broeken nu strakker zitten. Ik ga trouwens pas positiekleding kopen als ik 3 maanden ben. Heb al leuke kleding gezien bij o.a. C&Aquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Geen flauw idee Ingrid, misschien toch eens verstandig om wat info te lezen op het internet over zwangerschap en alles eromheenHier een link om je eens in te verdiepen http://www.babybrabbel.org/
Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Githa het volgende:
Ingrid, kan goed hoor dat je buik al snel opzet.... was bij mij ook het geval.
Wat positiekleding betreft, gewoon kopen wanneer je denkt dat het nodig is qua buikIk zou dat niet gaan binden aan het aantal maanden dat je bent.
ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken pastquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.
Dat is ook wel weer zo. Dilemma.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:31 schreef Githa het volgende:
[..]
ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken pastzul je toch wat moeten.
Een CTG scan is eigenlijk een heel simpel iets. Ze leggen 2 banden over je buik met daaronder 2 "ontvangers". De ene ontvanger vangt de hartslag van struikje op, daar kunnen ze veel uit afleiden over de conditie van het struikje, en de 2e registreert de activiteit van je baarmoeder. Het kan zijn dat je al harde buiken hebt enzo, dat kun je dan mooi zien op het CTG. Je moet zo een half uurtje zitten of liggen en verder kun je rustig een boekje lezen. Na ong. een half uur bekijken verpleegkundigen en/of gyns de uitslag en dan weten ze meer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef renzell het volgende:
Zo komen we wel weer een dagje verder... Als er maandag nog niks gebeurt is, moeten we naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor een CTG-scan ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies wat dat is.
ik hoop het voor je, ik heb hier een poging gedaan met Unrealen maar dat werkte niet zo. Misschien dat playstation-spellen beter helpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:54 schreef renzell het volgende:
Ps- misschien levert een opgefokte playstationstemming wel wat harde actie op vanavond...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |