VOLGENS MIJ BEDOEL JE SCHREEUWENquote:
Ik kende em ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Githa het volgende:
Goede internetmanieren ...nooit van gehoord !
Van deze toch zeker wel Miss Dynastie?quote:
Jawel, maar ik wist niet dat italic posten 'in het algemeen' zo verkeerd/ vervelend wasquote:
Bevalt misschien wel heel vlotjes op dat gekakelquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Githa het volgende:
netiquette vink dan wel weer leuk klinken maaruh kunnen we de discussie over wel of niet in italic style typen niet verder voeren in het mod topic ;}
dadelijk heeft renzell geen ruimte meer om te bevallen tussen al ons gekakel![]()
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
het was niet de eerste keer dat het gevraagd is rijstebuiltje
Maar Renzell kom op doe eens puffen
Ben jij irl ook altijd zo vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...
Dankjewel, je bent weer een lust voor het oogquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn WELGEMEENDE excuses hier dames van ut gezellige Fok!forum!
Ik zal proberen.. het te vermijden.. ik ben inderdaad een opvallertje in dit gezelschap hier !![]()
Mag ik nu weer meekpraten..? Zonder italicschrift te gebruiken :$
Some girls have all the luckquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een zeikerd die Leah he?
Kijk, ik mag dat gewoon zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |