abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25988412
Met mij gaat het wel goed. Ben alleen wel erg misselijk de hele dag door. Maar ja, als dat alles is...
En mijn buik is zo opgezet/bol. Zullen mijn darmen wel zijn?! En lucht.

Weet iemand of je eczeem kan krijgen door de zwangerschap?

Nog maar een weekje wachten en dan de echo! Ik ga nu lekker slapen. Ben wel sneller moe. Morgen kinderfeestje van het zoontje van mijn beste vriendin, hij wordt 3. Zal vast gezellig worden!
pi_25988507
Sterkte met wachten Ingrid.

LLM's ook sterkte met wachten!

Renzell, had je gezien dat V&D dekbedovertrekken met vlinders in de aanbieding heeft? Misschien is dat nog iets voor de meisjeskamer van je dochter.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:56:04 #53
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25993983
Wat leuk om te lezen easy! Daar word ik zelf dan weer vrolijk van.

Ingrid; ik denk dat het heel goed zou kunnen dat je eczeem krijgt door de zwangerschap. Bij mij was het nemelijk juist omgekeerd, haha. Ik had in het verleden vaak last van een hardnekkige nikkel-allergie die zich soms uitte in een flink irritante eczeem , maar die is sinds de zwangerschap juist spoorloos verdwenen!!! Het heeft bij mijn weten iets te maken met de hormoonhuishouding in je lichaam, daar verandert natuurlijk nogal het een en ander. Zo maak je bijvoorbeeld ineens veel meer cortison aan, en da's dus juist een van de basisingredienten van al die eczeemzalfjes. Pech dus als het voor jou omgekeerd is, volgens mij is er niet veel aan te doen.

Hier nog steeds geen bloeiend Struikje, jammer hoor! Gisteren had ik ff een baaldagje. Ik verveelde me helemaal kapot! Stom is dat; tot 01 april heb ik het zoooo druk gehad met allerlei dingen. Maar vanaf de uitgerekende datum was ik er klaar voor en nu zit ik ineens in het vacuum dat wachten heet, niet fijn!
Maar goed, dat moet ik dus ook gewoon niet doen! Ik moet nieuwe bezigheden gaan verzinnen voor mezelf, want op de bank zitten wachten op een bevalling is dus geen succes.
Fysiek gaat alles gelukkig naar verhouding nog prima, dus ook door deze (hopelijk) aller allerlaatste loodjes weet ik me wel heen te slepen.

Snake; hoe is het nu?

En Mel; jij bent inderdaad gevlogen zeg!!! Hoe is het mogelijk?! Drie weekjes nog maar.

Ps- ik zal de V&D maar eens gaan checken...
pi_25994153
arme renzell.. moeilijk is dat he?! wachten sucks om het zo maar even te zeggen.

Ik heb eigenlijk tot 41weken en 4dagen elke dag zitten wachten tot het nu eens ging gebeuren en eigenlijk is dat wachten alleen maar negatief. Want toen ik eindelijk op 41.5 besloot om er maar gewoon vanuit te gaan dat het voorlopig niet ging gebeuren toen braken mn vliezen.

Inderdaad gewoon lekker andere dingen gaan zoeken, lekker weggaan met vriendinnen etc. Ik weet dat het moeilijk is, maar anders duurt de tijd dat je nog moet wachten ERRRRUG lang.

Heel veel sterkte renzelltje! vind ook wel dat jij nu je kleintje lekker mag knuffelen hoor!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:11:29 #55
105888 renzell
pi_25994253
Thanks Daantje, ik heb inderdaad besloten gewoon maar weer dingen te gaan ondernemen.
Ik moet alleen nog even bedenk wat!
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 10:13:03 #56
43556 miss_dynastie
pi_25994283
Tja, renzell, een hoop activiteiten vallen vast af omdat ze fysiek nogal veeleisend zijn
Misschien op visite of zo
En ik hoop dat je dan in elk geval morgen iets anders te doen hebt ( )
pi_25994353
ik zou gewoon elke avond naar de bingo gaan

lekker de stad in? terrasje pakken met vrienden?

en het wachten is meer dan waard geweest hoor als je je kleintje op je buikje hebt
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:22:06 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_25994435
de volgende mooie datum is 05-05-05
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_25994490
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaat Basset doe je eens melden of lees je niet mee.
Ahum Brighteyes wees me even op dit berichtje......

Het is momenteel een beetje een gekkenhuis bij ons waardoor ik zoiezo al een heel stuk minder actief op het forum ben.

Slechte aannemers (ja meervoud ) Die er een puinhoop van hebben gemaakt, een shouder die nog steeds aan het genezen is (hoewel ik nu weer bijna alles kan doen) Nog steeds die k&*$#% verbouwing. Net eindelijk na 2 jaar de slaapkamer af kunnen maken (met alle vocht en lekkagerisico's die er nog zijn). En druk bezig met de puntjes op de i en de babykamer.

(Van 1 grote kamer 2 nieuwe maken met alle elektra problemen en slechte vloeren die er bij komen kijken)

En goed uitkijken naar een nieuwe baan omdat de hele toko naar Hongarije verhuist.

Je hoort het! Het is een fantastische tijd geweest

MAAR! De kleine...... Tot nu toe gaat de zwangerschap erg goed. Mama Basset heeft last van haar rug, maar het gaat heel redelijk. De baby groeit goed.

Met Noa gaat het al helemaal fantastisch. Een kletskous is het en soms heb ik het idee dat ze iets te wijs voor haar leeftijd is, wat erg grapppige situaties opleverd.
Pas stond ze in de winkel een jongetje die een paar jaar ouder was uit te foeteren dat ie iets niet moest doen. Ventje echt van: "naja, ga je moeder pesten" En Noa echt met een vermanend vingertje zwaaien. Alleen denken mensen vaak dat ze 2,5 3 jaar is. Maar dat duurt nog even. Ze is nogal lang en met haar 13 kilo een zwaargewicht, hoewel dat haar niet af te zien is (gelukkig denk ik, lijkt ze niet op mijn familie :p )

Fotootjes van Noa bij:

Zal proberen weer beetje mee te lopen, maar heb het nog erg druk.
pi_25995903
Basset wat is jullie meisje groot zeg En wat een plaatje is ze om te zien, mooi hoor. Doe nog eens een keertje een babyfoto in het fototopic plaatsen en een foto van nu. Lijkt me zo leuk om te zien hoeveel ze veranderd is. En het lukt dus wel aardig met de verbouwing al gaat dat gepaard met een hoop frustraties?

Renzell, ik zou zeggen ga lekker in het zonnetje zitten op een terras of in je tuin en geniet van de zon en rust want voor je het weet is het gedaan met je rust hoor. En het is het wachten meer dan waard. Ik was 5 dagen overtijd en liep ook al weken te zeuren dat ze wel mocht komen. En nu is ze al weer 8 maanden.

Mel, jij bent toch pas zwanger Het lijkt wel als of je pas verleden week heb verteld dat je een tweede kindje krijgt en nu is het al weer bijna zo ver. Wauw. Ben heel benieuwd of Chiara een zusje of broertje krijgt, denk een zusje.

En verders aan alle andere zwangere dames en aanstaande papa's dat het maar heel goed mag gaan tijdens jullie zwangerschap en bevalling.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:34:55 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25996052
Nou Renzell, word echt tijd nu hoor, kom op struikje.

Hier gaat het goed, vanacht goed geslapen gelukkig en vandaag al actief bezig geweest in huis.
Donderdag en vrijdag word de badkamer verbouwd, nieuwe vloer erin en daar kijk ik erg naar uit.
Zaterdag gaan mijn schoonouders de tuin onder handen nemen dus ook weer een leuk vooruitzicht.

Maar nu hoop ik dus helemaal dat Frutselke nog besluit te blijven zitten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:16:24 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25997107
Tearsong en Stefan, van harte met jullie kleine Thomas.
Wat een spoedbevalling zeg! Hoop gauw een mooie foto te zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25999142
He he Basset. Dus vandaar dat je er bijna niet meer was. ik had al gehoopt dat als jij niet zou lezen dat BrightEyes je in zou lichten Was gewoon erg benieuwd hoe het ging.

Noa is al een lekker grietje aan het worden zo. En nog steeds zo'n leuke lach op haar gezichtje. Sterkte met je schouder en het zoeken van een baan. Dat zal niet makkelijk zijn op het moment.

Renzell, moeilijk he als je wacht om dan wat te doen te hebben. Ik zat heel veel naar die geboorte programma's te kijken. Health discovery. Maar ja daar moet je maar trek in hebben. Ze kunnen nogal bloederig zijn en ik weet niet of jullie dat net ook krijgen in NL. Ga anders nog een een spelletje darten joh Maar juist wanneer je het het minst verwacht gebeurt er iets.

Hier gaat het allemaal wel het gangetje. Ik doe het mega rustig aan en husby is vandaag thuis om lekker voor Joshua te zorgen.

Ik was bijna vergeten dat ik gisteren een afspraak had met de vlos. Dus snel even geweest. Baby ligt er nog steeds goed voor, niet ingedaald maar ze zeiden dat dit wel kon gebeuren als de bevalling doorzet. Baby schopt inmiddels wel af en toe tegen mijn ribben aan. Dat is nou niet zo'n prettig gevoel. Maar goed, bloeddruk en hartje kloppen was gewoon allemaal helemaal goed.

Bedacht me net dat ik vanavond nog een examen heb voor mijn opleiding. Dus dat ga ik dan ook maar doen. Blehh, maar ja anders moet ik het volgend jaar doen. Ben ik alles weer vergeten enzo.. Das niet handig.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:37:27 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26004278
Bericht voor die lieve, dappere Renzell
Attentie, attentie, hier spreekt je vriendinnetje. Iedereen móet weten dat Struikje nu echt helemaal klaar is. Mooi, roze, mollig en lief. Klaar voor de wereld. Klaar voor twee héél lieve, leuke, toffe ouders! En klaar voor een nepsugartantetje...

Dus wat jij moet doen is het volgende:
Listen carefully.
Ecoutez bien.

Liggen, voelen, puffen, baren.
En mij smsen.
Oké? Mooi. Vannacht graag beginnen!

Jouw oergevoel gaat je leiden, echt hoor. Ik denk heel veel aan je en hoop écht dat het heel snel begint nu!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26004330
Ja daar is ze!!!
Noor is geboren!! Gister om 14.25 .
Na drie nachten van weeen en niet slapen is ze geboren.
3590 gram en 53 cm lang!

Wiehieuw!!! ik ben Papa
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:42:15 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26004377
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 14:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
ik had al gehoopt dat als jij niet zou lezen dat BrightEyes je in zou lichten
Ik wilde al bijna met mijn grote bek zelf een update over de Fam. Basset geven. Maar toen bedacht ik dat ik natuurlijk ook best even kon mailen.
De buik van MamaBasset is trouwens wel heel erg hoor!
En Noa is een engeltje, alleen zie ik haar helaas niet zo vaak omdat ik daar meestal 's avonds ben.
Toch eens wat vaker overdag langs. gaan.
pi_26004383
Gefeliciteerd Superted en vrouw!! Alles goed met jullie allemaal?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:43:10 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26004392
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:40 schreef Superted het volgende:
Ja daar is ze!!!
Noor is geboren!! Gister om 14.25 .
Na drie nachten van weeen en niet slapen is ze geboren.
3590 gram en 53 cm lang!

Wiehieuw!!! ik ben Papa
Gefelicteerd! Noor! Een naam die bij mij ook hoog op het lijstje staat!

Waar blijven de foto's!
pi_26004467
Gefeliciteerd met Noor, Superted en vrouw! Leuke naam

Renzell..luister es naar je vriendinnetje

Oe en familie Basset, fijn dat het goed gaat met de zwangerschap! Noa is echt een lachebekkie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:04:06 #70
43556 miss_dynastie
pi_26004909
Wow, wow!!
Gefeliciteerd met Noor
pi_26004920
Superted van harte gefeliciteerd met je dochter
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:07:57 #72
105888 renzell
pi_26004995
Superted; superrrrrrrrgefeliciteerd met jullie lieve, kleine Noor!

En lieve, lieve Sugar; wat een ontzettend fijn en opbeurend berichtje! Daar wordt een mens vrolijk van. Dank je wel!
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:12:22 #73
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26005077
gefeliciteerd met Noor (wat een onwijs leuke, aparte, stoere naam)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26005241
Superted, gefeliciteerd met Noor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:26:54 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_26005424
van harte gefeliciteerd met Noor
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 5 april 2005 @ 19:29:56 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26005503
Noor stond/staat hier ook erg hoog op het lijstje, prachtige naam! Gefeliciteerd mevrouw en meneer Superted
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:30:42 #77
81992 Githa
pi_26005528
Superted en Supermam, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Noor!
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:41:48 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26005843
Welkom Noor!! En van harte gefeliciteerd met je ouders!! Lekker gaan genieten van jullie kleine meid hoor!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:08:20 #79
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26006542

Superdad en Supermom, veel geluk met elkaar!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26006605
Gefeliciteerd met jullie dochter
pi_26006747
Superted + mevr. Superted: gefeliciteerd met Noor! 3 nachten weeen? pffft....

Ik kwam hier even wat foto's plaatsen voordat ik door ga schuiven naar het kleine babytjes topic ;-) (blijf hier natuurlijk wel lurken en meeleven!).

Tomas:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26006784
Wat een moppie tearsong
pi_26007099
Tomas wat ben je mooi
En wat een schitterend lakentje!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26007118
Feli met Noor

Mooie naam ook
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:32:19 #85
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26007126
nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tomas wat een plaatje
pi_26007140
Tomas!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:10 #87
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26007185
superted en superted vrouw van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noor
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:34 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26007199
Superted, van harte gefeliciteerd met Noor!!! Inderdaad een hele leuke naam.

Tearsong, wat is Tomas lief . Wat zul jij trots zijn.

Heeft iemand nog iets van Weirdmiss gehoord?
Renzell, ik hoop dat het bij jou nu ook snel gaat beginnen. Het wordt deze week verder toch slecht weer, dat is een goede tijd om lekker in je kraambed te liggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:39:29 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26007306
Tomas!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:42:47 #90
105888 renzell
pi_26007401
Tearsong; wat een ontzettend lief en mooi poppetje is Tomas!
Echt om op te vreten gewoon. Dat cadeautje was het wachten waarschijnlijk meer dan waard.

Ps- Struikje hoopt je snel te kunnen vergezellen in het kleine babytjes-topic.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:43:26 #91
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26007415
Hmmm, heerlijk, prachtig, super...
Tomas
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:44:30 #92
105888 renzell
pi_26007433
Inderdaad Livelink; dat zou prima geregeld zijn! Buiten stortregens en windhozen, binnen lekker in kraamnestje met kleine baby in de armen!
pi_26008313
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
9 november 2005: Suzanna
ong half november 2005: Ingrid19 en Djeez
5 december 2005: Saffier en Lautie

ik let eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven niet op en er worden weer hartstikke veel babietjes gemaakt!! Ik kan niet wachten op de mooie verse aanvoer!!! Van harte iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:32:13 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_26008558
Tomas
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:42:56 #95
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26008845
Tomas ! Wat ben jij een moooooooooi mannetje zeg !!
TearSong.. leuk dekentje... waar heb je dievandaan ?

Ennuh.. gefeliciteerd met Noor: gave naam !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:46:52 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26008939
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn , schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26009118
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Rijstebuil mekind, is het echt nodig om alles in schuinschrift te doen? Het irriteert me een beetje, en ik zal vast de enige niet zijn , schijnt ook niet van goede internetmanieren te getuigen, heb ik me laten vertellen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:57:29 #98
81992 Githa
pi_26009207
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:59:56 #99
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26009289
Ja Githa , dat schijnt zo te zijn .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:00:31 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26009308
Netiquette, Githa
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')