quote:
Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaat
![]()
Basset doe je eens melden of lees je niet mee.
Ahum
![]()
Brighteyes wees me even op dit berichtje......
Het is momenteel een beetje een gekkenhuis bij ons waardoor ik zoiezo al een heel stuk minder actief op het forum ben.
Slechte aannemers (ja meervoud
![]()
) Die er een puinhoop van hebben gemaakt, een shouder die nog steeds aan het genezen is (hoewel ik nu weer bijna alles kan doen) Nog steeds die k&*$#% verbouwing. Net eindelijk na 2 jaar de slaapkamer af kunnen maken (met alle vocht en lekkagerisico's die er nog zijn). En druk bezig met de puntjes op de i en de babykamer.
(Van 1 grote kamer 2 nieuwe maken met alle elektra problemen en slechte vloeren die er bij komen kijken)
En goed uitkijken naar een nieuwe baan omdat de hele toko naar Hongarije verhuist.
Je hoort het! Het is een fantastische tijd geweest
MAAR! De kleine...... Tot nu toe gaat de zwangerschap erg goed. Mama Basset heeft last van haar rug, maar het gaat heel redelijk. De baby groeit goed.
Met Noa gaat het al helemaal fantastisch. Een kletskous is het en soms heb ik het idee dat ze iets te wijs voor haar leeftijd is, wat erg grapppige situaties opleverd.
Pas stond ze in de winkel een jongetje die een paar jaar ouder was uit te foeteren dat ie iets niet moest doen. Ventje echt van: "naja, ga je moeder pesten" En Noa echt met een vermanend vingertje zwaaien. Alleen denken mensen vaak dat ze 2,5 3 jaar is. Maar dat duurt nog even. Ze is nogal lang en met haar 13 kilo een zwaargewicht, hoewel dat haar niet af te zien is (gelukkig denk ik, lijkt ze niet op mijn familie :p )
Fotootjes van Noa bij:
![]()
Zal proberen weer beetje mee te lopen, maar heb het nog erg druk.