VOLGENS MIJ BEDOEL JE SCHREEUWENquote:
Ik kende em ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Githa het volgende:
Goede internetmanieren ...nooit van gehoord !
Van deze toch zeker wel Miss Dynastie?quote:
Jawel, maar ik wist niet dat italic posten 'in het algemeen' zo verkeerd/ vervelend wasquote:
Bevalt misschien wel heel vlotjes op dat gekakelquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Githa het volgende:
netiquette vink dan wel weer leuk klinken maaruh kunnen we de discussie over wel of niet in italic style typen niet verder voeren in het mod topic ;}
dadelijk heeft renzell geen ruimte meer om te bevallen tussen al ons gekakel![]()
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
het was niet de eerste keer dat het gevraagd is rijstebuiltje
Maar Renzell kom op doe eens puffen
Ben jij irl ook altijd zo vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zullen we het eens over dat sufkuttige subscript gaan hebben? En die godvergeten kutknipoogsmiley altijd...
Dankjewel, je bent weer een lust voor het oogquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn WELGEMEENDE excuses hier dames van ut gezellige Fok!forum!
Ik zal proberen.. het te vermijden.. ik ben inderdaad een opvallertje in dit gezelschap hier !![]()
Mag ik nu weer meekpraten..? Zonder italicschrift te gebruiken :$
Some girls have all the luckquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een zeikerd die Leah he?
Kijk, ik mag dat gewoon zeggen![]()
En ik dacht (suffe doos als ik benquote:Op woensdag 6 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas,
Ik heb ruim een week weeën gehad en de eerste dagen ook 3 cm ontsluiting maar verder gebeurde er niksquote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef snakelady het volgende:
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.
Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.
Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |