abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:11:44 #251
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26085749
Zo vervelend, ik ben een avondmens, voor mijn rust is het beter dat ik er op tijd in ga, maar dan kan ik niet slapen... Maar nu wordt het wel weer eens tijd om mijn bed op te zoeken... n de strijd tegen het maagzuur weer aan te gaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:18:47 #252
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26085946
Voordringen mag best hoor Mel, maar dan moet je wel snel zijn, want ik ben niet van plan Struiksel nog een weekje binnen te houden...
Na een grote schoonmaak, een mislukt taartenbakproject, een etentje bij vrienden en een theateravond zonder gebroken vliezen ben ik echt helemaal kapot! Even een beetje bankhangen om de adrenaline uit m'n lijf te krijgen en dan lekker slapen!
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:23:45 #253
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26086070
Zondag is een mooie dag renzell.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26090724
Renzell zet 'm op !! Volgens mij ben jij stiekem al aan het bevallen.. (kan de pufsmiley niet vinden)
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:32:47 #255
105888 renzell
pi_26091077
Ha ha, nee hoor, was het maar zo. Hier wederom een ochtend zonder spannend nieuws. Ik had gisteravond toen ik naar bed ging wel enorm last van harde buiken en een behoorlijk pijnlijke, menstruatieachtig kramp. Eerlijk gezegd dacht ik dat het wel eens een begonnen zou kunnen zijn, ook al was het geen terugkerende kramp, maar bleef de pijn anderhalf uur vrij steady (en pijnlijk!). Helaas... het trok uiteindelijk weer weg en om een uur of drie ben ik gewoon in slaap gevallen. Er was duidelijk iets aan de hand daarbinnen, maar een bevalling... nee. Ik denk dat er voorzichtig wat oefeningetjes gedaan werden qua voorbereiding op de grote slag om Arnhem morgen!

Vandaag een betere dag Mel? Hier schijnt de zon! En bij jou?

Snake; hoe ist met jouw buikje? Helemaal geen last meer gehad van het gerommel?

Lewis; wil jij eigenlijk ok thuis bevallen of is het daar automatisch in het ziekenhuis? In het geval van thuis bevallen, mag jij ook al bijna, toch?

En hoe ist met de nieuwe zwangeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 09-04-2005 10:11:02 ]
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 09:34:17 #256
43556 miss_dynastie
pi_26091086
Renzell
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 09:41:12 #257
81992 Githa
pi_26091152
Struikje
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:53:18 #258
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26091263
Oeh balen Renzell, dat al die activiteiten niet hebben geleid tot bevalen... maar heerlijk dat het allemaal nog even kon zo op het laatste moment.
Deze zondag is voor jullie!

Hier lekker uitgeslapen, ik ben net wakker en zag dat Remco en Chiara in de huiskamer in slaap waren gevallen, dus ik heb de puter maar even aangezet. Inmiddels zijn ze wel weer wakker, dus ik kan gaan ontbijten...
Ik voel me al weer een stuk beter dan gisteren, even niets hoeven was dus echt waar ik behoefte aan heb.

Goede dag allemaal en tot horens!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:34:08 #259
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26091735
Ik heb al meerdere keren naar baby Struikje geroepen maar allemaal zonder resultaat!!
Grmbl grmbl !

Aiiii Mel.. ik schrok toen ik het las van Chiara op je buik.. Sterkte ermee!

Oja Ladybos de pufsmile is : % aan elkaar..

Kom op Renzell, k ga gewoon eventjes jompelen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:41:06 #260
105888 renzell
pi_26091835
Dank je Rijsetebuiltje!
pi_26092079
renzell.. nog geen beebje in je armen.. ik duim voor je mee dat het vandaag/vannacht/morgen gaat gebeuren!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_26092760
Renzell..... gaat helemaal goed komen.... nog ffies volhouden

Hier gaat het uitstekend met de zwangerschap, Roumysa is nu naar schatting 20 weken zwanger (verloskundige schatte dit). A.s. donderdag de eerste echo

Gisteren ff wezen kijken voor kinderwagen en kamers.... kinderwagen is zo'n beetje wel beslist.
Maar wat een keus in kinderkamers zijn er zeg..... pffff, maar daar komen we ook wel uit.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:40:26 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26092841
Jee, wat ver is ze dan al! 20 weken naar schatting!!!

Renzell, keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep on smiling!!!!!!!!!!!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26093570
Hoooi allemaal!

Wij (buurvrouw_rietman (this een mannetje) en ikke verwachten ons kindje rond 22 augustus, ik ben nu dus 20,5 weekjes zwanger! (mogen we ook op het lijstje?)
Komen wij hier ook regelmatig meelurken en kletsen als dat mag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!fotograaf zaterdag 9 april 2005 @ 12:17:46 #265
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_26093615
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:15 schreef Fuente het volgende:
Hoooi allemaal!

Wij (buurvrouw_rietman (this een mannetje) en ikke verwachten ons kindje rond 22 augustus, ik ben nu dus 20,5 weekjes zwanger! (mogen we ook op het lijstje?)
Komen wij hier ook regelmatig meelurken en kletsen als dat mag
Hoi Hallo,

Ikke samen dus met Fuente rond 22-8 uitgeteld, dus geen lowlands en zo dit jaar
Maar een liev kindje (hopen we)
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_26094149
Renzell ook al weer een week overtijd. Meid ik duim voor je joh dat t gaat beginnen!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:48:14 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26094295
Fuente en Buurvrouw_Rietman, jullie staan in het lijstje hoor. Welkom!
pi_26094332
Buurvrouw_rietman is het mannetje! lekker verwarrend qua nickname! Grappig! Welkom!

Leuk allemaal nieuwe zwangeren!

@Struikje: Kom nouhouhouhou!!!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:01:15 #269
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26096038
Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom bij de zwangere bups

Oke Struik en NU kom je eruit please
pi_26096336
Hooi!

Thnx voor het warme welkom, om ons nog ietsjes voor te stellen hier een voorstelverhaaltje!
Buuv is 30 jaar, ik ben 21 jaar, onze uk was een hele verrassing, maar we zijn er ontzettend blij mee. In juli gaan we trouwen, en sinds vorige maand wonen we samen.

Hmz, verder weet ik niets te verzinnen , als jullie nog vraagjes hebben horen we het vanzelf wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:19:04 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26096421
Deze nieuwkomer loopt nog steeds tegen de griep aan te hikken, het zet niet door, maar het wordt ook niet minder, gaat vast weer vanzelf over!! Ik ben gelukkig niet misselijk of wat dan ook, alleen maar moe en mijn bh's worden al te krap!!

Renzell, hoe voel je je? Hoe je het nog een beetje vol? Kom op hoor!! Het duurt nu vast niet lang meer!! Struikje, ben je niet nieuwsgierig hou je ouders eruit zien? Zij zijn wel nieuwsgierig naar jou hoor!! En wij oohook

Ingrid19 en djeez, hoe gaat het bij jullie? Wij lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
En Suzanne, hoe reilt en zeilt het bij jou zo samen met de kleine?

En wie hebben er inmiddels al meldplicht?
Wie heeft er iets gehoord van weirdmiss?? Of heb ik daar overheen gelezen soms?

Groetjes,
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26096993
Renzell, nee ik mag niet thuis bevallen omdat Joshua bij de bevalling met verlostang is gehaald. Teveel risico's enzo. Ze zeiden ook dat Joshua een vrij grote baby was. Tja in Engelse termen misschien wel, maar voor een Nederlandse baby was ie gewoon een normaal gewicht en grote.

Grmmpf nou had ik vanmorgen een rotbui, had even helemaal geen zin meer en wilde het liefst met rust gelaten worden. Gelukkig is het weekend en hoef ik even weinig te doen. Maar ik wordt het nu toch soms ook wel aardig zat. En volgende week woensdag ben ik 37 weken dus klaar voor de start zeg maar
pi_26097081
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef Saffier het volgende:

Ingrid19 en djeez, hoe gaat het bij jullie? Wij lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
Met mij gaat het goed. Ben nog wel vaak misselijk en moe, maar dat hoort erbij he. Als het goed is ben ik dinsdag 7 weken en zien we dan op de echo een knipperend hartje! Spannend!

Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom!
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:06:03 #274
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26097438
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:35 schreef Rekkie het volgende:
Hier gaat het uitstekend met de zwangerschap, Roumysa is nu naar schatting 20 weken zwanger (verloskundige schatte dit). A.s. donderdag de eerste echo

Gisteren ff wezen kijken voor kinderwagen en kamers.... kinderwagen is zo'n beetje wel beslist.
Maar wat een keus in kinderkamers zijn er zeg..... pffff, maar daar komen we ook wel uit.
Oeh wat spannend zeg al zo ver! Ik heb ook de eerste echo pas laat gehad (19 weken) en daarna met 21 weken. Bereid je maar vast voor, het is echt al helemaal een kindje dat je gaat zien!
pi_26098052
Noem dat kind dan ook geen Struik
Vlindertje, kom je kennismaken? Kom eens uit je coconnetje..
pi_26098584
Klopt het trouwens dat mijn buik al bol is, vanwege mijn darmen, lucht, vocht enz.?
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:02:40 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_26099169
mijn god zeg, lewis, ook alweer bijna 37 weken! Times flies man!

En Ingrid, wat fijn dat alles blijbaar nog steeds goed gaat! Overigens was ik ook al heel snel dik idd vanwege veel lucht in mijn buik ofzo.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:03:30 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26099197
Vergeet ik helemaal Fuente en Buurvrouw_Rietman welkom te heten!! Bij deze dus!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26099718
Geen flauw idee Ingrid, misschien toch eens verstandig om wat info te lezen op het internet over zwangerschap en alles eromheen Hier een link om je eens in te verdiepen http://www.babybrabbel.org/
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:35:56 #280
105888 renzell
pi_26100113
Fuente en Buurvrouw; welkom en gefeliciteerd!

Ingrid; sja, ik had het ook al heel snel, dat bolle buikje, in ieder geval voor m'n gevoel. Maar het duurt jammergenoeg wel een week of 16, 17 voor je er werkelijk iets van gaat zien. En pas met 23 of 24 weken begonnen mensen aan me te vragen of ik misschien zwanger was. Veel te laat naar mijn mening! Ik wilde het liefst dat iedereen het zou zien. (nu daarentegen zou die buik soms best ff weg mogen zijn...)

Lewis; Ik wist niet dat de verlostang een reden was om bij een tweede niet meer thuis te mogen bevallen. Wat woog Joshua eigenlijk bij de geboorte?

Hier alles oké hoor. Ik verveelde me vanochtend weer kapot, maar heb vriendje uiteindelijk mee weten te sleuren het huis uit. We zijn toen eerst naar m'n schoonouders gereden voor een kopje koffie en toen hebben we Struikje de kinderboerderij laten zien (maar vooral mama was helemaal weg van de jonge geitjes... ). Vanavond ga ik babysitten en leen dan in ruil daarvoor de playstation, zodat vriendje en ik morgen de hele dag spelletjes kunnen doen, YES! Zo komen we wel weer een dagje verder... Als er maandag nog niks gebeurt is, moeten we naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor een CTG-scan ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies wat dat is. Ze gaan dan in ieder geval kijken of Struikje het nog naar z'n zin heeft in mijn buik. Dusseh.... Struik mag morgen best tussen Tombraider en Tekken z'n snuitje laten zien.
pi_26102639
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Geen flauw idee Ingrid, misschien toch eens verstandig om wat info te lezen op het internet over zwangerschap en alles eromheen Hier een link om je eens in te verdiepen http://www.babybrabbel.org/
Ik heb al veel gelezen en heb nu zelfs boeken. Ik vind het zo snel dat mn buik opbolt. Maar ja, doe je niks aan. Helaas gaan mijn broeken nu strakker zitten. Ik ga trouwens pas positiekleding kopen als ik 3 maanden ben. Heb al leuke kleding gezien bij o.a. C&A
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 18:18:49 #282
81992 Githa
pi_26102700
Ingrid, kan goed hoor dat je buik al snel opzet.... was bij mij ook het geval.
Wat positiekleding betreft, gewoon kopen wanneer je denkt dat het nodig is qua buik Ik zou dat niet gaan binden aan het aantal maanden dat je bent.
pi_26102767
een vriendin van mij heeft hier vorige week positiekleding besteld en de service is volgens haar perfect (en de prijzen zijn ook schappelijk zag ik daarnet) Misschien is het iets voor de zwangere dames?

http://www.luckweb.nl/luck.html

(oja, ik heb niets met de site te maken hoor! ook al zou de naam anders suggereren!)
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26102915
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Githa het volgende:
Ingrid, kan goed hoor dat je buik al snel opzet.... was bij mij ook het geval.
Wat positiekleding betreft, gewoon kopen wanneer je denkt dat het nodig is qua buik Ik zou dat niet gaan binden aan het aantal maanden dat je bent.
Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 18:31:57 #285
81992 Githa
pi_26102977
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Meer met het idee, stel dat het wel misgaat, beetje de goden verzoeken. Ik weet het, klinkt stom.
ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken past zul je toch wat moeten.
pi_26103540
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:31 schreef Githa het volgende:

[..]

ohw zo ...ja maarja stel dat dadelijk met 2 maanden je niet meer in je broeken past zul je toch wat moeten.
Dat is ook wel weer zo. Dilemma.
  Jubileum moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:24:51 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26104183
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef renzell het volgende:
Zo komen we wel weer een dagje verder... Als er maandag nog niks gebeurt is, moeten we naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor een CTG-scan ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies wat dat is.
Een CTG scan is eigenlijk een heel simpel iets. Ze leggen 2 banden over je buik met daaronder 2 "ontvangers". De ene ontvanger vangt de hartslag van struikje op, daar kunnen ze veel uit afleiden over de conditie van het struikje, en de 2e registreert de activiteit van je baarmoeder. Het kan zijn dat je al harde buiken hebt enzo, dat kun je dan mooi zien op het CTG. Je moet zo een half uurtje zitten of liggen en verder kun je rustig een boekje lezen. Na ong. een half uur bekijken verpleegkundigen en/of gyns de uitslag en dan weten ze meer.
Zorg dat je iets te lezen bij je hebt, dan kom je de tijd makkelijker door.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:26:26 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26104230
Fuente en Buurvrouw_Rietman van harte gefeliciteerd en welkom hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:18:47 #289
103793 kozakken
Living the life
pi_26105803
een ctg is echt heel simpel. Even een foto van 'een van onze ctg's' geeft je misschien een beeld.

de 136 op beeld is de hartslag van de baby.
de 25 geeft de weeenactiviteit aan. (geen dus! )
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:24:06 #290
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26105944
Fuente en Buurvrouw_Rietman goed werk gedaan gefeli met de zwangerschap, ik wens jullie een mooie tijd toe!

Renzell, nog geen weeenactiviteit ... hmmmzzz... Vanavond moet het dan maar gaan gebeuren hoor, beetje rommelen, weeen en dan morgenvroeg bevallen. Zet 'm op, want om nu nog een week te wachten op een zondag lijkt me nu ook niet ideaal.
Ik ga me ook even bemoeien met het playstationverhaal, ik werd heel naar in mijn hoofd van het playstationen, het ging me allemaal veel te snel en werd er echt niet goed van, blijf daar wel op attent, verder have fun!

Arme Lewis, ik leef helemaal met je mee hoor, het is gewoon echt zwaar die laatste periode en met kind, klachten en kwaaltjes. Het komt allemaal goed, maar dat moment mag zeker snel aanbreken he...

Weirdmiss, tja die heb ik hier ook een poos niet gezien, (net als Wiseguy79 (papa)) mag hopen dat ze inmiddels is (zijn) bevallen... Tja en dan schiet al heel erg op met mij op dat lijstje... ... spannend hoor...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26105949
Sooow!
Hartelijk bedankt voor het welkom van iedereen

En Renzell, succes met de laatste loodjes hey!
Sara
Merel
Ukje
pi_26106221
Fuente en Buurvrouw_Rietman van harte gefeliciteerd met de zwangerschap

Renzell, ik heb het idee een beetje dat ze iets te snel zijn met zeggen dat het beter is om in het ziekenhuis te bevallen. Maar een verlostang bevalling word niet gedaan door de verloskundige, maar door een consultant/gyn. En die vindt je alleen in het ziekenhuis. Ik denk dat de kans zeer klein is op nog een verlostang bevalling. Maar goed, dat moet ik natuurlijk nog maar afwachten. Je hoort het in ieder geval niet vaak dat vrouwen 2 keer een bevalling hebben met verlostang.

Enne, Tekken zeer cool spelletje. Daar heb ik nog een keer een dag ontzettend pijn van aan mijn duimen gehad. Maar ik was wel bijna aan het eind

Zow vanmiddag is Joshua naar mijn schoonouders geweest, tranen stonden me nader dan het lachen. Ik kon dus echt even niet meer. En heb toen lekker zelf even een uurtje geslapen. Bah al die hormonsters allemaal.

Mel, hoe is't bij jouw gegaan vandaag.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:44:29 #293
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26106516
Hier is alles goed gegaan hoor, veel geslapen, sinds tijden geen ochtenddienst gehad en daar was ik echt aan toe! Lekker wat gerommeld in huis en samen met Remco en Chiara grote boodschappen gedaan, daarna gelunchd en vervolgens tot 16:00 uur geslapen. Heerlijk! Mijn ouders kwamen nog even langs, gezellig even bakkie gedaan en lekker gespeeld met Chiara. Echt weer een goede dag gehad. En ik zit nu weer te gapen ...
Ik merk nu wel dat ik bij iedere kleine inspannning al harde buiken krijg. Even wat rommel opruimen, boodschapjes doen, of de WC schoonmaken levert me meteen een harde buikenreeks op. En de druk op mijn schaambeen/ bekken neemt wat toe... Vermoedelijk of hopelijk duurt dit niet meer zo lang...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:54:44 #294
105888 renzell
pi_26108941
Lois en Kozakken; bedankt voor de CTG-info!

Arme Lewis! Die snerthormonen kunnen het je soms behoorlijk moeilijk maken, dat geloof ik best. Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen en hebt kunnen slapen. Succes maar weer meid!

Mel; Wat fijn dat je zo'n heerlijk dagje hebt gehad.

Dat van die harde buiken herken ik enorm. Ik heb er eigenlijk de hele zwangerschap geen last van gehad, maar krijg ze nu ook bij de minste of geringste inspanning. Evenals een menstruatieachtig gevoel onderin de buik overigens. Hopelijk betekent het inderdaad dat er actie op komst is!
Jij bent het ook een beetje zat he? Het zwanger zijn... ik hoop maar voor je dat de bevalling niet net als bij mij en Tearsong tot ver na de uitgerekende datum op zich laat wachten.
Ps- misschien levert een opgefokte playstationstemming wel wat harde actie op vanavond...
Maar ik snap wat je bedoelt hoor, ken het maar al te goed, dat hypergevoel en moet ook zeker niet gaan spelen vlak voor ik wil gaan slapen.

Nu naar beneden met thee en zelfgemaakte appeltaart!
Welterusten voor straks.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 09-04-2005 22:03:12 ]
pi_26109769
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:54 schreef renzell het volgende:

Ps- misschien levert een opgefokte playstationstemming wel wat harde actie op vanavond...
ik hoop het voor je, ik heb hier een poging gedaan met Unrealen maar dat werkte niet zo. Misschien dat playstation-spellen beter helpen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26110548
Renzell, Joshua was 3740 gram bij zijn geboorte. Dus dat vindt ik opzich wel behoorlijk maar nou ook weer niet zo ongelovelijk groot.

Ik denk dat ik morgen ook maar even voor mijzelf reserveer. Dus Joshua even helemaal aan husby overlaat. Heb weer veel te veel last van de rug, heupen enzovoorts. En dat been schiet ook niet op. Voel mijn eigen zo'n zeur af en toe, maar ik kom gewoon niet voorruit. En harde buiken die heb ik constant. Ik kan echt bijna niet lopen, we zijn vanmorgen naar een winkel geweest en niet eens zo lang. Maar het voelde net alsof bij elke stap die ik zette ik een harde buik kreeg.

Al met al maakt het toch wel dat ook ik het ontzettend zat ben op deze manier. Ongemakkelijk is 1 maar het irriteerd me nu echt mateloos. En normaal gezien ben ik altijd een bezig bijtje.
Zo die hormonsters zijn er ook weer uit. En nu ga ik snel naar bedje met een warme kop melk
  zondag 10 april 2005 @ 00:29:04 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26113497
Fuente en Buurvrouw_Rietman , van harte welkom en gefeliciteerd.

renzell, komt morgen helemaal goed.

Hier gaat alles goed, aardig rustig in de buik, en nog 2 daagjes en dan ben ik 37 weken, begin nu best zenuwen te krijgen eigenlijk.
Heb wel heel veel last van harde buiken, echt bijna heel de dag door, maandag moeten we weer naar de vlos dus zal het ff vragen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 10 april 2005 @ 08:48:11 #298
105888 renzell
pi_26116683
Nou dames, hier eindelijk wat vooruitgang!!! Vanacht om vier uur werd ik wakker van wat krampen (die ik dus inderdaad de nacht daarvoor ook al had gehad). Dit keer echter verdwenen ze steeds en kwamen dan na een minuut of tien weer terug. Half doezelend heb ik nog tot vijf uur gewacht en toen ben ik eens even op de klok gaan kijken of er echt regelmaat in zat; ja dus! Om half zes heb ik vriendje waker gemaakt en nu zijn we net uit bed. De krampen zijn pijnlijk, maar nog goed op te vangen. Vriendje duwt steeds op de rug en dat helpt goed! Ben net ook de slijmprop verloren, dus heb nu toch echt wel goede hoop dat het doorzet. Maar ik wil eigenlijk nog niet al te vroeg juichen en al bezig zijn met straks. Ik probeer gewoon nu, op dit moment, te doen wat het beste voelt. Ga eerst maar eens lekker uitgebreid douchen. Ik zal jullie wel proberen op de hoogte te houden, al weet ik natuurlijk niet hoe snel en/of pijnlijk het straks nog allemaal gaat worden.

STRUIKJE KOMT ERAAN!!!
  zondag 10 april 2005 @ 08:50:22 #299
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26116698
Aaaaaaaaaargh, geweldig!

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26116706
Joehoe Renzell zet 'm op meid!!!!!! Veel succes!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')