abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 21:22:21 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25962899
Aanstaande mams en paps:

21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
eind austus 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
9 november 2005: Suzanna
ong half november 2005: Ingrid19 en Djeez
5 december 2005: Saffier en Lautie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Vervolg van:zwangerschap en geboorte #131

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 09-04-2005 12:47:39 ]
  zondag 3 april 2005 @ 21:30:15 #2
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25963130
Ben er nog steeds onderste boven van

Mijn beste vriendinnetje heeft vanmorgen een dochter op de wereld gezet.
Aymee Kaya
een heel lief klein frummeltje van 6 pond

Tearsong en Stefan van Harte met jullie zoon

Tomas

Rekkie en Saffier welkom bij de zwangere bups
pi_25963335
Tearsong en hubs!!!!!! Hartstikke gefeliciteerd met jullie zoon!

Oe leuk Rottdog!! Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend gehoord dat mijn beste vriendinnetje zwanger is, ook leuk

Nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 3 april 2005 @ 22:17:11 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25964571
Zo, ben net achter de computer gedoken en kom er achter dat ik bijna een geboorte had gemist (maar dat is ook geen wonder met die snelheid waarmee hij geboren is), dus Tearsong en Stefan, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tomas. Wow, wat is dat snel gegaan. Nu maar even proberen lekker bij te komen.

Rekkie en Saffier, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 april 2005 @ 22:46:19 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25965312
Nu wilde ik eindelijk eens een keer een topic openen, was iemand mij alweer voor.... Zo leer ik het natuurlijk nooit! Rottdog; bedankt! En trouwens; gefeliciteerd met je beste vriendinnetje, leuk zeg, ineens zo'n piepklein, nieuw kindje in je omgeving.

Hier alles oké. Vandaag weer een heerlijk dagje gehad. Ik heb een dartbord gekocht en heb vanmiddag eerst heerlijk met vriendje gebbq'd op het dakterras en daarna in het laatste zonlicht gedart (wordt onze nieuwe zomeravondbesteding denk ik!).
Vannacht weer nieuwe ronde nieuwe kansen (04-04-05 is ook nog een mooi datum... )
Ben best een beetje zenuwachtig voor de bevalling trouwens. Ik word min of meer heen en weer geslingerd tussen;" kom maar op met die pijn, ik kan de hele wereld aan" en "laat me alsjeblieft niet door een hel gaan straks" Klinkt voor velen vast niet onbekend...

Lewis; had jij ook eindelijk een fijn dagje of was het weer zo zwaar? Leuk trouwens om eindelijk eens wat buikfoto's van jou te zien!
pi_25966295
Laten we Roumysa maar als zwanger aanduiden.... ik zal dat nooit worden

Mijn functie is in de toekomst voor papa weg gelegd

Wij willen ook graag in het lijstje thuis horen, dus we hebben ff gerekend en eind augustus moet het dan uiteindelijk gaan gebeuren!
  maandag 4 april 2005 @ 02:20:29 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25969305
renzell, die angst heb ik nu al dus snap je volkomen, hopenlijk kan je op het moment zelf de hele wereld aan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 4 april 2005 @ 08:25:13 #8
105888 renzell
pi_25970278
Dat hoop ik ook maar Snake! Gelukkig heb ik er over het algemeen wel een goed gevoel over, al slaat soms in een keer de angst even toe, maar ik denk dat dat heel normaal is.
Hier vannacht nog geen kleine Struik kunnen verwelkomen helaas. Met frisse moed beginnen wij aan de nieuwe ronde met nieuwe kansen! De zon schijnt en het lijkt me wederom een prachtige dag om een kind te baren.
Hoe is het met de nog niet zo lang zwangeren? Nog veel last van misselijkheid?
En Vicky; hoe is eht met de bandenpijn? Ik had daar ook veel last van in het begin. Het voelde bij mij een beetje als steken in m'n zij (van het hardlopen ofzo), maar dan niet in m'n zij, als je begrijpt wat ik bedoel. Erg vervelend als het lang aanhoudt en er is niet veel wat je er aan kan doen.
  maandag 4 april 2005 @ 08:40:53 #9
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25970357
Tearsong + Stefan van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tomas. Veel geluk met z'n 3-en.

Nieuwe zwangeren ook van harte gefeliciteerd.

Renzell, het is inderdaad een mooie dag om te bevallen. Zet 'm op he!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 08:42:35 #10
81992 Githa
pi_25970369
Renzell jij gaat tearsong niet na doen hoor
  maandag 4 april 2005 @ 08:44:01 #11
105888 renzell
pi_25970381
Ik hoop het niet Githa! Maar ik blijf vooralsnog positief. Het gaat gewoon binnen een paar dagen gebeuren nu.
  maandag 4 april 2005 @ 08:45:17 #12
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25970395
renzell: hier veel last van misselijkheid (weer, helaas ...) ik krijg geen hap binnen bijna en heb constant het gevoel dat ik moet overgeven. Gelukkig duurt het niet de hele dag...

Hopelijk is het nu wel over na de drie-maandengrens!! anders vind ik het niet eerlijk
  maandag 4 april 2005 @ 08:47:54 #13
105888 renzell
pi_25970415
Had jij bij je eerste zwangerschap ook zo'n last dan Suzanna? En was het toen niet na drie maanden over? Wat verschrikkelijk irritant! En je kunt het niet echt gebruiken nu je nog midden in de borstvoeding zit lijkt me. Hoeveel weken ben je nu?
pi_25970512
Tearsong......van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
Groetjes,Minoes
  maandag 4 april 2005 @ 10:10:13 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25971424
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:26 schreef Rekkie het volgende:
Laten we Roumysa maar als zwanger aanduiden.... ik zal dat nooit worden

Mijn functie is in de toekomst voor papa weg gelegd

Wij willen ook graag in het lijstje thuis horen, dus we hebben ff gerekend en eind augustus moet het dan uiteindelijk gaan gebeuren!
Je staat ertussen!

Renzell! Hoeveel liter kruidenkdrank heb jij al op? Al 20 keer trappen gelopen?
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:12:47 #16
43556 miss_dynastie
pi_25971473
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:45 schreef Suzanna het volgende:
renzell: hier veel last van misselijkheid (weer, helaas ...) ik krijg geen hap binnen bijna en heb constant het gevoel dat ik moet overgeven. Gelukkig duurt het niet de hele dag...
He bah, wat vervelend

Renzell, kom maar op met die baby !!!
  maandag 4 april 2005 @ 10:44:29 #17
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25972062
Hoi!
Hier alles nog steeds redelijk oke, ik heb wat last van mijn rug, en heb moeite met bukken, maar verder gaat het goed. Ik slaap weer redelijk goed, en van het weekend zijn we lekker weer bezig geweest met rommelen en nestelen. De kinderkamer is klaar voor de baby, alhoelwel er nog wel wat plankjes opgehangen moeten worden, maar dat is zo gepiept. En de eerste tijd zal de baby toch bij mij op de kamer slapen...
Chiara vindt het ook allemaal wel prima, ze rommelt lekker mee met papa en mama.
Vanaf morgen mag ik thuisbevallen... ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren!

Oja, ik doe mijn best om me dagelijks even te melden, maar zal dat echt niet voor een bepaald tijdstip doen. Als het echt zo ver is, zal Jessie het wel even melden.

Renzell, voor jou is het echt heel spannend nu he, het kan gewoon ieder moment gebeuren, het kan ook nog een dagje langer duren, heerlijk vreselijk verwarrend die periode. Maar je komt er wel door heen hoor

Suus, wat vreselijk die misselijkheid... Hoe lang had je er last van bij Noa?

Ik ben ook wel benieuwd naar de omstandigehden van weirdmiss, Wiseguy79 en superted!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:46:08 #18
43556 miss_dynastie
pi_25972095
Vanaf morgen?? Huh????

Wat is dat snel gegaan zeg (voor mij dan, voor jou zal het langer hebben geduurd )
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:03 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25972191
nou, wij komen net terug uit het ziekenhuis.
Gisterenavond om 9 uur naar bed gegaan omdat ik me niet goed voelde, vanacht de hele nacht last gehad van harde buiken en een ongigevoel in mijn rug.
Vanochtend toch de verloskundige gebeld en die is langsgeweest, ze voelde dat het weeën waren.
Alleen haar inwendig onderzoek deed gruwelijk veel pijn, heb er nu nog last van, ze gebruikte geen glijmiddel en moest best ver naar binnen.
Toen op naar het ziekenhuis, een half uurtje aan de monitor gelegen.
Om de 10 min weeën en ineens stopte het, nu moet ik bellen als ik om de 5 min. weéën heb, bloedverlies of als mijn vliezen breken, net als ieder ander dus.

Schrok er wel even van aangezien ik echt heel graag thuis wil bevallen en dat mag pas over een week, hopenlijk besluit frutselke nog minimaal zo lang te blijven zitten.

De kleine is wel al helemaal ingedaald en nog flink actief.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:45 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25972205
Spannend Snakelady!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:51:50 #21
43556 miss_dynastie
pi_25972211
Oe, wat spannend snake! Rustig aan doen he
  maandag 4 april 2005 @ 10:58:41 #22
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25972381
Whaaaah, Snake, wat spannend meid! Wat zal je geschrokken zijn!
Als het komt, komt het... Succes dan hoor...
Ik hoop echter wel dat je nog even de tijd krijgt van die kleine om je helemaal klaar te maken en allicht zo lang dat je thuis mag bevallen!
Heel veel sterkte meid!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 4 april 2005 @ 11:00:23 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25972424
Ik sta er zelf ook van te kijken, ben er voor mijn gevoel nog niet helemaal klaar voor maar idd, is het zo dan is het zo

thnx meiden
  maandag 4 april 2005 @ 11:23:54 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_25972901
Oeh!! Spannend snakelady, ik hoop dat de kleine nog heel even blijft zitten en als het komt, dan komt het. Heel veel succes hoor!

Weet iemand waar ik kan zien hoe groot/klein onze uk is? Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en ik dacht dat er een site was waar dat op staat, maar weet dus niet welke...
Gister hebben we de aanstaande grootouders, overgrootouders, mijn broer en onze beste vrienden op de hoogte gebracht van ons nieuws. Ik heb beschuit gekocht en die belegd met de helft blauwe en de helft roze muisjes, de gezichten spraken boekdelen toen ze het doorhadden!! Zo leuk de reacties!! Mijn schoonmoeder vroeg wie er een kindje had gekregen, die had het niet meteen door dus, maar ook haar reactie was heel leuk toen we zeiden dat ik zwanger ben. Het is misschien wat vroeg om het te vertellen, maar we konden het niet laten! Voor de rest van de wereld willen we het nog even stil houden, ben benieuwd of me dat lukt!
O, ja de verwachte datum is op dit moment 5 december, mag dat veranderd in het lijstje dames modjes?

Voor de llm, veel succes dames!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 4 april 2005 @ 11:32:05 #25
105888 renzell
pi_25973039
Snake, jeetje, wat een schrik! Oeh, ik hoop toch voor je dat ie nog heel even lekker bij mama in de buik blijft, in ieder geval tot volgende week. Hoe voel je je nu? Nog steeds last van harde buiken en gerommel?
Wel spannend hé! Zet hem op meid!
  maandag 4 april 2005 @ 11:32:53 #26
105888 renzell
pi_25973051
Ps- ben inmiddels ook wel benieuwd naar Weirdmiss en de aanstaande papa's....
pi_25973864
Snake das ff schrikken. Maar ja als frutselke kennis wil maken met papa en mama dan is er geen houden aan
pi_25974098
Hoi meiden, ik ben verkouden en aangestoken door Joshua. Dus gisteren voelde ik me niet zo geweldig eigenlijk. Maar goed, ben toen lekker vroeg mijn bed in gedoken en daar knapte ik wel wat van op gelukkig. Alleen nu voel ik me weer aardig snotterig dus ga lekker even tukken.

Snakelady, dat is wel even schrikken he vooral omdat je nog een paar weken moet. Ik zat me dat zelf ook te bedenken, ik ga er zomaar vanuit dat ik pas in Mei aan de beurt ben. Maar wat als de baby zich eerder aanmelt. Tjeetje, doe maar rustig aan. Misschien dat je het nog kan rekken daarmee. En als het begint dan doe je best he

Renzell, ik kan me die angsten helemaal voorstellen. Dat had ik ook bij Joshua. Het is zo onbekend, je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Spannend is het wel.

De schoonmaak woede is hier echt tot halt geroepen. Er komt echt niks uit mijn handen.
  maandag 4 april 2005 @ 12:37:16 #29
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25974472
Joepie, van het weekend hebben we de babykamer besteld.. En de kinderwagen en lakentjes en een badje en de nodige ditjes en datjes
Eerst waren we nog bij Loods 5, daar zag ik een drakenmobiel (een grote draak en als je aan een touwtje trekt bewegen zijn vleugels) hangen. Meteen meegenomen, want het "thema" van de kinderkamer wordt sprookjes. Had bij de Ikea ook al leuke drakenspulletjes gezien, dus dat gaat helemaal goed komen
Voor de rest gaat alles prima hier. Lekker actief babietje, vooral als papa in de buurt komt, dan wordt er toch gesparteld, zo leuk!

Ik vraag me trouwens af, 's avonds heb ik vaak het gevoel dat mijn buik strak gespannen is, als een ballon bijna. Het beste is dan om maar naar bed te gaan, dan heb ik er geen last meer van. Komt dat opgeblazen gevoel jullie bekend voor?

Woensdag weer naar de verloskundige en daarna waarschijnlijk naar de negen maanden beurs. Heb er zin in!
pi_25978499
Ten eerste: Tearsong en Stefan:

Thomas

Voor de nieuwe zwangeren:
W ~ H ~ T
pi_25978696
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:23 schreef Saffier het volgende:

Weet iemand waar ik kan zien hoe groot/klein onze uk is? Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en ik dacht dat er een site was waar dat op staat, maar weet dus niet welke...
http://www.9maand.com/zwanger/zpm/

hier kun je week voor week zien hoe groot ie is en hoe de ontwikkelingen zijn van je kleintje. Ik heb hier ook heel wat uren op doorgebracht
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 4 april 2005 @ 16:06:36 #32
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25979041
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:49 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

http://www.9maand.com/zwanger/zpm/

hier kun je week voor week zien hoe groot ie is en hoe de ontwikkelingen zijn van je kleintje. Ik heb hier ook heel wat uren op doorgebracht
Of http://www.babybrabbel.org en dan bij interactief --> datum calculator...
Als je dan even puzzelt met het invoeren van de juiste datum krijg je een lijst met hoever je bent, hoe lang je nog moet en in welke week je zit. Dan klik je daar weer, en dan krijg je een venstertje met hoe groot de baby is en wat ie die week gaat ontwikkelen.
Ietsje minder snel te vinden als de link van DaanBanaantje, maar hier ben ik elke week wel even te vinden
  maandag 4 april 2005 @ 16:32:47 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25979561
Het gaat nu rustig, heb nog wel af een toe een wee maar is milder en met langere tussenpauze's.
Voel me opzich wel goed nu, alleen nog last van het inwendig onderzoek wat ze heeft gedaan.
  maandag 4 april 2005 @ 16:40:24 #34
105888 renzell
pi_25979732
Saffier; nog een andere goede site is www.kindjeopkomst.nl
Je kunt daar ook kijken hoe je kindje zich van week tot week ontwikkeld.

Snake; hoe voel je je eronder? Ben je bang dat het doorzet of hoop je het juist stiekem een beetje? Ik kan me voorstellen dat het echt wel even schrikken was vannacht. Stel dat het zou doorzetten, voel je je er een beetje klaar voor? Succes in ieder geval!
  maandag 4 april 2005 @ 16:45:21 #35
105888 renzell
pi_25979834
PS- Snowwwwww; dat opgeblazen gevoel 's avonds is volgens mij echt zo'n typisch zwangerschapsding waar iedereen last van heeft. Ikke wel in ieder geval. Er is inderdaad maar 1 ding aan te doen; liggen! Je lijf zegt gewoon; "en nu is het wel mooi geweest voor vandaag!"
Fijn trouwens; dat je die babykamer hebt besteld! Lekker gerechtvaardigd shoppen, heerlijk!
  Redactie Frontpage maandag 4 april 2005 @ 18:27:04 #36
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25982062
Ik ben trouwens pas voor de derde keer oom geworden, en ik kreeg net doorgemaild van mijn ouders dat mijn nichtje een weblog heeft met hele mooie foto's!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25982169
Snakelady wat een toestand joh, ik hoop dat het nog eventjes weg blijft zodat je lekker thuis kunt bevallen

Renzell gaat het nog een beetje of maakt Vlindertje het nog prima in je buikkie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 4 april 2005 @ 18:40:46 #38
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25982399
Snake meid wat een schrik ! Hoe gaat het nu met je op de pijn van het onderzoek na?
Wat een hork van een mens zeg.. Kon ze niet wat zachter met je doen !

Renzell, ik merk dat het roepen naar kindje Struik weinig geholpen heeft nog een keertje dan: STRUIK kom eruit !

Tjee Lewis voel je je al zo rot en vermoeid, komt er nog een nare verkoudheid om het hoekje kijken!!

Snowwww, wat een GAAF id.. een Sprookjeskamer..

Djeez.. hoe gaat het met jou en Ingrid ?!

DaantjeBanaan: wat is jou mannetje aan het groeie zeg: wat een lekkerding!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25982475
Snake wat spannend!

Renzell je voor u!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage maandag 4 april 2005 @ 19:03:12 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25982979
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Djeez.. hoe gaat het met jou en Ingrid ?!
Alles nog steeds goed hier. Ik zal het vanavond mijn vader maar eens vertellen dat hij voor de vierde keer opa wordt, maar wel van een kleinkind met dezelfde achternaam als hij. Ik heb verder alleen drie zussen. Ohja, Ingrid is wel misselijk overdag zegt ze.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25984266
Renzell: gaat wel goed, zo af en toe ineens van die pijntjes. Ik heb alleen ook weer last van mijn darmen. Het ging een tijdje goed maar volgens mij zit ik weer een beetje verstopt. Ik ga weer aan de pruimen.

Pff en ik pas mijn broeken bijna niet meer, moet echt op zoek naar een paar degelijke zwangerschapsbroeken. Ik had er van het weekend al 2 gepast maar die zakte nog van mijn kont af.. nog niet genoeg buik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25984393
tearsong heel hartelijk gefeliciteerd met je zoon! wat een snelle bevalling zeg, wow!
  Jubileum moderator maandag 4 april 2005 @ 20:07:50 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25984539
Tearsong van harte gefeliciteerd met Thomas! Wat een supersnelle bevalling zeg!!

Alle "verse" zwangeren ook gefeliciteerd en van harte welkom hier.

Snake wat eng! Jeetje wat een schrik! Gelukkig houden ze jullie nu goed in de gaten!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 4 april 2005 @ 20:12:33 #44
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25984661
Hey, hier mel nog even. Heb vandaag een rommelende mellybelly gehad, en toen kreeg ik weer allemaal goede nestel-ideeen, alles is hier weer keurig op orde, lekker de laatste babydingetjes gekocht, etc. etc. En nu zijn we beide moe De baby ligt lekker rustig bij te komen van een hele dag hobbelen en rommelen en ik ben ook blij dat ik zit
Vandaag heb ik ook het ledikantje even opgemaakt, nu ligt de babypop van Chiara er in te slapen, vindt ze prachtig.
Ik ga nog even rondkijken op het web en dan optijd languit in mijn bed liggen...

Snake, ik ben benieuwd hoe het nu met je is... Nog maar eens sterkte !!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25984872
Hé Snakebeep, stiekum al aan het oefenen, ik hoop dat die kleine nog minimaal een weekje rustig blijft zitten bij je!

Renzell, wat zijn je posts toch altijd lekker opgewekt, zit ze met een glimlacht te lezen
Ik hoop dat je snel je bevallingsverhaal kan gaan typen!

Mel, wat ga je ineens snel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 4 april 2005 @ 20:24:04 #46
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25984946
quote:
[b]Op maandag 4 april 2005 20:21
Mel, wat ga je ineens snel
Ja, gek he
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25985048
Snakelady, ik duim voor je dat die kleine alleen maar een schijnbeweging heeft gemaakt en nog minimaal een weekje blijft zitten

Renzell, gaat het nog een beetje? 5-4-5 is ook een mooie datum
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 april 2005 @ 20:30:15 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25985098
hier nog steeds hetzelfde, niet zo heftig gelukkig.

Renzell, ik hoop zelf dat ze nog een weekje blijft zitten, maar is het zo dan is het zo en dan ga ik er ook helemaal voor.

De rest ook heel erg bedankt, jullie zijn schatten.

We gaan nu ff lekker filmpje kijken.
pi_25987680
Wat ik me trouwens afvraag hoe het met mevrouw Basset gaat Basset doe je eens melden of lees je niet mee.
  maandag 4 april 2005 @ 22:48:05 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_25988378
Bedankt voor de linkjes DaanBanaantje, renzell en Snowwww, het is precies waar ik naar op zoek was!! Goede nacht voor strakjes dames!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')