Hoi!
Hier alles nog steeds redelijk oke, ik heb wat last van mijn rug, en heb moeite met bukken, maar verder gaat het goed. Ik slaap weer redelijk goed, en van het weekend zijn we lekker weer bezig geweest met rommelen en nestelen. De kinderkamer is klaar voor de baby, alhoelwel er nog wel wat plankjes opgehangen moeten worden, maar dat is zo gepiept. En de eerste tijd zal de baby toch bij mij op de kamer slapen...
Chiara vindt het ook allemaal wel prima, ze rommelt lekker mee met papa en mama.
Vanaf morgen mag ik thuisbevallen... ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren!
Oja, ik doe mijn best om me dagelijks even te melden, maar zal dat echt niet voor een bepaald tijdstip doen. Als het echt zo ver is, zal Jessie het wel even melden.
Renzell, voor jou is het echt heel spannend nu he, het kan gewoon ieder moment gebeuren, het kan ook nog een dagje langer duren, heerlijk vreselijk verwarrend die periode. Maar je komt er wel door heen hoor
![]()
Suus, wat vreselijk die misselijkheid... Hoe lang had je er last van bij Noa?
Ik ben ook wel benieuwd naar de omstandigehden van weirdmiss, Wiseguy79 en superted!